-
Καλησπέρα παιδιά,
Διάβασα αρκετά παρόμοια θέματα που βρήκα εδώ, παρόλαυτα δεν μπορώ να πώ οτι έβγαλα κάποια άκρη.
Θέλω και γώ λοιπόν να αγορασω ενα 4χ4 και η χρήση του θα έιναι η εξής.- Χειμωνιάτικες εξορμήσεις χιονια βουνα λάσπες κλπ.
- Καλοκαίρι και ΑΜΜΟΣ.
- Καθόλου κίνηση μέσα στην πόλη.
Τι θέλω απο το αμαξι.
- Να παω εκδρομή και να μου μείνει και κανα φράγκο για κανα μπριζολίδι και οχι να πάνε ολα στις βενζίνες.
- Οταν θα βγω εκτός η στην αμμο να μην είμαι με το σταυρό στο χέρι μπας και κολλησω. Προς θεού δεν θα παω να ανέβω εκει που τα νιβα ζορίζονται!!!!
- Η διαδρομή μεχρι το χώμα (εθνική οδός) να είναι ανθρώπινη. 120-140χλμ.
Έχω αποκλέισει jimny και terios και niva. To πρώτο γιατι είναι πολύ μικρό και κοπανάει απίστευτα. Το δευτερο δεν μου αρέσει καθόλου. To Τρίτο...... Απλα σας παρακαλώ μην το αναφέρετε.
Επίσης αποκλείω οτιδήποτε πάνω απο 1978cc λόγω τελών.Οπότε αυτά που νομίζω οτι μένουν είναι (αν υπάρχει κάποιο άλλο μπορείτε να μου πείτε.)
1.Grand Vitara 1.6 2001-2005 αυτο αποτι κατάλαβα έχει και αργά και επιλεκτική τετρακίνηση
2.Grand Vitara 1.6 2006-2010 αυτό πάλι μονιμη τετρακίνηση και οχι αργά, αλλα είναι πολυ όμορφο!!
3.Mitsubishi Pajero Pinin 1.8 δεν ξέρω τι παίζει με την τετρακίνηση του και γενικά δεν βρήκα αρκετές πληροφορίες.
4.Grand Vitara 1900 DDIS με μόνιμη τετρακίνηση και αργα και DIESEL και 300ε τελη. Πολυ πιο ακρβό απο τα άλλα αλλα πολυ πιο οικονομικό στην μετακίνηση λόγω πετρελαίου.
5.Dacia Duster 1.5 diesel δεν εχω γνώμη και σε λευτά κυμαίνεται 1-2 χιλιάρικα πιο φτηνό απο το 1900 το vitara.Μιλάμε πάντα για μεταχειρισμένα.
Ακούω τις γνώμες σας και σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!!
-
Καλησπέρα παιδιά,
Διάβασα αρκετά παρόμοια θέματα που βρήκα εδώ, παρόλαυτα δεν μπορώ να πώ οτι έβγαλα κάποια άκρη.
Θέλω και γώ λοιπόν να αγορασω ενα 4χ4 και η χρήση του θα έιναι η εξής.- Χειμωνιάτικες εξορμήσεις χιονια βουνα λάσπες κλπ.
- Καλοκαίρι και ΑΜΜΟΣ.
- Καθόλου κίνηση μέσα στην πόλη.
Τι θέλω απο το αμαξι.
- Να παω εκδρομή και να μου μείνει και κανα φράγκο για κανα μπριζολίδι και οχι να πάνε ολα στις βενζίνες.
- Οταν θα βγω εκτός η στην αμμο να μην είμαι με το σταυρό στο χέρι μπας και κολλησω. Προς θεού δεν θα παω να ανέβω εκει που τα νιβα ζορίζονται!!!!
- Η διαδρομή μεχρι το χώμα (εθνική οδός) να είναι ανθρώπινη. 120-140χλμ.
Έχω αποκλέισει jimny και terios και niva. To πρώτο γιατι είναι πολύ μικρό και κοπανάει απίστευτα. Το δευτερο δεν μου αρέσει καθόλου. To Τρίτο...... Απλα σας παρακαλώ μην το αναφέρετε.
Επίσης αποκλείω οτιδήποτε πάνω απο 1978cc λόγω τελών.Οπότε αυτά που νομίζω οτι μένουν είναι (αν υπάρχει κάποιο άλλο μπορείτε να μου πείτε.)
1.Grand Vitara 1.6 2001-2005 αυτο αποτι κατάλαβα έχει και αργά και επιλεκτική τετρακίνηση
2.Grand Vitara 1.6 2006-2010 αυτό πάλι μονιμη τετρακίνηση και οχι αργά, αλλα είναι πολυ όμορφο!!
3.Mitsubishi Pajero Pinin 1.8 δεν ξέρω τι παίζει με την τετρακίνηση του και γενικά δεν βρήκα αρκετές πληροφορίες.
4.Grand Vitara 1900 DDIS με μόνιμη τετρακίνηση και αργα και DIESEL και 300ε τελη. Πολυ πιο ακρβό απο τα άλλα αλλα πολυ πιο οικονομικό στην μετακίνηση λόγω πετρελαίου.
5.Dacia Duster 1.5 diesel δεν εχω γνώμη και σε λευτά κυμαίνεται 1-2 χιλιάρικα πιο φτηνό απο το 1900 το vitara.Μιλάμε πάντα για μεταχειρισμένα.
Ακούω τις γνώμες σας και σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!!
-
Καλησπέρα παιδιά,
Διάβασα αρκετά παρόμοια θέματα που βρήκα εδώ, παρόλαυτα δεν μπορώ να πώ οτι έβγαλα κάποια άκρη.
Θέλω και γώ λοιπόν να αγορασω ενα 4χ4 και η χρήση του θα έιναι η εξής.- Χειμωνιάτικες εξορμήσεις χιονια βουνα λάσπες κλπ.
- Καλοκαίρι και ΑΜΜΟΣ.
- Καθόλου κίνηση μέσα στην πόλη.
Τι θέλω απο το αμαξι.
- Να παω εκδρομή και να μου μείνει και κανα φράγκο για κανα μπριζολίδι και οχι να πάνε ολα στις βενζίνες.
- Οταν θα βγω εκτός η στην αμμο να μην είμαι με το σταυρό στο χέρι μπας και κολλησω. Προς θεού δεν θα παω να ανέβω εκει που τα νιβα ζορίζονται!!!!
- Η διαδρομή μεχρι το χώμα (εθνική οδός) να είναι ανθρώπινη. 120-140χλμ.
Έχω αποκλέισει jimny και terios και niva. To πρώτο γιατι είναι πολύ μικρό και κοπανάει απίστευτα. Το δευτερο δεν μου αρέσει καθόλου. To Τρίτο...... Απλα σας παρακαλώ μην το αναφέρετε.
Επίσης αποκλείω οτιδήποτε πάνω απο 1978cc λόγω τελών.Οπότε αυτά που νομίζω οτι μένουν είναι (αν υπάρχει κάποιο άλλο μπορείτε να μου πείτε.)
1.Grand Vitara 1.6 2001-2005 αυτο αποτι κατάλαβα έχει και αργά και επιλεκτική τετρακίνηση
2.Grand Vitara 1.6 2006-2010 αυτό πάλι μονιμη τετρακίνηση και οχι αργά, αλλα είναι πολυ όμορφο!!
3.Mitsubishi Pajero Pinin 1.8 δεν ξέρω τι παίζει με την τετρακίνηση του και γενικά δεν βρήκα αρκετές πληροφορίες.
4.Grand Vitara 1900 DDIS με μόνιμη τετρακίνηση και αργα και DIESEL και 300ε τελη. Πολυ πιο ακρβό απο τα άλλα αλλα πολυ πιο οικονομικό στην μετακίνηση λόγω πετρελαίου.
5.Dacia Duster 1.5 diesel δεν εχω γνώμη και σε λευτά κυμαίνεται 1-2 χιλιάρικα πιο φτηνό απο το 1900 το vitara.Μιλάμε πάντα για μεταχειρισμένα.
Ακούω τις γνώμες σας και σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!!
-
Διαβαζοντας το μηνυμα, μου ερχοταν συνεχως το Grand Virara 1900 Diesel ως απαντηση στο προβλημα. Καλο εντος κι εκτος δρομου και αρκετα οικονομικο.
Το Pinin ειναι επισης ενδιαφερον αλλα δεν θυμαμαι αν εχει κοντες σχεσεις.
Sent from my Neo V using Tapatalk.
-
Το Pinin το 1.8 (3θυρο-5θυρο) είχε μόνιμη τετρακίνηση τα τελευταία χρόνια κυκλοφορίας.
Με κοντές (αν θυμάμαι καλά) ήταν τα μοντέλα με λογότυπο GDI.Το 3θυρο έχει πολύ περιορισμένους χώρους πίσω και στο πορτμπαγκάζ. Κάτι σαν το Jimny, αλλά οι μπροστινές θέσεις είναι πολύ άνετες. Το 5θυρο έχει πολύ καλύτερους χώρους.
Το 1800άρι τραβάει πολύ καλά, τελικές κάπου στα 155km/h αλλά πίνει πολύ, πραγματικά πολύ, λόγω της μόνιμης τετρακίνησης. Το δικό μου, παρόλο που πρόσεχα, είχε σταθεροποιηθεί η κατανάλωση στα 13,4lt/100km.
Από ζημιές δεν βγάζει τίποτα, αλλά θα εμφανίσει κάτι εσωτερικούς τριγμούς κυρίως από το πίσω μέρος και επίσης βγάζει και αεροδυναμικούς θορύβους. Ταλαιπωρία η ανεύρεση καλού συνεργείου.
Νομίζω ότι σε όλες τις περιπτώσεις το GV είναι πολύ ποιο σύγχρονο και ποιο πολιτισμένο αυτοκίνητο.
-
να συμπληρωσω στα παραπανω επειδη σε βλεπω αγριεμενο , οτι κι αν παρεις για την χρηση που λες θα θελει off λαστιχα
-
μπορείς να πάρεις το καλύτερο αυτοκίνητο που να διαφημίζεται ως το αυτοκίνητο μάω.Αν εσύ δεν ξέρω τίποτα από εκτός δρόμου οδήγηση,να είσαι σίγουρος ότι θα σε αφήσει στο πρώτο μέτρο!
Τώρα όσον αφορά τα αυτοκίνητα,θέλεις σίγουρα αμάξια με επιλεκτική τετρακίνηση και αργό.Το πρώτο το Βιτάρα που ανέφερες μου μοιάζει ως μια καλή επιλογή.Το βιτάρα πετρελαίου 1.9 το καινούργιο,είναι μεν καλό,αλλά έχει κάποια σημεία που δεν τα βλέπεις και πονάει.Είναι πολύ χαμηλό ως προς την εξάτμηση του. -
υπάρχει επίσης βιτάρα πετρελαίου προηγούμενη γενιάς πολύ καλό.Υπάρχει και το XL-7 το μεγάλο βιτάρα
-
Αρα ετσι οπως μου τα λετε, Θα πρεπει να κινηθω αναμεσα στο 1600 ΜΚ1και στο 1900DDIS.
Ειναι πολυ ωραιο αλλα ακριβο και εχω δει αρκετα βιντεακια στο youtube που κολλαει αρκετα ευκολα...
Το ΜΚ2 που ειναι και πολυ όμορφο το αποκλείουμε ε; Θα κολλάω κάθε 5 μέτρα;
Εχω πελαγωσει.....
Σημερα μου ειπε ενας να παρω το Forester 2.0 που παιζει στο car στα 6-7 χιλιαρικα και τα παραπανω λευτα που θα εδινα για το diesel να τα κρατησω για να συμπληρωνω τελη και βενζινες.... μου εκανε και μαθηματικη αναλυση οτι τα 7000 παραπανω για το diesel θα τα φτασω σε 5 χρονια χρησιμοποιοντας το forester.
Βγαινει δηλαδη ενα εξτρα εξοδο 1300€ το χρονο απο τις βενζινες και τα τελη με μεσο ορο 10000 χιλιομετρα το χρονο.Βεβαια αυτο που του ειπα μετα δεν ειχε να μου πει κατι. Οτι σε 5 χρονια το φορεστερ θα πουληθει 2-3 χιλιαρικα ενω το αλλο 8-9
αρα θα ειμαι μακραν χαμενος με το φορεστερ, γιατι ειτε με το ενα ειτε με το αλλο θα εχω χαλασει τα ιδια λευτα.HELP ME!!!!!
-
Αν ξέρεις να οδηγείς σωστά εκτός δρόμου, όλα αυτά θα σε πάνε αρκετά μακριά από την άσφαλτο! Τον περιορισμό τον θέτουν κυρίως οι ικανότητες του οδηγού και τα λάστιχα.
-
H εμπειρια μου εκτος δρομου ειναι καμια 10αρια διαδρομες με ενα jimny. Και σε αυτες ειχε και μερικες δυσκολες με ΠΟΛΥ λασπη!!! τα καταφερα αλλα ειχα συνοοδηγο ατομο που ηξερε καποια πραγματα.
Απο κει και περα μονο motocross.
Λαστιχα δεν θα βαλω ασφαλτινα αλλα ουτε και 100% χωμα. Το jimny που οδηγουσα ειχε 50-50 οποτε μαλλον σε κατι τετοιο θα παω και γω μιας και εμεινα αρκετα ικανοιποιημενος απο την προσφυση και σε χιονι και σε λασπη. -
ASX 1.8 diesel;;;;;
-
Ξεφευγουμε πολυ σε χρηματα, και δεν νομιζω οτι εχει αργα.
-
Πολυ καλη λυση με αυτα που θες ειναι ενα αγροτικο τετραπορτο αν μπορεις να το δηλωσης , ενα Mitsubishi l200 ή isuzu dmax απο το 2008 και μετα ειναι πολυ αξιολογα στην ασφαλτο και μακραν καλυτερα απο οσα εχεις αναφερει εκτος ! καταναλωση 8 με 10 στα εκατο αναλογα το ποδι και το αμαξι . Ολα αυτα αν μπορεις να ταξινομησης αγροτικο ή επαγγελματικο . τελη κυκλοφοριας 105 ευρω ασφαλεια 220 το χρονο και στην εφορια σφυριζεις αδιαφορα
-
Παιδια ευχαριστω για τις συμβουλες σας τελικα κατέληξα στο vitara 1600 του 2003-2005.
Οπότε απο αύριο θα αρχίσω να παίρνω τηλεφωνα!
Αν έχετε κανένα υπόψην σας σε καλη κατάσταση με μέχρι 130.000 χιλιόμετρα μου το γράφετε! -
Καλησπερα παιδια!!
Απο σήμερα είμαι και γω κάτοχος ενος 4χ4!!!!
Grand Vitara 1.600 του 2003.
Φυσικα το ευτυχης ειναι πολυ σχετικο μιας και τωρα πονοκεφαλιαζομαι με το τι λαστιχα, τι αναρτησεις ποια αξεσουαρ!!!!!
Αλλα τουλάχιστον ειναι ευχάριστο πονοκεφάλιασμα!!!!! -
καλολέρωτο λοιπόν............
με πόσα χλμ το πήρες;;; -
74.000
Αποτι φαινεται πραγματικα! -
Καλοταξιδο και πιστευω εκανες την καλυτερη επιλογη με βαση τις αναγκες σου.
Εχε υποψιν σου οτι η τετρακινηση του ομως ειναι μονο για ολισθηρα εδαφη και επουδενι για ασφαλτο ακομα και βροχη,βαλε απλα ενα 50/50 ελαστικο και μαθε να το χειριζεσαι και δεν χρειαζεσαι κατι αλλο.
Επιλογη 4χ4 1600cc - 1900cc