-
Τωρα τελευταια ξαφνικα αρχισανε τα πυρακια. Δοκιμασα διαφορετικες βενζινες, τα ιδια. Τα μπουζι δεν πρεπει να εχουν κλεισει 10.000χλμ, λαδια κανονικα στην ωρα τους, καινουριο φιλτρο βενζινης, αερα, κτλ. Το αμαξι εχει 160.000 χλμ
Καποιος μου ειπε για το αβανς. Λετε να παιζει κατι τετοιο;
-
Τωρα τελευταια ξαφνικα αρχισανε τα πυρακια. Δοκιμασα διαφορετικες βενζινες, τα ιδια. Τα μπουζι δεν πρεπει να εχουν κλεισει 10.000χλμ, λαδια κανονικα στην ωρα τους, καινουριο φιλτρο βενζινης, αερα, κτλ. Το αμαξι εχει 160.000 χλμ
Καποιος μου ειπε για το αβανς. Λετε να παιζει κατι τετοιο;
-
Τωρα τελευταια ξαφνικα αρχισανε τα πυρακια. Δοκιμασα διαφορετικες βενζινες, τα ιδια. Τα μπουζι δεν πρεπει να εχουν κλεισει 10.000χλμ, λαδια κανονικα στην ωρα τους, καινουριο φιλτρο βενζινης, αερα, κτλ. Το αμαξι εχει 160.000 χλμ
Καποιος μου ειπε για το αβανς. Λετε να παιζει κατι τετοιο;
-
Ο χρήστης Shadowjump έγραψε:
Καποιος μου ειπε για το αβανς. Λετε να παιζει κατι τετοιο;Ναι.
-
Αχα, να σαι καλα. Σε ηλεκτρολογο παω;
-
αν δεν εχει ντρισιπιτερ (που νομιζω οτι δεν εχει) δεν μπορεις να ρυθμισεις το αβανς, ψαξου για αιτιες φτωχου μειγματος (αισθητηρας λ, μετρητης αερα ή μαπ, αισθητηρας θερμοκρασιας νερου, μπεκ βενζινης με οχι σωστη ποσοστητα ψεκασμου ή λαθος βενταλια, χαμηλη πιεση καυσιμου) αν ολα αυτα ειναι σωστα μπορει να εχεις αρκετη καρβουνιλα μεσα στον θαλαμο καυσεως και απο εκει να ειναι το προβλημα.
αν εχει ντρισιπιτερ και μπορεις να κοψεις λιγο το αβανς τοτε ευκολα μπορεις να κρυψεις το προβλημα. -
πω πω, με εβαλες σε τρυπακι τωρα να ψαξω ολα αυτα :Ρ
Ευχαριστω για την απαντηση σου!
-
Αυτό το μοτέρ είναι με ντιστριμπιτέρ. Μπορείς να κόψεις λίγο αβάνς πολύ πολύ εύκολα. Όπως λέει ο Ηλίας όμως, έτσι μπορεί να κρύψεις κάποιο άλλο πρόβλημα που καλύτερα είναι να λυθεί παρά να καλυφθεί.
Πήγαινε σε ένα καλό μάστορα να το δει.
-
Και μην ξεχνάμε ότι κόβοντας αβάνς κόβεις και μερικά άλογα...
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Και μην ξεχνάμε ότι κόβοντας αβάνς κόβεις και μερικά άλογα...Κατά πάσα πιθανότητα χρειάζεται τόση λίγη ελάττωση του αβάνς, που τη διαφορά δεν θα την καταλάβαινε ούτε στην τελική.
-
Ο χρήστης Shadowjump έγραψε:
Τωρα τελευταια ξαφνικα αρχισανε τα πυρακια. Δοκιμασα διαφορετικες βενζινες, τα ιδια. Τα μπουζι δεν πρεπει να εχουν κλεισει 10.000χλμ, λαδια κανονικα στην ωρα τους, καινουριο φιλτρο βενζινης, αερα, κτλ. Το αμαξι εχει 160.000 χλμΚαποιος μου ειπε για το αβανς. Λετε να παιζει κατι τετοιο;
Eίσαι σίγουρος ότι είναι πειράκια και όχι θόρυβος από τα κουζινέτα βάσης ή από φλάτζα κεφαλής ?
Αυτά τα μοτέρ έβγαζαν προβλήματα σε αυτά τα 2 σημεία και ο θόρυβος μπέρδευε τους οδηγούς από που προερχόταν, αλλά αφού έχει ντριστριμπιτέρ δές μήπως έχει πάρει μπόσικα ο άξονας τουο πότε το αβάνς πάει όπου θέλει ανάλογα με τις στροφές.Ξεκίνα από τον άξονα του διανομέα τσεκάροντας ταυτόχρονα και το αβάνς με πιστόλι, άμα βγάλεις το καπάκι του διανομέα και κουνήσεις το ράουλο πλευρικά θα καταλάβεις αν ο άξονας είναι φαγωμένος, αν είναι ΟΚ συνεχίζεις με το καπάκι μήπως έχεις φλάτζα στα όρια της κατάρρευσης, κάνε και ένα επανασφίξιμο μήπως και γλυτώσεις τη φλάτζα, και συνεχίζεις προς τα κάτω.
Μπορείς να βγάλεις το φίλτρο και να ανεβάσεις πολύ τις στροφές σχεδόν στο τέρμα και να αφήσεις απότομα το γκάζι και ταυτόχρονα να κλείσεις με την παλάμη σου ερμητικά την εισαγωγή, αν έχεις πρόβλημα στα κουζινέτα θα τα ακούσεις να κοπανάνε γιατί με την υποπίεση που θα δημιουργηθεί από την τελείως κλειστή εισαγωγή για πολύ λίγο θα ανασηκωθούν τα έμβολα και ο στρόφαλος μαζί, οπότε αν υπάρχει μεγάλο διάκενο ακούγεται.
-
Αυτο παντα το ειχα απορια.....αν κλεισεις με το χερι σου την εισαγωγηενω ο κινητηρας εχει πολλες στροφφες δν θα σου ρουφηξει το δερμα??????
-
Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
Αυτο παντα το ειχα απορια.....αν κλεισεις με το χερι σου την εισαγωγηενω ο κινητηρας εχει πολλες στροφφες δν θα σου ρουφηξει το δερμα??????εχεις δει εσυ ποτε σου μηχανικο χωρις δερμα στις παλαμες του?
-
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
Αυτο παντα το ειχα απορια.....αν κλεισεις με το χερι σου την εισαγωγηενω ο κινητηρας εχει πολλες στροφφες δν θα σου ρουφηξει το δερμα??????
εχεις δει εσυ ποτε σου μηχανικο χωρις δερμα στις παλαμες του?
Οχι αλλα η απορια μου ειναι τουλαχιστον αξιολογη!!!!!!!!!!!!!
-
Sorry αλλά
-
Τα κουζινέτα βάσης μπορούν να ακουστούν και σε πολύ ήσυχο δρόμο, οδηγώντας πχ με δευτέρα και μεσαίες στροφές, παίρνουμε το πόδι από το γκάζι. Αν κροταλίζει ....
Αν όχι, μάλλον χαμογελάμε. -
Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
Αυτο παντα το ειχα απορια.....αν κλεισεις με το χερι σου την εισαγωγηενω ο κινητηρας εχει πολλες στροφφες δν θα σου ρουφηξει το δερμα??????
εχεις δει εσυ ποτε σου μηχανικο χωρις δερμα στις παλαμες του?
Οχι αλλα η απορια μου ειναι τουλαχιστον αξιολογη!!!!!!!!!!!!!
Αυτό που περιγράφεις το έκαναν στο σέρβις σε αμάξια με καρμπιρατέρ για να καθαρίζει το κύκλωμα της βενζίνης.
Καθώς φράζεις την είσοδο του αέρα με το χέρι, δημιουργείς ισχυρή υποπίεση και ρουφάει δυνατά την βενζίνη καθαρίζοντας όλο το κύκλωμα.
Μην ανησυχείς, ρουφάει μόνο για 2 δευτερόλεπτα, δεν ρουφάει πολύ δυνατά και δεν κινδυνεύει το χέρι του μηχανικού.
-
Λεωνίδα το έκαναν για να γίνει πλούσιο το μίγμα σε κρύους κινητήρες, και αφ΄ετέρου για να τραβήξει βενζίνη από το καρμπυρατέρ με την μεγαλύτερη υποπιεση όπως είπες, γιατί όταν το κύκλωμα της βενζίνης ( τα λεπτά μπέκ των καρμπυρατέρ είναι βουλωμένο από τα κεραμικά της κατάλοιπα δεν ξεβουλώνουν και δεν καθαρίζουν με βενζίνη, αλλά άλλο αυτό που γινόταν την ώρα του μιζαρίσματος για να πάρει μπροστά το μοτέρ, και άλλο το τέρμα γκάζι και κλείσιμο της εισαγωγής με το χέρι για να ακουστούν τα κουζινέτα.
Corolla E110 πυρακια