Καλησπερα, σε Yaris του 2011 (το προηγουμενο) 1.33, ειμαι αναμεσα σε Continental Premium Contact 5 και Pirelli P1 Verde.
Ποιο απο τα 2 προτεινετε;
Καλησπερα, σε Yaris του 2011 (το προηγουμενο) 1.33, ειμαι αναμεσα σε Continental Premium Contact 5 και Pirelli P1 Verde.
Ποιο απο τα 2 προτεινετε;
Ο χρήστης touring the m3 1.6 έγραψε:
Καλησπερα. Η κοπελα μου εχει προβλημα με το Yaris της απο χθες το βραδυ.
Ηταν σταματημενη στο φαναρι και ειχε σβησει ο κινητηρας (start stop) και την ωρα που παταει συμπλεκτη, αντι να παρει εμπρος, απλα ανοιξαν ολες οι ενδειξεις στον πινακα οργανων, σαν να εβαλε το κλειδι στο Start.
Σημερα το πρωι, πηγε να το βαλει εμπρος μερικες φορες και τιποτα. Δεν εκανε κανενα ηχο ο κινητηρας. Μετα απο λιγη ωρα που δοκιμασε παλι, πηρε μια χαρα.
Τωρα θα παω να το δω και εγω.
Μου φαινεται λιγο παραξενο να φταιει η μπαταρια. Να μην παιρνει και μετα να παρει εμπρος κανονικα. Τι αλλο θα μπορουσε να φταιει;
Το πιθανότερο να είναι η μπαταρία αδερφέ!!
Ωραια. Θα παω να το κοιταξω! Ευχαριστω.
Το start stop τι μπορεί να έχει; Στον εγκέφαλο δεν είναι;
Καλησπερα. Η κοπελα μου εχει προβλημα με το Yaris της απο χθες το βραδυ.
Ηταν σταματημενη στο φαναρι και ειχε σβησει ο κινητηρας (start stop) και την ωρα που παταει συμπλεκτη, αντι να παρει εμπρος, απλα ανοιξαν ολες οι ενδειξεις στον πινακα οργανων, σαν να εβαλε το κλειδι στο Start.
Σημερα το πρωι, πηγε να το βαλει εμπρος μερικες φορες και τιποτα. Δεν εκανε κανενα ηχο ο κινητηρας. Μετα απο λιγη ωρα που δοκιμασε παλι, πηρε μια χαρα.
Τωρα θα παω να το δω και εγω.
Μου φαινεται λιγο παραξενο να φταιει η μπαταρια. Να μην παιρνει και μετα να παρει εμπρος κανονικα. Τι αλλο θα μπορουσε να φταιει;
Καλησπερα. Η κοπελα μου εχει προβλημα με το Yaris της απο χθες το βραδυ.
Ηταν σταματημενη στο φαναρι και ειχε σβησει ο κινητηρας (start stop) και την ωρα που παταει συμπλεκτη, αντι να παρει εμπρος, απλα ανοιξαν ολες οι ενδειξεις στον πινακα οργανων, σαν να εβαλε το κλειδι στο Start.
Σημερα το πρωι, πηγε να το βαλει εμπρος μερικες φορες και τιποτα. Δεν εκανε κανενα ηχο ο κινητηρας. Μετα απο λιγη ωρα που δοκιμασε παλι, πηρε μια χαρα.
Τωρα θα παω να το δω και εγω.
Μου φαινεται λιγο παραξενο να φταιει η μπαταρια. Να μην παιρνει και μετα να παρει εμπρος κανονικα. Τι αλλο θα μπορουσε να φταιει;
πω πω, με εβαλες σε τρυπακι τωρα να ψαξω ολα αυτα :Ρ
Ευχαριστω για την απαντηση σου!
Αχα, να σαι καλα. Σε ηλεκτρολογο παω;
Τωρα τελευταια ξαφνικα αρχισανε τα πυρακια. Δοκιμασα διαφορετικες βενζινες, τα ιδια. Τα μπουζι δεν πρεπει να εχουν κλεισει 10.000χλμ, λαδια κανονικα στην ωρα τους, καινουριο φιλτρο βενζινης, αερα, κτλ. Το αμαξι εχει 160.000 χλμ
Καποιος μου ειπε για το αβανς. Λετε να παιζει κατι τετοιο;
Τωρα τελευταια ξαφνικα αρχισανε τα πυρακια. Δοκιμασα διαφορετικες βενζινες, τα ιδια. Τα μπουζι δεν πρεπει να εχουν κλεισει 10.000χλμ, λαδια κανονικα στην ωρα τους, καινουριο φιλτρο βενζινης, αερα, κτλ. Το αμαξι εχει 160.000 χλμ
Καποιος μου ειπε για το αβανς. Λετε να παιζει κατι τετοιο;
Opel Astra GT 1.4i 1993, εχει φτασει αισιως τα 430.000 χλμ.
Ο κινητηρας δεν μασαει μια, δεν καιει λαδια, τιποτα. Ουτε εχει βγαλει και ποτε ζημια.
Τα μονα που αρχιζουν και χαλανε ειναι τα ηλεκτρολογικα, τα οποια τα φτιαχνουμε.