Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πρόβλημα με την 1η εκκίνηση του κινητήρα - ΛΥΘΗΚΕ
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Πρόβλημα με την 1η εκκίνηση του κινητήρα - ΛΥΘΗΚΕ
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    5
    19
    2086
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      fabil last edited by

      Καλησπέρα.
      'Εχω fabia 2005 ΒΒΖ. Την τελευταία εβδομάδα αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα. Όταν το αυτοκίνητο δεν κινηθεί για περίπου 1 μέρα και πάνω γυρίζοντας την μιζα παίρνει την 6-7η φορά.
      Μετά αν πάρει και το σβήσω, όταν θα το ξαναβάλω μπροστά θα πάρει αμέσως.

      Μπουζί και φίλτρα είναι αλαγμένα πρόσφατα (~2.000χλμ) και μπαταρία σε καλή κατάσταση.

      Θα το πάω και αύριο στο συνεργείο απλά έλεγα να παρω και μία ιδέα από εσάς.

      Ευχαριστώ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • F
        fabil last edited by

        Καλησπέρα.
        'Εχω fabia 2005 ΒΒΖ. Την τελευταία εβδομάδα αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα. Όταν το αυτοκίνητο δεν κινηθεί για περίπου 1 μέρα και πάνω γυρίζοντας την μιζα παίρνει την 6-7η φορά.
        Μετά αν πάρει και το σβήσω, όταν θα το ξαναβάλω μπροστά θα πάρει αμέσως.

        Μπουζί και φίλτρα είναι αλαγμένα πρόσφατα (~2.000χλμ) και μπαταρία σε καλή κατάσταση.

        Θα το πάω και αύριο στο συνεργείο απλά έλεγα να παρω και μία ιδέα από εσάς.

        Ευχαριστώ.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • F
          fabil last edited by

          Καλησπέρα.
          'Εχω fabia 2005 ΒΒΖ. Την τελευταία εβδομάδα αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα. Όταν το αυτοκίνητο δεν κινηθεί για περίπου 1 μέρα και πάνω γυρίζοντας την μιζα παίρνει την 6-7η φορά.
          Μετά αν πάρει και το σβήσω, όταν θα το ξαναβάλω μπροστά θα πάρει αμέσως.

          Μπουζί και φίλτρα είναι αλαγμένα πρόσφατα (~2.000χλμ) και μπαταρία σε καλή κατάσταση.

          Θα το πάω και αύριο στο συνεργείο απλά έλεγα να παρω και μία ιδέα από εσάς.

          Ευχαριστώ.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • W
            w202-amg last edited by

            Μπεκ που αδειαζει μεσα στην εισαγωγη ή βαλβιδα ψυχρης ή αισθητηρας θερμοκρασιας ψυκτικου θα ελεγα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              trident1971 last edited by

              Αντλια καυσιμου?
              Επισης, δουλευουν τα συνεργεια Κυριακη?

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • K
                kospapad last edited by

                Δοκιμασε την επομενη φορά να το αφησεις λιγο με τα λαμπάκια αναμμενα πριν βαλεις μπροστά
                Τότε θα δουλέψει η αντλία και θα σηκώσει πίεση ώστε να πάρει αμέσως
                Μοιάζει να έχει χαλάσει το αντεπίστροφο της αντλίας βενζίνης και αδειαζει το κύκλωμα και έχεις την καθυστέρηση μεχρι να ξαναγεμίσει.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • T
                  trident1971 last edited by

                  Ενδεχομενως να χρειαζεται και 2-3 φορες το κλειδι γυρισμα (οχι μιζα), αναμονη 2-3 sec, κλεισιμο και γυρισμα παλι, αναμονη κλπ, μεχρι να γεμισει το κυκλωμα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • F
                    fabil last edited by

                    Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
                    Μπεκ που αδειαζει μεσα στην εισαγωγη ή βαλβιδα ψυχρης ή αισθητηρας θερμοκρασιας ψυκτικου θα ελεγα.

                    Θα το έκανε όμως μόνο την 1η φορά;

                    Αντλια καυσιμου?
                    Επισης, δουλευουν τα συνεργεια Κυριακη?

                    Και εγώ αντλία υποπτεύομαι...

                    Δοκιμασε την επομενη φορά να το αφησεις λιγο με τα λαμπάκια αναμμενα πριν βαλεις μπροστά
                    Τότε θα δουλέψει η αντλία και θα σηκώσει πίεση ώστε να πάρει αμέσως
                    Μοιάζει να έχει χαλάσει το αντεπίστροφο της αντλίας βενζίνης και αδειαζει το κύκλωμα και έχεις την καθυστέρηση μεχρι να ξαναγεμίσει.

                    Είναι πάνω στην αντλία αυτό; Την αντλία πρέπει να την δει ηλεκτρολόγος ή θα φαίνεται και από το διαγνωστικό του αυτοκινήτου αν δεν δουλεύει σωστά;

                    Ενδεχομενως να χρειαζεται και 2-3 φορες το κλειδι γυρισμα (οχι μιζα), αναμονη 2-3 sec, κλεισιμο και γυρισμα παλι, αναμονη κλπ, μεχρι να γεμισει το κυκλωμα.

                    Το δοκίμασα χωρίς επιτυχία. Όταν γυρίζω το κλειδί ακούγεται ο ήχος που πρεσάρει το καύσιμο. Όπως ακούγονταν πάντα δηλαδή.

                    Ευχαριστώ.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kospapad last edited by

                      Ο χρήστης fabil έγραψε:

                      Δοκιμασε την επομενη φορά να το αφησεις λιγο με τα λαμπάκια αναμμενα πριν βαλεις μπροστάΤότε θα δουλέψει η αντλία και θα σηκώσει πίεση ώστε να πάρει αμέσωςΜοιάζει να έχει χαλάσει το αντεπίστροφο της αντλίας βενζίνης και αδειαζει το κύκλωμα και έχεις την καθυστέρηση μεχρι να ξαναγεμίσει. :iconcool

                      Ενδεχομενως να χρειαζεται και 2-3 φορες το κλειδι γυρισμα (οχι μιζα), αναμονη 2-3 sec, κλεισιμο και γυρισμα παλι, αναμονη κλπ, μεχρι να γεμισει το κυκλωμα.

                      Να περιμένεις μεχρι να σταματήσει ο ήχος, δείγμα ότι έχει πρεσσάρει
                      Η κατάσταση της αντλίας δεν φαίνεται από το διαγνωστικό μόνο από μανόμετρο

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kospapad last edited by

                        viewtopic.php?f=6&t=55304&start=0
                        Δες το σχετικό θεμα μπορέι κάτι να ψαρέψεις

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • F
                          fabil last edited by

                          Ο χρήστης kospapad έγραψε:

                          Δοκιμασε την επομενη φορά να το αφησεις λιγο με τα λαμπάκια αναμμενα πριν βαλεις μπροστάΤότε θα δουλέψει η αντλία και θα σηκώσει πίεση ώστε να πάρει αμέσωςΜοιάζει να έχει χαλάσει το αντεπίστροφο της αντλίας βενζίνης και αδειαζει το κύκλωμα και έχεις την καθυστέρηση μεχρι να ξαναγεμίσει. :iconcool

                          Ενδεχομενως να χρειαζεται και 2-3 φορες το κλειδι γυρισμα (οχι μιζα), αναμονη 2-3 sec, κλεισιμο και γυρισμα παλι, αναμονη κλπ, μεχρι να γεμισει το κυκλωμα.

                          Να περιμένεις μεχρι να σταματήσει ο ήχος, δείγμα ότι έχει πρεσσάρει
                          Η κατάσταση της αντλίας δεν φαίνεται από το διαγνωστικό μόνο από μανόμετρο

                          Ο ήχος σταματάει. Διαρκεί όσο διαρκούσε πάντα, 4-5 δευτερόλεπτα.
                          Άρα πρέπει να το πάω σε ηλεκτρολόγο πρώτα αύριο.

                          http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=6&t=55304&start=0
                          Δες το σχετικό θεμα μπορέι κάτι να ψαρέψεις

                          Οκ, ευχαριστώ.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            trident1971 last edited by

                            Ο χρήστης kospapad έγραψε:

                            Να περιμένεις μεχρι να σταματήσει ο ήχος, δείγμα ότι έχει πρεσσάρει
                            Η κατάσταση της αντλίας δεν φαίνεται από το διαγνωστικό μόνο από μανόμετρο

                            Η εντυπωση μου ειναι οτι δουλευει 2 sec και σταματαει, ανεξαρτητα αν εχει πρεσσαρει.

                            Μπορεις να δεις κατασταση (ή εστω να παρεις μια γευση) και απο διαγνωστικο... fuel trims που ανεβαινουν σε πιο μεγαλα νουμερα οσο ανεβαινουν οι στροφες, μπορει να δειχνουν αντλια που ζοριζεται να δωσει την ποσοτητα που απαιτειται.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • C
                              cson last edited by

                              Οτι προβλημα εχει η αντλια το κανει και ζεστο, και σε οποιαδηποτε εκκινηση. Οχι μονο σε κρυα εκκινηση.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • K
                                kospapad last edited by

                                Δεν λέμε για πρόβλημα στην αντλία, πιθανολογούμε πρόβλημα στο αντεπίστροφο
                                Μπορεί να είναι και τίποτα άλλο

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • F
                                  fabil last edited by

                                  Σήμερα πήγα και το άφησα επειδή χθες δεν πρόλαβα.
                                  Θα πάρω το μεσημέρι να δω τι θα μου πούνε.

                                  Θα επιστρέψω για ανάδραση.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • F
                                    fabil last edited by

                                    Αποκλείστηκαν όλα τα άλλα (αντλία, βαλβίδα θερμοκρασίας κλπ) και το μόνο που έμεινε είναι όπως είπε και στην αρχή ο W202 AMG τα μπεκ που πιθανώς να στάζουν.

                                    Θα καθαριστούνε σήμερα και το μεσημέρι θα πάω να το πάρω. Αύριο θα ξέρω αν τελικά ήταν αυτό.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kospapad last edited by

                                      το μπεκ που στάζει και το χαλασμένο αντεπίστροφο έχουν το ίδιο αποτέλεσμα,σταδιακή αποσυμπίεση τυ κυκλώματος καυσίμου.
                                      Πως μέτρησαν το αντεπίστροφο, έβαλαν μανόμετρο;;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • F
                                        fabil last edited by

                                        Μου είπαν ότι σύνδεσαν τον εγκέφαλο και το έβαλαν μπροστά και είδαν ότι δεν έχει πρόβλημα η αντλία.
                                        Δεν ξέρω αν έβαλαν μανόμετρο αλλά μου είπαν ότι πρεσσάρει κανονικά.

                                        Και ότι επειδή όταν παίρνει μπροστά μυρίζει άκαφτη θα φταίνε τα μπέκ. Θα το δω αύριο το πρωί που θα το βάλω μπροστά αν έχει λυθεί το θέμα. Τώρα έπαιρνε μια χαρά.

                                        Προσθήκη μηνύματος:
                                        Το ξαναέκανε. Άρα δεν έφταιγαν τα μπεκ....

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          trident1971 last edited by

                                          Ας μου εξηγησει καποιος, πως με ενα 'καθαρισμα μπεκ' βεβαιωνομαστε οτι δεν κατουρανε?
                                          Τα εβαλε σε εκεινο το μηχανημα που κανει ογκομετρηση?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • F
                                            fabil last edited by

                                            Λοιπόν το πρόβλημα λύθηκε. Τελικά πρέπει να ήταν από τα μπεκ. Ίσως απλά έπρεπε να δουλέψουν λίγο. Το πήρα το μεσημέρι (Τετάρτη) και δεν έκανα χιλιόμετρα. Απλά το άφησα σπίτι και προσπάθησα μετά από λίγο να το βάλω μπροστά και έκανε τα ίδια.

                                            Το βράδυ που γύρισα από δουλειά έκανα 1 βόλτα στην εθνική μήπως και υπάρξει διαφορά και τελικά από την πέμπτη το πρωί παίρνει κανονικότα. Χθες δεν το έβαλα καθόλου και σήμερα το πρωί πήρα με την 1η.

                                            Ευχαριστώ για το χρόνο σας.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1 / 1
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr