-
Ποια η σωστή θέση τον ελατηρίων και γιατί?Βλέπω προσπέκτους από εταιρίες όπως την γερμανική Kolbenschmidt (KS) που τα τοποθετούν ανά 120 μοίρες διαφορά μεταξύ τους,ενώ μερικοί μάστορες τα βάζουν ανά 180 μοίρες μεταξύ τους δηλαδή το πρώτο με το τρίτο ελατήριο είναι στο ίδιο σημείο. Ποια η διαφορά και πως τα τοποθετείτε εσείς???
-
Ποια η σωστή θέση τον ελατηρίων και γιατί?Βλέπω προσπέκτους από εταιρίες όπως την γερμανική Kolbenschmidt (KS) που τα τοποθετούν ανά 120 μοίρες διαφορά μεταξύ τους,ενώ μερικοί μάστορες τα βάζουν ανά 180 μοίρες μεταξύ τους δηλαδή το πρώτο με το τρίτο ελατήριο είναι στο ίδιο σημείο. Ποια η διαφορά και πως τα τοποθετείτε εσείς???
-
Ποια η σωστή θέση τον ελατηρίων και γιατί?Βλέπω προσπέκτους από εταιρίες όπως την γερμανική Kolbenschmidt (KS) που τα τοποθετούν ανά 120 μοίρες διαφορά μεταξύ τους,ενώ μερικοί μάστορες τα βάζουν ανά 180 μοίρες μεταξύ τους δηλαδή το πρώτο με το τρίτο ελατήριο είναι στο ίδιο σημείο. Ποια η διαφορά και πως τα τοποθετείτε εσείς???
-
Και οι δύο τρόποι είναι καλοί.
Αυτό που δεν θέλεις είναι να αφήνεις το διάκενο το ένα πάνω από το άλλο.
Tapatalk
-
Ακριβώς.
Οι διαφορετικές μοίρες αφορούν στο ίδιο πιστονι με ίδιο αριθμό ελατηριων;
-
Τα ελατήρια γυρίζουν ή μένουν όπως τα βάλεις?
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Τα ελατήρια γυρίζουν ή μένουν όπως τα βάλεις?Tα ελατήρια γυρίζουν αλλά όλα μαζί οπότε παραμένει η διαφορά μεταξύ τους κατά την αρχική τους τοποθέτηση.
Μόνο στα δίχρονα δεν γυρίζουν γαιτί υπάρχει πειράκι με αντίστοιχη πατούρα στα ελατήρια που δεν τους επιτρέπει την περιστροφή, αλλιώς οι άκρες τους θα έμπλεκαν στις θυρίδες μεταφοράς και εξαγωγής και θα έσπαγαν. -
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Τα ελατήρια γυρίζουν ή μένουν όπως τα βάλεις?
Tα ελατήρια γυρίζουν αλλά όλα μαζί οπότε παραμένει η διαφορά μεταξύ τους κατά την αρχική τους τοποθέτηση.
Μόνο στα δίχρονα δεν γυρίζουν γαιτί υπάρχει πειράκι με αντίστοιχη πατούρα στα ελατήρια που δεν τους επιτρέπει την περιστροφή, αλλιώς οι άκρες τους θα έμπλεκαν στις θυρίδες μεταφοράς και εξαγωγής και θα έσπαγαν.ήθελα να το ρωτήσω και εγώ αυτό.κλασσικό πρόβλημα στα punto hgt να τα έχουν βάλει ευθυγραμμισμένα και να καίει λάδι η μηχανή.
-
οποιος καταλαβε τι κανει εδω ο μαστορας ας πει.
Βαζει τα κενα των ελατηριων μεν στη μια μερια και την αλλη, αλλα κατι λεει για την εισαγωγη οτι εχει μικροτερη πιεση η μερια των βαλβιδων εισαγωγης και γυριζει το πιστονι αναλογα? -
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Youtube Video – [03:30..]οποιος καταλαβε τι κανει εδω ο μαστορας ας πει.
Βαζει τα κενα των ελατηριων μεν στη μια μερια και την αλλη, αλλα κατι λεει για την εισαγωγη οτι εχει μικροτερη πιεση η μερια των βαλβιδων εισαγωγης και γυριζει το πιστονι αναλογα?Δεν είναι όλα τα έμβολα συμμετρικά ούτε και οι μπιέλες, ειδικά σε αυτό που υπάρχουν τσέπες στην κορώνα του εμβόλου για τις βαλβίδες εισαγωγής, δεν γίνεται να το βάλει όπως θέλει.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
οποιος καταλαβε τι κανει εδω ο μαστορας ας πει.
Βαζει τα κενα των ελατηριων μεν στη μια μερια και την αλλη, αλλα κατι λεει για την εισαγωγη οτι εχει μικροτερη πιεση η μερια των βαλβιδων εισαγωγης και γυριζει το πιστονι αναλογα?Δεν είναι όλα τα έμβολα συμμετρικά ούτε και οι μπιέλες, ειδικά σε αυτό που υπάρχουν τσέπες στην κορώνα του εμβόλου για τις βαλβίδες εισαγωγής, δεν γίνεται να το βάλει όπως θέλει.
απλά έβαλε το άνοιγμα των ελατηρίων από την πλευρά των βαλβίδων εισαγωγής γιατί έχει μικρότερη πίεση...
προσωπικά αυτό το κάνω μόνο σε κινητήρες V....όχι ακριβώς για το λόγο που το κάνει αυτός αλλά η πλευρά του κυλίνδρου που κοιτάει προς τα κάτω έχει την τάση να 'μαζεύει' περισσότερο λάδι οπότε βάζω το άνοιγμα του ελατηρίου προς την πάνω πλευρά...δηλαδή ελατήριο λαδιού ακριβώς στο κέντρο και τα συμπίεσης αντιδιαμετρικά στο πλάι και λίγο προς τα κάτω...
όπως είπε και ο Παναγιώτης γυρνάνε απλά είναι ψυχολογικό και για τις πρώτες ώρες λειτουργίας... -
Μπορει δηλ. να 'ευθυγραμιστουν' απο μονα τους ( ειδικά σε κυλινδρο που ειναι καπως.... 'ξεχυλος') να υπαρξει ορατος καπνός ( οχι ντουμανι) και μετά απο καποια - αρκετη - ωρα λειτουργειας να 'ξε-ευθυγραμιστουν' και να σταματησει ο καπνός???
( οχι... δε σταματησε επειδη τελειωσε το λαδι!!!! )
-
Καλή ερώτηση!
-
Το λάδι το μαζεύει το κάτω δαχτυλίδι που είναι ζιγκ-ζαγκ. Τα άλλα δαχτυλίδια είναι για τη συμπίεση.
Σε κάποιες γρήγορες μοτοσυκλέτες υπάρχει ένα μόνο δαχτυλίδι συμπίεσης, για λιγότερες τριβές. Δέν ξέρω τι αντίκτυπο έχει αυτό στην συμπίεση.
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Το λάδι το μαζεύει το κάτω δαχτυλίδι που είναι ζιγκ-ζαγκ. Τα άλλα δαχτυλίδια είναι για τη συμπίεση.Σε κάποιες γρήγορες μοτοσυκλέτες υπάρχει ένα μόνο δαχτυλίδι συμπίεσης, για λιγότερες τριβές. Δέν ξέρω τι αντίκτυπο έχει αυτό στην συμπίεση.
Το κάτω ελατήριο λέγεται ξύστρα και αποτελείται από 2 λεπτά ελατήρια που τοποθετούνται επάνω και κάτω από expander ( το ζίγκ - ζάγκ ) στα μοτέρ επιδόσεων αποφεύγουν την τοποθέτηση ξύστρας με expander λόγω της αυξημένης της τριβής, έτσι οι ξύστρες τους έχουν άλλη μορφή.
Το επάνω ελατήριο της συμπίεσης στεγανοποιεί τον κύλινδρο όχι από την τάση του που έχει σαν ελατήριο, αλλά από τα καυσαέρια που μπαίνουν στο λούκι και το πιέζουν στα τοιχώματα του κυλίνδρου.
Συνήθως σε μοτέρ με 1 ελατήριο, της συμπίεσης μόνο, αυτό είναι σε σχήμα L για μεγαλύτερη πίεση από τα καυσαέρια και καλύτερη στεγανοποίηση, τα ελατήρια αυτά λέγονται Dyke type και τα χρηιμοποιούσε από τη 10ετία του ΄60 η Zundapp στα μηχανάκια της ( για όσους τα θυμούνται, συγκεκριμένα στα μοντέλα με 4 ταχύτητες που είχαν ένα μετάλλιο στο ρεζερβουάρ τους )Σήμερα τα καλύτερα ελατήρια και ακριβώτερα θεωρούνται αυτά της Total Seal και τα προτιμούν στα βελτιωμένα ή αγωνιστικά μοτέρ, είναι ελατήρια gapless.
Θέση ελατηρίων μηχανής