-
Ο χρήστης takisc έγραψε:
Εγω παντως θυμαμαι οταν εδινα για διπλωμα πριν απο 10 χρονια, υπηρχε σχετικη ερωτηση οπου ελεγε οτι ,στις κυκλικες διαδρομες παντα εχει προτεραιοτητα αυτος που κινειται μεσα στον κυκλο, ανεξαρτητως αν εχει πινακιδα STOP σε αυτους που εισερχονται.
Και οσο αφορα την σειρα προτεραιοτητας παει: τροχονομος-φαναρι-πινακιδα-κανονας τους δεξιου.Τωρα λογικα τις πινακιδες στους εισερχομενους οδηγους στην κυκλικη διασρομη τις βαζουν γιατι καποιοι πηραν το διπλωμα νυχτα.
Αν αυτα τα λες αλήθεια , πρεπει να ξαναδιαβάσεις λίγο τα σήματα.
έτσι.....προτεραιότητα έχουν αυτοί που εισέρχονται στο δακτύλιο!!!αλλιώς δεν θα έμπαιναν ΠΟΤΕ
Αυτό στηρίζεται στην προτεραιότητα του δεξιού...... -
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Εγω παντως θυμαμαι οταν εδινα για διπλωμα πριν απο 10 χρονια, υπηρχε σχετικη ερωτηση οπου ελεγε οτι ,στις κυκλικες διαδρομες παντα εχει προτεραιοτητα αυτος που κινειται μεσα στον κυκλο, ανεξαρτητως αν εχει πινακιδα STOP σε αυτους που εισερχονται.
Και οσο αφορα την σειρα προτεραιοτητας παει: τροχονομος-φαναρι-πινακιδα-κανονας τους δεξιου.Τωρα λογικα τις πινακιδες στους εισερχομενους οδηγους στην κυκλικη διασρομη τις βαζουν γιατι καποιοι πηραν το διπλωμα νυχτα.
Αν αυτα τα λες αλήθεια , πρεπει να ξαναδιαβάσεις λίγο τα σήματα.
έτσι.....προτεραιότητα έχουν αυτοί που εισέρχονται στο δακτύλιο!!!αλλιώς δεν θα έμπαιναν ΠΟΤΕ
Αυτό στηρίζεται στην προτεραιότητα του δεξιού......Το οποίο είναι ένα ΠΑΝΗΛΙΘΙΟ σύστημα διότι έτσι το μόνο που γίνεται είναι να φρακάρει το roundabaout ολόκληρο. Πήγαινε στο Λονδίνο στο Trafalgar Square και στο Παρίσι στο Arc de Triomphe και δες γιατί το αγγλικό σύστημα είναι κλάσεις ανώτερο!!!
-
-
Ηλίθιο,πανηλίθιο,χαζό ......έτσι είναι όταν αυτοί που εισέρχονται ΔΕΝ έχουν στοπ!άλλωστε οι έξοδοι για αυτούς που είναι στο κουλούρι,θεωρητικά είναι ανοιχτοί......
Υ.Γ λέω να πεταχτώ μια Λονδίνο και Παρίσι για να διαπιστώσω το αντίθετο...... -
Ο χρήστης teo13 έγραψε:
Η πραγματικοτητα ειναι λιγο τραγικη και μαλλον ειναι κατοπιν συνεννοησης των πολιτων σε καθε πολη. Ειναι τραγικο αυτο που συμβαινει με τις κυκλικες.
Π.χ. Στην Καλαματα και στο Αργος προτεραιοτητα εχει ο εισερχομενος ενω στην Τριπολη εχει αυτος που ειναι μεσα στη κυκλικη., ολα αυτα ασχετως στοπ.
Τα συμπερασματα δικα σας.
Live your myth in greece δηλαδηΕπειδή περνάω και απο τις τρεις αυτές πόλεις πολύ συχνά εξαρτάται απο την σήμανση.Αλλού έχει στοπ αλλού όχι.
Συνεννόηση δεν υπάρχει σαν έννοια στον κοκ. -
Ο χρήστης teo13 έγραψε:
Η πραγματικοτητα ειναι λιγο τραγικη και μαλλον ειναι κατοπιν συνεννοησης των πολιτων σε καθε πολη. Ειναι τραγικο αυτο που συμβαινει με τις κυκλικες.
Π.χ. Στην Καλαματα και στο Αργος προτεραιοτητα εχει ο εισερχομενος ενω στην Τριπολη εχει αυτος που ειναι μεσα στη κυκλικη., ολα αυτα ασχετως στοπ.
Τα συμπερασματα δικα σας.
Live your myth in greece δηλαδηΤο συμπερασμα ειναι ενα και μοναδικο: στη Τριπολη δεν ξερουν τον ΚΟΚ.
Παιδια, το κουραζετε χωρις λογο.
α) στους κυκλικους κομβους, προτεραιοτητα εχει αυτος που μπαινει στο κομβο. Αυτο, γιατι ισχυει και εδω η προτεραιοτητα απο δεξια.
β) αποψη μου (και πολλων αλλων) ειναι οτι το παραπανω ειναι λαθος γιατι ακυρωνει τη χρησιμοτητα του κυκλ. κομβου ως ρυθμιστη της κυκλοφοριας. Παρ'ολα αυτα, ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ.
γ) αν υπαρχει ΣΤΟΠ στην εισοδο στο κομβο, τοτε αυτος πρεπει να ΣΤΟΠ (ΑΡΑ τοτε προτεραιοτητα εχει ο μεσα στο κομβο). Απλο ειναι. -
Καλησπέρα, θα ήθελα να κάνω την εξής ερώτηση σχετικά με κυκλικό κόμβο.
Υπάρχει ένας κυκλικός κόμβος στον οποίο καταλήγουν 4 δρόμοι, είσοδοι στον κόμβο και σε κάθε δρόμο υπάρχει STOP για όποιον εισέρχεται στον κόμβο. Με τους 4 δρόμους να είναι πολύ κοντά ο ένας στον άλλον επειδή ο κόμβος είναι μικρός.
Το ερώτημα είναι το εξής. Φτάνουμε στον κόμβο και σταματάμε στο στοπ. Μέσα στον κόμβο δεν κινείται κανείς. Ταυτόχρονα με μας στον ακριβώς αριστερό δρόμο έχει σταματήσει άλλο ένα αυτοκίνητο στο στοπ. Ποιος από εμάς τους 2 έχει την προτεραιότητα; Εμέις που θεωρητικά είμαστε δεξιά ή ο άλλος ο οποίος κατά κάποιον τρόπο εισέρχεται πρώτος στον κόμβο;;
-
Όποιος είναι μέσα στον κόμβο, ακόμα και για χιλιοστά, έχει προτεραιότητα. Όποιος θέλει να μπει υποχρεωτικά σταματάει αφού έχει στοπ.
Αυτός που θα μπει πρώτος στον κόμβο έχει προτεραιότητα. Θεωρητικά πρώτος μπαίνει ο άλλος και εσύ περιμένεις. Πρακτικά, αν κάνει 10 χρόνια να μπει παίρνεις το ρίσκο και μπαίνεις.
Sent from my Coolpad 8675-A using Tapatalk
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Η πραγματικοτητα ειναι λιγο τραγικη και μαλλον ειναι κατοπιν συνεννοησης των πολιτων σε καθε πολη. Ειναι τραγικο αυτο που συμβαινει με τις κυκλικες.
Π.χ. Στην Καλαματα και στο Αργος προτεραιοτητα εχει ο εισερχομενος ενω στην Τριπολη εχει αυτος που ειναι μεσα στη κυκλικη., ολα αυτα ασχετως στοπ.
Τα συμπερασματα δικα σας.
Live your myth in greece δηλαδηΤο συμπερασμα ειναι ενα και μοναδικο: στη Τριπολη δεν ξερουν τον ΚΟΚ.
Παιδια, το κουραζετε χωρις λογο.
α) στους κυκλικους κομβους, προτεραιοτητα εχει αυτος που μπαινει στο κομβο. Αυτο, γιατι ισχυει και εδω η προτεραιοτητα απο δεξια.
β) αποψη μου (και πολλων αλλων) ειναι οτι το παραπανω ειναι λαθος γιατι ακυρωνει τη χρησιμοτητα του κυκλ. κομβου ως ρυθμιστη της κυκλοφοριας. Παρ'ολα αυτα, ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ.
γ) αν υπαρχει ΣΤΟΠ στην εισοδο στο κομβο, τοτε αυτος πρεπει να ΣΤΟΠ (ΑΡΑ τοτε προτεραιοτητα εχει ο μεσα στο κομβο). Απλο ειναι.Συμφωνώ και επαυξάνω. Άλλο το τι ισχύει και άλλο τι θα έπρεπε να ισχύει. Στην Μαγιόρκα της Ισπανιας για παράδειγμα δεν έχουν σχεδόν καθόλου σηματοδότες και όλες οι διασταυρώσεις 'λύνονται' ως πρόβλημα με τη χρήση κυκλικών κόμβων και stop στις εισόδους.
Είτε το Α είτε το Β είναι μια ασφαλής μέθοδος αρκεί να τηρείται και αρκεί οι οδηγοί να ξέρουν τα βασικά και να μην κάνουν εξυπνάδες. -
Tην αποδοτικότερη λύση την έχουν εφαρμόσει στην Αγία Σοφία στο Ψυχικό.
Πλατεία με φανάρια -
Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:
Tην αποδοτικότερη λύση την έχουν εφαρμόσει στην Αγία Σοφία στο Ψυχικό.
Πλατεία με φανάριαΚάνεις λάθος. Εδώ και αρκετά χρόνια έχει και στον παραλιακό του Ηρακλείου. 'Κανονικό' φανάρι για τα ρεύματα που κινούνται επί του παραλιακού και φανάρι με χωρίς πράσινο - κόκκινο και πορτοκαλί που ανάβει/ σβήνει για τις 2 κάθετες οδούς.
Βασικά θεωρώ ότι και το ΣΤΟΠ λάθος είναι. Έπρεπε να υπάρχει το ανάποδο τρίγωνο που σου λέει να παραχωρήσεις προτεραιότητα. (σε αυτόν που είναι ήδη στην πλατεία)
Τώρα που το σκέφτομαι, άντε να βάλεις αυτό το σήμα. Ποιος θα ξέρει τι είναι, είναι ένα άλλο ερώτημα... -
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Tην αποδοτικότερη λύση την έχουν εφαρμόσει στην Αγία Σοφία στο Ψυχικό.
Πλατεία με φανάριαΚάνεις λάθος. Εδώ και αρκετά χρόνια έχει και στον παραλιακό του Ηρακλείου. 'Κανονικό' φανάρι για τα ρεύματα που κινούνται επί του παραλιακού και φανάρι με χωρίς πράσινο - κόκκινο και πορτοκαλί που ανάβει/ σβήνει για τις 2 κάθετες οδούς.
Βασικά θεωρώ ότι και το ΣΤΟΠ λάθος είναι. Έπρεπε να υπάρχει το ανάποδο τρίγωνο που σου λέει να παραχωρήσεις προτεραιότητα. (σε αυτόν που είναι ήδη στην πλατεία)
Τώρα που το σκέφτομαι, άντε να βάλεις αυτό το σήμα. Ποιος θα ξέρει τι είναι, είναι ένα άλλο ερώτημα...στη Νάξο είχαν το ανάποδο τρίγωνο σε πλατείες και μου έκανε εντύπωση.
Και όντως κανείς δεν ήξερε τι είναι.Ή θα μου κορνάρανε οι από πίσω μου όταν σταματούσα πριν μπω στην πλατεία,είτε αυτοί που ήταν μέσα στην πλατεία κοκκάλωναν και περίμεναν να μπω.Διαβάζοντας πριν τα ποστ και για τη διαφορά σε Αγγλία και Γαλλία, επειδή εκεί έχουν ανάποδη φορά στα roundabout,έτσι όποιος μπαίνει στην πλατεία έρχεται από αριστέρα,μήπως γι αυτό έχει προτεραιότητα αυτός που κινείται μέσα στον κύκλο;Βέβαια δε θυμάμαι αν εκεί ισχύει ο κανόνας περί προτεραιότητας του δεξιά ή αν αλλάζει και αυτός.
Πάντως μου ακούγεται όντως πιο λογικό να βοηθάει στην κυκλοφορία το να έχει προτεραιότητα αυτός που κινείται στον κύκλο. Η ροή μέσα στον κύκλο διακόπτεται γιατί όσοι είναι μέσα σίγουρα θα βγούν από αυτόν,έτσι θα δημιουργούνται 'κενά' για να μπορέσει να μπει κάποιος από κάθετο δρόμο.Ενώ αν δίνεις προτεραιότητα στον κάθετο δρόμο,αν αυτός έχει συνεχόμενη ροή/μποτιλιάρισμα, τότε θα φρακάρει το roundabout με αυτούς που θα κινούνται μέσα του και θα περιμένουν να σταματήσει η εισροή από τον κάθετο. -
Στην Πάτρα, πάντως, έχουμε πήξει στους κόμβους με ΣΤΟΠ στις εισόδους, προκειμένου να αντιστραφεί η οριζόμενη από τον ΚΟΚ προτεραιότητα...γιατί δεν τον αλλάζουν αυτόν τον έρμο να ξεμπερδεύουμε, δεν έχω καταλάβει!
Εντύπωση μου είχε κάνει στο Βόλο, όπου πολλές διασταυρώσεις είχαν το ανάποδο τρίγωνο (παραχώρηση προτεραιότητας), αντί για το ΣΤΟΠ, το οποίο μου φαίνεται πολύ πιο λογικό, ειδικά σε χαμηλής κυκλοφορίας διασταυρώσεις. Βέβαια, αν αρχίσει να εφαρμόζεται παντού, με τη γνώση του ΚΟΚ και το σεβασμό που του έχουμε σ'αυτήν τη χώρα, τον πρώτο καιρό θα γίνει ο κακός χαμός!
Τί ισχύει στον ΚΟΚ για τις "στραγγυλές νησίδες" ?