Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Corolla E110 πυρακια
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Corolla E110 πυρακια
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    7
    17
    277
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      shadowjump last edited by

      Τωρα τελευταια ξαφνικα αρχισανε τα πυρακια. Δοκιμασα διαφορετικες βενζινες, τα ιδια. Τα μπουζι δεν πρεπει να εχουν κλεισει 10.000χλμ, λαδια κανονικα στην ωρα τους, καινουριο φιλτρο βενζινης, αερα, κτλ. Το αμαξι εχει 160.000 χλμ

      Καποιος μου ειπε για το αβανς. Λετε να παιζει κατι τετοιο;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        shadowjump last edited by

        Τωρα τελευταια ξαφνικα αρχισανε τα πυρακια. Δοκιμασα διαφορετικες βενζινες, τα ιδια. Τα μπουζι δεν πρεπει να εχουν κλεισει 10.000χλμ, λαδια κανονικα στην ωρα τους, καινουριο φιλτρο βενζινης, αερα, κτλ. Το αμαξι εχει 160.000 χλμ

        Καποιος μου ειπε για το αβανς. Λετε να παιζει κατι τετοιο;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          shadowjump last edited by

          Τωρα τελευταια ξαφνικα αρχισανε τα πυρακια. Δοκιμασα διαφορετικες βενζινες, τα ιδια. Τα μπουζι δεν πρεπει να εχουν κλεισει 10.000χλμ, λαδια κανονικα στην ωρα τους, καινουριο φιλτρο βενζινης, αερα, κτλ. Το αμαξι εχει 160.000 χλμ

          Καποιος μου ειπε για το αβανς. Λετε να παιζει κατι τετοιο;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            leonp last edited by

            Ο χρήστης Shadowjump έγραψε:
            Καποιος μου ειπε για το αβανς. Λετε να παιζει κατι τετοιο;

            Ναι.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • S
              shadowjump last edited by

              Αχα, να σαι καλα. Σε ηλεκτρολογο παω;

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • I
                ilias-a last edited by

                αν δεν εχει ντρισιπιτερ (που νομιζω οτι δεν εχει) δεν μπορεις να ρυθμισεις το αβανς, ψαξου για αιτιες φτωχου μειγματος (αισθητηρας λ, μετρητης αερα ή μαπ, αισθητηρας θερμοκρασιας νερου, μπεκ βενζινης με οχι σωστη ποσοστητα ψεκασμου ή λαθος βενταλια, χαμηλη πιεση καυσιμου) αν ολα αυτα ειναι σωστα μπορει να εχεις αρκετη καρβουνιλα μεσα στον θαλαμο καυσεως και απο εκει να ειναι το προβλημα.
                αν εχει ντρισιπιτερ και μπορεις να κοψεις λιγο το αβανς τοτε ευκολα μπορεις να κρυψεις το προβλημα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • S
                  shadowjump last edited by

                  πω πω, με εβαλες σε τρυπακι τωρα να ψαξω ολα αυτα :Ρ

                  Ευχαριστω για την απαντηση σου!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    alexeft last edited by

                    Αυτό το μοτέρ είναι με ντιστριμπιτέρ. Μπορείς να κόψεις λίγο αβάνς πολύ πολύ εύκολα. Όπως λέει ο Ηλίας όμως, έτσι μπορεί να κρύψεις κάποιο άλλο πρόβλημα που καλύτερα είναι να λυθεί παρά να καλυφθεί.

                    Πήγαινε σε ένα καλό μάστορα να το δει.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Και μην ξεχνάμε ότι κόβοντας αβάνς κόβεις και μερικά άλογα...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        alexeft last edited by

                        Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                        Και μην ξεχνάμε ότι κόβοντας αβάνς κόβεις και μερικά άλογα...

                        Κατά πάσα πιθανότητα χρειάζεται τόση λίγη ελάττωση του αβάνς, που τη διαφορά δεν θα την καταλάβαινε ούτε στην τελική.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • 2
                          21-quadra last edited by

                          Ο χρήστης Shadowjump έγραψε:
                          Τωρα τελευταια ξαφνικα αρχισανε τα πυρακια. Δοκιμασα διαφορετικες βενζινες, τα ιδια. Τα μπουζι δεν πρεπει να εχουν κλεισει 10.000χλμ, λαδια κανονικα στην ωρα τους, καινουριο φιλτρο βενζινης, αερα, κτλ. Το αμαξι εχει 160.000 χλμ

                          Καποιος μου ειπε για το αβανς. Λετε να παιζει κατι τετοιο;

                          Eίσαι σίγουρος ότι είναι πειράκια και όχι θόρυβος από τα κουζινέτα βάσης ή από φλάτζα κεφαλής ?
                          Αυτά τα μοτέρ έβγαζαν προβλήματα σε αυτά τα 2 σημεία και ο θόρυβος μπέρδευε τους οδηγούς από που προερχόταν, αλλά αφού έχει ντριστριμπιτέρ δές μήπως έχει πάρει μπόσικα ο άξονας τουο πότε το αβάνς πάει όπου θέλει ανάλογα με τις στροφές.

                          Ξεκίνα από τον άξονα του διανομέα τσεκάροντας ταυτόχρονα και το αβάνς με πιστόλι, άμα βγάλεις το καπάκι του διανομέα και κουνήσεις το ράουλο πλευρικά θα καταλάβεις αν ο άξονας είναι φαγωμένος, αν είναι ΟΚ συνεχίζεις με το καπάκι μήπως έχεις φλάτζα στα όρια της κατάρρευσης, κάνε και ένα επανασφίξιμο μήπως και γλυτώσεις τη φλάτζα, και συνεχίζεις προς τα κάτω.

                          Μπορείς να βγάλεις το φίλτρο και να ανεβάσεις πολύ τις στροφές σχεδόν στο τέρμα και να αφήσεις απότομα το γκάζι και ταυτόχρονα να κλείσεις με την παλάμη σου ερμητικά την εισαγωγή, αν έχεις πρόβλημα στα κουζινέτα θα τα ακούσεις να κοπανάνε γιατί με την υποπίεση που θα δημιουργηθεί από την τελείως κλειστή εισαγωγή για πολύ λίγο θα ανασηκωθούν τα έμβολα και ο στρόφαλος μαζί, οπότε αν υπάρχει μεγάλο διάκενο ακούγεται.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • W
                            w202-amg last edited by

                            Αυτο παντα το ειχα απορια.....αν κλεισεις με το χερι σου την εισαγωγηενω ο κινητηρας εχει πολλες στροφφες δν θα σου ρουφηξει το δερμα??????

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • I
                              ilias-a last edited by

                              Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
                              Αυτο παντα το ειχα απορια.....αν κλεισεις με το χερι σου την εισαγωγηενω ο κινητηρας εχει πολλες στροφφες δν θα σου ρουφηξει το δερμα??????

                              εχεις δει εσυ ποτε σου μηχανικο χωρις δερμα στις παλαμες του?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • W
                                w202-amg last edited by

                                Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:

                                Αυτο παντα το ειχα απορια.....αν κλεισεις με το χερι σου την εισαγωγηενω ο κινητηρας εχει πολλες στροφφες δν θα σου ρουφηξει το δερμα??????

                                εχεις δει εσυ ποτε σου μηχανικο χωρις δερμα στις παλαμες του?

                                Οχι αλλα η απορια μου ειναι τουλαχιστον αξιολογη!!!!!!!!!!!!!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • A
                                  alexeft last edited by

                                  Sorry αλλά

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • A
                                    alexeft last edited by

                                    Τα κουζινέτα βάσης μπορούν να ακουστούν και σε πολύ ήσυχο δρόμο, οδηγώντας πχ με δευτέρα και μεσαίες στροφές, παίρνουμε το πόδι από το γκάζι. Αν κροταλίζει ....
                                    Αν όχι, μάλλον χαμογελάμε.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      leonp last edited by

                                      Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:

                                      Αυτο παντα το ειχα απορια.....αν κλεισεις με το χερι σου την εισαγωγηενω ο κινητηρας εχει πολλες στροφφες δν θα σου ρουφηξει το δερμα??????

                                      εχεις δει εσυ ποτε σου μηχανικο χωρις δερμα στις παλαμες του?

                                      Οχι αλλα η απορια μου ειναι τουλαχιστον αξιολογη!!!!!!!!!!!!!

                                      Αυτό που περιγράφεις το έκαναν στο σέρβις σε αμάξια με καρμπιρατέρ για να καθαρίζει το κύκλωμα της βενζίνης.

                                      Καθώς φράζεις την είσοδο του αέρα με το χέρι, δημιουργείς ισχυρή υποπίεση και ρουφάει δυνατά την βενζίνη καθαρίζοντας όλο το κύκλωμα.

                                      Μην ανησυχείς, ρουφάει μόνο για 2 δευτερόλεπτα, δεν ρουφάει πολύ δυνατά και δεν κινδυνεύει το χέρι του μηχανικού.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • 2
                                        21-quadra last edited by

                                        Λεωνίδα το έκαναν για να γίνει πλούσιο το μίγμα σε κρύους κινητήρες, και αφ΄ετέρου για να τραβήξει βενζίνη από το καρμπυρατέρ με την μεγαλύτερη υποπιεση όπως είπες, γιατί όταν το κύκλωμα της βενζίνης ( τα λεπτά μπέκ των καρμπυρατέρ είναι βουλωμένο από τα κεραμικά της κατάλοιπα δεν ξεβουλώνουν και δεν καθαρίζουν με βενζίνη, αλλά άλλο αυτό που γινόταν την ώρα του μιζαρίσματος για να πάρει μπροστά το μοτέρ, και άλλο το τέρμα γκάζι και κλείσιμο της εισαγωγής με το χέρι για να ακουστούν τα κουζινέτα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • First post
                                          Last post
                                        • 1 / 1
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΕΛΛΑΔΑ
                                          • ΚΟΣΜΟΣ
                                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • TEST
                                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                        • VIDEO
                                          • 4TTV
                                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CANDID CAMERA
                                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΛΕΞΙΚΟ
                                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • FORMULA 1
                                          • WRC
                                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4T CLASSIC
                                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΟΡΑ
                                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CLASSIC
                                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                        • MENU
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                        • ΚΟΚ

                                        logo footer

                                        coty











                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • CLASSIC
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • VIDEO
                                        • FORUM
                                        4T FORUM
                                        4T LIBRARY
                                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                        Powered by nxcode.gr