-
γεια
λοιπον αμαξι C4 G Picasso 1.6 diesel 2007 model. μεσημερι εξω βαθμοι 34 ,17 χλμ ισιωμα μετα αρκετα σταματα σβησε ξεκινα 4 με 5 φορες , 2 με 3 χλμ ισιωμα ξανα και μετα ανηφορα . στην μεση της ανηφορας χανω περιπου το 60% της δυναμης του αυτοκινητου , ανωτατο οριο στροφων γυρω στις 2400 αν θυμαμαι καλα , κατεβαζοντας ταχυτητες δεν αλλαζε κατι απλως μειωνοταν η ταχυτητα του αυτοκινητου.
ανεβαινουμε κουτσα στραβα την ανηφορα και μετα σταματω καπου , το αφηνω να δουλεψει 5 λεπτα και μετα σβηνω (ηχητικη η οπτικη ενδειξη καμμια)
ανοιγω καπω και κοιταζω δοχειο αντιψυκτικου ηταν λιγο κατω απο το κατωτερο σημειο του δεικτη , δηλαδη με 150 ml ηρθε στα ισα του , ελενχο ειχα κανει 2 μερες πριν και ηταν ενταξει λιγο πιο κατω απο το ανω σημειο. λαδια αμεταβλητη η σταθμη.
ξαναβαζω μπρος μετα μισαωρο, ολη η δυναμη ηταν εκει , και με ανηφορες και κατηφορες .
την αλλη μερα στον μαστορα για το λεξια , δυστυχως το κομπιουτερ ηταν για αναβαθνιση λογισνικου στην αθηνα.
σημερα λενε τα παιδια να παμε θαλασσα βαζω το OBD bleu tooth ανταπτορα και παιρνω το σμαρτ φον κοντα να ελενχω θερμοκρασια .
στο ισωμα ολα κανονικα 85 και μετα κατεβαινε μεχρι 81 και επαιζε εκει γυρω αλλα ποτε πανω απο 85 (εκει που ειναι και ο θερμοστατης του εξ αλλου)
και τωρα φανταστειτε τις ανηφορες εθνικη μετα το καστρο (εξωτερικη 33) με το που μυριζει ανηφορα αρχισε να ανεβαζει μεχρι που εφτασε 90 μετα αρχισαν οι κατηφορες και αρχισε να κατεβαινει. στην αντιστροφη διαδρομη στον γυρισμο με εξωτερικη 30 εφτασε στο μαξιμουμ 88.
μολις τσεκαρα και το αντιψυκτικο σβησμενο 2 ωρες καμμια μεταβολη.
βεβαια αυτο με το να μην εχει τα αμαξι οργανο θερμοκρασιας για μενα εξακολουθει να ειναι κουφο , ας ηταν σε κρυφο μενου αφου φοβιζει τις κυρα κατινες.
και ερωτησεις
προφανως μπηκε σε σειφ μοντ το αμαξι αλλα απο θερμοκρασια; μπορει να μπει απο θερμοκρασια ; κραταει στην μνημη το σφαλμα αν ειναι απο υψηλη θερμοκρασια; δεν θα επρεπε να μου βγαλει μια ενδειξη; τουλαχιστον το τσεκ εντζιν.
με θερμοστατη 85 βαθμων μπορουμε να δουμε την θερμοκρασια να τραβαει την ανηφορα; δεν θα πρεπει να επαρκει η ψηξη για ολες τις συνθηκες;
να αλλαξω θερμοστατη; αλλα αφου δειχνει οτι ανοιγει στους 85 . το ψυγειο ειναι ενος χρονου και το παραφλου μισου χρονου.
θα μπορουσε να τρεχει κατι αλλο; που δεν παει το μυαλο μου;
μηπως να αλλαξω και καπακι απο το δοχειο υπερπληρωσεως αντιψυκτικου; -
γεια
λοιπον αμαξι C4 G Picasso 1.6 diesel 2007 model. μεσημερι εξω βαθμοι 34 ,17 χλμ ισιωμα μετα αρκετα σταματα σβησε ξεκινα 4 με 5 φορες , 2 με 3 χλμ ισιωμα ξανα και μετα ανηφορα . στην μεση της ανηφορας χανω περιπου το 60% της δυναμης του αυτοκινητου , ανωτατο οριο στροφων γυρω στις 2400 αν θυμαμαι καλα , κατεβαζοντας ταχυτητες δεν αλλαζε κατι απλως μειωνοταν η ταχυτητα του αυτοκινητου.
ανεβαινουμε κουτσα στραβα την ανηφορα και μετα σταματω καπου , το αφηνω να δουλεψει 5 λεπτα και μετα σβηνω (ηχητικη η οπτικη ενδειξη καμμια)
ανοιγω καπω και κοιταζω δοχειο αντιψυκτικου ηταν λιγο κατω απο το κατωτερο σημειο του δεικτη , δηλαδη με 150 ml ηρθε στα ισα του , ελενχο ειχα κανει 2 μερες πριν και ηταν ενταξει λιγο πιο κατω απο το ανω σημειο. λαδια αμεταβλητη η σταθμη.
ξαναβαζω μπρος μετα μισαωρο, ολη η δυναμη ηταν εκει , και με ανηφορες και κατηφορες .
την αλλη μερα στον μαστορα για το λεξια , δυστυχως το κομπιουτερ ηταν για αναβαθνιση λογισνικου στην αθηνα.
σημερα λενε τα παιδια να παμε θαλασσα βαζω το OBD bleu tooth ανταπτορα και παιρνω το σμαρτ φον κοντα να ελενχω θερμοκρασια .
στο ισωμα ολα κανονικα 85 και μετα κατεβαινε μεχρι 81 και επαιζε εκει γυρω αλλα ποτε πανω απο 85 (εκει που ειναι και ο θερμοστατης του εξ αλλου)
και τωρα φανταστειτε τις ανηφορες εθνικη μετα το καστρο (εξωτερικη 33) με το που μυριζει ανηφορα αρχισε να ανεβαζει μεχρι που εφτασε 90 μετα αρχισαν οι κατηφορες και αρχισε να κατεβαινει. στην αντιστροφη διαδρομη στον γυρισμο με εξωτερικη 30 εφτασε στο μαξιμουμ 88.
μολις τσεκαρα και το αντιψυκτικο σβησμενο 2 ωρες καμμια μεταβολη.
βεβαια αυτο με το να μην εχει τα αμαξι οργανο θερμοκρασιας για μενα εξακολουθει να ειναι κουφο , ας ηταν σε κρυφο μενου αφου φοβιζει τις κυρα κατινες.
και ερωτησεις
προφανως μπηκε σε σειφ μοντ το αμαξι αλλα απο θερμοκρασια; μπορει να μπει απο θερμοκρασια ; κραταει στην μνημη το σφαλμα αν ειναι απο υψηλη θερμοκρασια; δεν θα επρεπε να μου βγαλει μια ενδειξη; τουλαχιστον το τσεκ εντζιν.
με θερμοστατη 85 βαθμων μπορουμε να δουμε την θερμοκρασια να τραβαει την ανηφορα; δεν θα πρεπει να επαρκει η ψηξη για ολες τις συνθηκες;
να αλλαξω θερμοστατη; αλλα αφου δειχνει οτι ανοιγει στους 85 . το ψυγειο ειναι ενος χρονου και το παραφλου μισου χρονου.
θα μπορουσε να τρεχει κατι αλλο; που δεν παει το μυαλο μου;
μηπως να αλλαξω και καπακι απο το δοχειο υπερπληρωσεως αντιψυκτικου; -
γεια
λοιπον αμαξι C4 G Picasso 1.6 diesel 2007 model. μεσημερι εξω βαθμοι 34 ,17 χλμ ισιωμα μετα αρκετα σταματα σβησε ξεκινα 4 με 5 φορες , 2 με 3 χλμ ισιωμα ξανα και μετα ανηφορα . στην μεση της ανηφορας χανω περιπου το 60% της δυναμης του αυτοκινητου , ανωτατο οριο στροφων γυρω στις 2400 αν θυμαμαι καλα , κατεβαζοντας ταχυτητες δεν αλλαζε κατι απλως μειωνοταν η ταχυτητα του αυτοκινητου.
ανεβαινουμε κουτσα στραβα την ανηφορα και μετα σταματω καπου , το αφηνω να δουλεψει 5 λεπτα και μετα σβηνω (ηχητικη η οπτικη ενδειξη καμμια)
ανοιγω καπω και κοιταζω δοχειο αντιψυκτικου ηταν λιγο κατω απο το κατωτερο σημειο του δεικτη , δηλαδη με 150 ml ηρθε στα ισα του , ελενχο ειχα κανει 2 μερες πριν και ηταν ενταξει λιγο πιο κατω απο το ανω σημειο. λαδια αμεταβλητη η σταθμη.
ξαναβαζω μπρος μετα μισαωρο, ολη η δυναμη ηταν εκει , και με ανηφορες και κατηφορες .
την αλλη μερα στον μαστορα για το λεξια , δυστυχως το κομπιουτερ ηταν για αναβαθνιση λογισνικου στην αθηνα.
σημερα λενε τα παιδια να παμε θαλασσα βαζω το OBD bleu tooth ανταπτορα και παιρνω το σμαρτ φον κοντα να ελενχω θερμοκρασια .
στο ισωμα ολα κανονικα 85 και μετα κατεβαινε μεχρι 81 και επαιζε εκει γυρω αλλα ποτε πανω απο 85 (εκει που ειναι και ο θερμοστατης του εξ αλλου)
και τωρα φανταστειτε τις ανηφορες εθνικη μετα το καστρο (εξωτερικη 33) με το που μυριζει ανηφορα αρχισε να ανεβαζει μεχρι που εφτασε 90 μετα αρχισαν οι κατηφορες και αρχισε να κατεβαινει. στην αντιστροφη διαδρομη στον γυρισμο με εξωτερικη 30 εφτασε στο μαξιμουμ 88.
μολις τσεκαρα και το αντιψυκτικο σβησμενο 2 ωρες καμμια μεταβολη.
βεβαια αυτο με το να μην εχει τα αμαξι οργανο θερμοκρασιας για μενα εξακολουθει να ειναι κουφο , ας ηταν σε κρυφο μενου αφου φοβιζει τις κυρα κατινες.
και ερωτησεις
προφανως μπηκε σε σειφ μοντ το αμαξι αλλα απο θερμοκρασια; μπορει να μπει απο θερμοκρασια ; κραταει στην μνημη το σφαλμα αν ειναι απο υψηλη θερμοκρασια; δεν θα επρεπε να μου βγαλει μια ενδειξη; τουλαχιστον το τσεκ εντζιν.
με θερμοστατη 85 βαθμων μπορουμε να δουμε την θερμοκρασια να τραβαει την ανηφορα; δεν θα πρεπει να επαρκει η ψηξη για ολες τις συνθηκες;
να αλλαξω θερμοστατη; αλλα αφου δειχνει οτι ανοιγει στους 85 . το ψυγειο ειναι ενος χρονου και το παραφλου μισου χρονου.
θα μπορουσε να τρεχει κατι αλλο; που δεν παει το μυαλο μου;
μηπως να αλλαξω και καπακι απο το δοχειο υπερπληρωσεως αντιψυκτικου; -
Πρώτα από όλα είναι λογικό να παίζει η θερμοκρασία 5-10-20 βαθμούς.
Δεύτερον, για κάποιο λόγο όντως μπήκε σε safe mode. Ίσως λόγω καυσίμου. Το Λέξια μάλλον θα σου δώσει την απάντηση, θα το έχει κρατήσει λογικά ως σφάλμα.
-
Πρωτα απο ολα ξεχνα το θεμα θερμοκρασια, δεν ειναι απο κει το safe mode, και οπως περιεγραψες τις τιμες θερμοκρασιων απο το διαγνωστικο ηταν απολυτα φυσιολογικες.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Πρώτα από όλα είναι λογικό να παίζει η θερμοκρασία 5-10-20 βαθμούς.Δεύτερον, για κάποιο λόγο όντως μπήκε σε safe mode. Ίσως λόγω καυσίμου. Το Λέξια μάλλον θα σου δώσει την απάντηση, θα το έχει κρατήσει λογικά ως σφάλμα.
δεν εχω διαβασει ακομα ποστ σε σιτροεν φορουμ που το λεξια να εδωσε απαντηση σε οποιδηποτε θεμα.>Πρωτα απο ολα ξεχνα το θεμα θερμοκρασια, δεν ειναι απο κει το safe mode, και οπως περιεγραψες τις τιμες θερμοκρασιων απο το διαγνωστικο ηταν απολυτα φυσιολογικες.
ενταξει αφηνουμε ο σειφ μοντ και θεωρουμε οτι προερχεται απο κατι αλλο και οχι την θερμοκρασια .
στο θεμα θερμοκρασια , εχουμε ενα θερμοστατη των 85 που αποδεδειγμενα απο οτι φαινεται ανοιγει στους 85 . ε οταν συνανταει ανηφορα και ειναι στους 82 ας πουμε , αμεσως αρχιζει να ανεβαινει , και φτανει στο τελος της ανηφορας στους 90 , ε αν συνεχιζε η ανηφορα μεχρι που θα εφτανε , μεχρι να καει το αμαξι; ετσι μουρχεται να παω αναβαση παρνασο να δω τι θα γινει.
επειδη δεν ξαναεχω παρακολουθησει θερμοκρασια κινητηρα ετσι αμεσα ρωταω , δηλ το δικο μου αμαξι εκ κατασκευης μπορει να φτασει με το κυκλωμα ψυξης που εχει , στα μεγαλυτερα του ζορια τους 100 ας πουμε ; η και καθε αμαξι εχει ενα πικ που το φτανειστα μεγαλυτερα του ζορια; -
Εισαι σίγουρος ότι δεν έκανε αναγέννηση το dpf εκείνη την ώρα;Αν έχεις τετοιο φιλτρο φυσικα.
90 βαθμοι δεν ειναι τιποτα,φτάνει στους 100 χωρις προβλημα,τι φοβασαι ακριβως;
-
Καταρχην γνωριζεις ποσων βαθμων ειναι η βαλβιδα του βεντιλατερ σου και ποσες βαθμιδες ψυξης εχεις? Πληροφοριακα να σου πω οτι η δευτερη σκαλα αν εχει θα ειναι γυρω στους 102-110 βαθμους. Ετσι πληροφοριακα λοιπον ανεβαζοντας τερμα γκαζι τον παρνασσο το πολυ πολυ να μπει η πρωτη σκαλα βεντιλατερ γυρω στους 95 θα ειναι υπολογιζω. (Αληθεια εχεις δει που ξεκιναει το βεντιλατερ σου?)
Αμεσως θα κατεβει η θερμοκρασια παλι. Πειραματισου λιγο αφου εχεις τα μεσα. Και μην νομιζεις οτι πιανοντας 100 βαθμους ενας κινητηρας καιγεται. Μελετησε τις θερμοκρασιες λειτουργειας της βαλβιδας βεντιλατερ σου και θα καταλαβεις ποια ειναι τα φυσιολογικα ορια λειτουργειας. -
Ο χρήστης cson έγραψε:
Καταρχην γνωριζεις ποσων βαθμων ειναι η βαλβιδα του βεντιλατερ σου και ποσες βαθμιδες ψυξης εχεις? Πληροφοριακα να σου πω οτι η δευτερη σκαλα αν εχει θα ειναι γυρω στους 102-110 βαθμους. Ετσι πληροφοριακα λοιπον ανεβαζοντας τερμα γκαζι τον παρνασσο το πολυ πολυ να μπει η πρωτη σκαλα βεντιλατερ γυρω στους 95 θα ειναι υπολογιζω. (Αληθεια εχεις δει που ξεκιναει το βεντιλατερ σου?)
Αμεσως θα κατεβει η θερμοκρασια παλι. Πειραματισου λιγο αφου εχεις τα μεσα. Και μην νομιζεις οτι πιανοντας 100 βαθμους ενας κινητηρας καιγεται. Μελετησε τις θερμοκρασιες λειτουργειας της βαλβιδας βεντιλατερ σου και θα καταλαβεις ποια ειναι τα φυσιολογικα ορια λειτουργειας.ευχαριστω την παραμετρο του βεντιλατερ την ειχα ξεχασει εντελως.
σιγουρα δεν παω καλα. -
λοιπον τα νεοτερα ειναι οτι το κανει μετα καμμια 30ρια χλμ φυσιολογικης λειτουργιας , ανεβαζει μεχρι 2800στρ με ταχυτητα η χωρις . αν σβησεις και ξαναβαλεις εστω και ενα λεπτο παλι παει οκ . η θερμοκρασια δεν παιζει κανενα ρολο , χθες που μου το εκανε ειχαμε εξωτερικη 29 και του αμαξιου ηταν 86.
εχει μπριζοθει 2 φορες με το σιτροεν διαγνωστικο και δεν υπαρχει τιποτα στην μνημη βλαβη εννοω.
η γνωμη του τοπικου μηχανικου ειναι να το εχουμε μπριζομενο με το λαπτοπ και να το παμε βολτα και να παρακολουθαμε , θα το κανω αυριο αν και δεν πιστευω να δειξει τιποτα .
την κατσαμε την βαρκα , μας βαζει ο εγκεφαλος σε σειφ μοντ χωρις να κραταει τι στο διαολο βρισκει λαθος.
γιαυτο λατρευω το φιεστακι μου του 79. -
Ο χρήστης otso έγραψε:
λοιπον τα νεοτερα ειναι οτι το κανει μετα καμμια 30ρια χλμ φυσιολογικης λειτουργιας , ανεβαζει μεχρι 2800στρ με ταχυτητα η χωρις . αν σβησεις και ξαναβαλεις εστω και ενα λεπτο παλι παει οκ . η θερμοκρασια δεν παιζει κανενα ρολο , χθες που μου το εκανε ειχαμε εξωτερικη 29 και του αμαξιου ηταν 86.
εχει μπριζοθει 2 φορες με το σιτροεν διαγνωστικο και δεν υπαρχει τιποτα στην μνημη βλαβη εννοω.
η γνωμη του τοπικου μηχανικου ειναι να το εχουμε μπριζομενο με το λαπτοπ και να το παμε βολτα και να παρακολουθαμε , θα το κανω αυριο αν και δεν πιστευω να δειξει τιποτα .
την κατσαμε την βαρκα , μας βαζει ο εγκεφαλος σε σειφ μοντ χωρις να κραταει τι στο διαολο βρισκει λαθος.
γιαυτο λατρευω το φιεστακι μου του 79.Δεν βγάζεις την φύσα του εγκεφάλου να την ελέγξεις για απώλεια από τις επαφές ? καμμί αφορά πιάνουν άλατα και επειδή τα ρεύματα από τους αισθητήρες είναι πολύ χαμηλά, της τάξης millivolt πολλές δημιουργείται θέμα, επίσης παίξε με όλες τις φύσες των αισθητήρων, ίσως κάποια από αυτές δημιουργεί το πρόβλημα, τα Γαλλικά αμάξια δεν έχουν φύσες εμπιστοσύνης για πολλά χρόνια, οπότε τσέκαρε όλες τις επαφές από τις φύσες και μετά πας παρακάτω.
-
ευχαριστω παναγιωτη , λες να ριξω σπρευ επαφων;
το να παω παρακατω ειναι ενα προβλημα , βλεπω τον μαστορα να με κοιταει με απογνωση και να μου λεει πηγαινε αλλου.
ειχα μια ελπιδα και υποψια για το πενταλ γκαζιου (ηλεκτρογκαζο) για το ποτενσιομετρο , αλλα δεν λεει αφου σβηνεις βαζεις μπροστα και εχει φυγει το προβλημα , εκει πρεπει να ειναι ο κυριος εγκεφαλος , αν και αν θυμαμαι σωστα το σωστο ειναι να μεινει κανα τεταρτο και μετα να βαλεις μπροστα. ουτε αυτο δεν γινεται σωστα. -
Απο μπαταρία είσαι ΟΚ;
-
Ο χρήστης adensa έγραψε:
Απο μπαταρία είσαι ΟΚ;12.66
-
Kάνε έλεγχο της φόρτισης της μπαταρίας με όλα τα φορτία.
Το σπρέϋ είναι καλή ιδέα αλλά πρέπει να ξεφυσώσεις τις φύσες για σωστή δουλειά κα να κάνεις και οπτικό έλεγχο μην είναι κανένα pin κομμένο κλπ. -
μαστορα
σβηστο 12.66
αναμμενο ρελαντι 14.28
αναμμενο με γκαζι 14.38αναμμενο ρελαντι με ολα τα φορτια 14.00
αναμμενο με γκαζι με ολα τα φορτια 14.10 -
Παρέκαμψε η καθάρισε την egr
Κάπου θα έχει πολύ μάκα
safe mode και θερμοκρασια;