-
Καλησπερα παιδια ,
με budget γυρω στα 10-11 χιλιαρικα(για μετεχειρησμενο) ειμαι μεταξυ των opel corsa opc montelo 2010 H 2011 1.6 turbo 192hp το οποιο μου αρεσει πολυ εσωτερικα αλλα και εξωτερικα δεν εχω καποιο προβλημα. Ειναι ενα αμαξι που εμπιστευομαι σαν μαρκα (opel , απο γνωστους-γονεις) και αρκετα δυνατο. Απο την αλλη εχουμε το scirocco 1.4 tsi 160 αλογα το οποιο λατρευω εξωτερικα ομως ειμαι λιγο δυστακτικος...Απο 1,4 κινητηρα 160 αλογα. Δεν ξερω.Ολες οι γνωμες ειναι ευπροσδεκτες. Μπορειτε να προτεινετε και αλλα αυτοκινητα της κατηγοριας μεχρι και 1.8 L
-
Καλησπερα παιδια ,
με budget γυρω στα 10-11 χιλιαρικα(για μετεχειρησμενο) ειμαι μεταξυ των opel corsa opc montelo 2010 H 2011 1.6 turbo 192hp το οποιο μου αρεσει πολυ εσωτερικα αλλα και εξωτερικα δεν εχω καποιο προβλημα. Ειναι ενα αμαξι που εμπιστευομαι σαν μαρκα (opel , απο γνωστους-γονεις) και αρκετα δυνατο. Απο την αλλη εχουμε το scirocco 1.4 tsi 160 αλογα το οποιο λατρευω εξωτερικα ομως ειμαι λιγο δυστακτικος...Απο 1,4 κινητηρα 160 αλογα. Δεν ξερω.Ολες οι γνωμες ειναι ευπροσδεκτες. Μπορειτε να προτεινετε και αλλα αυτοκινητα της κατηγοριας μεχρι και 1.8 L
-
Καλησπερα παιδια ,
με budget γυρω στα 10-11 χιλιαρικα(για μετεχειρησμενο) ειμαι μεταξυ των opel corsa opc montelo 2010 H 2011 1.6 turbo 192hp το οποιο μου αρεσει πολυ εσωτερικα αλλα και εξωτερικα δεν εχω καποιο προβλημα. Ειναι ενα αμαξι που εμπιστευομαι σαν μαρκα (opel , απο γνωστους-γονεις) και αρκετα δυνατο. Απο την αλλη εχουμε το scirocco 1.4 tsi 160 αλογα το οποιο λατρευω εξωτερικα ομως ειμαι λιγο δυστακτικος...Απο 1,4 κινητηρα 160 αλογα. Δεν ξερω.Ολες οι γνωμες ειναι ευπροσδεκτες. Μπορειτε να προτεινετε και αλλα αυτοκινητα της κατηγοριας μεχρι και 1.8 L
-
Το corsa opc ειναι ενα δυνατο αυτοκινητο αλλα υποστροφικα στημενο και λογω της μεγαλης δυναμης επισης, μονοδιαστατο στην συμπεριφορα του. αν λοιπον σου αρεσει η οδηγηση σε στροφες, δεν ειναι οτι καλυτερο.
Το σιροκο ειναι πιο...αμαξι με την εννοια οτι εχει μεγαλυτερα μετατροχια και καλυτερο πατημα. Επισης εχει πολλαπλους συνδεσμους πισω, και ειναι πιο ρυθμισιμο και συμμετοχικο στη γρηγορη οδηγηση.
Απο την αλλη ο διπλοτουρμπινος κινητηρας μπορει να σου παρουσιασει προβληματα αξιοπιστιας.
Προσωπικα θα επελεγα το σιροκο, και σαν δευτερη επιλογη θα εβαζα το 207 rc. -
Προσωπικα μου αρεσει περισσοτερο το οπελ. Απο εκει και περα αφου και τα δυο αυτοκινητα ειναι αξιολογα και μπορουν να ικανοποιησου τις σπορτιφ αναγκες σου και απο την στιγμη που μιλαμε για μεταχειρισμενα προτιμησε αυτο που συμφωνα με τον μηχνικο που θα τα ελεγξει ειναι σε καλυτερη κατασταση
-
Απο 1,4 κινητήρα 160 άλογα σου φαίνεται ζόρικο, αλλά από 1,6 κινητήρα, 192 άλογα είναι gg ;
-
Ο χρήστης Super@T έγραψε:
Απο 1,4 κινητήρα 160 άλογα σου φαίνεται ζόρικο, αλλά από 1,6 κινητήρα, 192 άλογα είναι gg ;σωστος.
μπορει να εννοει απο vw ειναι πολλα, λαμβανωντας υπόψιν την αξιοπιστια τους -
Θα πανηγυρίζει αυτός που θα ξεφορτωθεί το διπλότουρμπο του ...
Μάλλον καλύτερο το OPC.Στάλθηκε από το GT-I9195 μου
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Θα πανηγυρίζει αυτός που θα ξεφορτωθεί το διπλότουρμπο του ...
Μάλλον καλύτερο το OPC.Στάλθηκε από το GT-I9195 μου
Ήταν τόσο πετυχημένη η συνταγή που η VW σταμάτησε την παραγωγή λόγω πολυπλοκότητας του κινητήρα. Αυτή η εταιρία όποτε έβαλε κομπρέσορα στο μοτέρ μετά από λίγο σταμάτησε την παραγωγή του. Άντε αν πάθει κάτι να στον ρυθμίσει καλά η αντιπροσωπεία...OPC ή το 207RC που γράφτηκε και παραπάνω. Σε διαφορετικό μήκος κύματος αλλά και αξιοπιστίας (προς το καλύτερο) είναι και το Civic 1.8 με 140ps. Ψάξτο όμως καλά γιατί όσοι τα είχαν δύσκολα να τα πήγαιναν χαλαρά.
-
Τυχαινει να εχω ψαχτει αρκετα με τα δυο μοντελα, ειδικα σε οτι αφορα το δευτερο, ειναι γνωστη η...εμμονη που ειχα με δαυτο, ηδη πριν το οδηγησω. (οχι μια, ουτε δυο, αλλα τεσσερις φορες σε διαφορετικα td , τουλαχιστον το ενα μονος μου στην γνωστη διαδρομη προς Σουνιο)
Το Corsa OPC δυστυχως δεν το εχω οδηγησει, παρολα αυτα εχω ενημερωθει για αυτο σχεδον απο οποιο Ελληνικο-Αγγλικο περιοδικο εχει κανει δοκιμαστικο/συγκριτικο.
Η αληθεια ειναι οτι και τα δυο μοντελα, παροτι εχουν διαφορετικη φιλοσοφια-χαρακτηρα, εχουν οδηγηθει κυριως επιθετικα, με οτι αυτο μπορει να συνεπαγεται σε καταπονησεις-φθορες, στα μτχ της αγορας
Οσο λοιπον ο twincharger μπορει -και ειχε σε καμποσες περιπτωσεις μεχρι και τα ΜΥ2009 μοντελα- θεματα με περιφερειακα εξαρτηματα κινητηρα (κυριως ελλατωματικη βαλβιδα Ν75) και λογισμικο DSG για τα διπλοσυμπλεκτα -που προσωπικα θα απεφευγα, συγκεκριμενα για το scirocco-, αλλο τοσο το Corsa, παροτι 'Opel' και 'Γερμανικο' (Made in Spain ομως) ειχε καποια θεματακια, πχ στον κινητηρα, στο οτι ανεβαζε ευκολα υψηλες θερμοκρασιες, εμφανιζε σχετικα νωρις φθορες στα ημιαξονια, και σε δισκο-πλατω.Οπερ και στις δυο περιπτωσεις, πριν ο ενδιαφερομενος καταληξει, θα πρεπει να ψαξει ενδελεχως, σε εμπιστο συνεργειο/μηχανικο, οποιο αυτοκινητο τον ενδιαφερει.
Για το Corsa OPC ως προς το τι να προσεξει πιο συγκεκριμενα, τι περιπτωσεις να αποφυγει κτλ, δεν γνωριζω περισσοτερα, μια αναζητηση σε διαφορα Ελληνικα fora-club που υπαρχουν για αυτο, νομιζω θα κατατοπισουν περισσοτερο τον ενδιαφερομενο.
Σε οτι αφορα την οδικη του συμπεριφορα, θα συμφωνησω απολυτως με τον S3, και την φραση 'μονοδιαστατο' που αναφερε.
Ειναι σαφως ενα πολυ ισχυρο προσθιοκινητο, με σφιχτη αναρτηση, καλα φρενα, κιβωτιο με σχετικα μεγαλες διαδρομες και μαλλον αδιαφορο σε αισθηση, τιμονι ουτε κρυο ουτε ζετση, και με κυριως υποστροφικη οδικη συμπεριφορα υπο πιεση, στα κυριως μετριας ποιοτητας οδοστρωματα που υπαρχουν στην χωρα μας.
Συμφωνα με τα λεγομενα σοβαρων δοκιμαστων, εχει αναφερθει οτι χρειαζεται μια σχετικη συνεση με το γκαζι σε εισοδο κλειστων στροφων, για να κινηθει κανεις γρηγορα και με ασφαλεια.
Ειναι λοιπον ενα πολυ γρηγορο 'GTI' που ομως δυσκολευεται αρκετα συχνα να περασει την δυναμη του στο δρομο, ειδικα σε σφιχτα και μετρια προς γλυστερα κομματια.
Επισης ειναι και σχετικα λαιμαργο οταν οδηγειται γρηγορα, κατω απο 10λιτρα/100χλμ δυσκολα βλεπει κανεις γενικα, και ευκολα φλερταρει με 12αρια.Το Scirocco 160 απο την αλλη εχει χαρακτηρα ξεκαθαρα 'GT'. Περα απο το μεγαλυτερο μεγεθος-πατημα στο δρομο, νιωθεις οτι ειναι ρυθμισμενο για πιο...ταξιδιαρικες καταστασεις.
Η δυναμη του 160 ειναι σχεδον αναλογη σε δυνατοτητες με το εξαιρετικο σασι-στησιμο του, νιωθεις μια ομοιογενεια δηλαδη, και αυτο σου δινει συντομα-ευκολα μεγαλη αυτοπεποιθηση, να κινεισαι ολο και πιο γρηγορα σε απανωτες στροφες, με ασφαλεια και πολυ καλο κρατημα.Σε μεγαλο βαθμο για αυτη την αισθηση κυριως, ευθυνονται τα μεγαλα μετατροχια και ιδιως το πισω, συγκριτικα μεγαλυτερο μετατροχιο, (σε σχεση με το εμπρος), και την ανεξαρτητη αναρτηση, που προερχεται αυτουσια απο το passat της αντιστοιχης τοτε γενιας.
Η δυναμη του κινητηρα ειναι γραμμικη, δεν εχει ξεσπασματα, αλλα και δεν 'ψοφαει' αποτομα.
Τα φρενα του ειναι εξαιρετικα και ακουραστα. Το τιμονι εχει σχετικα καλη αισθηση βαρους, καλουτσικη πληροφορηση, αλλα ειναι καπως αργο.
Η αναρτηση του θεωρω οτι ειναι ενας απο τους κρυφους του ασσους. Οσο πρεπει σφιχτη, αλλα παραλληλα καταπινει σχεδον καθε κακοτεχνια.
Η καταναλωση του ειναι σε χαμηλοτερα επιπεδα απο του OPC, και με αυτοσυγκρατηση μπορει κανεις να δει ακομα και 8λιτρα/100χλμ. Αν πιεστει ομως προφανως και θα υπερβει τα 10λιτρα/100χλμ μεσης καταναλωσης.Εαν ο ενδιαφερομενος καταληξει σε Scirocco, για να μειωσει σημαντικα πιθανοτητες με θεματα κυριως στον κινητηρα, θα προτεινα να κοιταξει ΜΥ2010 μοντελα και επειτα, αυτα δηλαδη με τα νεα χειριστηρια σε κλιματισμο, περα απο το επισης διαφορετικης σχεδιασης τιμονι που θα εχει, σε σχεση με τα πρωτα.
Επιπλεον αισθητη βελτιωση στην οδικη συμπεριφορα, και σχεδον πληρη εξαλλειψη των οποιων τασεων υποστροφης, παρεχει το εξελιγμενο ηλεκτρομπλοκε του, ονοματι XDS το οποιο χρεωνοταν εξτρα γυρω στα 200ευρω αν θυμαμαι καλα, (για τα ΜΥ2010 και επειτα), αλλα μεσω του γνωστου λογισμικου VAG COM σε ενα Laptop και ενα γνησιο καλωδιο για συνδεση OBD, μπορει να ενεργοποιηθει. Υπαρχουν συγκεκριμενες μαλιστα οδηγιες τυπου DIY, σε Ελληνικο forum, και καποιοι κατοχοι, που το εχουν κανει ευκολα.
Κλεινοντας να αναφερω οτι και στα δυο αυτοκινητα, καλο θα ειναι να χρησιμοποιειται 100αρα βενζινη, για μεγιστη εκμεταλλευση δυνατοτητων κινητηρα, διατηρηση καλης λειτουργιας γενικοτερα, και αποφυγη ενεργοποιησης του knock sensor (οταν διαπιστωσει φτωχο μειγμα, κατι συνηθες στις Ελληνικες 95αρες) , με αποτελεσμα την μειωση της μεγιστης ισχυος.
Ειδικα για την περιπτωση του Scirocco που εχει και αρκετα υψηλη συμπιεση, (νομιζω υψηλοτερη του OPC), σε προσωπικο επιπεδο, οδηγωντας εντελως νορμαλ (το ιδιο) Scirocco, παρατηρησα αισθητες διαφορες στην ελαστικκοτητα/αποδοση κινητηρα, με χρηση απλης και 100αρας αντιστοιχα.
Ελπιζω να βοηθησα...
-
Λοιπον φιλε δε ξερω τελικα αν κατεληξες σε καποιο απο τα δυο αλλα μια και ειδα το ποστ σου μπαινω και εγω στη κουβεντα καθως πριν 1μιση μηνα μπηκα και εγω στο διλημμα σου.
Πιο συγκεκριμενα πουλησα το golfaki μου και ημουν αναμεσα σε ενα τετραπτυχο-Suzuki swift sport
-VW Scirocco
-Opel opc
ή Minni Cooper STελικα κατεληξα στη πιο ακριβη λυση καθως το γουσταρα περισσοτερο για καποιο λογο.. Κερδισε το vw! και μπορω να πω οτι παροτι μου κοστισε κατι παραπανω δε μετανιωσα για την επιλογη μου ειναι ενα αμαξι που το χαιρομαι απιστευτα ενω ο μολις 1,4 κινητηρας προσφερει πολυ καλες επιδοσεις ενω κρατηματα και ανεση με εντυπωσιαζουν εξισου. Επισης αθορυβο, πολυστροφο και οικονομικο (αν το οδηγας νορμαλ) και αν και 4θεσιο ολοι οσοι μπαινουν νιωθουν απιστευτα ανετα ακομα και στα πισω καθισματα.
Κανοντας αρκετη ερευνα καταφερα να το βρω (μεχαχειρησμενο παντα) με μετρια ως λιγα χιλιομετρα, σερβις, λαδια, βιολογικο καθαρισμο και 1 χρονο εγγυηση απο την ιδια την καρεντα. αρκετα δελεαστικο και μεχρι στιγμης ολα καθαρα ολα οκ.
(το μονο που με χαλαει ειναι το χρωμα αλλα δε μπορουμε υποθετω να τα εχουμε ολα.)Αν κανεις η εχεις ειδη κανει την επιλογη σου θελω να ξερω που θα καταληξεις και να μου πεις τη γνωμη σου.
opel corsa opc 2010 vs vw scirocco 1.4 tsi