Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Παρκάρισμα σε πολύ στενό χώρο;
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Παρκάρισμα σε πολύ στενό χώρο;
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    5
    11
    1151
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • V
      vasil last edited by

      Υπάρχει κάποιο ιδιαίτερο τρικ να παρκάρεις σε ιδιαίτερα στενό χώρο;
      Παρκάρω παρατηρώντας τους καθρέφτες και όχι μηχανικά με συγκεκριμένα βήματα. Εννοείται καλύτερα από τον τρόπο που μου μάθανε στη σχολή οδηγών, με την έννοια ότι μπορώ να παρκάρω σε μικρότερο χώρο. Τουλάχιστον ο τρόπος που μου μάθανε εμένα στη σχολή οδηγών δεν ήταν για παρκάρισμα ΙΧ αλλά για λεωφορείου.

      Όμως τι γίνεται όταν ο χώρος είναι ιδιαίτερα στενός και ίσα που χωράει το αμάξι;
      Βλέπω κάποιους που τα καταφέρνουν και απορώ...
      Να σημειώσω πως δεν έχω αισθητήρες παρκαρίσματος. Αλλά δε νομίζω πως και να είχα θα τα κατάφερνα.

      ΥΓ. Εντάξει δε λέμε και τόσο στενό χώρο...
      http://www.protothema.gr/world/article/428403/video-auto-einai-to-pagosmio-rekor-gia-to-pio-steno-parkarisma/
      (τι κάνει ο άνθρωπος;;; )

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • V
        vasil last edited by

        Υπάρχει κάποιο ιδιαίτερο τρικ να παρκάρεις σε ιδιαίτερα στενό χώρο;
        Παρκάρω παρατηρώντας τους καθρέφτες και όχι μηχανικά με συγκεκριμένα βήματα. Εννοείται καλύτερα από τον τρόπο που μου μάθανε στη σχολή οδηγών, με την έννοια ότι μπορώ να παρκάρω σε μικρότερο χώρο. Τουλάχιστον ο τρόπος που μου μάθανε εμένα στη σχολή οδηγών δεν ήταν για παρκάρισμα ΙΧ αλλά για λεωφορείου.

        Όμως τι γίνεται όταν ο χώρος είναι ιδιαίτερα στενός και ίσα που χωράει το αμάξι;
        Βλέπω κάποιους που τα καταφέρνουν και απορώ...
        Να σημειώσω πως δεν έχω αισθητήρες παρκαρίσματος. Αλλά δε νομίζω πως και να είχα θα τα κατάφερνα.

        ΥΓ. Εντάξει δε λέμε και τόσο στενό χώρο...
        http://www.protothema.gr/world/article/428403/video-auto-einai-to-pagosmio-rekor-gia-to-pio-steno-parkarisma/
        (τι κάνει ο άνθρωπος;;; )

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          vasil last edited by

          Υπάρχει κάποιο ιδιαίτερο τρικ να παρκάρεις σε ιδιαίτερα στενό χώρο;
          Παρκάρω παρατηρώντας τους καθρέφτες και όχι μηχανικά με συγκεκριμένα βήματα. Εννοείται καλύτερα από τον τρόπο που μου μάθανε στη σχολή οδηγών, με την έννοια ότι μπορώ να παρκάρω σε μικρότερο χώρο. Τουλάχιστον ο τρόπος που μου μάθανε εμένα στη σχολή οδηγών δεν ήταν για παρκάρισμα ΙΧ αλλά για λεωφορείου.

          Όμως τι γίνεται όταν ο χώρος είναι ιδιαίτερα στενός και ίσα που χωράει το αμάξι;
          Βλέπω κάποιους που τα καταφέρνουν και απορώ...
          Να σημειώσω πως δεν έχω αισθητήρες παρκαρίσματος. Αλλά δε νομίζω πως και να είχα θα τα κατάφερνα.

          ΥΓ. Εντάξει δε λέμε και τόσο στενό χώρο...
          http://www.protothema.gr/world/article/428403/video-auto-einai-to-pagosmio-rekor-gia-to-pio-steno-parkarisma/
          (τι κάνει ο άνθρωπος;;; )

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            techadmin admin last edited by

            Τα παντα εχουν να κανουν με το ποσες μανουβρες εισαι διατεθιμενος να κανεις για να χωρεσεις καπου, και φυσικα τι αμαξι εχεις (καποια εχουν φτερα και μειωμενη ορατοτητα πισω και ετσι δεν ειναι οτι καλυτερο για στενο παρκαρισμα). Απο εκει και περα δεν νομιζω πως καποιος μπορει να σου πει τι 'κανει' και το καταφερνει, μια, δυο, πεντε, δεκα, εκατο, χιλιες, θα το καταφερεις και εσυ, δεν ειναι πυρηνικη επιστημη.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • V
              vasil last edited by

              Με πολλαπλές μανούβρες δηλαδή... Είπα μήπως γίνεται μηχανικά, βάζοντας με το μάτι κάποια σημάδια, όπως μας μαθαίνανε στη σχολή οδηγών. Ίσως να βοηθάνε και πολύ οι αισθητήρες παρκαρίσματος, δε ξέρω. Εγώ πάντως χωρίς αισθητήρες για να μπω σε μια στενή θέση, χρειάζομαι αρκετές μανούβρες. Αν είναι πολύ στενή η θέση (ίσα να χωράει το αμάξι) δε μπορώ. Πόσο μάλλον αν είναι και στενός ο δρόμος (πχ αυτοκίνητα παρκαρισμένα και από την απέναντι πλευρά κλπ)...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • R
                raptispan last edited by

                Όσο περνάει ο καιρός και μαθαίνεις καλύτερα το αμάξι σου όλο και θα βελτιώνεσαι. Επίσης παίζει ρόλο και το αμάξι. Το δικό μου το leon που έχει μέτρια περιμετρική ορατότητα και χαμηλή θέση οδήγησης είναι δυσκολότερο στο παρκάρισμα από το panda της αδερφης μου που το περνάω απ΄ το μάτι της βελόνας.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • I
                  inertia last edited by

                  Έχει να κάνει και με τα γούστα.

                  Άλλος κοιτάζει να αφήνει ένα περιθώριο στη μανούβρα να μην ακουμπήσει προφυλακτήρες
                  άλλον δεν τον νοιάζει και ακούει τα μπουπ...

                  Αλήθεια είναι ότι πολλές φορές στο μανουβράρισμα αυτά τα λίγα εκατοστά παραπάνω
                  είναι κρίσιμα για να γίνει η δουλειά.
                  Ασχέτως αν ο άλλος είναι γαιδούρι τελείως.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • V
                    vasil last edited by

                    Σίγουρα όπως τα λέτε είναι και θέλει εξοικείωση. Εγώ επειδή μένω σε επαρχία δεν έχει τύχει να χρειαστεί να επιχειρήσω συχνά στενό παρκάρισμα. Όμως βλέπω κάποιους που καταφέρνουν και μπαίνουν σε πολύ στενές θέσεις (ίσα που χωράει το αυτοκίνητό τους) και μάλιστα χωρίς πολλές μανούβρες, δηλαδή σχετικά γρήγορα. Και μου κάνει εντύπωση...! Γι' αυτό ρωτάω μήπως υπάρχει κάποιος τρόπος (πχ βάζοντας σημάδια) ώστε να μπορεί να μπει κανείς σε μια στενή θέση με όσο το δυνατόν λιγότερες μανούβρες (και άρα σχετικά εύκολα και γρήγορα).

                    Νομίζω το βασικό είναι να ξεκινάς όσο το δυνατόν πιο νωρίς να κόβεις το τιμόνι, ώστε να μην βρεθείς αρκετά πίσω από τον μπροστινό σου και να εκμεταλλευτείς στο έπακρο τον χώρο της θέσης. Κάποιοι σταματούν και ξεκινούν να κόβουν το τιμόνι ενώ βρίσκονται πιο μπροστά από το σταθμευμένο όχημα. Αυτό πρέπει να βοηθάει για στενά παρκαρίσματα...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      sbr last edited by

                      για ολα υπαρχει λυση. youtube για θεωρητικη καταρτιση.
                      https://www.youtube.com/watch?v=199QsWyBhpo
                      https://www.youtube.com/watch?v=-HU2L88gYxQ δες το απο το 1.05 και μετα

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • V
                        vasil last edited by

                        Ο χρήστης Sbr έγραψε:
                        για ολα υπαρχει λυση. youtube για θεωρητικη καταρτιση.
                        https://www.youtube.com/watch?v=199QsWyBhpo
                        https://www.youtube.com/watch?v=-HU2L88gYxQ δες το απο το 1.05 και μετα

                        Eυχαριστώ Sbr! Εγώ παρκάρω με το μάτι βλέποντας καθρέφτες... Περίπου σαν τον 1ο link.
                        Στο 2ο link οι μπάρες που χρησιμοποιούνται είναι από εξετάσεις οδήγησης στο εξωτερικό; Αν ναι, αν δεν κάνω λάθος δίνουν περιθώριο: 1,5 χ το μήκος του αυτοκινήτου. Δηλαδή αν είναι 4 m. το αμάξι, δίνουν 6 m, δηλαδή άφθονο χώρο...
                        Bέβαια το αμάξι αυτό είναι τεράστιο, ωστόσο παρά ταύτα αν προσέξεις καλά έχει αρκετό περιθώριο...

                        Δες πχ. τι εννοώ στενή θέση:
                        https://www.youtube.com/watch?v=MhAz1OCCQkU
                        Τόσο και πιο στενή θέση εννοώ...
                        Με τους παραπάνω μηχανικούς τρόπους, δεν μπαίνεις νομίζω σε τόσο στενή θέση εύκολα.
                        Πρέπει να σταματήσεις και να αρχίσεις να κόβεις το τιμόνι πιο μπροστά από το σταθμευμένο αυτοκίνητο απέναντί σου. Δες από που ξεκινάει εδώ... Έτσι εκμεταλλεύεται στο έπακρο το χώρο της θέσης (δε βγαίνει πολύ πίσω από το μπροστινό).
                        Με το μάτι και καθρέφτες, δυσκολεύομαι να το κάνω αυτό, γι' αυτό ρώτησα μήπως βάζοντας κάποια σημεία γίνεται πιο εύκολα. Και οκ στο βίντεο δε φαίνεται τόσο δύσκολο, αλλά δεν είναι και εύκολο να το κάνεις και μάλιστα τόσο γρήγορα χωρίς πολλές μανούβρες...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          sbr last edited by

                          vasil ειναι πολυ μικρος αυτος ο χωρος σταθμευσης και οχι για ενα αυτοκινητο μεγαλυτερο απο το 500αρακι. σε μεγαλυτερο αυτοκινητο θα δυσκολευτεις πολυ για να παρκαρεις. θελεις εξασκιση. ομως σκεψου πως σε τετοια παρκαρισματα τρως περισσοτερο το συμπλεκτη. εγω παρκαρω με τους καθρεπτες αλλα οταν βγαινω και ειναι να παω σε μερη με δυσκολο παρκαρισμα παιρνω ενα πουντο χαρχαλο γιατι και εγω αν παρκαρω καλα ο αλλος που θα παρκαρει μετα μπορει να φιλησει τον προφυλακτηρα. εμενα ειναι μαυροι οποτε...εχω ομως βρει χρωμα πανω τους . οχι απο δικο μου λαθος. αν θες να προπονηθεις πηγαινε καπου που δεν εχει κινηση βαλε και δυο τακους και δουλεψε το.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • V
                            vasil last edited by

                            Δεν εννοούσα τόσο χώρο για οποιοδήποτε αμάξι. Αν πχ ο χώρος αυτός είναι 4m για 3,5m αμάξι, για 5m αμάξι ας είναι 5,5m o διαθέσιμος χώρος. Όχι 7-7,5m που μπορείς να το παρκάρεις εύκολα... Αυτό εννοώ. Γιατί σε μεγαλουπόλεις (και όχι μόνο πλέον, με τόσα αυτοκίνητα...) βρίσκεις συχνά κενές θέσεις που ίσα που χωράει το αυτοκίνητο σου. Όμως άντε να μπεις... Πόσο μάλλον αν έχει και πολλή κίνηση, οπότε δεν έχεις και πολύ χρόνο στη διάθεσή σου...

                            Πλάκα πλάκα καλή φάση η προπόνηση σε μια αλάνα με πλαστικούς κάδους απορριμάτων...
                            Το είχα σκεφτεί και παλιότερα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • First post
                              Last post
                            • 1 / 1
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΕΛΛΑΔΑ
                              • ΚΟΣΜΟΣ
                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • TEST
                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                            • VIDEO
                              • 4TTV
                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CANDID CAMERA
                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΛΕΞΙΚΟ
                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                              • FORMULA 1
                              • WRC
                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4T CLASSIC
                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                            • ΑΓΟΡΑ
                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CLASSIC
                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                            • MENU
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                            • ΚΟΚ

                            logo footer

                            coty











                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • CLASSIC
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • VIDEO
                            • FORUM
                            4T FORUM
                            4T LIBRARY
                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                            Powered by nxcode.gr