-
Καλησπέρα.
Είμαι κάτοχος ενός Renault Clio 1.2 75hp μοντέλο του 2008 το οποίο σκέφτομαι μιας και μεγαλώνει η οικογένειά μου και η ανάγκη για χώρο να το πουλήσω και να πάω σε ένα μεγαλύτερο.
Σκεφτόμουν λόγω χώρου το Skoda Octavia 5 2010-2011. Θα ήθελα να ρωτήσω αν έχει κάποιος το 1.2 TSI και αν αξίζει σαν μοτέρ με το 70% των μετακινήσεων μου να είναι εντός πόλης ή αν θα είναι καλύτερα να πάω στο 1.4 TSI. Η οδήγησή στην Εθνική και σε μεγάλες διαδρομές είναι 100-120.
Κάθε άλλη πρόταση με μεγάλο πορτ-μπαγκάζ δεκτή.Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
-
Καλησπέρα.
Είμαι κάτοχος ενός Renault Clio 1.2 75hp μοντέλο του 2008 το οποίο σκέφτομαι μιας και μεγαλώνει η οικογένειά μου και η ανάγκη για χώρο να το πουλήσω και να πάω σε ένα μεγαλύτερο.
Σκεφτόμουν λόγω χώρου το Skoda Octavia 5 2010-2011. Θα ήθελα να ρωτήσω αν έχει κάποιος το 1.2 TSI και αν αξίζει σαν μοτέρ με το 70% των μετακινήσεων μου να είναι εντός πόλης ή αν θα είναι καλύτερα να πάω στο 1.4 TSI. Η οδήγησή στην Εθνική και σε μεγάλες διαδρομές είναι 100-120.
Κάθε άλλη πρόταση με μεγάλο πορτ-μπαγκάζ δεκτή.Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
-
Καλησπέρα.
Είμαι κάτοχος ενός Renault Clio 1.2 75hp μοντέλο του 2008 το οποίο σκέφτομαι μιας και μεγαλώνει η οικογένειά μου και η ανάγκη για χώρο να το πουλήσω και να πάω σε ένα μεγαλύτερο.
Σκεφτόμουν λόγω χώρου το Skoda Octavia 5 2010-2011. Θα ήθελα να ρωτήσω αν έχει κάποιος το 1.2 TSI και αν αξίζει σαν μοτέρ με το 70% των μετακινήσεων μου να είναι εντός πόλης ή αν θα είναι καλύτερα να πάω στο 1.4 TSI. Η οδήγησή στην Εθνική και σε μεγάλες διαδρομές είναι 100-120.
Κάθε άλλη πρόταση με μεγάλο πορτ-μπαγκάζ δεκτή.Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
-
Θα σε καλυψει σε ολα. Καμια σχεση με το δικο σου
Στάλθηκε απο s4 με tapa
-
Με κλειστά μάτια πάρτο. Το χω στο leon. Παραπλήσιο βάρος εχουν και ας ειναι sedan το οκταβια. Οικονομικό αν πηγαίνεις συνετά εκτός αν τρέχεις στην εθνική ή αν πιέζεις 1η και 2α. Μετά τα 140 καίει πολυ. Γενικά με ταχύτητες μέχρι εκεί σε υπερκαλύπτει. Δε νομίζω απ οσο μας λες να θες παραπάνω επιδόσεις. Πολυ σωστό κιβώτιο με κλιμάκωση που διαχειρίζεται όμορφα τη ροπή του κινητήρα. Η 3η και η 4η του είναι ειναι τα ατού του. Με αυτές τις 2 σχέσεις θυμίζει καλό 1600.
-
Αν και 140 ειναι πολλα για τετοιο αυτοκινητο και αρα θα καιει τα κερατα του εσυ λες πως πας γυρω στα 100-120 οποτε μια χαρα εισαι.
-
Ο χρήστης Salvation81 έγραψε:
Αν και 140 ειναι πολλα για τετοιο αυτοκινητο και αρα θα καιει τα κερατα του εσυ λες πως πας γυρω στα 100-120 οποτε μια χαρα εισαι.Δεν ειναι καθολου πολλα τα 140 ειδικα γι αυτο το αυτοκινητο και με αυτο το κινητηρα
Στάλθηκε απο s4 με tapa
-
Δε ξερω πως εννοείς φίλε το πολλά. Απο άποψη πλαισιου και στιβαρότητας νοιωθεις πως περπατάς πάντως. Εγω λέω πως αν αποφασίσεις να κινηθείς με ταχύτητες τέτοιες και πάνω τότε βαράς 9αρια συν ειδικά με ac αναμένο.Σαν πλαίσιο τα πάει για πλάκα. Στα 120 που λέει το παιδι θα χει 6.5 με 7 βαρυα αναλογα τις κλίσεις του δρόμου.
-
Και επειδή πάντα τρωγόμουν για πιο λόγο να ανεβαίνει δυσανάλογα η κατανάλωση του μετα 140-150 στον αυτοκινητόδρομο. Βρήκα το παρακάτω απο τεστ μακρας διαρκειας στο polo 1.2 tsi απο το autobild. Και πραγματικά διαπιστώνουν ακριβώς το ίδιο. Την εξήγηση τους δε ομολογώ πως δεν τη γνώριζα.
'Οδηγώντας, τα πρώτα παράπονα καταγράφηκαν κατά την εκτέλεση μεγάλων διαδρομών. Γιατί στην πόλη ή, γενικά, στην καθημερινότητα, ο 1.2 TSI κερδίζει μόνο φίλους, καθώς συμπεριφέρεται σαν πιο μεγάλο μοτέρ. Αντίθετα, στον αυτοκινητόδρομο φαίνεται πως η δίαιτα σε ό,τι αφορά τη χωρητικότητα του κινητήρα δεν έφερε τα επιθυμητά αποτελέσματα. Τι κι αν τα μεγαλύτερα ατμοσφαιρικά μηχανικά σύνολα αντικαταστάθηκαν από τούρμπο... νάνους; Πιο πάνω από τα 140 χλμ./ώρα, η κατανάλωση του 1.2 TSI μπορεί να φτάσει ακόμα και τα 14 λίτρα, τη στιγμή που υπό αυτές τις συνθήκες το μοτέρ γίνεται τραχύ και θορυβώδες. Σε διάστημα άνω των 100.000 χιλιομέτρων, το Polo κατανάλωσε κατά μέσο όρο 8,74 λίτρα, σαφώς περισσότερα από όσα σε σχέση με αυτά της μέτρησης στην τυποποιημένη διαδρομή του AUTO BILD (6,3 λίτρα). Αιτία είναι, φυσικά, το γεγονός πως οι σύγχρονοι TSI καταναλώνουν περισσότερη βενζίνη όταν βρίσκονται υπό πλήρες φορτίο, ώστε να ψύχεται ο κινητήρας. Η επόμενη γενιά τους δε θα εφοδιάζεται με αυτό το «μέτρο».'
-
Στα 140 νομιζω εχει 3.000 στροφες περιπου. Απο κει και πανω θα καιει αλλα μεχρι εκει οχι
Στάλθηκε απο s4 με tapa
-
Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας.
Επειδή βλέπω όμως ότι υπάρχουν διαφορετικές απόψεις για το θέμα της κατανάλωσης, το οποίο είναι και αυτό σημαντικό, θα προσπαθήσω να κάνω ένα test drive και τα δύο στην ίδια διαδρομή για να δω τις διαφορές τους. -
Το σπουδαιότερο είναι αυτό. Είμαι βέβαιος πάντως οτι στις ίδιες συνθήκες το 1.4 θα είναι 0.5 εως 1 λίτρο πάνω.
-
Τα πραγματα ειναι ξεκαθαρα, αυτοκινητα μεχρι 1.6 ατμοσφαιρα η 1.4 με τουρμπο πανω απο 140-150 ΚΑΙΝΕ και ΚΑΙΝΕ πολυ γιατι απο εκει και πανω αρχιζουν να Ζοριζονται......Απο εκει και περα οποιοι λενε το αντιθετο μαλλον εχουν περιορισμενη εμπειρια σε οτι αφορα το θεμα αυτοκινητο αυτο ειναι ολο.
-
Δεν διαφώνησε κανένας με τη γνώμη σου νομίζω φίλε μου. Όλοι το ίδιο λέμε.
-
[spoiler=:3iwho2m7]>Ο χρήστης tifo45 έγραψε:
Και επειδή πάντα τρωγόμουν για πιο λόγο να ανεβαίνει δυσανάλογα η κατανάλωση του μετα 140-150 στον αυτοκινητόδρομο. Βρήκα το παρακάτω απο τεστ μακρας διαρκειας στο polo 1.2 tsi απο το autobild. Και πραγματικά διαπιστώνουν ακριβώς το ίδιο. Την εξήγηση τους δε ομολογώ πως δεν τη γνώριζα.
'Οδηγώντας, τα πρώτα παράπονα καταγράφηκαν κατά την εκτέλεση μεγάλων διαδρομών. Γιατί στην πόλη ή, γενικά, στην καθημερινότητα, ο 1.2 TSI κερδίζει μόνο φίλους, καθώς συμπεριφέρεται σαν πιο μεγάλο μοτέρ. Αντίθετα, στον αυτοκινητόδρομο φαίνεται πως η δίαιτα σε ό,τι αφορά τη χωρητικότητα του κινητήρα δεν έφερε τα επιθυμητά αποτελέσματα. Τι κι αν τα μεγαλύτερα ατμοσφαιρικά μηχανικά σύνολα αντικαταστάθηκαν από τούρμπο... νάνους; Πιο πάνω από τα 140 χλμ./ώρα, η κατανάλωση του 1.2 TSI μπορεί να φτάσει ακόμα και τα 14 λίτρα, τη στιγμή που υπό αυτές τις συνθήκες το μοτέρ γίνεται τραχύ και θορυβώδες. Σε διάστημα άνω των 100.000 χιλιομέτρων, το Polo κατανάλωσε κατά μέσο όρο 8,74 λίτρα, σαφώς περισσότερα από όσα σε σχέση με αυτά της μέτρησης στην τυποποιημένη διαδρομή του AUTO BILD (6,3 λίτρα).[/spoiler:3iwho2m7] Αιτία είναι, φυσικά, το γεγονός πως οι σύγχρονοι TSI καταναλώνουν περισσότερη βενζίνη όταν βρίσκονται υπό πλήρες φορτίο, ώστε να ψύχεται ο κινητήρας. Η επόμενη γενιά τους δε θα εφοδιάζεται με αυτό το «μέτρο».'
μονο οι tsi καταναλωνουν περισσοτεροι βενζινη οταν ειναι σε πληρες φορτιο; η επομενη γενια δε θα καταναλωνει βενζινη για να ψυχει τον κινητηρα; τι θα κανουν; water injection; πολλη κωδικοποιημενα τα λεει.
Αγορά μεταχειρισμένου Skoda Octavia