-
Καλησπέρα σε όλους!
Πιθανόν να έχει ξανασυζητηθεί αλλά θα ήθελα τη γνώμη σας. Τελευταία 'αναγκάζομαι' να κάνω κάθε πρωί μια πολύ μικρή διαδρομή όπου ο κινητήρας ειναι ουσιαστικά κρύος (εχει δουλεψει 3 λεπτά) να αφήνω την μικρή σχολείο και κατόπιν να συνεχίζω για τη δουλεια όπου πλέον ο κινητήρας έχει σταθεροποιηθεί απόλυτα θερμοκρασιακά. Πόσο ρισκάρω να επιμολύνω το λιπαντικό με υγρασία;
Έχω σκεφτεί να μην σβηνω τον κινητήρα στο μικρό διάστημα που κάνω να κατεβάσω την μικρή στο νηπειαγωγείο αλλά εκεί πλέον ρισκάρω χειρότερα πράγματα...
Τι λέτε;
Ο κινητήρας ειναι VW TSi 140hp και δεν είναι από αυτούς που αρέσκονται σε cold starts/restarts..
Ευχαριστώ εκ των προτέρων! -
Καλησπέρα σε όλους!
Πιθανόν να έχει ξανασυζητηθεί αλλά θα ήθελα τη γνώμη σας. Τελευταία 'αναγκάζομαι' να κάνω κάθε πρωί μια πολύ μικρή διαδρομή όπου ο κινητήρας ειναι ουσιαστικά κρύος (εχει δουλεψει 3 λεπτά) να αφήνω την μικρή σχολείο και κατόπιν να συνεχίζω για τη δουλεια όπου πλέον ο κινητήρας έχει σταθεροποιηθεί απόλυτα θερμοκρασιακά. Πόσο ρισκάρω να επιμολύνω το λιπαντικό με υγρασία;
Έχω σκεφτεί να μην σβηνω τον κινητήρα στο μικρό διάστημα που κάνω να κατεβάσω την μικρή στο νηπειαγωγείο αλλά εκεί πλέον ρισκάρω χειρότερα πράγματα...
Τι λέτε;
Ο κινητήρας ειναι VW TSi 140hp και δεν είναι από αυτούς που αρέσκονται σε cold starts/restarts..
Ευχαριστώ εκ των προτέρων! -
Καλησπέρα σε όλους!
Πιθανόν να έχει ξανασυζητηθεί αλλά θα ήθελα τη γνώμη σας. Τελευταία 'αναγκάζομαι' να κάνω κάθε πρωί μια πολύ μικρή διαδρομή όπου ο κινητήρας ειναι ουσιαστικά κρύος (εχει δουλεψει 3 λεπτά) να αφήνω την μικρή σχολείο και κατόπιν να συνεχίζω για τη δουλεια όπου πλέον ο κινητήρας έχει σταθεροποιηθεί απόλυτα θερμοκρασιακά. Πόσο ρισκάρω να επιμολύνω το λιπαντικό με υγρασία;
Έχω σκεφτεί να μην σβηνω τον κινητήρα στο μικρό διάστημα που κάνω να κατεβάσω την μικρή στο νηπειαγωγείο αλλά εκεί πλέον ρισκάρω χειρότερα πράγματα...
Τι λέτε;
Ο κινητήρας ειναι VW TSi 140hp και δεν είναι από αυτούς που αρέσκονται σε cold starts/restarts..
Ευχαριστώ εκ των προτέρων! -
Απλα αλλαζεις λαδια νωριτερα..........καθε 7500χλμ θα ελεγα,καθως η μαγιονεζα απο την υγρασια ειναι αναποφευκτη!
-
Ναι, αυτο το κάνω ήδη. Αλλάζω στα 10k αντί στα 20k που προβλέπει ο κατασκευαστής. Βασικά η ερώτηση που θέλω να κάνω η εξής: To γεγονός ότι το ξαναβάζω αμέσως μπροστά κατόπιν της σύντομης στάσης (και δεν το παρκάρω για κάποια ώρα) σώνει την κατάσταση με την υγροποίηση υδρατμών στο λιπαντικό ή όχι;
-
Το μόνο που σώνει την κατάσταση είναι να δουλέψει ο κινητήρας για αρκετή ώρα. Τα λάδια θέλουν γύρω στο εικοσάλεπτο για να πιάσουν θερμοκρασία. Αν δεν γίνεται κάτι τέτοιο, τα λάδια σου θα έχουν και νερά και βενζίνες (μύρισε τη βέργα του λαδιού) ειδικά με τα κρύα. Σ' αυτή την περίπτωση βάζεις φτηνά λάδια και τα αλλάζεις συχνά πχ στην αρχή και το τέλος του χειμώνα.
-
Στη θεωρια ναι,αλλα μην τρελαινεσαι,τα μηχανηματα ειναι για να μας εξυπηρετουν και το να πηγαινεις το παιδακι σου στο σχολειο ειναι κατι που το κανουμε σχεδον ολοι.........
Αυτη τη δουλεια κανει τα τελευταια 5 χρονια το ατος που εχω...........ειδα και εγω την υγρασια στην ταπα του λαδιου,αλλα τι να κανω εκτος απο συχνοτερες αλλαγες λαδιων;;; -
Υπερβαλεις φιλε. Το αμαξι μετα λες ζεστενεται κανονικα αφου συνεχιζεις τη διαδρομη σου για τη δουλεια, τοτε ποιο το προβλημα? Δεν τρεχει καστανο. Αν ελεγες οτι καθηνερινα κανεις 3 λεπτα διαδρομη και το σβηνεις να το συζηταγαμε.
-
OK λοιπόν... Συνεχίζω απλά να αλλάζω το λάδι στα 10k km... Case Closed!
Ευχαριστω για τις απαντήσεις σας. -
Case opened again.
Τον ίδιο προβληματισμό είχα και εγώ τα πρωινά που το παίρνει η κυρά μου για 5λεπτη διαδρομή. Το μόνο που έκανα -το οποίο δεν ξέρω αν είναι σωστό- ήταν να κατεβάσω και το ιξώδες. Το χειμώνα λοιπόν του βάνω 5W-30 και το καλοκαίρι 10W-40. Βέβαια από κάποια προγραφόμενα σε άλλη ενότητα με κάνουν να διστάζω για σανιδώματα άσε που εδώ νότια με τα αστεία όρια ταχύτητας που έχουμε στην εθνική (ακόμα και 50) πού τέτοια ευκαιρία. Πάντως στο θερμόμετρο που του έχω βάλει, πάνω από 70c δεν έχω δει, πάντα με ήρεμη οδήγηση. -
Αρκεί το αυτοκίνητο ενίοτε να κάνει μεγάλες διαδρομές που να ζεσταίνεται καλά το λάδι και να αποβάλει όλη την υγρασία.
-
Ο χρήστης Κώστας-Χανιά έγραψε:
Case opened again.
Τον ίδιο προβληματισμό είχα και εγώ τα πρωινά που το παίρνει η κυρά μου για 5λεπτη διαδρομή. Το μόνο που έκανα -το οποίο δεν ξέρω αν είναι σωστό- ήταν να κατεβάσω και το ιξώδες. Το χειμώνα λοιπόν του βάνω 5W-30 και το καλοκαίρι 10W-40. Βέβαια από κάποια προγραφόμενα σε άλλη ενότητα με κάνουν να διστάζω για σανιδώματα άσε που εδώ νότια με τα αστεία όρια ταχύτητας που έχουμε στην εθνική (ακόμα και 50) πού τέτοια ευκαιρία. Πάντως στο θερμόμετρο που του έχω βάλει, πάνω από 70c δεν έχω δει, πάντα με ήρεμη οδήγηση.Βγαλε το εθνικη και δωστου το καημενο να ανασανει!! Κομβο Βαμβακοπουλου μεχρι κομβο Σουδας και παλι πισω, δεν εχει καμερες και εχει στηθαίο στη μεση.
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Case opened again.
Τον ίδιο προβληματισμό είχα και εγώ τα πρωινά που το παίρνει η κυρά μου για 5λεπτη διαδρομή. Το μόνο που έκανα -το οποίο δεν ξέρω αν είναι σωστό- ήταν να κατεβάσω και το ιξώδες. Το χειμώνα λοιπόν του βάνω 5W-30 και το καλοκαίρι 10W-40. Βέβαια από κάποια προγραφόμενα σε άλλη ενότητα με κάνουν να διστάζω για σανιδώματα άσε που εδώ νότια με τα αστεία όρια ταχύτητας που έχουμε στην εθνική (ακόμα και 50) πού τέτοια ευκαιρία. Πάντως στο θερμόμετρο που του έχω βάλει, πάνω από 70c δεν έχω δει, πάντα με ήρεμη οδήγηση.Βγαλε το εθνικη και δωστου το καημενο να ανασανει!! Κομβο Βαμβακοπουλου μεχρι κομβο Σουδας και παλι πισω, δεν εχει καμερες και εχει στηθαίο στη μεση.
Έχεις δίκιο εκεί δεν υπάρχει, από ότι βλέπω ξέρεις από εδώ. Τέλος πάντων κάθε Κυριακή το πολύ κάθε 2 Κυριακές πέφτει στα χέρια μου και κάνει μια 2ωρη διαδρομή, πιστεύω του φτάνει.
-
Ο χρήστης Κώστας-Χανιά έγραψε:
Πάντως στο θερμόμετρο που του έχω βάλει, πάνω από 70c δεν έχω δει, πάντα με ήρεμη οδήγηση.Αυτό είναι λογικό; Εμένα μου φαίνεται ότι η λάθος μετράει το θερμόμετρο, ή έχει πρόβλημα ο θερμοστάτης σου.
-
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Πάντως στο θερμόμετρο που του έχω βάλει, πάνω από 70c δεν έχω δει, πάντα με ήρεμη οδήγηση.
Αυτό είναι λογικό; Εμένα μου φαίνεται ότι η λάθος μετράει το θερμόμετρο, ή έχει πρόβλημα ο θερμοστάτης σου.
Ρε συ του λαδιού εννοώ.
-
Ώπα, οκ!
-
Γιατί δεν θέλεις να αφήσεις το μοτέρ ανοιχτό βάζοντας turbo timer ή με διπλο κλειδή που θα κλειδώνεις με το ενα και με το αλλο μέσα ?
-
Μην τρελαίνεστε. Δεν υπάρχει πρόβλημα και τα turbo timers είναι πράγματα του παρελθόντος.
-
και να κανει καποιος μικρες διαδρομες που ισα να προλαβαινει να πιανει 60-70βαθμους θερμοκρασια νερου δεν πειραζει ιδιαιτερα, μηχανηματα για να κανεις τη δουλεια σου ειναι και τιποτα παραπανω απλα για να ειναι πιο λειτουργικο θα αξιζε να βαλουν ενα βαθμο θερμοτερο μπουζι για να κανει αυτοκαθαρισμο
Πολύ μικρές διαδρομές