Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Προβλημα αποδοσης.
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Προβλημα αποδοσης.
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    4
    10
    253
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      giorgos_krhth_91 last edited by

      c230 του 2003 με 155,000,δεν ειχα ποτε προβλημα αποδοσης και μεχρι πριν λιγο καιρο πηγαινε οπως και πριν 35,000 χλμ που το πηρα.
      Τα συμπτωματα ειναι αφενος,μειωμενη αποκριση στο πατημα του γκαιου,πατας και ακουει μετα απο λιγο ειδικα στις χαμηλες στροφες,σαν να μενει απο δυναμη μετα τις 5,000 σ.α.λ και εχω θεμα με την τελικη.
      1 το κρατουμενο,εχω πιεση 0,65 bar που επρεπε να ηταν παραπανω,2ο εχω ελευθερο φιλτρο που μπορει να σημαινει οτι εχω βρωμικο Maf και πεταλουδα.
      Να πω ομως οτι δεν κανει μπερδεματα δεν καιει παραπανω και δεν εχει κανενα αλλο θεμα η δυσλειτουργια.
      Ιδεες;;;;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        giorgos_krhth_91 last edited by

        c230 του 2003 με 155,000,δεν ειχα ποτε προβλημα αποδοσης και μεχρι πριν λιγο καιρο πηγαινε οπως και πριν 35,000 χλμ που το πηρα.
        Τα συμπτωματα ειναι αφενος,μειωμενη αποκριση στο πατημα του γκαιου,πατας και ακουει μετα απο λιγο ειδικα στις χαμηλες στροφες,σαν να μενει απο δυναμη μετα τις 5,000 σ.α.λ και εχω θεμα με την τελικη.
        1 το κρατουμενο,εχω πιεση 0,65 bar που επρεπε να ηταν παραπανω,2ο εχω ελευθερο φιλτρο που μπορει να σημαινει οτι εχω βρωμικο Maf και πεταλουδα.
        Να πω ομως οτι δεν κανει μπερδεματα δεν καιει παραπανω και δεν εχει κανενα αλλο θεμα η δυσλειτουργια.
        Ιδεες;;;;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          giorgos_krhth_91 last edited by

          c230 του 2003 με 155,000,δεν ειχα ποτε προβλημα αποδοσης και μεχρι πριν λιγο καιρο πηγαινε οπως και πριν 35,000 χλμ που το πηρα.
          Τα συμπτωματα ειναι αφενος,μειωμενη αποκριση στο πατημα του γκαιου,πατας και ακουει μετα απο λιγο ειδικα στις χαμηλες στροφες,σαν να μενει απο δυναμη μετα τις 5,000 σ.α.λ και εχω θεμα με την τελικη.
          1 το κρατουμενο,εχω πιεση 0,65 bar που επρεπε να ηταν παραπανω,2ο εχω ελευθερο φιλτρο που μπορει να σημαινει οτι εχω βρωμικο Maf και πεταλουδα.
          Να πω ομως οτι δεν κανει μπερδεματα δεν καιει παραπανω και δεν εχει κανενα αλλο θεμα η δυσλειτουργια.
          Ιδεες;;;;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kospapad last edited by

            Αρχίζω να σκέφτομαι
            Μπορεί να έχει μπει σε safe mode ο εγκέφαλος από προηγούμενη επέμβαση
            Χάνεις αέρα συμπιεσμένο από κάπου (κολλάρο, σύνδεση intercooler)
            ΔΕν ρουφά καλά αέρα από βουλωμένο φίλτρο ή καταλαβαίνει λίγο αέρα (βρωμικο maf) Η χαμηλή πίεση τότε είναι σίγουρα από safe mode
            Πας για κομπρεσσορα(ευκαιρία να βάλεις τον κομπρέσσορα με τα 192 Είναι ο ίδιος με μικρότερη τροχαλία για περισσότερες στροφές-παροχή

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kospapad last edited by

              Σύντεκνε,τώρα είδα στο άλλο θέμα ότι σου εμφανίστηκε μετά από επέμβαση σετροχαλίες και αλλαγή βενζίνης
              Αν δεν πειράχτηκε ο χρονισμός, μπορέι λόγω μάπα βανζίνη να έχει αλλάξει το αβάνσ ή ο εγκέφαλος να έχει μπει σε safe mode
              Λογικά αν είχες χρονισμό, θα άναβε λαμπάκι, οπότε μάλλον safe mode για να κάψει την βενζίνη

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                giorgos_krhth_91 last edited by

                To c230 ειναι με τα 192,παντως ο κομπρεσορας απο την στιγμη που γυριζει σημαινει οτι δεν εχει βλαβη.
                Αυτο με το χρονισμο και το αβανς με εβαλε σε σκεψεις τωρα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kostas-chania last edited by

                  Μπρέ σείς συντέκνοι, για να μπεί σε safe mode που λέτε δεν έπρεπε να έχει ανάψει το λαμπάκι του κινητήρα πρώτα;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • realzeus
                    realzeus last edited by

                    Ο χρήστης Κώστας-Χανιά έγραψε:
                    Μπρέ σείς συντέκνοι, για να μπεί σε safe mode που λέτε δεν έπρεπε να έχει ανάψει το λαμπάκι του κινητήρα πρώτα;

                    Ναι, σε όλα τα αυτοκίνητα ισχύει αυτό. Βέβαια μπορεί απλά να έκοψε πολύ το αβάνς και την πίεση αλλά το πιο πιθανό είναι πως κάτι πάει στραβά και όχι ότι φταίει η βενζίνη. MAF/MAP μήπως;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kospapad last edited by

                      Στα peugeot 207 με turbo, η απώλεια χρονισμού (ελάχιστη) χωρίς λαμπάκι είναι γνωστό πρόβλημα

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        giorgos_krhth_91 last edited by

                        Λογικα απο καπου χανει,και κατα 90% απο τα σωληνακια του κομπρεσορα που ειναι συχνο προβλημα και με τα ιδια ακριβως συμπτωματα με το δικο μου.Μολις βρω χρονο θα το τσεκαρω και βλεπουμε.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          giorgos_krhth_91 last edited by

                          Χθες κανοντας ενα γενικο σερβις βρηκαμε και το προβλημα που δεν ηταν αλλο απο ενα χαλαρο κολαρο του Intercooler,το μετρησαμε και δεν πηγαινε πανω απο 0.5 Bar που την εφτανε στις 4.000 σαλ εξ ου και η αισθηση κρεμασματος ψηλα.
                          Τωρα η πιεση ειναι στο 0.8 και κατι ψηλα και πηγαινει οπως πριν και λυθηκε και το προβλημα αποκρισης.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • First post
                            Last post
                          • 1 / 1
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΕΛΛΑΔΑ
                            • ΚΟΣΜΟΣ
                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • TEST
                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                          • VIDEO
                            • 4TTV
                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CANDID CAMERA
                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΛΕΞΙΚΟ
                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                            • FORMULA 1
                            • WRC
                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4T CLASSIC
                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                          • ΑΓΟΡΑ
                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CLASSIC
                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                          • MENU
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                          • ΚΟΚ

                          logo footer

                          coty











                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • CLASSIC
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • VIDEO
                          • FORUM
                          4T FORUM
                          4T LIBRARY
                          4Τροχοί Δεκέμβριος 2021

                          ΤΕΥΧΟΣ Δεκέμβριος 2021

                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                          Powered by nxcode.gr