-
Καλημέρα σας,
ειμαι νεο μελος στο forum, φοιτητης Μηχανολογιας απο Χανια και σπουδαζω Ηρακλειο Κρητης.
Εδω και καιρό ψάχνω αυτοκίνητο να αγοράσω με κριτήρια το χαμηλο κόστος αγοράς και να είναι πισωκίνητο (και 'παιχνιδιάρικο' προφανως).
Κοιτουσα εδω και καιρο για mx5 mk2 μέχρι που βρήκα αγγελία για ενα Toyota Corolla KE35 SR του '83 με τον 5Κ κινητηρα της Toyota (διπλα καρμπυρατερ) 1497cc 90hp και 830 Kgr!!!!!
Φαντάζομαι θα είναι ιδιαίτερα παιχνιδιαρικο..
Η γνώμη σας?? Τι να προσέξω (λογω παλαιότητας) ?? Συγκριτικα με mx5??Ευχαριστώ
-
Καλημέρα σας,
ειμαι νεο μελος στο forum, φοιτητης Μηχανολογιας απο Χανια και σπουδαζω Ηρακλειο Κρητης.
Εδω και καιρό ψάχνω αυτοκίνητο να αγοράσω με κριτήρια το χαμηλο κόστος αγοράς και να είναι πισωκίνητο (και 'παιχνιδιάρικο' προφανως).
Κοιτουσα εδω και καιρο για mx5 mk2 μέχρι που βρήκα αγγελία για ενα Toyota Corolla KE35 SR του '83 με τον 5Κ κινητηρα της Toyota (διπλα καρμπυρατερ) 1497cc 90hp και 830 Kgr!!!!!
Φαντάζομαι θα είναι ιδιαίτερα παιχνιδιαρικο..
Η γνώμη σας?? Τι να προσέξω (λογω παλαιότητας) ?? Συγκριτικα με mx5??Ευχαριστώ
-
Καλημέρα σας,
ειμαι νεο μελος στο forum, φοιτητης Μηχανολογιας απο Χανια και σπουδαζω Ηρακλειο Κρητης.
Εδω και καιρό ψάχνω αυτοκίνητο να αγοράσω με κριτήρια το χαμηλο κόστος αγοράς και να είναι πισωκίνητο (και 'παιχνιδιάρικο' προφανως).
Κοιτουσα εδω και καιρο για mx5 mk2 μέχρι που βρήκα αγγελία για ενα Toyota Corolla KE35 SR του '83 με τον 5Κ κινητηρα της Toyota (διπλα καρμπυρατερ) 1497cc 90hp και 830 Kgr!!!!!
Φαντάζομαι θα είναι ιδιαίτερα παιχνιδιαρικο..
Η γνώμη σας?? Τι να προσέξω (λογω παλαιότητας) ?? Συγκριτικα με mx5??Ευχαριστώ
-
Διπλα καρμπυρατερ... Μονο εαν η κοπελα σου ειναι κορη βενζινα.
-
εεεεεεεεεεεε οκ, αφου εισαι και φοιτητης μηχανολογιας λογικα θα εισαι μεγαλο τζιμανι, ενας εξυπνος ανθρωπος και δημιουργικος. σιγουρα τα χερια σου θα πιανουν κατι παραπανω απο εμας τα ποταπα και απλα οντα, τους σκατοχερηδες ντε.
το Toyota Corolla KE35 SR του '83 με τον 5Κ κινητηρα της Toyota (διπλα καρμπυρατερ) 1497cc 90hp και 830 Kgr
ειανι το αυτοκινητο που κατασκευαστηκε για σενα και μονο για σενα. καλοταξιδος. -
χαχαχα η αλήθεια είναι οτι το σκέφτομαι πολυ σοβαρά και αυτο το θεμα, οτι επειδή είναι 'απλή' κατασκευή συγκριτικά με τα σημερινά αυτοκίνητα (τα πάντα είναι μηχανικά εκει μέσα) θα μπορώ σχετικά εύκολα να του κάνω οτι είδους ανακατασκευή θέλω είτε μικροεπεμβάσεις είτε και πιο σοβαρές μετατροπές.
Όσον αφορά την κορη του βενζινά δυστηχώς δεν μου έκατσε αυτο το λαχείο.
Επειδή δεν έχω εμπειρία απο καρμπυρατέρ όσον αφορά την καθημερινή χρήση κτλ θα ήθελα να μου πει κάποιος πιο παλίος τι προβλήματα παρουσιάζουν και τι πρέπει να προσεχτεί, απο την εμπειρία του.
-
εισαι στο σωστο δρομο.
ειμαι πεπεισμένος, οτι προβλημα και να βγάλει θα το αντιμετωπίσεις. αν και αυτα δεν βγαζουν, οπως ειπαμε και αλλου : toyota είναι.
οπότε για να συνοψίσουμε : toyota και λαμπρά (ψωνισμένα) νέα μυαλά = θα πάμε μπροστά σαν χώρα
-
Αυτοκινητο 31 ετων με καρμπυρατερ, μηδενικη ασφαλεια και δυστροπη συμπεριφορα. Κελεπουρι!!! Και η δικια μας γενια μεγαλωσε με Μαντες κι Ασκονες αλλα τουλαχιστον δεν εμεινε κουσουρι...
Sent from my Neo V using Tapatalk.
-
και τα δύο είχαμε στην οικογένεια, και Μαντα και Ασκονα αλλα δυστηχώς δεν τα πρόλαβα στην οδήγηση
Δηλαδή μου λες οτι έχεις ένσταση για την ασφάλεια μονο?? -
Σου λεω να παρεις ενα συγχρονο αυτοκινητο και να αφησεις τα απολιθωματα για τα μουσεια. Αρχισε να κοιτας ξανα για ΜΧ5.
Sent from my Neo V using Tapatalk.
-
Είναι μια άποψη και αυτή που τη σκέφτηκα και εγω αλλα γιατι το λες?? Αξιοπιστία ? Προσωπικά πιο πολυ εμπιστοσύνη έχω στη Corolla..
-
Τα Μαζντα ειναι τερατα αξιοπιστιας, σαφως καλυτερα απο τα Τογιοτα.
Sent from my Neo V using Tapatalk.
-
Δεν κατηγόρησα τη Mazda, καθαρά λογω χρονολογίας δίνω προβάδισμα στη Corolla. Οπως και να το κάνουμε τα Old School αυτοκίνητα ήταν πιο στιβαρά, πιο ποιοτικά (σαφως αναλογικά και της διαφοράς της τεχνολογίας τον δυο αυτοκινήτων) λόγώ του οτι το κόστος κατασκευής δεν τους ένοιαζε τόσο όσο σήμερα.
-
Σπουδάζεις και μηχανολογία παναθεμα σε...
-
Ο χρήστης chania_mechE έγραψε:
......Οπως και να το κάνουμε τα Old School αυτοκίνητα ήταν πιο στιβαρά, πιο ποιοτικά (σαφως αναλογικά και της διαφοράς της τεχνολογίας τον δυο αυτοκινήτων) λόγώ του οτι το κόστος κατασκευής δεν τους ένοιαζε τόσο όσο σήμερα.Δεν είναι έτσι αλλά μπορεις να συνεχίσεις να το πιστεύεις αν σε βολεύει.
-
Το Mazda είναι σκυλί. Δε φαντάζεσαι πόσο σκίσιμο πρέπει να φάει για να το ακούσεις να βαρυγκομά για πρώτη φορά. Καλύτερο ζύγισμα, τιμόνι και σασμάν από την Corolla, αντίστοιχη αναλογία κιλών ανά ίππο (110 άλογα και 1.0κάτι κιλά). Το μόνο που του λείπει είναι ένα roll-bar για τις τούμπες (δε φέρνει συχνά, αλλά αν φέρει, θα είναι μοιραία) και ένα μπλοκέ διαφορικό. Το κόστος τους είναι αρκετά κάτω από χιλιάρικο. Καλύτερα δε να βρεις κάποιο που θα τα φοράει αμφότερα. Ακόμα καλύτερα να βρεις κάποιο 1.8, που θα έχει επιπλέον δύναμη και το μπλοκέ στάνταρ. Με τους αερόσακούς σου, με το AC και το ABS σου, με μια όμορφη καρότσα, με μια κουκουλίτσα που ανοίγει. Δεν υπάρχει καν δίλημμα.
-
Καλώς τονε
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
......Οπως και να το κάνουμε τα Old School αυτοκίνητα ήταν πιο στιβαρά, πιο ποιοτικά (σαφως αναλογικά και της διαφοράς της τεχνολογίας τον δυο αυτοκινήτων) λόγώ του οτι το κόστος κατασκευής δεν τους ένοιαζε τόσο όσο σήμερα.
Δεν είναι έτσι αλλά μπορεις να συνεχίσεις να το πιστεύεις αν σε βολεύει.
Δεν ειπα οτι αυτο με βολεύει ειπα οτι αυτο πιστευω. Για αυτο το λόγο ποστάρω εδώ, επειδή έχω καποιες γνώμες και θελω να τις εξακριβώσω και να ακούσω και αλλες.
-
Εγώ πιστεύω πως εχεις δίκιο. Keep walking
Sent from Corsair's brick
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Εγώ πιστεύω πως εχεις δίκιο. Keep walkingSent from Corsair's brick
+1
Άντε τα λέμε σε ένα από τα 695873954 θέματα που θα ανοίξεις στα τεχνικάΥΓ dimsabas +1
Αγορα μεταχειρισμένου αυτοκινήτου