Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πολύ μικρές διαδρομές
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Πολύ μικρές διαδρομές
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    9
    18
    81
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • E
      ekatsaros last edited by

      Καλησπέρα σε όλους!
      Πιθανόν να έχει ξανασυζητηθεί αλλά θα ήθελα τη γνώμη σας. Τελευταία 'αναγκάζομαι' να κάνω κάθε πρωί μια πολύ μικρή διαδρομή όπου ο κινητήρας ειναι ουσιαστικά κρύος (εχει δουλεψει 3 λεπτά) να αφήνω την μικρή σχολείο και κατόπιν να συνεχίζω για τη δουλεια όπου πλέον ο κινητήρας έχει σταθεροποιηθεί απόλυτα θερμοκρασιακά. Πόσο ρισκάρω να επιμολύνω το λιπαντικό με υγρασία;
      Έχω σκεφτεί να μην σβηνω τον κινητήρα στο μικρό διάστημα που κάνω να κατεβάσω την μικρή στο νηπειαγωγείο αλλά εκεί πλέον ρισκάρω χειρότερα πράγματα...
      Τι λέτε;
      Ο κινητήρας ειναι VW TSi 140hp και δεν είναι από αυτούς που αρέσκονται σε cold starts/restarts..
      Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • E
        ekatsaros last edited by

        Καλησπέρα σε όλους!
        Πιθανόν να έχει ξανασυζητηθεί αλλά θα ήθελα τη γνώμη σας. Τελευταία 'αναγκάζομαι' να κάνω κάθε πρωί μια πολύ μικρή διαδρομή όπου ο κινητήρας ειναι ουσιαστικά κρύος (εχει δουλεψει 3 λεπτά) να αφήνω την μικρή σχολείο και κατόπιν να συνεχίζω για τη δουλεια όπου πλέον ο κινητήρας έχει σταθεροποιηθεί απόλυτα θερμοκρασιακά. Πόσο ρισκάρω να επιμολύνω το λιπαντικό με υγρασία;
        Έχω σκεφτεί να μην σβηνω τον κινητήρα στο μικρό διάστημα που κάνω να κατεβάσω την μικρή στο νηπειαγωγείο αλλά εκεί πλέον ρισκάρω χειρότερα πράγματα...
        Τι λέτε;
        Ο κινητήρας ειναι VW TSi 140hp και δεν είναι από αυτούς που αρέσκονται σε cold starts/restarts..
        Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • E
          ekatsaros last edited by

          Καλησπέρα σε όλους!
          Πιθανόν να έχει ξανασυζητηθεί αλλά θα ήθελα τη γνώμη σας. Τελευταία 'αναγκάζομαι' να κάνω κάθε πρωί μια πολύ μικρή διαδρομή όπου ο κινητήρας ειναι ουσιαστικά κρύος (εχει δουλεψει 3 λεπτά) να αφήνω την μικρή σχολείο και κατόπιν να συνεχίζω για τη δουλεια όπου πλέον ο κινητήρας έχει σταθεροποιηθεί απόλυτα θερμοκρασιακά. Πόσο ρισκάρω να επιμολύνω το λιπαντικό με υγρασία;
          Έχω σκεφτεί να μην σβηνω τον κινητήρα στο μικρό διάστημα που κάνω να κατεβάσω την μικρή στο νηπειαγωγείο αλλά εκεί πλέον ρισκάρω χειρότερα πράγματα...
          Τι λέτε;
          Ο κινητήρας ειναι VW TSi 140hp και δεν είναι από αυτούς που αρέσκονται σε cold starts/restarts..
          Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • G
            ggab last edited by

            Απλα αλλαζεις λαδια νωριτερα..........καθε 7500χλμ θα ελεγα,καθως η μαγιονεζα απο την υγρασια ειναι αναποφευκτη!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • E
              ekatsaros last edited by

              Ναι, αυτο το κάνω ήδη. Αλλάζω στα 10k αντί στα 20k που προβλέπει ο κατασκευαστής. Βασικά η ερώτηση που θέλω να κάνω η εξής: To γεγονός ότι το ξαναβάζω αμέσως μπροστά κατόπιν της σύντομης στάσης (και δεν το παρκάρω για κάποια ώρα) σώνει την κατάσταση με την υγροποίηση υδρατμών στο λιπαντικό ή όχι;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                alexeft last edited by

                Το μόνο που σώνει την κατάσταση είναι να δουλέψει ο κινητήρας για αρκετή ώρα. Τα λάδια θέλουν γύρω στο εικοσάλεπτο για να πιάσουν θερμοκρασία. Αν δεν γίνεται κάτι τέτοιο, τα λάδια σου θα έχουν και νερά και βενζίνες (μύρισε τη βέργα του λαδιού) ειδικά με τα κρύα. Σ' αυτή την περίπτωση βάζεις φτηνά λάδια και τα αλλάζεις συχνά πχ στην αρχή και το τέλος του χειμώνα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • G
                  ggab last edited by

                  Στη θεωρια ναι,αλλα μην τρελαινεσαι,τα μηχανηματα ειναι για να μας εξυπηρετουν και το να πηγαινεις το παιδακι σου στο σχολειο ειναι κατι που το κανουμε σχεδον ολοι.........
                  Αυτη τη δουλεια κανει τα τελευταια 5 χρονια το ατος που εχω...........ειδα και εγω την υγρασια στην ταπα του λαδιου,αλλα τι να κανω εκτος απο συχνοτερες αλλαγες λαδιων;;;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    cson last edited by

                    Υπερβαλεις φιλε. Το αμαξι μετα λες ζεστενεται κανονικα αφου συνεχιζεις τη διαδρομη σου για τη δουλεια, τοτε ποιο το προβλημα? Δεν τρεχει καστανο. Αν ελεγες οτι καθηνερινα κανεις 3 λεπτα διαδρομη και το σβηνεις να το συζηταγαμε.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • E
                      ekatsaros last edited by

                      OK λοιπόν... Συνεχίζω απλά να αλλάζω το λάδι στα 10k km... Case Closed!
                      Ευχαριστω για τις απαντήσεις σας.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • K
                        kostas-chania last edited by

                        Case opened again.
                        Τον ίδιο προβληματισμό είχα και εγώ τα πρωινά που το παίρνει η κυρά μου για 5λεπτη διαδρομή. Το μόνο που έκανα -το οποίο δεν ξέρω αν είναι σωστό- ήταν να κατεβάσω και το ιξώδες. Το χειμώνα λοιπόν του βάνω 5W-30 και το καλοκαίρι 10W-40. Βέβαια από κάποια προγραφόμενα σε άλλη ενότητα με κάνουν να διστάζω για σανιδώματα άσε που εδώ νότια με τα αστεία όρια ταχύτητας που έχουμε στην εθνική (ακόμα και 50) πού τέτοια ευκαιρία. Πάντως στο θερμόμετρο που του έχω βάλει, πάνω από 70c δεν έχω δει, πάντα με ήρεμη οδήγηση.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nickolas last edited by

                          Αρκεί το αυτοκίνητο ενίοτε να κάνει μεγάλες διαδρομές που να ζεσταίνεται καλά το λάδι και να αποβάλει όλη την υγρασία.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            cson last edited by

                            Ο χρήστης Κώστας-Χανιά έγραψε:
                            Case opened again.
                            Τον ίδιο προβληματισμό είχα και εγώ τα πρωινά που το παίρνει η κυρά μου για 5λεπτη διαδρομή. Το μόνο που έκανα -το οποίο δεν ξέρω αν είναι σωστό- ήταν να κατεβάσω και το ιξώδες. Το χειμώνα λοιπόν του βάνω 5W-30 και το καλοκαίρι 10W-40. Βέβαια από κάποια προγραφόμενα σε άλλη ενότητα με κάνουν να διστάζω για σανιδώματα άσε που εδώ νότια με τα αστεία όρια ταχύτητας που έχουμε στην εθνική (ακόμα και 50) πού τέτοια ευκαιρία. Πάντως στο θερμόμετρο που του έχω βάλει, πάνω από 70c δεν έχω δει, πάντα με ήρεμη οδήγηση.

                            Βγαλε το εθνικη και δωστου το καημενο να ανασανει!! Κομβο Βαμβακοπουλου μεχρι κομβο Σουδας και παλι πισω, δεν εχει καμερες και εχει στηθαίο στη μεση.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • K
                              kostas-chania last edited by

                              Ο χρήστης cson έγραψε:

                              Case opened again.
                              Τον ίδιο προβληματισμό είχα και εγώ τα πρωινά που το παίρνει η κυρά μου για 5λεπτη διαδρομή. Το μόνο που έκανα -το οποίο δεν ξέρω αν είναι σωστό- ήταν να κατεβάσω και το ιξώδες. Το χειμώνα λοιπόν του βάνω 5W-30 και το καλοκαίρι 10W-40. Βέβαια από κάποια προγραφόμενα σε άλλη ενότητα με κάνουν να διστάζω για σανιδώματα άσε που εδώ νότια με τα αστεία όρια ταχύτητας που έχουμε στην εθνική (ακόμα και 50) πού τέτοια ευκαιρία. Πάντως στο θερμόμετρο που του έχω βάλει, πάνω από 70c δεν έχω δει, πάντα με ήρεμη οδήγηση.

                              Βγαλε το εθνικη και δωστου το καημενο να ανασανει!! Κομβο Βαμβακοπουλου μεχρι κομβο Σουδας και παλι πισω, δεν εχει καμερες και εχει στηθαίο στη μεση.

                              Έχεις δίκιο εκεί δεν υπάρχει, από ότι βλέπω ξέρεις από εδώ. Τέλος πάντων κάθε Κυριακή το πολύ κάθε 2 Κυριακές πέφτει στα χέρια μου και κάνει μια 2ωρη διαδρομή, πιστεύω του φτάνει.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                alexeft last edited by

                                Ο χρήστης Κώστας-Χανιά έγραψε:
                                Πάντως στο θερμόμετρο που του έχω βάλει, πάνω από 70c δεν έχω δει, πάντα με ήρεμη οδήγηση.

                                Αυτό είναι λογικό; Εμένα μου φαίνεται ότι η λάθος μετράει το θερμόμετρο, ή έχει πρόβλημα ο θερμοστάτης σου.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kostas-chania last edited by

                                  Ο χρήστης alexeft έγραψε:

                                  Πάντως στο θερμόμετρο που του έχω βάλει, πάνω από 70c δεν έχω δει, πάντα με ήρεμη οδήγηση.

                                  Αυτό είναι λογικό; Εμένα μου φαίνεται ότι η λάθος μετράει το θερμόμετρο, ή έχει πρόβλημα ο θερμοστάτης σου.

                                  Ρε συ του λαδιού εννοώ.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • A
                                    alexeft last edited by

                                    Ώπα, οκ!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      spiros-foivos last edited by

                                      Γιατί δεν θέλεις να αφήσεις το μοτέρ ανοιχτό βάζοντας turbo timer ή με διπλο κλειδή που θα κλειδώνεις με το ενα και με το αλλο μέσα ?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • realzeus
                                        realzeus last edited by

                                        Μην τρελαίνεστε. Δεν υπάρχει πρόβλημα και τα turbo timers είναι πράγματα του παρελθόντος.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • R
                                          r200 last edited by

                                          και να κανει καποιος μικρες διαδρομες που ισα να προλαβαινει να πιανει 60-70βαθμους θερμοκρασια νερου δεν πειραζει ιδιαιτερα, μηχανηματα για να κανεις τη δουλεια σου ειναι και τιποτα παραπανω απλα για να ειναι πιο λειτουργικο θα αξιζε να βαλουν ενα βαθμο θερμοτερο μπουζι για να κανει αυτοκαθαρισμο

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • First post
                                            Last post
                                          • 1 / 1
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΕΛΛΑΔΑ
                                            • ΚΟΣΜΟΣ
                                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • TEST
                                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                          • VIDEO
                                            • 4TTV
                                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CANDID CAMERA
                                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΛΕΞΙΚΟ
                                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • FORMULA 1
                                            • WRC
                                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4T CLASSIC
                                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΟΡΑ
                                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CLASSIC
                                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                          • MENU
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                          • ΚΟΚ

                                          logo footer

                                          coty











                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • CLASSIC
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • VIDEO
                                          • FORUM
                                          4T FORUM
                                          4T LIBRARY
                                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                          Powered by nxcode.gr