Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ανεβάζει θερμοκρασία το Punto, μόνο όταν πέσω σε κίνηση
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Ανεβάζει θερμοκρασία το Punto, μόνο όταν πέσω σε κίνηση
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 1 / 4
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    21
    71
    3702
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      driver01 last edited by

      Παιδιά έχω το πρόβλημα που γράφω και στον τίτλο του θέματος.
      Ανεβάζει θερμοκρασία το Punto, μόνο όταν πέσω σε κίνηση.

      Όταν κινούμαι σταθερά με 50-60 χιλιόμετρα και παραπάνω όλα καλά (ο δεικτησ θερμοκρασίας είναι περίπου στο 1/4 )
      Και με σταθερή ταχύτητα 140 χλμ πάλι όλα καλά.
      Όταν όμως πέσω σε μποτιλιάρισμα και μειώσω και ταχύτητα, μετά από 3-4 λεπτά ανεβαίνει η θερμοκρασία και ο δείκτης πάει στο 1/2.
      (Η φυσιολογική θερμοκρασία του συγκεκριμενου αυτοκινητου εδώ και αρκετά χρόνια είναι ανάμεσα στο 1/4 και στο 3/8).

      Δεν το έχω αφήσει να ανέβει παραπάνω, διότι βάζω το καλοριφέρ στο** ΖΕΣΤΟ και στην 4η σκάλα**, και μετά από λίγο η θερμοκρασία πέφτει σιγά-σιγά και μόλις καταφέρω και ξεπεράσω το μποτιλιάρισμα πάει στο 1/4, και κλείνω το καλοριφέρ.
      Αν δεν συναντήσω μποτιλιάρισμα , όλα καλά.
      Αν όμως πετύχω μποτιλιάρισμα αργότερα, συμβαίνει πάλι αυτό που περιέγραψα παραπάνω.

      Σε τι πιστεύετε ότι μπορεί να οφείλεται αυτό ?

      1 Reply Last reply Reply Quote 7
      • D
        driver01 last edited by

        Παιδιά έχω το πρόβλημα που γράφω και στον τίτλο του θέματος.
        Ανεβάζει θερμοκρασία το Punto, μόνο όταν πέσω σε κίνηση.

        Όταν κινούμαι σταθερά με 50-60 χιλιόμετρα και παραπάνω όλα καλά (ο δεικτησ θερμοκρασίας είναι περίπου στο 1/4 )
        Και με σταθερή ταχύτητα 140 χλμ πάλι όλα καλά.
        Όταν όμως πέσω σε μποτιλιάρισμα και μειώσω και ταχύτητα, μετά από 3-4 λεπτά ανεβαίνει η θερμοκρασία και ο δείκτης πάει στο 1/2.
        (Η φυσιολογική θερμοκρασία του συγκεκριμενου αυτοκινητου εδώ και αρκετά χρόνια είναι ανάμεσα στο 1/4 και στο 3/8).

        Δεν το έχω αφήσει να ανέβει παραπάνω, διότι βάζω το καλοριφέρ στο** ΖΕΣΤΟ και στην 4η σκάλα**, και μετά από λίγο η θερμοκρασία πέφτει σιγά-σιγά και μόλις καταφέρω και ξεπεράσω το μποτιλιάρισμα πάει στο 1/4, και κλείνω το καλοριφέρ.
        Αν δεν συναντήσω μποτιλιάρισμα , όλα καλά.
        Αν όμως πετύχω μποτιλιάρισμα αργότερα, συμβαίνει πάλι αυτό που περιέγραψα παραπάνω.

        Σε τι πιστεύετε ότι μπορεί να οφείλεται αυτό ?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          driver01 last edited by

          Παιδιά έχω το πρόβλημα που γράφω και στον τίτλο του θέματος.
          Ανεβάζει θερμοκρασία το Punto, μόνο όταν πέσω σε κίνηση.

          Όταν κινούμαι σταθερά με 50-60 χιλιόμετρα και παραπάνω όλα καλά (ο δεικτησ θερμοκρασίας είναι περίπου στο 1/4 )
          Και με σταθερή ταχύτητα 140 χλμ πάλι όλα καλά.
          Όταν όμως πέσω σε μποτιλιάρισμα και μειώσω και ταχύτητα, μετά από 3-4 λεπτά ανεβαίνει η θερμοκρασία και ο δείκτης πάει στο 1/2.
          (Η φυσιολογική θερμοκρασία του συγκεκριμενου αυτοκινητου εδώ και αρκετά χρόνια είναι ανάμεσα στο 1/4 και στο 3/8).

          Δεν το έχω αφήσει να ανέβει παραπάνω, διότι βάζω το καλοριφέρ στο** ΖΕΣΤΟ και στην 4η σκάλα**, και μετά από λίγο η θερμοκρασία πέφτει σιγά-σιγά και μόλις καταφέρω και ξεπεράσω το μποτιλιάρισμα πάει στο 1/4, και κλείνω το καλοριφέρ.
          Αν δεν συναντήσω μποτιλιάρισμα , όλα καλά.
          Αν όμως πετύχω μποτιλιάρισμα αργότερα, συμβαίνει πάλι αυτό που περιέγραψα παραπάνω.

          Σε τι πιστεύετε ότι μπορεί να οφείλεται αυτό ?

          1 Reply Last reply Reply Quote 7
          • I
            ilias-a last edited by

            βουλομενο ψυγειο, δεν δουλευει το βεντιλατερ, για αρχη αυτα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 5
            • D
              driver01 last edited by

              το βεντιλατέρ δουλεύει, το έχω ελέγξει .
              πάντως σημερα αφου το εβαλα μπρος , μετα από 4 λεπτα οδηγησης σταματησα και δοκιμασα να ανοιξω την ταπα του ψυγειου (για να ελεγξω αν κανει φυσαλιδεσ στο παγουρι υπερχειλισης του ψυγειου) και όπως είδα ειχε πολυ πιεση , ελαχιστα γυρισα την ταπα και αρχισαν να τρεχουν , οποτε την εσφιξα παλι.
              πριν ένα τρίμηνο, που αφου το ειχα βαλει μπρος και μετα από 4 λεπτα οδηγησης είχα σταματήσει και είχα ανοίξει την ταπα του ψυγειου (για να ελεγξω αν κανει φυσαλιδεσ στο παγουρι υπερχειλισης του ψυγειου), την ανοιξα χωρις να έχουν φουσκωσει τα νερα. πάντως τότε είχα δεί ότι είχα φυσαλίδες μέσα στο παγούρι . (Μάλλον φλάντζα ?)
              πάντως λάδια με νερά δεν μου έχει ανακατέψει , ούτε μαγιονέζα έχω στην ΄ταπα των λαδιών.
              Όμως το φετινό χειμώνα 2 πρωινά μόλις το έβαλα μπρος μου μπέρδευε σαν να δούλευε τρικύλινδρο, μετά από λιγο δεν μπέρδευε καθόλου και δούλευε φυσιολογικά.

              Αν ευθυνόταν η φλάντζα δεν επρεπε να μου ανεβαζει πιο συχνα θερμοκρασία, ή όχι ?
              Οπότε μάλλλον ευθύνεται βουλωμένο ψυγείο ?

              1 Reply Last reply Reply Quote 9
              • F
                fokion_sportage last edited by

                ΜΗΝ ξαναανοιξεις την ταπα ζεστη εκτός αν θες να γνωρεισεις απο κοντα ιατρειο εγκαυματων.....

                ναι φλατζα ακουγεται , ΕΚΤΟΣ κι αν το ψηγειο ειναι τοσο βουλωμενο...

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • I
                  iceman_n last edited by

                  Ο χρήστης driver01 έγραψε:
                  Παιδιά έχω το πρόβλημα που γράφω και στον τίτλο του θέματος.
                  Ανεβάζει θερμοκρασία το Punto, μόνο όταν πέσω σε κίνηση.

                  Όταν κινούμαι σταθερά με 50-60 χιλιόμετρα και παραπάνω όλα καλά (ο δεικτησ θερμοκρασίας είναι περίπου στο 1/4 )
                  Και με σταθερή ταχύτητα 140 χλμ πάλι όλα καλά.
                  Όταν όμως πέσω σε μποτιλιάρισμα και μειώσω και ταχύτητα, μετά από 3-4 λεπτά ανεβαίνει η θερμοκρασία και ο δείκτης πάει στο 1/2.
                  (Η φυσιολογική θερμοκρασία του συγκεκριμενου αυτοκινητου εδώ και αρκετά χρόνια είναι ανάμεσα στο 1/4 και στο 3/8).

                  Δεν το έχω αφήσει να ανέβει παραπάνω, διότι βάζω το καλοριφέρ στο** ΖΕΣΤΟ και στην 4η σκάλα**, και μετά από λίγο η θερμοκρασία πέφτει σιγά-σιγά και μόλις καταφέρω και ξεπεράσω το μποτιλιάρισμα πάει στο 1/4, και κλείνω το καλοριφέρ.
                  Αν δεν συναντήσω μποτιλιάρισμα , όλα καλά.
                  Αν όμως πετύχω μποτιλιάρισμα αργότερα, συμβαίνει πάλι αυτό που περιέγραψα παραπάνω.

                  Σε τι πιστεύετε ότι μπορεί να οφείλεται αυτό ?

                  το συγκεκριμενο αυτοκινητο πρεπει παντα να ειναι η θερμοκρασια νερων στη μεση...ειτε σε κινηση ειτε σε πορεια με 120χλμ ειτε οτιδηποτε...οτιδηποτε αλλο δεν ειναι φυσιολογικο....

                  αλλαζεις θερμοστατη (ειναι φτηνος), κανεις σωστη εξαερωση και αλλαζεις ταπα στο παγουρι πληρωσης (μονο γνησια, οτιδηποτε αλλο δεν στεγανοποιει καλα)...τελος το κυκλωμα μεσα εχει αερα ειναι 100% σιγουρο και θα δεις οτι μολις αδειασεις τα νερα θα βγαλεις πολυ μικροτερη ποσοτητα σε σχεση με οτι ειχες βαλει για να το γεμισεις...κανεις τα παραπανω και μιλαμε

                  *σημειωση για την ταπα που σου ειπα να παρεις, υπαρχει πιθανοτητα να την παρεις απο αντιπροσωπεια και να ειναι ιμιτασιον
                  κανονικα πρεπει να ειναι μαυρη η ταπα και οχι μπλε...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 7
                  • N
                    nickolas last edited by

                    Άφησέ το περισσότερο να δεις αν θα πλησιάσει τα κόκκινα. Τα βεντιλατέρ συνήθως έχουν δύο σκάλες και η 2η μπαίνει αφού ξεπεράσει τη μέση ο δείκτης στα περισσότερα αυτοκίνητα. Σε πολλά αυτοκίνητα τουλάχιστον η 2η σκάλα μπαίνει πάνω από τους 100C. Αν δε σου πάει στα κόκκινα εγώ δε θα έκανα τίποτα. Οι αυξομειώσεις θερμοκρασίας όπως τις περιγράφεις είναι φυσιολογικές. Τουλάχιστον για το Κόρσα μου, και έχω δει πολλούς να ταλαιπωρούνται αλλάζοντας θερμοστάτη τσάμπα και μετά να έχουν έξτρα προβλήματα από τον μούφα θερμοστάτη που έβαλαν.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                    • M
                      mad_max_geo last edited by

                      Συνηθως οι αυτοκινηνιτοβοιομηχανιες, βαζουν τη δευτερη σκαλα να δουλευει, ας πουμε οταν δουλευει το a/c, δηλαδη οταν ο κινητηρας εχει να παλεψει με εξτρα φορτιο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                      • Z
                        ziaba last edited by

                        Κάνε για αρχή μια καλή και σωστή εξαερωση στο κύκλωμα ψύξης και έλεγξε τον θερμοστάτη.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 8
                        • A
                          alexeft last edited by

                          Ο χρήστης ziaba έγραψε:
                          Κάνε για αρχή μια καλή και σωστή εξαερωση στο κύκλωμα ψύξης και έλεγξε τον θερμοστάτη.

                          Αυτό.

                          Θερμοστάτης μυρίζει. Κανονικά η βελόνα στη μέση του οργάνου θερμοκρασίας δεν πρέπει να κάθεται;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 7
                          • I
                            ilias-a last edited by

                            Ο χρήστης driver01 έγραψε:
                            Παιδιά έχω το πρόβλημα που γράφω και στον τίτλο του θέματος.
                            Ανεβάζει θερμοκρασία το Punto, μόνο όταν πέσω σε κίνηση.

                            Όταν κινούμαι σταθερά με 50-60 χιλιόμετρα και παραπάνω όλα καλά (ο δεικτησ θερμοκρασίας είναι περίπου στο 1/4 )
                            Και με σταθερή ταχύτητα 140 χλμ πάλι όλα καλά.
                            Όταν όμως πέσω σε μποτιλιάρισμα και μειώσω και ταχύτητα, μετά από 3-4 λεπτά ανεβαίνει η θερμοκρασία και ο δείκτης πάει στο 1/2.
                            (Η φυσιολογική θερμοκρασία του συγκεκριμενου αυτοκινητου εδώ και αρκετά χρόνια είναι ανάμεσα στο 1/4 και στο 3/8).

                            Δεν το έχω αφήσει να ανέβει παραπάνω, διότι βάζω το καλοριφέρ στο** ΖΕΣΤΟ και στην 4η σκάλα**, και μετά από λίγο η θερμοκρασία πέφτει σιγά-σιγά και μόλις καταφέρω και ξεπεράσω το μποτιλιάρισμα πάει στο 1/4, και κλείνω το καλοριφέρ.
                            Αν δεν συναντήσω μποτιλιάρισμα , όλα καλά.
                            Αν όμως πετύχω μποτιλιάρισμα αργότερα, συμβαίνει πάλι αυτό που περιέγραψα παραπάνω.

                            Σε τι πιστεύετε ότι μπορεί να οφείλεται αυτό ?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 11
                            • N
                              nickolas last edited by

                              Αυτό που τόνισες Ηλία είναι φυσιολογικό. Συμβαίνει σε όλα τα αυτοκίνητα απλά σε κάποια ο δείκτης θερμοκρασίας είναι αναίσθητος για λόγους μάρκετινγκ (να μην αγχώνονται οι οδηγοί.)
                              Στο Κόρσα για το οποίο έχω εμπειρία ο δείκτης του δεν είναι τόσο αναίσθητος, και το αποτέλεσμα είναι να αλλάζονται ΤΣΑΜΠΑ θερμοστάτες και να βγαίνουν μούφα φήμες ότι έχει θέμα με κολλημένους θερμοστάτες κλπ.

                              Συγκεκριμένα στο Κόρσα, αν κατεβαίνεις βουνό χωρίς γκάζι και αναμένο καλοριφέρ, ο δείκτης θερμοκρασίας μπορεί να πέσει τέρμα κάτω και αυτό είναι Φ Υ Σ Ι Ο Λ Ο Γ Ι Κ Ο. Τραβάς θερμότητα από το κύκλωμα ψύξης χωρίς να καις καύσιμο, πως θέλετε να μείνει σταθερή η θερμοκρασία του ψυκτικού.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 8
                              • I
                                ilias-a last edited by

                                Ο χρήστης nickolas έγραψε:
                                Αυτό που τόνισες Ηλία είναι φυσιολογικό. Συμβαίνει σε όλα τα αυτοκίνητα απλά σε κάποια ο δείκτης θερμοκρασίας είναι αναίσθητος για λόγους μάρκετινγκ (να μην αγχώνονται οι οδηγοί.)
                                Στο Κόρσα για το οποίο έχω εμπειρία ο δείκτης του δεν είναι τόσο αναίσθητος, και το αποτέλεσμα είναι να αλλάζονται ΤΣΑΜΠΑ θερμοστάτες και να βγαίνουν μούφα φήμες ότι έχει θέμα με κολλημένους θερμοστάτες κλπ.

                                Συγκεκριμένα στο Κόρσα, αν κατεβαίνεις βουνό χωρίς γκάζι και αναμένο καλοριφέρ, ο δείκτης θερμοκρασίας μπορεί να πέσει τέρμα κάτω και αυτό είναι Φ Υ Σ Ι Ο Λ Ο Γ Ι Κ Ο. Τραβάς θερμότητα από το κύκλωμα ψύξης χωρίς να καις καύσιμο, πως θέλετε να μείνει σταθερή η θερμοκρασία του ψυκτικού.

                                οταν απο βλαβη θερμοστατη ανεβαζει θερμοκρασια τοτε ο θερμοστατης εχει κολλησει κλειστος, σε αυτη την περιπτωση η θερμοκρασια του κινητηρα δεν πεφτει ασχετα με την ταχυτητα που κινειται το αυτοκινητο.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 8
                                • N
                                  nickolas last edited by

                                  Συμφωνώ. Από τη στιγμή που βλέπει και τα βεντιλατέρ του να δουλεύουν, αποκλείεται να έχει πρόβλημα.

                                  Κλασσική περίπτωση αγχωμένου οδηγού.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                  • D
                                    driver01 last edited by

                                    Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
                                    ΜΗΝ ξαναανοιξεις την ταπα ζεστη εκτός αν θες να γνωρεισεις απο κοντα ιατρειο εγκαυματων.....

                                    ναι φλατζα ακουγεται , ΕΚΤΟΣ κι αν το ψηγειο ειναι τοσο βουλωμενο...

                                    μα στα 4 λεπτά , κανονικά δε προλαβαίνει να ζεσταθεί ., έτσι δεν είναι ?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 8
                                    • K
                                      kostis20 last edited by

                                      Δηλαδη στο Punto του φίλου μας συμβαίνει απο πάντα αυτη η συμπεριφορά του δείκτη?
                                      Γιατί εγώ κατάλαβα οτι τώρα παρουσιαστηκε.Αν παρουσιαστηκε τώρα πώς γινετε να είνια φυσιολογικο?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 8
                                      • L
                                        leonp last edited by

                                        Σε ανοικτό δρόμο με καλά ζεσταμένη τη μηχανή, βρες ένα μέρος να σταματήσεις και άνοιξε το καπό (για να βλέπεις/ακούς το βεντιλατέρ) χωρίς να σβήσεις τη μηχανή.

                                        Περίμενε να δεις πότε ανάβει το βεντιλατέρ ψύξης.

                                        Αν ανάψει το βεντιλατέρ μόλις η βελόνα περάσει το 1/4-3/8 (που δούλευε παλιά) τότε το ψυγείο σου είναι λερωμένο (από έξω ή από μέσα).
                                        Από έξω καθαρίζει εύκολα.

                                        Αν ανάψει το βεντιλατέρ μόλις η βελόνα φτάσει στη μέση, τότε φταίει ο θερμοστάτης (μπορεί να μην ανοίγει εντελώς ο θερμοστάτης του νερού ή ο ηλεκτρικός που ανάβει το βεντιλατέρ).

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 11
                                        • D
                                          driver01 last edited by

                                          Ο χρήστης iceman_n έγραψε:

                                          Παιδιά έχω το πρόβλημα που γράφω και στον τίτλο του θέματος.
                                          Ανεβάζει θερμοκρασία το Punto, μόνο όταν πέσω σε κίνηση.

                                          Όταν κινούμαι σταθερά με 50-60 χιλιόμετρα και παραπάνω όλα καλά (ο δεικτησ θερμοκρασίας είναι περίπου στο 1/4 )
                                          Και με σταθερή ταχύτητα 140 χλμ πάλι όλα καλά.
                                          Όταν όμως πέσω σε μποτιλιάρισμα και μειώσω και ταχύτητα, μετά από 3-4 λεπτά ανεβαίνει η θερμοκρασία και ο δείκτης πάει στο 1/2.
                                          (Η φυσιολογική θερμοκρασία του συγκεκριμενου αυτοκινητου εδώ και αρκετά χρόνια είναι ανάμεσα στο 1/4 και στο 3/8).

                                          Δεν το έχω αφήσει να ανέβει παραπάνω, διότι βάζω το καλοριφέρ στο** ΖΕΣΤΟ και στην 4η σκάλα**, και μετά από λίγο η θερμοκρασία πέφτει σιγά-σιγά και μόλις καταφέρω και ξεπεράσω το μποτιλιάρισμα πάει στο 1/4, και κλείνω το καλοριφέρ.
                                          Αν δεν συναντήσω μποτιλιάρισμα , όλα καλά.
                                          Αν όμως πετύχω μποτιλιάρισμα αργότερα, συμβαίνει πάλι αυτό που περιέγραψα παραπάνω.

                                          Σε τι πιστεύετε ότι μπορεί να οφείλεται αυτό ?

                                          το συγκεκριμενο αυτοκινητο πρεπει παντα να ειναι η θερμοκρασια νερων στη μεση...ειτε σε κινηση ειτε σε πορεια με 120χλμ ειτε οτιδηποτε...οτιδηποτε αλλο δεν ειναι φυσιολογικο....

                                          αλλαζεις θερμοστατη (ειναι φτηνος), κανεις σωστη εξαερωση και αλλαζεις ταπα στο παγουρι πληρωσης (μονο γνησια, οτιδηποτε αλλο δεν στεγανοποιει καλα)...τελος το κυκλωμα μεσα εχει αερα ειναι 100% σιγουρο και θα δεις οτι μολις αδειασεις τα νερα θα βγαλεις πολυ μικροτερη ποσοτητα σε σχεση με οτι ειχες βαλει για να το γεμισεις...κανεις τα παραπανω και μιλαμε

                                          *σημειωση για την ταπα που σου ειπα να παρεις, υπαρχει πιθανοτητα να την παρεις απο αντιπροσωπεια και να ειναι ιμιτασιον
                                          κανονικα πρεπει να ειναι μαυρη η ταπα και οχι μπλε...

                                          ο θερμοστάτης (aftermarket) έχει κάνει γύρω στις 30.000 χλμ
                                          Δηλαδή θες να πεις ότι αν και βλέπω MAX στο παγούρι , αυτό δεν ισχύει επειδή έχι κι αέρα μέσα ? Δεν το είχα σκεφτεί ...
                                          Τώρα όσον αφορά την τάπα, με αυτήν την τάπα (ΜΠΛΕ) κυκλοφορώ πολλά χρόνια, χωρίς να έχω στο παρελθόν ποτέ ξανά τέτοιο πρόβλημα

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 8
                                          • D
                                            driver01 last edited by

                                            Ο χρήστης nickolas έγραψε:
                                            Άφησέ το περισσότερο να δεις αν θα πλησιάσει τα κόκκινα. Τα βεντιλατέρ συνήθως έχουν δύο σκάλες και η 2η μπαίνει αφού ξεπεράσει τη μέση ο δείκτης στα περισσότερα αυτοκίνητα. Σε πολλά αυτοκίνητα τουλάχιστον η 2η σκάλα μπαίνει πάνω από τους 100C. Αν δε σου πάει στα κόκκινα εγώ δε θα έκανα τίποτα. Οι αυξομειώσεις θερμοκρασίας όπως τις περιγράφεις είναι φυσιολογικές. Τουλάχιστον για το Κόρσα μου, και έχω δει πολλούς να ταλαιπωρούνται αλλάζοντας θερμοστάτη τσάμπα και μετά να έχουν έξτρα προβλήματα από τον μούφα θερμοστάτη που έβαλαν.

                                            nickola σ ευχαριστώ που ασχοληθηκες με το θέμα, αλλα να το αφήσω να πλησιάσει στα κόκκινα δεν νομίζω οτι θα κάνει καλό .
                                            Επίσης οι διακυμάνσεις θερμοκρασιας που περιγραφω σίγουρα δεν ειναι φυσιολογικεσ , διοτι στο συγκεκριμενο αυτοκινητο εδω και τοσα χρονια και με το ιδιο setup, ΔΕΝ συνέβαιναν.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 1 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr