Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Θέση ελατηρίων μηχανής
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Θέση ελατηρίων μηχανής
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    10
    14
    567
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      chaxter last edited by

      Ποια η σωστή θέση τον ελατηρίων και γιατί?Βλέπω προσπέκτους από εταιρίες όπως την γερμανική Kolbenschmidt (KS) που τα τοποθετούν ανά 120 μοίρες διαφορά μεταξύ τους,ενώ μερικοί μάστορες τα βάζουν ανά 180 μοίρες μεταξύ τους δηλαδή το πρώτο με το τρίτο ελατήριο είναι στο ίδιο σημείο. Ποια η διαφορά και πως τα τοποθετείτε εσείς???

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        chaxter last edited by

        Ποια η σωστή θέση τον ελατηρίων και γιατί?Βλέπω προσπέκτους από εταιρίες όπως την γερμανική Kolbenschmidt (KS) που τα τοποθετούν ανά 120 μοίρες διαφορά μεταξύ τους,ενώ μερικοί μάστορες τα βάζουν ανά 180 μοίρες μεταξύ τους δηλαδή το πρώτο με το τρίτο ελατήριο είναι στο ίδιο σημείο. Ποια η διαφορά και πως τα τοποθετείτε εσείς???

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          chaxter last edited by

          Ποια η σωστή θέση τον ελατηρίων και γιατί?Βλέπω προσπέκτους από εταιρίες όπως την γερμανική Kolbenschmidt (KS) που τα τοποθετούν ανά 120 μοίρες διαφορά μεταξύ τους,ενώ μερικοί μάστορες τα βάζουν ανά 180 μοίρες μεταξύ τους δηλαδή το πρώτο με το τρίτο ελατήριο είναι στο ίδιο σημείο. Ποια η διαφορά και πως τα τοποθετείτε εσείς???

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            leonp last edited by

            Και οι δύο τρόποι είναι καλοί.

            Αυτό που δεν θέλεις είναι να αφήνεις το διάκενο το ένα πάνω από το άλλο.

            Tapatalk

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              drdino last edited by

              Ακριβώς.

              Οι διαφορετικές μοίρες αφορούν στο ίδιο πιστονι με ίδιο αριθμό ελατηριων;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dog80 last edited by

                Τα ελατήρια γυρίζουν ή μένουν όπως τα βάλεις?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • 2
                  21-quadra last edited by

                  Ο χρήστης dog80 έγραψε:
                  Τα ελατήρια γυρίζουν ή μένουν όπως τα βάλεις?

                  Tα ελατήρια γυρίζουν αλλά όλα μαζί οπότε παραμένει η διαφορά μεταξύ τους κατά την αρχική τους τοποθέτηση.
                  Μόνο στα δίχρονα δεν γυρίζουν γαιτί υπάρχει πειράκι με αντίστοιχη πατούρα στα ελατήρια που δεν τους επιτρέπει την περιστροφή, αλλιώς οι άκρες τους θα έμπλεκαν στις θυρίδες μεταφοράς και εξαγωγής και θα έσπαγαν.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:

                    Τα ελατήρια γυρίζουν ή μένουν όπως τα βάλεις?

                    Tα ελατήρια γυρίζουν αλλά όλα μαζί οπότε παραμένει η διαφορά μεταξύ τους κατά την αρχική τους τοποθέτηση.
                    Μόνο στα δίχρονα δεν γυρίζουν γαιτί υπάρχει πειράκι με αντίστοιχη πατούρα στα ελατήρια που δεν τους επιτρέπει την περιστροφή, αλλιώς οι άκρες τους θα έμπλεκαν στις θυρίδες μεταφοράς και εξαγωγής και θα έσπαγαν.

                    ήθελα να το ρωτήσω και εγώ αυτό.κλασσικό πρόβλημα στα punto hgt να τα έχουν βάλει ευθυγραμμισμένα και να καίει λάδι η μηχανή.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      trident1971 last edited by

                      Youtube Video – [03:30..]

                      οποιος καταλαβε τι κανει εδω ο μαστορας ας πει.
                      Βαζει τα κενα των ελατηριων μεν στη μια μερια και την αλλη, αλλα κατι λεει για την εισαγωγη οτι εχει μικροτερη πιεση η μερια των βαλβιδων εισαγωγης και γυριζει το πιστονι αναλογα?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • 2
                        21-quadra last edited by

                        Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
                        Youtube Video – [03:30..]

                        οποιος καταλαβε τι κανει εδω ο μαστορας ας πει.
                        Βαζει τα κενα των ελατηριων μεν στη μια μερια και την αλλη, αλλα κατι λεει για την εισαγωγη οτι εχει μικροτερη πιεση η μερια των βαλβιδων εισαγωγης και γυριζει το πιστονι αναλογα?

                        Δεν είναι όλα τα έμβολα συμμετρικά ούτε και οι μπιέλες, ειδικά σε αυτό που υπάρχουν τσέπες στην κορώνα του εμβόλου για τις βαλβίδες εισαγωγής, δεν γίνεται να το βάλει όπως θέλει.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          athanas25 last edited by

                          Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:

                          Youtube Video – [03:30..]

                          οποιος καταλαβε τι κανει εδω ο μαστορας ας πει.
                          Βαζει τα κενα των ελατηριων μεν στη μια μερια και την αλλη, αλλα κατι λεει για την εισαγωγη οτι εχει μικροτερη πιεση η μερια των βαλβιδων εισαγωγης και γυριζει το πιστονι αναλογα?

                          Δεν είναι όλα τα έμβολα συμμετρικά ούτε και οι μπιέλες, ειδικά σε αυτό που υπάρχουν τσέπες στην κορώνα του εμβόλου για τις βαλβίδες εισαγωγής, δεν γίνεται να το βάλει όπως θέλει.

                          απλά έβαλε το άνοιγμα των ελατηρίων από την πλευρά των βαλβίδων εισαγωγής γιατί έχει μικρότερη πίεση...
                          προσωπικά αυτό το κάνω μόνο σε κινητήρες V....όχι ακριβώς για το λόγο που το κάνει αυτός αλλά η πλευρά του κυλίνδρου που κοιτάει προς τα κάτω έχει την τάση να 'μαζεύει' περισσότερο λάδι οπότε βάζω το άνοιγμα του ελατηρίου προς την πάνω πλευρά...δηλαδή ελατήριο λαδιού ακριβώς στο κέντρο και τα συμπίεσης αντιδιαμετρικά στο πλάι και λίγο προς τα κάτω...
                          όπως είπε και ο Παναγιώτης γυρνάνε απλά είναι ψυχολογικό και για τις πρώτες ώρες λειτουργίας...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • F
                            fokion_sportage last edited by

                            Μπορει δηλ. να 'ευθυγραμιστουν' απο μονα τους ( ειδικά σε κυλινδρο που ειναι καπως.... 'ξεχυλος') να υπαρξει ορατος καπνός ( οχι ντουμανι) και μετά απο καποια - αρκετη - ωρα λειτουργειας να 'ξε-ευθυγραμιστουν' και να σταματησει ο καπνός???

                            ( οχι... δε σταματησε επειδη τελειωσε το λαδι!!!! )

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              alexeft last edited by

                              Καλή ερώτηση!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • D
                                dog80 last edited by

                                Το λάδι το μαζεύει το κάτω δαχτυλίδι που είναι ζιγκ-ζαγκ. Τα άλλα δαχτυλίδια είναι για τη συμπίεση.

                                Σε κάποιες γρήγορες μοτοσυκλέτες υπάρχει ένα μόνο δαχτυλίδι συμπίεσης, για λιγότερες τριβές. Δέν ξέρω τι αντίκτυπο έχει αυτό στην συμπίεση.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • 2
                                  21-quadra last edited by

                                  Ο χρήστης dog80 έγραψε:
                                  Το λάδι το μαζεύει το κάτω δαχτυλίδι που είναι ζιγκ-ζαγκ. Τα άλλα δαχτυλίδια είναι για τη συμπίεση.

                                  Σε κάποιες γρήγορες μοτοσυκλέτες υπάρχει ένα μόνο δαχτυλίδι συμπίεσης, για λιγότερες τριβές. Δέν ξέρω τι αντίκτυπο έχει αυτό στην συμπίεση.

                                  Το κάτω ελατήριο λέγεται ξύστρα και αποτελείται από 2 λεπτά ελατήρια που τοποθετούνται επάνω και κάτω από expander ( το ζίγκ - ζάγκ ) στα μοτέρ επιδόσεων αποφεύγουν την τοποθέτηση ξύστρας με expander λόγω της αυξημένης της τριβής, έτσι οι ξύστρες τους έχουν άλλη μορφή.

                                  Το επάνω ελατήριο της συμπίεσης στεγανοποιεί τον κύλινδρο όχι από την τάση του που έχει σαν ελατήριο, αλλά από τα καυσαέρια που μπαίνουν στο λούκι και το πιέζουν στα τοιχώματα του κυλίνδρου.
                                  Συνήθως σε μοτέρ με 1 ελατήριο, της συμπίεσης μόνο, αυτό είναι σε σχήμα L για μεγαλύτερη πίεση από τα καυσαέρια και καλύτερη στεγανοποίηση, τα ελατήρια αυτά λέγονται Dyke type και τα χρηιμοποιούσε από τη 10ετία του ΄60 η Zundapp στα μηχανάκια της ( για όσους τα θυμούνται, συγκεκριμένα στα μοντέλα με 4 ταχύτητες που είχαν ένα μετάλλιο στο ρεζερβουάρ τους )

                                  Σήμερα τα καλύτερα ελατήρια και ακριβώτερα θεωρούνται αυτά της Total Seal και τα προτιμούν στα βελτιωμένα ή αγωνιστικά μοτέρ, είναι ελατήρια gapless.

                                  http://www.totalseal.com/

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • First post
                                    Last post
                                  • 1 / 1
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΕΛΛΑΔΑ
                                    • ΚΟΣΜΟΣ
                                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • TEST
                                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                  • VIDEO
                                    • 4TTV
                                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CANDID CAMERA
                                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΛΕΞΙΚΟ
                                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • FORMULA 1
                                    • WRC
                                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4T CLASSIC
                                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΟΡΑ
                                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CLASSIC
                                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                  • MENU
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                  • ΚΟΚ

                                  logo footer

                                  coty











                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • CLASSIC
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • VIDEO
                                  • FORUM
                                  4T FORUM
                                  4T LIBRARY
                                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                  Powered by nxcode.gr