-
Γεια σας!
Τις επόμενες ημέρες θέλω να αγοράσω αυτοκίνητο. Ένα από τα υποψήφια είναι το Ford focus 1.0 ecoboost 100ps .
Θα ήθελα αν μπορεί κανείς να μου εξηγήσει σε γενικές γραμμές ποια η διαφορά ενός turbo κινητήρα από έναν απλό βενζίνης.
Επίσης, είναι ικανοποιητικός ένας τόσο μικρός κινητήρας για ένα αμάξι του μεγέθους του focus; -
Γεια σας!
Τις επόμενες ημέρες θέλω να αγοράσω αυτοκίνητο. Ένα από τα υποψήφια είναι το Ford focus 1.0 ecoboost 100ps .
Θα ήθελα αν μπορεί κανείς να μου εξηγήσει σε γενικές γραμμές ποια η διαφορά ενός turbo κινητήρα από έναν απλό βενζίνης.
Επίσης, είναι ικανοποιητικός ένας τόσο μικρός κινητήρας για ένα αμάξι του μεγέθους του focus; -
Γεια σας!
Τις επόμενες ημέρες θέλω να αγοράσω αυτοκίνητο. Ένα από τα υποψήφια είναι το Ford focus 1.0 ecoboost 100ps .
Θα ήθελα αν μπορεί κανείς να μου εξηγήσει σε γενικές γραμμές ποια η διαφορά ενός turbo κινητήρα από έναν απλό βενζίνης.
Επίσης, είναι ικανοποιητικός ένας τόσο μικρός κινητήρας για ένα αμάξι του μεγέθους του focus; -
Οι ατμοσφαιρικοί κινητήρες παίρνουν αέρα από το περιβάλλον με την ατμοσφαιρική πίεση, ενώ οι τούρμπο και κομπρεσοράτοι χρησιμοποιούν έναν συμπιεστή που εισάγει αέρα υπό πίεση στους κυλίνδρους. To 100άρι Focus είναι απλά ικανοποιητικό από άποψη δύναμης. Για κάτι πιο σβέλτο, πρέπει να πας στο 125άρι.
-
Οδήγησέ το και κρίνε εσύ αν είναι ικανοποιητικός ή όχι, όλοι οι άλλοι τι να σου πούνε.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Οι ατμοσφαιρικοί κινητήρες παίρνουν αέρα από το περιβάλλον με την ατμοσφαιρική πίεση, ενώ οι τούρμπο και κομπρεσοράτοι χρησιμοποιούν έναν συμπιεστή που εισάγει αέρα υπό πίεση στους κυλίνδρους. To 100άρι Focus είναι απλά ικανοποιητικό από άποψη δύναμης. Για κάτι πιο σβέλτο, πρέπει να πας στο 125άρι.ενας τουρμπο κινητηρας εχει παρομοια λειτουργια με ενα ντιζελ;
-
Ο χρήστης rainmaker130 έγραψε:
Οι ατμοσφαιρικοί κινητήρες παίρνουν αέρα από το περιβάλλον με την ατμοσφαιρική πίεση, ενώ οι τούρμπο και κομπρεσοράτοι χρησιμοποιούν έναν συμπιεστή που εισάγει αέρα υπό πίεση στους κυλίνδρους. To 100άρι Focus είναι απλά ικανοποιητικό από άποψη δύναμης. Για κάτι πιο σβέλτο, πρέπει να πας στο 125άρι.
ενας τουρμπο κινητηρας εχει παρομοια λειτουργια με ενα ντιζελ;
Όχι. Οι ντίζελ πετυχαίνουν την καύση με την συμπίεση του μείγματος στους θαλάμους από τα πιστόνια. Οι βενζινοκινητήρες χρησιμοποιούν σπινθηριστές (μπουζί) για να πετύχουν την ανάφλεξη του μείγματος.
Εκεί που προσομοιάζουν οι σύγχρονοι τουρμποντίζελ με τους σύγχρονους τουρμποβενζινοκινητήρες είναι στην απόδοση της ροπής και της ισχύος. Για λόγους ευκολίας χρήσης και χαμηλών ρύπων (όχι ρύπων βασικά, αλλά του CO2 που είναι αδρανές αέριο (του θερμοκηπίου) ακίνδυνο για τον άνθρωπο) οι τουρμποκινητήρες βενζίνης και πετρελαίου (ντίζελ) είναι ρυθμισμένοι με παρόμοια χαρακτηριστικά αν και οι αρχές λειτουργίας τους είναι αντιδιαμετρικά αντίθετες. Οπότε έχεις λίγο lag μέχρι τις 1300-1500 στροφές, από εκεί και πάνω έχεις αρκετή δύναμη αλλά δυστυχώς αυτή τελειώνει κάπου στις 5500 ΣΑΛ στις βενζίνες και στις 3500 στα πετρέλαια και νιώθεις ότι το μοτέρ 'κρεμάει' με τέρμα γκάζι εκεί ψηλά. Στα ακριβά σπορ αυτοκίνητα φυσικά είναι αλλιώς, τώρα μιλάμε για καθημερινά κουβαδάκια που μας πάνε στην δουλειά μας...
ΥΓ: Ο Βασιλιάς των κινητήρων παραμένει ο πολύστροφος ατμοσφαιρικός V12 πάντως. Πολλή ροπή από χαμηλά, τέλεια γραμμικότητα και ζύγισμα, απίστευτη δύναμη στις ψηλές στροφές, ξυραφένια απόκριση στο γκάζι, ήχος από άλλον πλανήτη!!! Η απόλυτη αυτοκινητιστική ευτυχία!!!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
ΥΓ: Ο Βασιλιάς των κινητήρων παραμένει ο πολύστροφος ατμοσφαιρικός V12 πάντως. Πολλή ροπή από χαμηλά, τέλεια γραμμικότητα και ζύγισμα, απίστευτη δύναμη στις ψηλές στροφές, ξυραφένια απόκριση στο γκάζι, ήχος από άλλον πλανήτη!!! Η απόλυτη αυτοκινητιστική ευτυχία!!!
Σαφως αλλα εχει και πολυ βαρος με ο,τι αυτο συνεπαγεται σε οδ.συμπεριφορα (ειδικα σε fr κατασκευες)
-
Με τα ελαφριά κράματα μετάλλων και την τοποθέτηση πίσω από τον εμπρός άξονα δεν υπάρχει θέμα Βαγγέλη. Δεν άκουσα κανέναν να κατηγορεί την F12 για βαριά αίσθηση...
-
Ειχα κυριως στο νου μου παλιοτερα μοντελα της Amg Αλεξανδρε
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Οι ατμοσφαιρικοί κινητήρες παίρνουν αέρα από το περιβάλλον με την ατμοσφαιρική πίεση, ενώ οι τούρμπο και κομπρεσοράτοι χρησιμοποιούν έναν συμπιεστή που εισάγει αέρα υπό πίεση στους κυλίνδρους. To 100άρι Focus είναι απλά ικανοποιητικό από άποψη δύναμης. Για κάτι πιο σβέλτο, πρέπει να πας στο 125άρι.
ενας τουρμπο κινητηρας εχει παρομοια λειτουργια με ενα ντιζελ;
Όχι. Οι ντίζελ πετυχαίνουν την καύση με την συμπίεση του μείγματος στους θαλάμους από τα πιστόνια. Οι βενζινοκινητήρες χρησιμοποιούν σπινθηριστές (μπουζί) για να πετύχουν την ανάφλεξη του μείγματος.
Εκεί που προσομοιάζουν οι σύγχρονοι τουρμποντίζελ με τους σύγχρονους τουρμποβενζινοκινητήρες είναι στην απόδοση της ροπής και της ισχύος. Για λόγους ευκολίας χρήσης και χαμηλών ρύπων (όχι ρύπων βασικά, αλλά του CO2 που είναι αδρανές αέριο (του θερμοκηπίου) ακίνδυνο για τον άνθρωπο) οι τουρμποκινητήρες βενζίνης και πετρελαίου (ντίζελ) είναι ρυθμισμένοι με παρόμοια χαρακτηριστικά αν και οι αρχές λειτουργίας τους είναι αντιδιαμετρικά αντίθετες. Οπότε έχεις λίγο lag μέχρι τις 1300-1500 στροφές, από εκεί και πάνω έχεις αρκετή δύναμη αλλά δυστυχώς αυτή τελειώνει κάπου στις 5500 ΣΑΛ στις βενζίνες και στις 3500 στα πετρέλαια και νιώθεις ότι το μοτέρ 'κρεμάει' με τέρμα γκάζι εκεί ψηλά. Στα ακριβά σπορ αυτοκίνητα φυσικά είναι αλλιώς, τώρα μιλάμε για καθημερινά κουβαδάκια που μας πάνε στην δουλειά μας...
ΥΓ: Ο Βασιλιάς των κινητήρων παραμένει ο πολύστροφος ατμοσφαιρικός V12 πάντως. Πολλή ροπή από χαμηλά, τέλεια γραμμικότητα και ζύγισμα, απίστευτη δύναμη στις ψηλές στροφές, ξυραφένια απόκριση στο γκάζι, ήχος από άλλον πλανήτη!!! Η απόλυτη αυτοκινητιστική ευτυχία!!!
με χαμηλή κατανάλωση και έξοδα συντήρησης........
η χαρά της φορολογίας.......σαν να λέμε! -
Ο χρήστης newbis έγραψε:
Γεια σας!
Τις επόμενες ημέρες θέλω να αγοράσω αυτοκίνητο. Ένα από τα υποψήφια είναι το Ford focus 1.0 ecoboost 100ps .
Θα ήθελα αν μπορεί κανείς να μου εξηγήσει σε γενικές γραμμές ποια η διαφορά ενός turbo κινητήρα από έναν απλό βενζίνης.
Επίσης, είναι ικανοποιητικός ένας τόσο μικρός κινητήρας για ένα αμάξι του μεγέθους του focus;Ως κατοχος του 1.0 100hp, μπορω να πω οτι το αυτοκινητο ειναι απλα απιστευτο σε δυναμη.
-
Ο χρήστης octaneas έγραψε:
Γεια σας!
Τις επόμενες ημέρες θέλω να αγοράσω αυτοκίνητο. Ένα από τα υποψήφια είναι το Ford focus 1.0 ecoboost 100ps .
Θα ήθελα αν μπορεί κανείς να μου εξηγήσει σε γενικές γραμμές ποια η διαφορά ενός turbo κινητήρα από έναν απλό βενζίνης.
Επίσης, είναι ικανοποιητικός ένας τόσο μικρός κινητήρας για ένα αμάξι του μεγέθους του focus;Ως κατοχος του 1.0 100hp, μπορω να πω οτι το αυτοκινητο ειναι απλα απιστευτο σε δυναμη.
τι οδηγουσες πριν απο αυτο?
-
Οδήγησα σήμερα ένα Φιέστα με αυτό τον κινητήρα, γιατί Φόκους έχουν μόνο ντίζελ. Όντως ήταν πολύ διαφορετική η λειτουργεία του κινητήρα, όσον αφορά τις στροφές. Ίσως επειδή δεν το έχω συνηθίσει, αλλα δεν έμεινα πολύ ικανοποιημένος...
-
Αν δεν σου αρεσε στο fiesta αυτο το μοτερ ,τοτε στο focus θα ειναι ακομη χειροτερο......λογο βαρους.
-
Αυτό που είπε ο GGAB ισχύει.
-
Ποιον μικρο 1.0αρη turbo 100-120hp προτιματε,υπαρχουν πλεον αρκετες επιλογες,στην πλειοψηφια τους 3κυλινδροι,ο νεος της opel Ecotec 115ps,ο επισης νεος του vag 1.0 Tsi 115ps,ο γνωστος ecoboost της Ford 100-125ps,ο πολυ φρεσκος T-GDI της KIA 120ps,TCe απο Renault και αλλοι.
-
Βασικά φίλε δεν πρέπει να βλέπεις το θέμα κινητήρα ξερά. Γιατι πολυ απλά ενας κινητήρας σε ενα αυτοκίνητο συνεργάζεται με το κιβώτιο για να πετύχει τις όποιες επιδόσεις. Γι αυτό και βλέπεις κάποια αυτοκίνητα ελαφρως ασθενεστερης ιπποδύναμης και ίδιου βάρους πνα εχουν ιδιες ή και καλύτερες επιδόσεις απο κάποια δυνατότερα. Οπότε το θέμα πρέπει να το δεις συνολικά. Για παράδειγμα η φορντ που αναφέρουν παραπάνω στο θέμα κιβώτιο πονάει. Προσωπική μου γνώμη αλλα δεν το πολυ κατέχουν με αποτέλεσμα να αδικούνται τα πολυ καλά μοτέρ. Οι βαγκίτες απο την άλλη παρ ολο που εμφανίζουν ασθενέστερα μοτερ ωστόσο έχουν πολυ καλή κλιμάκωση στα κιβώτια τους και συνολικά καμουφλάρουν την όποια αδυναμία σε μεγάλο βαθμό.
-
Εγώ σαν κάτοχος σύγχρονου αυτοκινήτου με turbo κατέληξα στο συμπέρασμα ότι θα προτιμούσα τελικά ένα απλό ατμοσφαιρικό κινητήρα. Και αυτό για πολλούς λόγους.
Φυσικά σε ένα φόρουμ αυτοκινήτων δύσκολα θα γίνει κατανοητό αυτό, αφού ποιο πολύ ρόλο παίζει η ταχύτητα, οι κόντρες, τα στροφιλίκια και η επίδειξη.Από εκεί και πέρα οι turbo κινητήρες (κατά την άποψή μου) θεωρώ ότι είναι περισσότερο επιρρεπείς στη πιθανότητα να βγάλουν προβλήματα, έχουν ακριβότερη συντήρηση, είναι ποιο ευαίσθητοι με τις βενζίνες και βγάζουν και ποιο εύκολα ηλεκτρονικά προβλήματα.
Ένα άλλο αρνητικό είναι ότι αν μπλέξεις με πρόβλημα σε κινητήρα turbo μπορεί να παιδεύεσαι για μια ζωή. Η τεχνογνωσία στα συνεργεία είναι υπό του μηδέν.
Και αναφέρομαι και για την FORD που αναφέρθηκε παραπάνω, με την οποία έχω ζήσει κωμικοτραγικές ιστορίες (ειδικά σε Ford Focus).Προσωπικά θα ήθελα το επόμενο μου αυτοκίνητο να είναι ατμοσφαιρικό.
-
διαφωνώ .... αν κάποιος οδηγήσει turbo μοτέρ, δύσκολα θα γυρίζει ξανά στην ατμόσφαιρα, εκτός κι αν είναι κάτι το supersport, με πολλά cc και cyl, που θα κοστίζει όμως +++++$
πχ, το clio dci (90Hp) σε σχέση με το V50 1.8 (125Hp), που οδηγούσα τα προηγούμενα χρόνια, λόγο βάρους και λόγω ροπής που είναι διαθέσιμη απ το ρελαντί, στο 90% των συνθηκών είναι πιο ευκολοδηγητο και πιο αποτελεσματικό/ασφαλές σε προσπεράσματα σε επαρχιακό δίκτυο.
από θέμα αξιοπιστίας πάλι, τα dci της renault είναι σκυλιά, σε σχέση με τον duratec πχ της ford.
Turbo κινητήρες