Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΑΓΟΡΑ Opel Opc vs CUPRA
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. ΑΓΟΡΑ Opel Opc vs CUPRA
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 1 / 5
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    26
    92
    978
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      thanospagrati last edited by

      Παιδιά καλημέρα θέλω τα φώτα σας.. Έχω ένα xsara vts 1.600 128ps και το έχω βάλει για πούλημα.. Εχω μπει στην μπριζα να αγορά ενα opel OPC.. Μετα μπήκα στην μπριζα να παρω ενα ibiza CUPRA γιατι απο τι διαβασα και πιο οικονομικό εινα και 1.400 ειναι και εχει το γκάζι του... Αλλα με το που είδα οτι είναι αυτόματο ξενέρωσα άσχημα.. Γούστα είναι το ξερω αλλα τι να με κανω.. Ετσι ξανα γυρνάω παλι στο OPC. Ξερω οτι καει.. Να σας φερω ενα παράδειγμα.. Με το vts βαζω με ενα 20€ 12λιτρα απο shell η bp και μου βγάζει απο 110χλμ μεχρι 120χλμ με ηρεμη οδήγηση.. Το OPC ποσο ποιο πάνω θα καιει? Επισης να σας πω ότι το αμαξι το βγαζω κάθε μερα λογο σχολής και παω απο Παγκρατι - Νεο Ηρακλειο!..Μετα σκεφτομαι παλι..Μηπως το CUPRA ειναι ωραιο με αυτο το κιβωτιο και μου αρεσει και εμενα μολις το συνηθίσω? Δεν θελω να μου πειτε περι καγκουριας και τετοια..Θελω γνωμες για τα 2 αμαξια αυτα!Περιμένω την απάντηση σας για να με σώσετε..

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        thanospagrati last edited by

        Παιδιά καλημέρα θέλω τα φώτα σας.. Έχω ένα xsara vts 1.600 128ps και το έχω βάλει για πούλημα.. Εχω μπει στην μπριζα να αγορά ενα opel OPC.. Μετα μπήκα στην μπριζα να παρω ενα ibiza CUPRA γιατι απο τι διαβασα και πιο οικονομικό εινα και 1.400 ειναι και εχει το γκάζι του... Αλλα με το που είδα οτι είναι αυτόματο ξενέρωσα άσχημα.. Γούστα είναι το ξερω αλλα τι να με κανω.. Ετσι ξανα γυρνάω παλι στο OPC. Ξερω οτι καει.. Να σας φερω ενα παράδειγμα.. Με το vts βαζω με ενα 20€ 12λιτρα απο shell η bp και μου βγάζει απο 110χλμ μεχρι 120χλμ με ηρεμη οδήγηση.. Το OPC ποσο ποιο πάνω θα καιει? Επισης να σας πω ότι το αμαξι το βγαζω κάθε μερα λογο σχολής και παω απο Παγκρατι - Νεο Ηρακλειο!..Μετα σκεφτομαι παλι..Μηπως το CUPRA ειναι ωραιο με αυτο το κιβωτιο και μου αρεσει και εμενα μολις το συνηθίσω? Δεν θελω να μου πειτε περι καγκουριας και τετοια..Θελω γνωμες για τα 2 αμαξια αυτα!Περιμένω την απάντηση σας για να με σώσετε..

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          thanospagrati last edited by

          Παιδιά καλημέρα θέλω τα φώτα σας.. Έχω ένα xsara vts 1.600 128ps και το έχω βάλει για πούλημα.. Εχω μπει στην μπριζα να αγορά ενα opel OPC.. Μετα μπήκα στην μπριζα να παρω ενα ibiza CUPRA γιατι απο τι διαβασα και πιο οικονομικό εινα και 1.400 ειναι και εχει το γκάζι του... Αλλα με το που είδα οτι είναι αυτόματο ξενέρωσα άσχημα.. Γούστα είναι το ξερω αλλα τι να με κανω.. Ετσι ξανα γυρνάω παλι στο OPC. Ξερω οτι καει.. Να σας φερω ενα παράδειγμα.. Με το vts βαζω με ενα 20€ 12λιτρα απο shell η bp και μου βγάζει απο 110χλμ μεχρι 120χλμ με ηρεμη οδήγηση.. Το OPC ποσο ποιο πάνω θα καιει? Επισης να σας πω ότι το αμαξι το βγαζω κάθε μερα λογο σχολής και παω απο Παγκρατι - Νεο Ηρακλειο!..Μετα σκεφτομαι παλι..Μηπως το CUPRA ειναι ωραιο με αυτο το κιβωτιο και μου αρεσει και εμενα μολις το συνηθίσω? Δεν θελω να μου πειτε περι καγκουριας και τετοια..Θελω γνωμες για τα 2 αμαξια αυτα!Περιμένω την απάντηση σας για να με σώσετε..

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            touring-the-m3-1-6 last edited by

            Πάρε το προηγούμενο Cupra.....βάζεις και στην άκρη!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              thanospagrati last edited by

              Ο χρήστης touring the m3 1.6 έγραψε:
              Πάρε το προηγούμενο Cupra.....βάζεις και στην άκρη!!

              Καλησπερα φιλε!Μπορεις να πει το 'γιατι' ?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                touring-the-m3-1-6 last edited by

                Χειροκίνητο....

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  thanospagrati last edited by

                  Ο χρήστης touring the m3 1.6 έγραψε:
                  Χειροκίνητο....

                  Βασικα δεν μου αρεσει..Θελω η του 2009 η του 10 που τα βρίσκω και σε καλη τημη..
                  Μηπως αξιζει το DSG και μετα μου αρεσει ?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • B
                    black92s last edited by

                    Δαγκωτο Cupra. Τα Opc εχουν θεμα με τα μοτερ τους. Αν μπεις στα φορα τους opelclub.gr και opel-club.gr εχουν ολοκληρα θεματα με σπασμενα μοτερ μαμα και 1ο σταδιο. Ενας εγραφε χαρακτηριστικα πρωτο σταδιο και χαροπαλευεις να μην το παρεις στο χερι και ολα αυτα γτ εχουν θεμα στον 4ο κυλινδρο αν θυμαμαι καλα. Ψαχνομουν και εγω ενα διαστημα για OPC αλλα με το διαβασμα στα φορα τους αλλαξα γνωμη. Ενα συν επιπλεον οτι το Cupra ειναι πιο ομορφο

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      mrclouzo last edited by

                      Μιλώντας για αξιοπιστία, ούτε ο 1.4 tsi ούτε το dsg διακρίνονται ιδιαίτερα, το αντίθετο μάλλον. Γενικά όποιο από τα 2 πάρεις καλύτερα να είναι μαμά. Σκίσιμο θα έχει φάει σίγουρα, για μικρά gti μιλάμε.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dimsabas last edited by

                        Καταρχάς, επιτέλους κι ένα θέμα που ξεφεύγει λίγο από τη μιζέρια. Παλιά διάβαζες τακτικά τέτοια διλήμματα στο φόρουμ, τώρα μόνο για 1.200άρια diesel. Δε λέω, καλά κάνουν οι άνθρωποι, αυτά μπορούν να πάρουν κι αυτό κάνουν. Στο ίδιο λούκι είμαι κι εγώ. Όμως χαίρομαι διπλά που υπάρχει ένα οδηγοκεντρικό δίλημμα.

                        Στα του θέματος:

                        1. Λογικά θα το λατρέψεις το αυτόματο. Θα σου λύσει τα χέρια μέσα στην κίνηση (που τρως και μπόλικη μάλιστα) και θα σου αρέσει και στη γρήγορη οδήγηση, που οι αλλαγές γίνονται ταχύτατα, με τα δύο χέρια στο τιμόνι. Δε λέω πως το DSG είναι τέλειο, κάθε άλλο. Θα καλομάθεις όμως και θα σου κακοφαίνεται όποτε πας να οδηγήσεις με ταχύτητες.

                        2. Αν τα Opel είχαν μία φορά θέμα με το μοτέρ, τα 180άρια του VW Group είχαν 10.

                        3. Και τα δύο είναι πυραυλάκια και θα κάψουν τον άμπακο αν έχεις βαρύ πόδι. Αν όμως θες να το πας οικονομικά, το Ibiza θα πετύχει καλύτερες τιμές από αυτές του Xsara σου.

                        Εν ολίγοις, αν μπορούσες να βρεις Cupra που θα έχει ήδη βγάλει τις ζημιές του μοτέρ μέσα στην εγγύηση και θα έχουν αλλαχθεί όσα πρέπει, νομίζω ότι είναι καλύτερη επιλογή.

                        https://cartalk.gr/

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          koubeast last edited by

                          Δε ξέρω και αν έχει λυθεί το θέμα κατανάλωσης λαδιού του Cupra 1.4 tsi 180 ps. Τα περισσότερα καίγανε τον άμπακο από λάδι και δε ξέρω αν έχει διορθωθεί πλέον, οπότε έχε το κι αυτό υπόψην.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            thanospagrati last edited by

                            Παιδια καλησπερα σας ευχαριστω ολους για τις απαντησεις σας...
                            Απο εκει που λεω ωραια παω για Cupra μετα βλεπω για τα θεματα με τα λαδια και λεω στασου λιγο...
                            Και εκει αρχίζει ξανα το μπερδεμα....Αλλα στην ουσια εχουμε αποκλείσει το OPC (?)

                            @dimsabas ευχαριστω πολυ φιλε για το αναλυτικό σχολιο σου!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              meco last edited by

                              Ο δίλιτρος TFSI είναι υπερ-υπεραξιόπιστος. Δυστυχώς δεν μπορώ να ισχυριστώ το ίδιο και για τον 1.4 TFSI χωρίς βέβαια αυτό να σημαίνει ότι είναι για πέταμα. Επιπλέον το Leon Cupra είναι πιο σωστά στημένο και πρσφέρει καλύτερη ευχαρίστηση στο δρόμο. Οπότε παρόλο που δεν το έχεις σκεφτεί, Leon Cupra. Είναι και χειροκίνητο.
                              Πρέπει όμως να αναλογιστείς κατά πόσο η καθημερινή σου μετακίνηση εντός της πόλης θα σε εξυπηρετεί να γίνεται με ένα σπορ αυτοκίνητο, με ότι αυτό συνεπάγεται (αυξημένη κατανάλωση, σκληρές αναρτήσεις, άσκοπη ταλαιπωρία και φθορά ενός αυτοκινήτου με ακριβότερα σέρβις και ανταλλακτικά...)
                              Αν αδιαφορείς για τα παραπάνω, επέλεξε το ibiza Cupra. Θα έχεις λιγότερα έξοδα (μόνο από τους φόρους είναι περίπου 800€ το χρόνο). Το DSG επειδή είχα οδηγήσει ibiza cupra, λογικά θα σου αρέσει. Η πρώτη επαφή θα σου φανεί λίγο παράξενη, ειδικά αν έχεις οδηγήσει αυτοκίνητο με συμβατικό αυτόματο κιβώτιο, αλλά από εκεί και μετά...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                thanospagrati last edited by

                                Ο χρήστης meco έγραψε:
                                Ο δίλιτρος TFSI είναι υπερ-υπεραξιόπιστος. Δυστυχώς δεν μπορώ να ισχυριστώ το ίδιο και για τον 1.4 TFSI χωρίς βέβαια αυτό να σημαίνει ότι είναι για πέταμα. Επιπλέον το Leon Cupra είναι πιο σωστά στημένο και πρσφέρει καλύτερη ευχαρίστηση στο δρόμο. Οπότε παρόλο που δεν το έχεις σκεφτεί, Leon Cupra. Είναι και χειροκίνητο.
                                Πρέπει όμως να αναλογιστείς κατά πόσο η καθημερινή σου μετακίνηση εντός της πόλης θα σε εξυπηρετεί να γίνεται με ένα σπορ αυτοκίνητο, με ότι αυτό συνεπάγεται (αυξημένη κατανάλωση, σκληρές αναρτήσεις, άσκοπη ταλαιπωρία και φθορά ενός αυτοκινήτου με ακριβότερα σέρβις και ανταλλακτικά...)
                                Αν αδιαφορείς για τα παραπάνω, επέλεξε το ibiza Cupra. Θα έχεις λιγότερα έξοδα (μόνο από τους φόρους είναι περίπου 800€ το χρόνο). Το DSG επειδή είχα οδηγήσει ibiza cupra, λογικά θα σου αρέσει. Η πρώτη επαφή θα σου φανεί λίγο παράξενη, ειδικά αν έχεις οδηγήσει αυτοκίνητο με συμβατικό αυτόματο κιβώτιο, αλλά από εκεί και μετά...

                                Οι φοροι γιατι ειναι 800 τον χρονο ? Με το xsara που ειναι και 1.600 εδωσα τέλη 265 ευρο..
                                Η μηπως δεν εννοεις τελη και εννοεις φορο πολυτελείας..?Επισης το leon cupra ποσα αλογα ειναι ?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • R
                                  rallye40 last edited by

                                  Σαν πρώην κάτοχος FR TSI θα σου πω, οτι οδηγικά θα το λατρέψεις το dsg. Σε σχέση με το Corsa, είναι πολύ πιο ευκολοδούλευτο αυτοκίνητο, σε πατημένους ρυθμούς.
                                  Οι τιμές απο τα Cupra έχουν πέσει αρκετά και μπορείς να το βρεις σε εξαιρετική τιμή. Το θέμα με τα λάδια το έχουν τα περισσότερα. Εχουν γίνει και αλλαγές στα μοτέρ και ή κάπως σταμάτησε η κατανάλωση λαδιού ή συνεχίζεται. Αν υπάρχει εγγύηση (λογικά θα υπάρχει) θα το έπαιρνα.
                                  Οταν πήγαινα γρήγορα με το FR δεν έκαιγε λάδι. Οπότε εσύ διαλέγεις ή θα καίει λάδι ή βενζίνη.
                                  Γιατί δεν κοιτάς κάποιο mx-5; Εγώ εκεί πήγα και βρήκα και πάλι το χαμόγελο..... Δεν είναι πιο λαίμαργο απο το Ibiza στη πόλη.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    thanospagrati last edited by

                                    Ο χρήστης rallye40 έγραψε:
                                    Σαν πρώην κάτοχος FR TSI θα σου πω, οτι οδηγικά θα το λατρέψεις το dsg. Σε σχέση με το Corsa, είναι πολύ πιο ευκολοδούλευτο αυτοκίνητο, σε πατημένους ρυθμούς.
                                    Οι τιμές απο τα Cupra έχουν πέσει αρκετά και μπορείς να το βρεις σε εξαιρετική τιμή. Το θέμα με τα λάδια το έχουν τα περισσότερα. Εχουν γίνει και αλλαγές στα μοτέρ και ή κάπως σταμάτησε η κατανάλωση λαδιού ή συνεχίζεται. Αν υπάρχει εγγύηση (λογικά θα υπάρχει) θα το έπαιρνα.
                                    Οταν πήγαινα γρήγορα με το FR δεν έκαιγε λάδι. Οπότε εσύ διαλέγεις ή θα καίει λάδι ή βενζίνη.
                                    Γιατί δεν κοιτάς κάποιο mx-5; Εγώ εκεί πήγα και βρήκα και πάλι το χαμόγελο..... Δεν είναι πιο λαίμαργο απο το Ibiza στη πόλη.

                                    Καλησπερα αδερφε...Το mx-5 ωραιο το εχω παει βολτα γιατι το ειχε ο γαμπρος μου αλλα δεν το εβγαζε καθολου γιατι του έκαιγε..αλλα εχει ενα μεγαλο μείον ειναι δυθεσιο...Το παλικαρι το ειχε παρει 14 χιλιαρικα τοτε και αναγκαστηκε να το δωσει 4 κατι στην Auto..Ξεφτιλα λεμε!Δηλαδη οπως και να χει με το Cupra θα εχω θεμα ?Επισης τα αμαξια αυτα εχουν φορο πολυτελείας ?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • B
                                      black92s last edited by

                                      207 rallye-gt-rc?

                                      Στάλθηκε από το GT-I9300 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        mark last edited by

                                        Ο χρήστης ThanosPagrati έγραψε:
                                        Επισης τα αμαξια αυτα εχουν φορο πολυτελείας ?

                                        Για να πληρώνει τέτοιο φόρο πρέπει να είναι από 1928 κυβικά και πάνω. Οπότε τα 1.4-1.6 δεν πληρώνουν.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          thanospagrati last edited by

                                          Ο χρήστης black92s έγραψε:
                                          207 rallye-gt-rc?

                                          Στάλθηκε από το GT-I9300 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2

                                          Δεν μου αρεσει μπορω να πω!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            thanospagrati last edited by

                                            Ο χρήστης Mark έγραψε:

                                            Επισης τα αμαξια αυτα εχουν φορο πολυτελείας ?

                                            Για να πληρώνει τέτοιο φόρο πρέπει να είναι από 1928 κυβικά και πάνω. Οπότε τα 1.4-1.6 δεν πληρώνουν.

                                            Με το Cupra θα εχω λιγοτερα εξοδα απο το xsara ?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 1 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr