-
Καλημέρα και από μένα στα 11000 χιλιόμετρα. Επιβεβαιώνω και εγώ ένα κόμπιασμα στην αλλαγή από την πρώτη ταχύτητα στην δεύτερη όταν είναι κρύο. Όταν ζεσταθεί εξαφανίζεται. Στα 5.5 η κατανάλωση στο trip computer (diesel allgrip). Ένα τρίξιμο στο παράθυρο το έχω και εγώ όταν είναι μισάνοιχτο. Υπάρχει κανείς που να το περπάτησε στο χιόνι; Ρωτάω για το 4χ4 σε συνδυασμό με τα λάστιχα που φοράει το αμάξι.
-
Καλησπέρα.
Το δοκίμασα εγώ αλλά μην φανταστείς άγρια πράγματα.
Σε καθημερινή διαδρομή 2 χιλιόμετρων, με λίγο χιόνι (10 εκατ.) και σε συνδιασμό με λάσπη.(χωματόδρομος)
Δεν αντιμετώπισα πρόβλημα. Μιά χαρά με πήγε.
Τριξίματα δεν μου έχει ακόμη εμφανίσει -
Παληκάρια μπορεί να μου πει κάποιος δυο λόγια για το TPMS?
Συγκεκριμένα όταν παρέλαβα το αυτοκίνητο μου έβαλαν κατευθείαν τα χειμερινά λάστιχα που μου έκαναν δώρο από την αντιπροσωπεία (εδώ στην Τσεχία τα φοράμε από 1η Νοέμβρη) αλλά οι ενδείξεις στο TPMS είναι κενές.
Κάπου διάβαζα ότι κάθε φορά που αλλάζεις λάστιχα χρειάζεται κάποια ρύθμιση.
Έπειδη το manual είναι στα Τσέχικα και δεν έχω φτάσει σε επίπεδο να διαβάζω τεχνικά κείμενα, ξέρει κάνεις δυο λόγια να μου πει και αν μπορώ να κάνω κάτι ή πρέπει να το πάω στο συνεργείο να το ρυθμίσουν?
Ευχαριστώ. -
@ Robotech_
Φίλε μου εφ΄όσον ακουλούθησες την διαδικασία ρύθμισης συστήματος παρακολούθησης πίεσης ελαστικών (Comfort -eco -Load mode) και δεν έχεις ενδείξεις πίεσης ελαστικών, όταν η οθόνη βρίσκεται στη θέση tyre press, νομίζω πρέπει να απευθυνθείς σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο.Στο manual διαβάζω ότι γιά την περίπτωση αντικατάστασης ελαστικών ή τροχών η SUZUKI συνιστά να απευθυνθείτε σε επίσημο συνεργάτη της SUZUKI.
Στο manual δεν βρίσκω κάτι περισσότερο για να σε βοηθήσω.
-
@ Robotech_
Και κάτι ακόμη που διάβασα:
Στην οθόνη μπορεί να μην εμφανίζεται η πίεση των ελαστικών για περίπου 10 λεπτά αφότου το αυτοκίνητο αρχίσει να κινείται γιατί το σύστημα παρακολούθησης πίεσης ελαστικών ανιχνεύει την πίεση στα ελαστικά μέσα σε αυτό το χρονικό διάστημα. Στην οθόνη θα εμφανιστεί η πίεση των ελαστικών αφότου περάσουν τα 10 λεπτά.
Οπότε κάνε μια δεκάλεπτη βολτίτσα και μετά ξαναδοκίμασε.
-
panpag ευχαριστώ. Πάντα τσέκαρα την πίεση χωρίς να έχει τσουλήσει το αμάξι πρώτα. Έκανα λίγα μέτρα και τσέκαρα πάλι. Πήρα ενδείξεις.
Έχω παρατηρήσει ότι κάθε φορά που μπαίνω στο μενού του υπολογιστή, μόλις επιστρέφω στην άρχικη οθόνη η ένδειξη μέσης κατανάλωσης έχει μηδενιστεί. Είναι έτσι και σε εσάς? -
@ robotech_
Το ίδιο συμβαίνει και στο δικό μου. Μετά την είσοδο στο μενου η ένδειξη μέσης κατανάλωσης μηδενίζεται και το ίδιο υποθέτω συμβαίνει σε όλα.
-
Η ενδειξη μηδενιζει γιατι ειναι επιλεγμενο στο μενου της καταναλωσης(ρυθμιση πως θα μηδενιζει η καταναλωση).....1ο σερβις σημερα 5λιτρα συνθετικα λαδια,φιλτρο λαδιου,ροδελα καρτερ γενικος ελεγχος αυτοκ. κοστος????? 87ευρω τα αναλωσιμα και 76ευρω τα εργατικα....μαλλον ζουνε σε αλλη χωρα....τα εργατικα ειναι 44ευρω + 23% φπα την ΩΡΑ.....ποιος παιρνει 50 και ευρω την ΩΡΑ? Παντως απο εξυπηρετηση οκ αλλα δεν με επεισαν για τον θορυβο του συμπλεκτη οπως και οτι καθυστερουν υπερβολικα στην ολοκληρωση του σερβις αλλα και το φιλτρο αερος ουτε ενα καθαρισμα για τα ματια του κοσμου.....
-
Ο χρήστης lemouz75 έγραψε:
Η ενδειξη μηδενιζει γιατι ειναι επιλεγμενο στο μενου της καταναλωσης(ρυθμιση πως θα μηδενιζει η καταναλωση).....1ο σερβις σημερα 5λιτρα συνθετικα λαδια,φιλτρο λαδιου,ροδελα καρτερ γενικος ελεγχος αυτοκ. κοστος????? 87ευρω τα αναλωσιμα και 76ευρω τα εργατικα....μαλλον ζουνε σε αλλη χωρα....τα εργατικα ειναι 44ευρω + 23% φπα την ΩΡΑ.....ποιος παιρνει 50 και ευρω την ΩΡΑ? Παντως απο εξυπηρετηση οκ αλλα δεν με επεισαν για τον θορυβο του συμπλεκτη οπως και οτι καθυστερουν υπερβολικα στην ολοκληρωση του σερβις αλλα και το φιλτρο αερος ουτε ενα καθαρισμα για τα ματια του κοσμου.....Τα ίδια και εγω service σήμερα σύνολο 145ευρώ.
Υπόψιν είναι το 2κινητο.
Λογικό ποσό μου φάνηκε για αντιπροσωπεία...
λάδια 6λ 5/30W SO3000
έκανα και εναλλαγή ελαστικών μπρος-πίσω
και το παράθυρο του συνοδηγού που έτριζε.
Βλέπω στα τιμολόγιά τους γράφει έκπτωση 10%. -
Χαιρετίζω και εγώ το forum και θα ήθελα να αναφέρω και εγώ τις εντυπώσεις μου από το SX4 S-CROSS DIESEL 4X4. Αποκτήθηκε αρχές Νοεμβρίου, έχω κάνει 6.500 km με μέση κατανάλωση σε αυτά τα χιλιόμετρα 6,4 lit. O κινητήρας πολύ οικονομικός με γρήγορη έως πολύ γρήγορη οδήγηση και καλύτερη λειτουργία με SHELL V-POWER DIESEL. Ο κινητήρας καλός έως εξαιρετικός στην λειτουργία sport, το τιμόνι άμεσο, καλή ορατότητα, άψογη εργονομία, άνετη ανάρτηση και αθόρυβη λειτουργία σε άσχημο οδόστρωμα (ελάχιστα κτυπήματα από τον πίσω άξονα σε κροκάλα), πολύ καλή συμπεριφορά στο δρόμο και κιβώτιο πολύ σφιχτό αρχικά, με αρκετή δυσκολία σε αλλαγή από 1η σε 2α, αλλά σημαντική βελτίωση σήμερα ιδίως αφού ζεσταθούν οι βαλβολίνες. Οι τριγμοί απουσιάζουν, εκτός από την εταζέρα που σε άσχημο οδόστρωμα ακουγόταν, το πρόβλημα λύθηκε αφού τοποθέτησα αυτοκόλλητα τσόχινα παρεμβύσματα στο πλαστικό που ακουμπάνε τα λαστιχάκια της εταζέρας. Το μεγαλύτερο όμως ελάττωμα ο αεροδυναμικός θόρυβος από τις μπροστινές πόρτες μετά τα 150 km/h σε κανονικές συνθήκες και ο υπερβολικός μετά τα 110 km/h σε πλευρικό ισχυρό άνεμο σε βαθμό που να νομίζεις ότι θα ανοίξει η πόρτα. Αντίστοιχο θόρυβο είχε και τo SPLASH της συζύγου μου οπότε γνωρίζοντας το πρόβλημα το έλυσα άμεσα, ακόμα και με ταχύτητα 210 km/h (195 πραγματικά στο GPS που τα πιάνει εύκολα και αθόρυβα σε ελαφρά κατηφόρα), ο θόρυβος πλέον είναι απειροελάχιστος ,όπως και στους ισχυρούς πλευρικούς ανέμους που βελτιώθηκε κατά 95% , επίσης το παράθυρο του οδηγού όταν είναι λίγο ανοικτό τρίζει σε ανώμαλο οδόστρωμα ευτυχώς ακόμα ελάχιστα . Στο αυτοκίνητο τοποθέτησα χειμερινά ελαστικά στην ίδια διάσταση (ζω στην Β. Ελλάδα) και πραγματικά είναι ΑΠΕΧΤΟ σε χιόνι, λάσπη ,πάγο. Ξεκινά με ελάχιστο σπινάρισμα στο auto σε ανηφόρα με πάγο και χωρίς σπινάρισμα στην λειτουργία snow στις ίδιες συνθήκες, ενώ σε λάσπη και χιόνι κινείτε όπως άλλα αυτοκίνητα στο βρεγμένο. Στην λειτουργία lock και με απενεργοποιημένο το esp μπορείς να ‘’παίξεις’’ ατελείωτα όπου οι συνθήκες το επιτρέπουν, χωρίς να ζεσταθεί ο δίσκος ή το πίσω διαφορικό, μόνο που λερώνετε μέχρι και το καπάκι του κινητήρα. Τελικά το sx4 το εκτιμάς όσο ζεις μαζί του και πιστεύω ότι αξίζουν τα χρήματα που δίνεις.
-
Καλησπερα φιλε Εκτωρα και καλοταξιδο το αμαξι.Εχουμε το ιδιο αυτοκινητο εμενα εχει 19000km.Κατ' αρχην πες μας και εμας την λυση με τα παραθυρα και τις πορτες (μετα τα 120 τριζει το παραθυρο του οδηγου κ με κοντρα ανεμο ή πλευρικους νομιζω οτι θα ανοιξει το παραθυρο ή πορτα) οσο για τα τριξιματα με τον καιρο θα τα εχεις οπως το ταμπλο αλλα με λιγο σπρει σιλικονης μειωνεται βεβαια σε κακοτραχαλους δρομους λογο χαμηλου προφιλ ελαστικων την ακουει λιγο.....
-
Φίλε lemouz75 το πρόβλημα εντοπίζετε το σημείο που ενώνονται η μπροστινή με την πίσω πόρτα ψηλά στην μεσαία κολόνα. Στο σημείο αυτό υπάρχει ένα κενό (στο σημείο που ενώνονται οι δυο πόρτες) περίπου 1 τετραγωνικό εκατοστό. Από το σημείο αυτό μπαίνει ο αέρας και λόγο του μεγάλου κενού που υπάρχει ανάμεσα στα πλαίσια των θυρών και την μεσαία κολόνα δημιουργείτε θόρυβος ή και συντονισμός. Η αρχική μου σκέψη ήταν να τοποθετήσω ένα κομμάτι αφρολέξ αρκετά χοντρό ώστε να καλύψει το κενό. Τελικά τοποθέτησα σκληρό ελαστικό (είχα δυο στρόγγυλα τεμάχια) διαμέτρου περίπου 5 εκατοστών και πάχους 7 χιλιοστών περίπου με αποτέλεσμα τα λάστιχα της πόρτας να έρθουν πρόσωπο με το ελαστικό που τοποθέτησα. Επιπλέον τοποθέτησα από πάνω ένα λεπτό φίλο αφρολέξ μαύρου χρώματος (τα λάστιχα που έβαλα είναι άσπρα το αυτοκίνητο σκούρο καφέ έδειχνε άσχημα όταν άνοιγαν οι πόρτες) οπότε κλείνει ακόμα καλύτερα το κενό. Με τις πόρτες κλειστές δεν φαίνεται τίποτα. Θα προσπαθήσω να ανεβάσω και photo. Ότι χρειαστείς στην διάθεση σου. πως ανεβαίνουν φωτογραφίες?
-
Eυχαριστω αλλα αν εβαζες φωτο θα ηταν ακομα καλυτερα (www.postimage.org) ή ψαχνεις για Οδηγίες επισύναψης φωτογραφιών στο φόρουμ....
-
Ελπίζω να τα κατάφερα.
http://postimg.org/gallery/2tbn9rp1u/ -
Ο χρήστης lemouz75 έγραψε:
Η ενδειξη μηδενιζει γιατι ειναι επιλεγμενο στο μενου της καταναλωσης(ρυθμιση πως θα μηδενιζει η καταναλωση).....1ο σερβις σημερα 5λιτρα συνθετικα λαδια,φιλτρο λαδιου,ροδελα καρτερ γενικος ελεγχος αυτοκ. κοστος????? 87ευρω τα αναλωσιμα και 76ευρω τα εργατικα....μαλλον ζουνε σε αλλη χωρα....τα εργατικα ειναι 44ευρω + 23% φπα την ΩΡΑ.....ποιος παιρνει 50 και ευρω την ΩΡΑ? Παντως απο εξυπηρετηση οκ αλλα δεν με επεισαν για τον θορυβο του συμπλεκτη οπως και οτι καθυστερουν υπερβολικα στην ολοκληρωση του σερβις αλλα και το φιλτρο αερος ουτε ενα καθαρισμα για τα ματια του κοσμου.....Που το έκανες ?
-
Ο χρήστης dolomites έγραψε:
Η ενδειξη μηδενιζει γιατι ειναι επιλεγμενο στο μενου της καταναλωσης(ρυθμιση πως θα μηδενιζει η καταναλωση).....1ο σερβις σημερα 5λιτρα συνθετικα λαδια,φιλτρο λαδιου,ροδελα καρτερ γενικος ελεγχος αυτοκ. κοστος????? 87ευρω τα αναλωσιμα και 76ευρω τα εργατικα....μαλλον ζουνε σε αλλη χωρα....τα εργατικα ειναι 44ευρω + 23% φπα την ΩΡΑ.....ποιος παιρνει 50 και ευρω την ΩΡΑ? Παντως απο εξυπηρετηση οκ αλλα δεν με επεισαν για τον θορυβο του συμπλεκτη οπως και οτι καθυστερουν υπερβολικα στην ολοκληρωση του σερβις αλλα και το φιλτρο αερος ουτε ενα καθαρισμα για τα ματια του κοσμου.....
Τα ίδια και εγω service σήμερα σύνολο 145ευρώ.
Υπόψιν είναι το 2κινητο.
Λογικό ποσό μου φάνηκε για αντιπροσωπεία...
λάδια 6λ 5/30W SO3000
έκανα και εναλλαγή ελαστικών μπρος-πίσω
και το παράθυρο του συνοδηγού που έτριζε.
Βλέπω στα τιμολόγιά τους γράφει έκπτωση 10%.Ομοίως και εσυ που το έκανες Σερβις?
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Τα ίδια και εγω service σήμερα σύνολο 145ευρώ.
Υπόψιν είναι το 2κινητο.
Λογικό ποσό μου φάνηκε για αντιπροσωπεία...
λάδια 6λ 5/30W SO3000
έκανα και εναλλαγή ελαστικών μπρος-πίσω
και το παράθυρο του συνοδηγού που έτριζε.
Βλέπω στα τιμολόγιά τους γράφει έκπτωση 10%.Ομοίως και εσυ που το έκανες Σερβις?
Παπαβραμίδη.
Αν δεν κάνω λάθος και οι τρεις από εκεί τα αγοράσαμε... -
Ο χρήστης ΕΚΤΩΡΑΣ έγραψε:
Ελπίζω να τα κατάφερα.
http://postimg.org/gallery/2tbn9rp1u/έξυπνο!
μα πως σου ήρθε η πατέντα;
Στείλε κανένα mail στην suzukiΘα βγάλω μια φωτογραφία το πως είναι εκείνο το σημείο χωρίς την πατέντα σου
απλά για να δούμε αν είναι το ίδιο φινίρισμα.
Εμένα μου δείχνει να είναι οκ! ως κατασκευή και μόνωση με τα λάστιχα της suzuki.
Χωρίς να εχω πάει και πολλές φορές πάνω από 150, δεν έχω τα προβλήματα θορύβου που λες.
Μερικές φορές (λίγες) μου δείχνει να συντονίζει κάπου στα 120 που όμως είναι στιγμιαίο... -
Ωραιος ο Εκτωρας....πες μας τι υλικο εβαλες,παχος και πως το κολλησες εκει.(ελπιζω να δοκιμασες να μην βγαινει το χρωμα αν χρειαστει να το ξεκολλησεις)
-
Καλησπέρα, αγαπητέ lemouz75, στην προηγούμενη δημοσίευση μου ανέφερα πως εγώ το έκανα. Ουσιαστικά όπως είδες και στις φωτογραφίες θέλει ένα μικρό κομμάτι αφρολέξ στο σημείο εκείνο. Εγώ το έκανα λίγο πιο σύνθετο με τα υλικά που είχα. Κολλάει εύκολα με ταινία διπλής όψεως και δεν υπάρχει περίπτωση να φύγει γιατί το συγκρατούν οι πόρτες. Η ταινία διπλής όψεως βγαίνει πολύ εύκολα με ζεστό αέρα (π.χ. σεσουάρ μαλλιών) όταν προσπαθήσεις να την ξεκολλήσεις. Το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε τοποθέτησα και τους λασπωτήρες στο αυτοκίνητο. Αγόρασα τους λαστιχένιους οι οποίοι είναι μεγαλύτεροι σε μέγεθος από τους πλαστικούς, αλλά βασικά πολύ φθηνότεροι. Το αποτέλεσμα είναι ικανοποιητικό οπτικά, αλλά το σημαντικότερο, πάρα πολύ αποτελεσματικοί, όσον αφορά στο ότι αφήνουν το αυτοκίνητο καθαρό και το προστατευόμουν από λάσπες , πέτρες σε εκτός δρόμου διαδρομές.
SUZUKI SX4 SCROSS