-
c230 του 2003 με 155,000,δεν ειχα ποτε προβλημα αποδοσης και μεχρι πριν λιγο καιρο πηγαινε οπως και πριν 35,000 χλμ που το πηρα.
Τα συμπτωματα ειναι αφενος,μειωμενη αποκριση στο πατημα του γκαιου,πατας και ακουει μετα απο λιγο ειδικα στις χαμηλες στροφες,σαν να μενει απο δυναμη μετα τις 5,000 σ.α.λ και εχω θεμα με την τελικη.
1 το κρατουμενο,εχω πιεση 0,65 bar που επρεπε να ηταν παραπανω,2ο εχω ελευθερο φιλτρο που μπορει να σημαινει οτι εχω βρωμικο Maf και πεταλουδα.
Να πω ομως οτι δεν κανει μπερδεματα δεν καιει παραπανω και δεν εχει κανενα αλλο θεμα η δυσλειτουργια.
Ιδεες;;;; -
c230 του 2003 με 155,000,δεν ειχα ποτε προβλημα αποδοσης και μεχρι πριν λιγο καιρο πηγαινε οπως και πριν 35,000 χλμ που το πηρα.
Τα συμπτωματα ειναι αφενος,μειωμενη αποκριση στο πατημα του γκαιου,πατας και ακουει μετα απο λιγο ειδικα στις χαμηλες στροφες,σαν να μενει απο δυναμη μετα τις 5,000 σ.α.λ και εχω θεμα με την τελικη.
1 το κρατουμενο,εχω πιεση 0,65 bar που επρεπε να ηταν παραπανω,2ο εχω ελευθερο φιλτρο που μπορει να σημαινει οτι εχω βρωμικο Maf και πεταλουδα.
Να πω ομως οτι δεν κανει μπερδεματα δεν καιει παραπανω και δεν εχει κανενα αλλο θεμα η δυσλειτουργια.
Ιδεες;;;; -
c230 του 2003 με 155,000,δεν ειχα ποτε προβλημα αποδοσης και μεχρι πριν λιγο καιρο πηγαινε οπως και πριν 35,000 χλμ που το πηρα.
Τα συμπτωματα ειναι αφενος,μειωμενη αποκριση στο πατημα του γκαιου,πατας και ακουει μετα απο λιγο ειδικα στις χαμηλες στροφες,σαν να μενει απο δυναμη μετα τις 5,000 σ.α.λ και εχω θεμα με την τελικη.
1 το κρατουμενο,εχω πιεση 0,65 bar που επρεπε να ηταν παραπανω,2ο εχω ελευθερο φιλτρο που μπορει να σημαινει οτι εχω βρωμικο Maf και πεταλουδα.
Να πω ομως οτι δεν κανει μπερδεματα δεν καιει παραπανω και δεν εχει κανενα αλλο θεμα η δυσλειτουργια.
Ιδεες;;;; -
Αρχίζω να σκέφτομαι
Μπορεί να έχει μπει σε safe mode ο εγκέφαλος από προηγούμενη επέμβαση
Χάνεις αέρα συμπιεσμένο από κάπου (κολλάρο, σύνδεση intercooler)
ΔΕν ρουφά καλά αέρα από βουλωμένο φίλτρο ή καταλαβαίνει λίγο αέρα (βρωμικο maf) Η χαμηλή πίεση τότε είναι σίγουρα από safe mode
Πας για κομπρεσσορα(ευκαιρία να βάλεις τον κομπρέσσορα με τα 192 Είναι ο ίδιος με μικρότερη τροχαλία για περισσότερες στροφές-παροχή -
Σύντεκνε,τώρα είδα στο άλλο θέμα ότι σου εμφανίστηκε μετά από επέμβαση σετροχαλίες και αλλαγή βενζίνης
Αν δεν πειράχτηκε ο χρονισμός, μπορέι λόγω μάπα βανζίνη να έχει αλλάξει το αβάνσ ή ο εγκέφαλος να έχει μπει σε safe mode
Λογικά αν είχες χρονισμό, θα άναβε λαμπάκι, οπότε μάλλον safe mode για να κάψει την βενζίνη -
To c230 ειναι με τα 192,παντως ο κομπρεσορας απο την στιγμη που γυριζει σημαινει οτι δεν εχει βλαβη.
Αυτο με το χρονισμο και το αβανς με εβαλε σε σκεψεις τωρα. -
Μπρέ σείς συντέκνοι, για να μπεί σε safe mode που λέτε δεν έπρεπε να έχει ανάψει το λαμπάκι του κινητήρα πρώτα;
-
Ο χρήστης Κώστας-Χανιά έγραψε:
Μπρέ σείς συντέκνοι, για να μπεί σε safe mode που λέτε δεν έπρεπε να έχει ανάψει το λαμπάκι του κινητήρα πρώτα;Ναι, σε όλα τα αυτοκίνητα ισχύει αυτό. Βέβαια μπορεί απλά να έκοψε πολύ το αβάνς και την πίεση αλλά το πιο πιθανό είναι πως κάτι πάει στραβά και όχι ότι φταίει η βενζίνη. MAF/MAP μήπως;
-
Στα peugeot 207 με turbo, η απώλεια χρονισμού (ελάχιστη) χωρίς λαμπάκι είναι γνωστό πρόβλημα
-
Λογικα απο καπου χανει,και κατα 90% απο τα σωληνακια του κομπρεσορα που ειναι συχνο προβλημα και με τα ιδια ακριβως συμπτωματα με το δικο μου.Μολις βρω χρονο θα το τσεκαρω και βλεπουμε.
-
Χθες κανοντας ενα γενικο σερβις βρηκαμε και το προβλημα που δεν ηταν αλλο απο ενα χαλαρο κολαρο του Intercooler,το μετρησαμε και δεν πηγαινε πανω απο 0.5 Bar που την εφτανε στις 4.000 σαλ εξ ου και η αισθηση κρεμασματος ψηλα.
Τωρα η πιεση ειναι στο 0.8 και κατι ψηλα και πηγαινει οπως πριν και λυθηκε και το προβλημα αποκρισης.
Προβλημα αποδοσης.