-
Μετά από 1,5 χρόνο ψάξιμο οχήματος και αφού σας ταλαιπώρησα με μεταχειρισμένα suv, slk, mito, a3, 1.16 κτλ Φεβρουάριο παρέλαβα ολοκαίνουργιο το νέο Α3 1.6 tdi, σε μαύρο τρίθυρο μεταλλικό, ambition έκδοση με extra led, bluetooth, πακέτο αλουμινίου εξωτερικό, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, συανγερμό. Μου βγήκε 24.500€ με 3 χρόνια εγγύηση. Έχω συμπληρώσει 5.000χλμ.
ΘΕΤΙΚΑ
Έχει την καλύτερη ηχομόνωση από οποιοδήποτε άλλο όχημα έχω μπει
Έχει την καλύτερη ποιότητα υλικών εσωτερικού από οποιοδήποτε άλλο όχημα έχω μπει
Είναι πολύ fun to drive, με άμεσο τιμόνι σε σχέση με την προηγούμενη γενιά
Απίστευτο κράτημα με μηδενικό body roll
Είναι τέλεια μηχανικά κατασκευασμένο, από τα κουμπιά, την αφή και την αίσθηση μέχρι την παραμικρή συναρμογή.
Ο tdi είναι γραμμικός και με κλειστά παράθυρα, ποιο ήσυχος από τους περισσότερους βενζινοκινητήρες σε αντίστοιχης κατηγορίας άλλα αυτοκίνητα.
6 άρι κιβώτιο και 3.000 στροφές στα 185 km/h....ΔΗΛΑΔΗ ΗΣΥΧΙΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Αρκετά διαφορετικό, αν το δεις δίπλα με το προηγούμενο Α3.
Χαμηλή κατανάλωση στις υψηλές ταχύτητες εκτός πόλης, δηλαδή έκανα διαδρομή 200χλιομέτρων με ταχύτητες 170-200km/h συνέχεια και μου έκαψς 7,2 l/100 km πραγματικόΑΡΝΗΤΙΚΑ
Οι διαφορές με το προηγούμενο δε δικαιολογούν την πάροδο 10ετίας (2003-2012), ειδικά αν δε τα δεις δίπλα-δίπλα
Μικροί χώροι πίσω και πορτ-παγκαζ, αναλογικά με τις διαστάσεις+δυσκολία εισόδου πίσω επιβατών (δε με πολυνοιάζουν όμως)
Το εσωτερικό στο κέντρο θα μπορούσε να είναι πιο πλούσιο
Ο tdi 1.6 φοράει ημιάκαπτο (απίστευτη φθηνιάρικη επιλογή για 24.500€) και σε συνδιασμό με τη sport ανάρτηση το κάνουν σκληρό για την πόλη και με δεδομένη την ποιότητα κύλισης που περιμένεις από ένα Audi. Αντίθετα στο test drive με την πολλαπλών συνδέσμων του 1.4 tfsi τα πράγματα ήταν αισθητά καλύτερα στις λακούβες.
O tdi μέχρι να ποιάσει τις 1500 στροφές, κοντεύει να σβήσει, αλλά από εκεί μπαίνει το turbo και πάει σφαίρα.
ΥΨΗΛΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΕ ΠΟΛΥ ΚΙΝΗΣΗ (εννοώ συνεχή ξεκίνα σταμάτα και όχι χαλαρές βραδινές διαδρομές), ΔΗΛΑΔΗ 10 kM ΠΟΛΗΣ ΜΕ ΣΥΝΕΧΗ ΞΕΚΙΝΑ ΣΤΑΜΑΤΑ ΜΟΥ ΚΑΙΕΙ 9-10 L/100KM, ΕΝΩ ΑΝ ΕΧΩ ΚΑΙ CLIMA ΠΑΕΙ 11-11.5L/100 KM.Αρχικά έλεγα ότι θα στρώσει και θα πέσει η κατανάλωση στην πόλη, αλλά εδώ και 5000 km, είναι απογοητευτικές οι μετρήσεις στην πόλη με πολύ κίνηση. Το start stop άμεσο αλλά το κόβω μούφα ως προς το τι εξοικονομείς.
ΠΟΛΥ ΔΕΝ ΚΑΙΕΙ ΓΙΑ ΜΕΣΑ ΣΕ ΠΟΛΥ????
-
Μετά από 1,5 χρόνο ψάξιμο οχήματος και αφού σας ταλαιπώρησα με μεταχειρισμένα suv, slk, mito, a3, 1.16 κτλ Φεβρουάριο παρέλαβα ολοκαίνουργιο το νέο Α3 1.6 tdi, σε μαύρο τρίθυρο μεταλλικό, ambition έκδοση με extra led, bluetooth, πακέτο αλουμινίου εξωτερικό, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, συανγερμό. Μου βγήκε 24.500€ με 3 χρόνια εγγύηση. Έχω συμπληρώσει 5.000χλμ.
ΘΕΤΙΚΑ
Έχει την καλύτερη ηχομόνωση από οποιοδήποτε άλλο όχημα έχω μπει
Έχει την καλύτερη ποιότητα υλικών εσωτερικού από οποιοδήποτε άλλο όχημα έχω μπει
Είναι πολύ fun to drive, με άμεσο τιμόνι σε σχέση με την προηγούμενη γενιά
Απίστευτο κράτημα με μηδενικό body roll
Είναι τέλεια μηχανικά κατασκευασμένο, από τα κουμπιά, την αφή και την αίσθηση μέχρι την παραμικρή συναρμογή.
Ο tdi είναι γραμμικός και με κλειστά παράθυρα, ποιο ήσυχος από τους περισσότερους βενζινοκινητήρες σε αντίστοιχης κατηγορίας άλλα αυτοκίνητα.
6 άρι κιβώτιο και 3.000 στροφές στα 185 km/h....ΔΗΛΑΔΗ ΗΣΥΧΙΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Αρκετά διαφορετικό, αν το δεις δίπλα με το προηγούμενο Α3.
Χαμηλή κατανάλωση στις υψηλές ταχύτητες εκτός πόλης, δηλαδή έκανα διαδρομή 200χλιομέτρων με ταχύτητες 170-200km/h συνέχεια και μου έκαψς 7,2 l/100 km πραγματικόΑΡΝΗΤΙΚΑ
Οι διαφορές με το προηγούμενο δε δικαιολογούν την πάροδο 10ετίας (2003-2012), ειδικά αν δε τα δεις δίπλα-δίπλα
Μικροί χώροι πίσω και πορτ-παγκαζ, αναλογικά με τις διαστάσεις+δυσκολία εισόδου πίσω επιβατών (δε με πολυνοιάζουν όμως)
Το εσωτερικό στο κέντρο θα μπορούσε να είναι πιο πλούσιο
Ο tdi 1.6 φοράει ημιάκαπτο (απίστευτη φθηνιάρικη επιλογή για 24.500€) και σε συνδιασμό με τη sport ανάρτηση το κάνουν σκληρό για την πόλη και με δεδομένη την ποιότητα κύλισης που περιμένεις από ένα Audi. Αντίθετα στο test drive με την πολλαπλών συνδέσμων του 1.4 tfsi τα πράγματα ήταν αισθητά καλύτερα στις λακούβες.
O tdi μέχρι να ποιάσει τις 1500 στροφές, κοντεύει να σβήσει, αλλά από εκεί μπαίνει το turbo και πάει σφαίρα.
ΥΨΗΛΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΕ ΠΟΛΥ ΚΙΝΗΣΗ (εννοώ συνεχή ξεκίνα σταμάτα και όχι χαλαρές βραδινές διαδρομές), ΔΗΛΑΔΗ 10 kM ΠΟΛΗΣ ΜΕ ΣΥΝΕΧΗ ΞΕΚΙΝΑ ΣΤΑΜΑΤΑ ΜΟΥ ΚΑΙΕΙ 9-10 L/100KM, ΕΝΩ ΑΝ ΕΧΩ ΚΑΙ CLIMA ΠΑΕΙ 11-11.5L/100 KM.Αρχικά έλεγα ότι θα στρώσει και θα πέσει η κατανάλωση στην πόλη, αλλά εδώ και 5000 km, είναι απογοητευτικές οι μετρήσεις στην πόλη με πολύ κίνηση. Το start stop άμεσο αλλά το κόβω μούφα ως προς το τι εξοικονομείς.
ΠΟΛΥ ΔΕΝ ΚΑΙΕΙ ΓΙΑ ΜΕΣΑ ΣΕ ΠΟΛΥ????
-
Μετά από 1,5 χρόνο ψάξιμο οχήματος και αφού σας ταλαιπώρησα με μεταχειρισμένα suv, slk, mito, a3, 1.16 κτλ Φεβρουάριο παρέλαβα ολοκαίνουργιο το νέο Α3 1.6 tdi, σε μαύρο τρίθυρο μεταλλικό, ambition έκδοση με extra led, bluetooth, πακέτο αλουμινίου εξωτερικό, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, συανγερμό. Μου βγήκε 24.500€ με 3 χρόνια εγγύηση. Έχω συμπληρώσει 5.000χλμ.
ΘΕΤΙΚΑ
Έχει την καλύτερη ηχομόνωση από οποιοδήποτε άλλο όχημα έχω μπει
Έχει την καλύτερη ποιότητα υλικών εσωτερικού από οποιοδήποτε άλλο όχημα έχω μπει
Είναι πολύ fun to drive, με άμεσο τιμόνι σε σχέση με την προηγούμενη γενιά
Απίστευτο κράτημα με μηδενικό body roll
Είναι τέλεια μηχανικά κατασκευασμένο, από τα κουμπιά, την αφή και την αίσθηση μέχρι την παραμικρή συναρμογή.
Ο tdi είναι γραμμικός και με κλειστά παράθυρα, ποιο ήσυχος από τους περισσότερους βενζινοκινητήρες σε αντίστοιχης κατηγορίας άλλα αυτοκίνητα.
6 άρι κιβώτιο και 3.000 στροφές στα 185 km/h....ΔΗΛΑΔΗ ΗΣΥΧΙΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Αρκετά διαφορετικό, αν το δεις δίπλα με το προηγούμενο Α3.
Χαμηλή κατανάλωση στις υψηλές ταχύτητες εκτός πόλης, δηλαδή έκανα διαδρομή 200χλιομέτρων με ταχύτητες 170-200km/h συνέχεια και μου έκαψς 7,2 l/100 km πραγματικόΑΡΝΗΤΙΚΑ
Οι διαφορές με το προηγούμενο δε δικαιολογούν την πάροδο 10ετίας (2003-2012), ειδικά αν δε τα δεις δίπλα-δίπλα
Μικροί χώροι πίσω και πορτ-παγκαζ, αναλογικά με τις διαστάσεις+δυσκολία εισόδου πίσω επιβατών (δε με πολυνοιάζουν όμως)
Το εσωτερικό στο κέντρο θα μπορούσε να είναι πιο πλούσιο
Ο tdi 1.6 φοράει ημιάκαπτο (απίστευτη φθηνιάρικη επιλογή για 24.500€) και σε συνδιασμό με τη sport ανάρτηση το κάνουν σκληρό για την πόλη και με δεδομένη την ποιότητα κύλισης που περιμένεις από ένα Audi. Αντίθετα στο test drive με την πολλαπλών συνδέσμων του 1.4 tfsi τα πράγματα ήταν αισθητά καλύτερα στις λακούβες.
O tdi μέχρι να ποιάσει τις 1500 στροφές, κοντεύει να σβήσει, αλλά από εκεί μπαίνει το turbo και πάει σφαίρα.
ΥΨΗΛΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΕ ΠΟΛΥ ΚΙΝΗΣΗ (εννοώ συνεχή ξεκίνα σταμάτα και όχι χαλαρές βραδινές διαδρομές), ΔΗΛΑΔΗ 10 kM ΠΟΛΗΣ ΜΕ ΣΥΝΕΧΗ ΞΕΚΙΝΑ ΣΤΑΜΑΤΑ ΜΟΥ ΚΑΙΕΙ 9-10 L/100KM, ΕΝΩ ΑΝ ΕΧΩ ΚΑΙ CLIMA ΠΑΕΙ 11-11.5L/100 KM.Αρχικά έλεγα ότι θα στρώσει και θα πέσει η κατανάλωση στην πόλη, αλλά εδώ και 5000 km, είναι απογοητευτικές οι μετρήσεις στην πόλη με πολύ κίνηση. Το start stop άμεσο αλλά το κόβω μούφα ως προς το τι εξοικονομείς.
ΠΟΛΥ ΔΕΝ ΚΑΙΕΙ ΓΙΑ ΜΕΣΑ ΣΕ ΠΟΛΥ????
-
ΟΛΥ ΔΕΝ ΚΑΙΕΙ ΓΙΑ ΜΕΣΑ ΣΕ ΠΟΛΗ????
-
Μας έβγαλες τα μάτια με την τελευταία σου πρόταση
Είσαι σίγουρος οτι το οδηγάς 'σωστά' ως πετρελαιοκίνητο ?
-
Ενα δάκρυ κύλησε από τα μεγαλα και εκφραστικά μου μάτια
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Μας έβγαλες τα μάτια με την τελευταία σου πρότασηΤα πρώτα πως τα έγραψε τόσο καλά;
-
Διαβάζοντας τα θετικά νόμιζα πως μιλούσαμε για την Bentley.
-
Και εγώ στην αρχή έλεγα δεν το οδηγώ καλά ή ότι θα στρώσει..
Εκτός πόλης, με 120 Km/h, όντως μου καίει 4.3-4.8 l/100 km.
Όταν δεν έχει κίνηση και κυλάει το αμάξι στην πόλη, μου πάει και 7-7.5l/100km (χωρίς κλίμα)Επειδή όμως μένω κέντρο και επειδή για να πάω δουλειά κάνω 10-15 λεπτά (κρύο όχημα), τα πρωινά είναι στο ξεκίνα σταμάτα, δηλαδή σημειωτό και βλέπω σε αυτό το 15λεπτο 10άρια και 11άρια, όταν φτάνω δουλειά. Φρονώ ότι το 6άρι μακρύ κιβώτιο, ο ανύπαρκτος tdi κάτω από τις 1500 στροφές (που ζορίζει συνέχεια το αμάξι στο ξεκίνα σταμάτα), το κάνουν ακατάλληλο και όχι τόσο το οδήγημά μου, γιατί (χωρίς να με νοιάζει και πολύ σαν έξοδο καυσίμων) το έχω πάρει πατριωτικά και προσέχω. Σκέψου ότι με το Βενζινοφάγο Tiguan, στην ίδια διαδρομή έκαιγα το ίδιο περίπου.
Πήρα στην αντιπροσωπεία και μου είπαν ότι θα πέσει αρκετά η κατανάλωση στα 8.000 km περίπου, αλλά πόσο να πέσει λέω εγω!!!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Διαβάζοντας τα θετικά νόμιζα πως μιλούσαμε για την Bentley.χαχα!Πρέπει να έχω μπει μόνο σε Nissan Datsun!
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Μας έβγαλες τα μάτια με την τελευταία σου πρόταση
Τα πρώτα πως τα έγραψε τόσο καλά;
Sorry παίδες, δουλεύω ταυτόχρονα γραφείο!
-
Στην εθνική με 170-200 ειναι τουλάχιστον υπερβολη το 7,2 μεση κατανάλωση. Τεστ περιοδικών έχουν δείξει οτι και τα πολυ οικονομικά πετρελαιοκίνητα μετα τα 140 χλμ στην εθνική ανεβάζουν κατακόρυφα τη κατανάλωση τους. Εκει δε παίζει ρόλο ο κινητήρας και οι στροφές λειτουργίας αλλά οι τεράστιες αεροδυναμικές αντιστάσεις που αυξάνουν τη κατανάλωση. Κάποιο λάθος πρέπει να κάνεις εκεί, πρέπει να το ξαναπαρατηρήσεις. Ή μάλλον άστο καλύτερα γιατι δεν είναι αστείο να πηγαίνεις με 170-200 για πειραματισμούς.
Για τη πόλη δε ξέρω τις συνθήκες οδήγησης. Αν το οδηγεί για 15 λεπτά το πρωι με σταματα ξεκίνα και μετα παρκάρισμα σε κάποιο σταθμό, το βρίσκω απολύτως λογικό.
-
Λογικά το 10άρι στην πόλη οφείλεται στο στυλ οδήγησης, εκτός και αν όλη η διαδρομή είναι στενά.
Αφού το μοτέρ σου δεν τραβάει έως τις 1500σαλ. απέφυγε να δουλεύεις το μοτέρ σε τόσο χαμηλές στροφές.
Δοκίμασε να φορτώνεις κάθε ταχύτητα τόσο ώστε στο ανέβασμα της επόμενης σχέσης να παραμένεις τουρμπισμένος.
Το χειρότερο που μπορείς να κάνεις για την κατανάλωση είναι να το δουλεύεις στις 1000-1500σαλ που δεν τραβάει με πολύ γκάζι (ακριβώς επειδή δεν τραβάει). -
το 10αρι στην πολη είναι εξωφρενικό ...εγώ με αντίστοιχο Citroen C4 είμαι ...βια 6 στην πολη και ταχύτατος. Το 7αρι στα 185 είναι μάλλον λίγο, αλλα όχι ότι είναι πολύ πάνω μιάς και εγώ στα 150 χιλιόμετρα έχω δει και 5 λίτρα (με τα 6 να είναι πιο ρεαλιστικό σε διάρκεια). Για όλα τα αλλα συμφωνώ το Α3 φαίνεται να είναι από τα premium το πιο 'premium' σε απτή αίσθηση και ποιότητα. Εγώ δεν του συγχωρώ τον ημιακαμπτο στα λεφτά αυτά (χωρίς να σημαίνει ότι είναι κακή εκτέλεση ημιακαμπτου σίγουρα). Το μοτέρ το θεωρώ παλιό για τα δεδομένα της κατηγορίας και από ιπποδύναμη και από ροπή (όπως επίσης και αυτό του C4 σε σχέση με της Renault για παραδειγμα), με μπόνους το 6αρι κιβώτιο τουλάχιστον στο α3. Διαφωνώ μαζί σου για τον σχεδιασμό , για κάποιο λόγο μου αρέσει ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ σχεδιαστικά μεσα έξω το Α3 και το θεωρώ το πιο όμορφο και καλοφτιαγμένο premium. Από εκεί και πέρα νομίζω ότι ο Άσος με την πίσω κίνηση , την μοναδικότητα του πλαισίου, τον εξαιρετικό επίσης μοναδικό κινητήρα και την φοβερή τιμή είναι με ΔΙΑΦΟΡΑ το καλύτερο value for money και πιο ολοκληρωμένο όχημα της κατηγορίας.
Κατά τα αλλα νομίζω ότι είναι μια εξαιρετική ποιοτικότατη και εξαιρετικά premium επιλογή που σαφώς ξεχωρίζει στον δρόμο. Θα είχε ενδιαφέρων να μας πεις τιμή αγοράς και τι του έχεις φορτώσει από εξοπλισμό για να συγκρίνουμε με τον Άσο . Αν η τιμή είναι στα επίπεδα των 22 έως 23 χιλιάδων ίσως είναι επίσης μια καλη πρόταση που πρέπει κάποιος να σκεφτεί , γιατί αν η τιμή είναι στα 26 έως 28 που διαβάζω κατά την γνώμη μου δεν έχει νόημα. -
Σε σοβαρό φόρουμ μπήκες να πεις για το αμαξάκι σου. Μια χαρά είναι καλοτάξιδο!
-
Ο χρήστης fatal έγραψε:
Σε σοβαρό φόρουμ μπήκες να πεις για το αμαξάκι σου. Μια χαρά είναι καλοτάξιδο!Στο ίδιο που είσαι και εσύ!
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Σε σοβαρό φόρουμ μπήκες να πεις για το αμαξάκι σου. Μια χαρά είναι καλοτάξιδο!
Στο ίδιο που είσαι και εσύ!
Δεν είπα ότι είμαι σοβαρός
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Σε σοβαρό φόρουμ μπήκες να πεις για το αμαξάκι σου. Μια χαρά είναι καλοτάξιδο!
Στο ίδιο που είσαι και εσύ!
Ναι, ξέρει σάμπως από αυτοκίνητα κι αυτός...
-
Ο χρήστης tifo45 έγραψε:
Στην εθνική με 170-200 ειναι τουλάχιστον υπερβολη το 7,2 μεση κατανάλωση. Τεστ περιοδικών έχουν δείξει οτι και τα πολυ οικονομικά πετρελαιοκίνητα μετα τα 140 χλμ στην εθνική ανεβάζουν κατακόρυφα τη κατανάλωση τους. Εκει δε παίζει ρόλο ο κινητήρας και οι στροφές λειτουργίας αλλά οι τεράστιες αεροδυναμικές αντιστάσεις που αυξάνουν τη κατανάλωση. Κάποιο λάθος πρέπει να κάνεις εκεί, πρέπει να το ξαναπαρατηρήσεις. Ή μάλλον άστο καλύτερα γιατι δεν είναι αστείο να πηγαίνεις με 170-200 για πειραματισμούς.Για τη πόλη δε ξέρω τις συνθήκες οδήγησης. Αν το οδηγεί για 15 λεπτά το πρωι με σταματα ξεκίνα και μετα παρκάρισμα σε κάποιο σταθμό, το βρίσκω απολύτως λογικό.
Σου λέω ότι τόσο μου δείχνει...Είναι πολύ οικονομικό στις πολύ υψηλές ταχύτητες....δεν έχω λόγο να πω κάτι διαφορετικό
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Λογικά το 10άρι στην πόλη οφείλεται στο στυλ οδήγησης, εκτός και αν όλη η διαδρομή είναι στενά.
Αφού το μοτέρ σου δεν τραβάει έως τις 1500σαλ. απέφυγε να δουλεύεις το μοτέρ σε τόσο χαμηλές στροφές.
Δοκίμασε να φορτώνεις κάθε ταχύτητα τόσο ώστε στο ανέβασμα της επόμενης σχέσης να παραμένεις τουρμπισμένος.
Το χειρότερο που μπορείς να κάνεις για την κατανάλωση είναι να το δουλεύεις στις 1000-1500σαλ που δεν τραβάει με πολύ γκάζι (ακριβώς επειδή δεν τραβάει).Αυτό κάνω αλλά στο ξεκίνα σταμάτα αναγκαστικά δουλεύει συνέχεια στην περιοχή κάτω των 1500 στροφών..
AUDI 2014 A3 1.6 TDI_ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ