-
Καλησπερα σας φιλοι! Εχω ενα Honda Civic 3θ 1,6 του 2004....καπου το πασχα είχα αλλαξει ιμαντες, χρονισμου μαζι με ρουλεμαν και ιμαντα δυναμου, μετα απο λιγο καιρο αρχισα να ακουω ενα σφυριγμα στο αυτοκινητο, οχι το γνωστο τσιριγμα που κανει ο ιμαντας οταν σπινιαρει, αλλα ενα φρρρρρ οταν είναι κρυο το αυτοκίνητο και σφυρίζει ετσι ανεξαρτητα αν είναι σε κινήση ή σταματημένο και γω μαρσάρω. Το σφύριγμα ακουγετε για περίπου 3-4 λεπτά μέχρι να ζεσταθεί ο κινητήρας, μετα σταματαει και ξανακουγετε οταν βαλω μπροστα μετα απο αρκετες ωρες οταν ο κινητήρας ειναι και παλι κρυος. Σημερα αλλαξα πάλι εξωτερικό ιμαντα στο δυναμο, αφου οσοι το ακουσαν πιστευαν οτι ειναι απο κει το σφύριγμα....κατα το βραδακι αφου το αυτοκίνητο κρύωσε καλα το εβαλα μπροστα και κανει ξανα τα ίδια....απο που μπορεί να προέρχετε αυτος ο θόρυβος? και γιατι σταματάει οταν ζεσταθεί το αυτοκίνητο σε 3-4 λεπτα?
-
Καλησπερα σας φιλοι! Εχω ενα Honda Civic 3θ 1,6 του 2004....καπου το πασχα είχα αλλαξει ιμαντες, χρονισμου μαζι με ρουλεμαν και ιμαντα δυναμου, μετα απο λιγο καιρο αρχισα να ακουω ενα σφυριγμα στο αυτοκινητο, οχι το γνωστο τσιριγμα που κανει ο ιμαντας οταν σπινιαρει, αλλα ενα φρρρρρ οταν είναι κρυο το αυτοκίνητο και σφυρίζει ετσι ανεξαρτητα αν είναι σε κινήση ή σταματημένο και γω μαρσάρω. Το σφύριγμα ακουγετε για περίπου 3-4 λεπτά μέχρι να ζεσταθεί ο κινητήρας, μετα σταματαει και ξανακουγετε οταν βαλω μπροστα μετα απο αρκετες ωρες οταν ο κινητήρας ειναι και παλι κρυος. Σημερα αλλαξα πάλι εξωτερικό ιμαντα στο δυναμο, αφου οσοι το ακουσαν πιστευαν οτι ειναι απο κει το σφύριγμα....κατα το βραδακι αφου το αυτοκίνητο κρύωσε καλα το εβαλα μπροστα και κανει ξανα τα ίδια....απο που μπορεί να προέρχετε αυτος ο θόρυβος? και γιατι σταματάει οταν ζεσταθεί το αυτοκίνητο σε 3-4 λεπτα?
-
Καλησπερα σας φιλοι! Εχω ενα Honda Civic 3θ 1,6 του 2004....καπου το πασχα είχα αλλαξει ιμαντες, χρονισμου μαζι με ρουλεμαν και ιμαντα δυναμου, μετα απο λιγο καιρο αρχισα να ακουω ενα σφυριγμα στο αυτοκινητο, οχι το γνωστο τσιριγμα που κανει ο ιμαντας οταν σπινιαρει, αλλα ενα φρρρρρ οταν είναι κρυο το αυτοκίνητο και σφυρίζει ετσι ανεξαρτητα αν είναι σε κινήση ή σταματημένο και γω μαρσάρω. Το σφύριγμα ακουγετε για περίπου 3-4 λεπτά μέχρι να ζεσταθεί ο κινητήρας, μετα σταματαει και ξανακουγετε οταν βαλω μπροστα μετα απο αρκετες ωρες οταν ο κινητήρας ειναι και παλι κρυος. Σημερα αλλαξα πάλι εξωτερικό ιμαντα στο δυναμο, αφου οσοι το ακουσαν πιστευαν οτι ειναι απο κει το σφύριγμα....κατα το βραδακι αφου το αυτοκίνητο κρύωσε καλα το εβαλα μπροστα και κανει ξανα τα ίδια....απο που μπορεί να προέρχετε αυτος ο θόρυβος? και γιατι σταματάει οταν ζεσταθεί το αυτοκίνητο σε 3-4 λεπτα?
-
Ανοιξε το πρωι το καπω, βαλε μπρος και δες απο που περιπου ακουγεται. Για να ακουσεις τροχαλιες μπορεις με ενα πολυ μακρυ κατσαβιδι ή κατι που θα συνδεσει το αυτι σου με το μερος που υποπτευεσαι. Με προσοχη ομως, μπορεις και να τραυματιστεις ασχημα.
Αντλια υδραυλικου τιμονιου εχει ή ειναι ηλεκτρικο?
-
Θα έβλεπα μήπως από το πολύ σφίξιμο , άρπαξε το ρουλεμάν του δυναμο ή τον τεντωτήρα του ιμάντα.
-
Δεν μπορω να καταλαβω ακριβως απο που προέρχεται, το μονο σιγουρο ειναι οτι ακουγεται δεξια του κινητήρα...εκει στους ιμάντες, μπορει να είναι εσωτερικος, μπορεί εξωτερικος...Ουτε σε συνεργειο μπορω να το πάω αφου ο ήχος κραταει γυρω στα 3 λεπτα και μετα πρεπει να περάσουν αρκετες ώρες για να ξανασφυρίξει, οχι απλα να πέσει η θερμοκρασία του κινητήρα αλλα να κρυώσει πλήρος το αυτοκίνητο...
-
Το ίδιο ακριβώς θέμα έχω και εγώ μετά από αλλαγή ιμάντα χρονισμού και αντλίας νερού σε skoda octavia.
To σφύριγμα ακούγεται σαν να έχει φύγει γείωση από κάποιο ηχείο,περισσότερο όταν είναι κρύο το αυτοκίνητο.
Η αλλαγή είχε γίνει σε αντιπροσωπεία,με γνήσια ανταλλακτικά,ήμουν μπροστά.Σε ερώτησή μου στον αρχιμηχανικό η απάντηση ήταν ότι μάλλον οφείλεται στο υλικό του ιμάντα,ίσως είναι πιο σκληρό και σφυρίζει μέχρι να ζεσταθεί.
Σε άλλο συνεργείο που πήγα για δεύτερη γνώμη πήρα την ίδια απάντηση.Μου είπε επίσης ότι μπορεί να τον έχουν σφίξει λίγο παραπάνω και ότι δεν είναι κάτι ανησυχητικό και συμβαίνει σε πολλά αυτοκίνητα μετά από την αλλαγή ιμάντα πρώτης τοποθέτησης.... -
Ο χρήστης paul2 έγραψε:
Καλησπερα σας φιλοι! Εχω ενα Honda Civic 3θ 1,6 του 2004....καπου το πασχα είχα αλλαξει ιμαντες, χρονισμου μαζι με ρουλεμαν και ιμαντα δυναμου, μετα απο λιγο καιρο αρχισα να ακουω ενα σφυριγμα στο αυτοκινητο, οχι το γνωστο τσιριγμα που κανει ο ιμαντας οταν σπινιαρει, αλλα ενα φρρρρρ οταν είναι κρυο το αυτοκίνητο και σφυρίζει ετσι ανεξαρτητα αν είναι σε κινήση ή σταματημένο και γω μαρσάρω. Το σφύριγμα ακουγετε για περίπου 3-4 λεπτά μέχρι να ζεσταθεί ο κινητήρας, μετα σταματαει και ξανακουγετε οταν βαλω μπροστα μετα απο αρκετες ωρες οταν ο κινητήρας ειναι και παλι κρυος. Σημερα αλλαξα πάλι εξωτερικό ιμαντα στο δυναμο, αφου οσοι το ακουσαν πιστευαν οτι ειναι απο κει το σφύριγμα....κατα το βραδακι αφου το αυτοκίνητο κρύωσε καλα το εβαλα μπροστα και κανει ξανα τα ίδια....απο που μπορεί να προέρχετε αυτος ο θόρυβος? και γιατι σταματάει οταν ζεσταθεί το αυτοκίνητο σε 3-4 λεπτα?Όταν βάζεις προς μετά από πολλές ώρες, όπως λες, η μπαταρία απαιτεί αρκετό ρεύμα από το δυναμό για να φορτίσει, οπότε το δυναμό ζορίζεται και άρα και ο ιμάντας. Εφόσον άλλαξες ιμάντα, ελέγχεις κατάσταση ρουλεμάν δυναμό (και γενικότερα), κατάσταση μπαταρίας. Ρίξε ένα βλέμμα και στην αντλία νερού καλού κακού.
-
Αν είναι απο αντλία νερού κυνδινεύω άμεσα? να μεινω στο δρόμο ή κατι τέτοιο? ...παντος οταν το βαζω μπροστα περιμένω κανενα 3λεπτο να ανεβασει θερμοκρασια να σταματήσει το σφύριγμα και μετα ξεκινάω....παντος μετα για να ξανασφυρίξει πρεπει να περασουν αρκετες ώρες, οχι απλα να πεσει η θερμοκρασια της μηχανης...αλλα να κρυωσουν και τα νερα του και τα μεταλλικα μερη του κινητήρα...
-
Αντλια νερου απο οτι γραφεις δεν αλλαξες... ποσα τερμενα/χλμ την εχεις?
-
το αυτοκινητο εχει 300.000χλμ χωρις κανενα μηχανικο προβλημα
-
Δεν μπορω να καταλαβω γιατι σταματαει σε 3-4 λεπτα και δεν μπορω να το παω στο συνεργειο με σφυριγμα....για να ξανασφυριξει πρεπει να περασουν ωρες και οχι απλα να πεσει η θερμοκρασια.
-
Ο χρήστης paul2 έγραψε:
Δεν μπορω να καταλαβω γιατι σταματαει σε 3-4 λεπτα και δεν μπορω να το παω στο συνεργειο με σφυριγμα....για να ξανασφυριξει πρεπει να περασουν ωρες και οχι απλα να πεσει η θερμοκρασια.Γιατί ο θόρυβος είναι ρουλεμάν που ζεσταίνεται και διαστέλεται το εξωτερικό κέλυφος, αν το πας στο συνεργείο θα ρίξουν μια ματιά στα ρουλεμάν εντατήρων και δυναμό και θα δούν αμέσως πιο είναι, όταν αφαιρέσουν το λουρί και τα γυρίσουν με το χέρι φαίνονται αμέσως τα χαλασμένα, δεν χρειάζεται να το ακούσουν, αν βγεί το λουρί θα δούνε μήπως τα έχει πάιξει το κουζινέτο της αντλίας νερού.
Από το 2004 που το άκουσες μέχρι σήμερα είναι 10 χρόνια και ακόμα αναρωτιέσαι ? Μας δουλεύεις ψιλό γαζί μου φαίνεται, από το 2004 δεν έχει ξαναπάει συνεργείο το αυτοκίνητο, έχει 200.000 χλμ και ψάχνεις εδώ να σου πούμε τι έχει, ρε δεν πάμε καλά. .
-
μαλλον εσυ δεν εκατσες να διαβασεις οτι ιμαντες χρονισμου και δυναμου, μαζι με ρουλεμαν αλλαξα λιγο μετα το πασχα και οτι ο ηχος αρχισε να ακουγετε λιγο καιρο αργοτερα, καπου στα τελη μαιου, δεν εκανα πανω απο 15.000χλμ απο τοτε...και το αυτοκινητο εγραψα οτι εχει 300.000χλμ και οχι 200.000χλμ....συστολη και διαστολη εχει το μυαλο σου που θα γυρίσεις και τις τροχαλιες με το χερι! Εξυπνε! Αν δε θες να απαντησεις μην απαντας καλυτερα και ασε τις εξυπναδες 10 συνεργεια γυρισα πριν γραψω εδω!
-
ασε ενα βραδυ το αυτοκινητο στον μηχανικο σου για αν μπορεσει να δει το προβλημα του το πρωι, τοσο απλα.
-
-
Και τι σου ειπαν τα 10 συνεργεια που γυρισες? Δεν ειναι κανενα κοντα σου να το αφησεις ενα βραδυ εκει?
-
Μου ειπαν να το ξαναπαω κ να το δω οταν χειροτερεψει και οτι δε θα χω προβλημα 'ελα μωρε κανας ιμαντα θα ειναι' τωρα μενει να βρω εναν καλο και ορεξατο μαστορα χωρις δουλεια για να το αφησω απ το βραδυ εκει...και βλεπουμε! Και δεν εχω ουτε το χρονο ουτε τα χρηματα για πειραματα.
-
Ο μαστορας σου που το βαλε δεν ειναι ορεξατος? Αν θες καποιο πρωι τραβα ενα βιντεο με τον ηχο να το ακουσουμε. Απο θεμα περιγραφης το εξαντλησαμε.
-
Να και το σφυριγμα σε βιντεο οπως μου το ζητησατε...ετσι οπως το εβαλα μπροστα το πρωι....σε 3 λεπτα εξαφανιστηκε!
Σφυριγμα μοτερ