-
Ανοίγω αυτό το θέμα για να μας πείτε οι υγραεριοκίνητοι τις καταναλώσεις σας. Πόσο έκαιγε με βενζίνη και πόσο τώρα με υγραέριο και πόσο πιστεύετε ότι έπεσε το κόστος σας σε καύσιμα.
Για να ξεκινήσω, βάζω τις επίσημες καταναλώσεις του KIA Picanto LPG σε σύγκριση με τον 1000άρη βενζίνης
Στον αστικό κύκλο καίει 8,2λ LPG έναντι 5,4λ βενζίνης του απλού μοτέρ. Με τιμή LPG 0,87 και αμόλυβδης 1,63 το όφελος είναι ~20% οικονομία σε χρήματα.
-
Ανοίγω αυτό το θέμα για να μας πείτε οι υγραεριοκίνητοι τις καταναλώσεις σας. Πόσο έκαιγε με βενζίνη και πόσο τώρα με υγραέριο και πόσο πιστεύετε ότι έπεσε το κόστος σας σε καύσιμα.
Για να ξεκινήσω, βάζω τις επίσημες καταναλώσεις του KIA Picanto LPG σε σύγκριση με τον 1000άρη βενζίνης
Στον αστικό κύκλο καίει 8,2λ LPG έναντι 5,4λ βενζίνης του απλού μοτέρ. Με τιμή LPG 0,87 και αμόλυβδης 1,63 το όφελος είναι ~20% οικονομία σε χρήματα.
-
Ανοίγω αυτό το θέμα για να μας πείτε οι υγραεριοκίνητοι τις καταναλώσεις σας. Πόσο έκαιγε με βενζίνη και πόσο τώρα με υγραέριο και πόσο πιστεύετε ότι έπεσε το κόστος σας σε καύσιμα.
Για να ξεκινήσω, βάζω τις επίσημες καταναλώσεις του KIA Picanto LPG σε σύγκριση με τον 1000άρη βενζίνης
Στον αστικό κύκλο καίει 8,2λ LPG έναντι 5,4λ βενζίνης του απλού μοτέρ. Με τιμή LPG 0,87 και αμόλυβδης 1,63 το όφελος είναι ~20% οικονομία σε χρήματα.
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Ανοίγω αυτό το θέμα για να μας πείτε οι υγραεριοκίνητοι τις καταναλώσεις σας. Πόσο έκαιγε με βενζίνη και πόσο τώρα με υγραέριο και πόσο πιστεύετε ότι έπεσε το κόστος σας σε καύσιμα.Για να ξεκινήσω, βάζω τις επίσημες καταναλώσεις του KIA Picanto LPG σε σύγκριση με τον 1000άρη βενζίνης
Στον αστικό κύκλο καίει 8,2λ LPG έναντι 5,4λ βενζίνης του απλού μοτέρ. Με τιμή LPG 0,87 και αμόλυβδης 1,63 το όφελος είναι ~20% οικονομία σε χρήματα.
καλυτερα θα ειναι να βαλουμε τις πραγματικες καταναλωσεις που βλεπουμε στο δρομο και οχι τις θεωρητικες που δινουν τα εργοστασια και δεν μπορουμε να τις πιασουμε ουτε σε γκρεμο με σβηστο κινητηρα.
-
Το αυτοκίνητο ξεκινάει με βενζίνη και μέχρι να ζεσταθεί καίει βενζίνη. Επίσης κάποιες φορές-ανοίγματα- κινείται μόνο με βενζίνη.
Οπότε σε μένα προσθέτω βενζίνη + αέριο και βγαίνει μικτή κατανάλωση 9,36/100. Μόνο με βενζίνη έκαιγα 7,96/100. Χρηματικά η κατανάλωση αερίου και βενζίνης για 24.004 χιλιόμετρα που έχω υγραέριο μου έχει στοιχίσει 2143€. Αν αυτά τα χιλιόμετρα τα έκανα με βενζίνη με τιμή 1,63 θα χρειαζόμουν 3113 €. -
Ο χρήστης famas έγραψε:
Το αυτοκίνητο ξεκινάει με βενζίνη και μέχρι να ζεσταθεί καίει βενζίνη. Επίσης κάποιες φορές-ανοίγματα- κινείται μόνο με βενζίνη.
Οπότε σε μένα προσθέτω βενζίνη + αέριο και βγαίνει μικτή κατανάλωση 9,36/100. Μόνο με βενζίνη έκαιγα 7,96/100. Χρηματικά η κατανάλωση αερίου και βενζίνης για 24.004 χιλιόμετρα που έχω υγραέριο μου έχει στοιχίσει 2143€. Αν αυτά τα χιλιόμετρα τα έκανα με βενζίνη με τιμή 1,63 θα χρειαζόμουν 3113 €.Σκέτο το υγραέριο χωρίς τις βενζίνες μέσα πόσο σου βγήκε; Έχεις καταγραφή;
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Ανοίγω αυτό το θέμα για να μας πείτε οι υγραεριοκίνητοι τις καταναλώσεις σας. Πόσο έκαιγε με βενζίνη και πόσο τώρα με υγραέριο και πόσο πιστεύετε ότι έπεσε το κόστος σας σε καύσιμα.Για να ξεκινήσω, βάζω τις επίσημες καταναλώσεις του KIA Picanto LPG σε σύγκριση με τον 1000άρη βενζίνης
Στον αστικό κύκλο καίει 8,2λ LPG έναντι 5,4λ βενζίνης του απλού μοτέρ. Με τιμή LPG 0,87 και αμόλυβδης 1,63 το όφελος είναι ~20% οικονομία σε χρήματα.
Το 8,2 το βρίσκω τραγικό! Δες και στο σπριτμόνιτορ.ντε
-
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Το αυτοκίνητο ξεκινάει με βενζίνη και μέχρι να ζεσταθεί καίει βενζίνη. Επίσης κάποιες φορές-ανοίγματα- κινείται μόνο με βενζίνη.
Οπότε σε μένα προσθέτω βενζίνη + αέριο και βγαίνει μικτή κατανάλωση 9,36/100. Μόνο με βενζίνη έκαιγα 7,96/100. Χρηματικά η κατανάλωση αερίου και βενζίνης για 24.004 χιλιόμετρα που έχω υγραέριο μου έχει στοιχίσει 2143€. Αν αυτά τα χιλιόμετρα τα έκανα με βενζίνη με τιμή 1,63 θα χρειαζόμουν 3113 €.Σκέτο το υγραέριο χωρίς τις βενζίνες μέσα πόσο σου βγήκε; Έχεις καταγραφή;
Όσο λέει η υπογραφή, δλδ. 8,5 /100.
-
Ο χρήστης famas έγραψε:
Το αυτοκίνητο ξεκινάει με βενζίνη και μέχρι να ζεσταθεί καίει βενζίνη. Επίσης κάποιες φορές-ανοίγματα- κινείται μόνο με βενζίνη.
Οπότε σε μένα προσθέτω βενζίνη + αέριο και βγαίνει μικτή κατανάλωση 9,36/100. Μόνο με βενζίνη έκαιγα 7,96/100. Χρηματικά η κατανάλωση αερίου και βενζίνης για 24.004 χιλιόμετρα που έχω υγραέριο μου έχει στοιχίσει 2143€. Αν αυτά τα χιλιόμετρα τα έκανα με βενζίνη με τιμή 1,63 θα χρειαζόμουν 3113 €.Σκέτο το υγραέριο χωρίς τις βενζίνες μέσα πόσο σου βγήκε; Έχεις καταγραφή;
Όσο λέει η υπογραφή, δλδ. 8,5 /100.
Σε χρήμα εννοώ.
-
1788 ευρώ.
-
Εντάξει, καλούτσικα είναι.
-
Εγώ εύχομαι να καταλήξουν στην τσέπη κ όχι στους μάστορες!!!
-
nickolas πολύ καλό θέμα άνοιξες προπαντός σε υποψήφιους για υγραεριοκίνηση μια που ορισμένοι εγκαταστάτες συνήθως αποφεύγουν να αναφέρουν ή ακόμα ψεύδονται για προφανή λόγο.
Σε Honda Jazz 1,3 mod 05 η διαφορά που έχω επανειλημμένος μετρήσει είναι 18% παραπάνω αέριο σε σχέση με βενζίνη. Έχω πειραματιστεί ακόμα και με σκέτο προπάνιο αλλά διαφορά σε σχέση με το μίγμα των πρατηρίων δεν υπήρχε πουθενά.
-
Με Corolla 1.4 καταναλωση βενζινης αστικο κυκλο 5,4-6l/100km και με υγραεριο 6,5-7λ/100km.
Γνωμη μου οτι αξιζει να βαλει καποιος υγραεριο μονο αν
--- κανει πολλα χιλιομετρα μηνιαιως,>2000-2500km/μηνιαιως
---εχει βασικες γνωσεις μηχανολογιας(η ποιοτητα της εγκαταστασης δεν εχει καμια σχεση με εργοστασιακη εγκατασταση),
---το αμαξι του δεν ειναι απο τα πιο ζημιαρικα με υγραεριο,
---ωστοσο να γνωριζει οτι μπορει να χρειαστει εν τελει να βαλει βαθια το χερι στη τζεπη λογω βλαβης κινητηρα
---μενει δυτικη αττικη ¨η κεντικη Ελλαδα οπου εχουν φθηνοτερες τιμες υγραεριου ολο τον χρονο
Τα μαστορια πολλες φορες ειναι τραγικα στο after sale service ,και δυστυχως αρκετοι δειχνουν οτι ειναι μετρ προχειροτητας. -
Ο χρήστης vasilis234 έγραψε:
Με Corolla 1.4 καταναλωση βενζινης αστικο κυκλο 5,4-6l/100kmΑυτά τα νούμερα πως τα έβγαλες; Σε ποια πόλη;
-
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Με Corolla 1.4 καταναλωση βενζινης αστικο κυκλο 5,4-6l/100km
Αυτά τα νούμερα πως τα έβγαλες; Σε ποια πόλη;
τον ρυμουλκει ο μπροστινος
-
Διανυω καθημερινα 122km εντος αττικης-Αθηνα (απο την μια ακρη στην αλλη) για να παω στη δουλεια μου .
Ταχυτητα εως 85-90χιλ/ωρα.
Η αληθεια ειναι οτι το τελικο κοστος οταν καταναλωνωνει υγραεριο ειναι μεγαλυτερο γιατι ψεκαζει και βενζινη μετα τις 2000rpm.
Σε κινηση σε αυτοκινητοδρομο η καταναλωση σε βενζινη ειναι περιπου 7l/100km.Τα τελευταια δεκα χρονια Ηλια που το εχω, εχοντας κανει 160000χλμ, δεν εχει χρειαστει ποτε να με ρυμουλκησουν.Δεν ξερω για σενα αν εχει χρειαστει.
-
Ο χρήστης vasilis234 έγραψε:
Διανυω καθημερινα 122km εντος αττικης-Αθηνα (απο την μια ακρη στην αλλη) για να παω στη δουλεια μου .
Ταχυτητα εως 85-90χιλ/ωρα.
Η αληθεια ειναι οτι το τελικο κοστος οταν καταναλωνωνει υγραεριο ειναι μεγαλυτερο γιατι ψεκαζει και βενζινη μετα τις 2000rpm.
Σε κινηση σε αυτοκινητοδρομο η καταναλωση σε βενζινη ειναι περιπου 7l/100km.Το διάβασα, το ξαναδιάβασα, δε μπορώ να καταλάβω τι λες!
-
Με Corolla 1.4 καταναλωση βενζινης αστικο κυκλο 5,4-6l/100km και με υγραεριο 6,5-7λ/100km.
εγω αυτη την καταναλωση που λες οτι εχεις στην βενζινη δεν την πιστευω.
-
Κοιτα ,εκανα 120km ημερισιως,και γεμιζα το ντεποζιτο ανα 5 εργασιμες,αρα το υπολόγισα ουκ ολίγες φορες.Με τα λαστιχα καλα φουσκωμενα και τις στροφες της μηχανης εως 2200rpm (εως 80km/h) ειχε σταθεροποιηθει περιπου 5,9l/km.
Πιστευω οτι καθε αμαξι εχει μια ταχυτητα που μπορει να κινηθει στο μεγιστο οικονομικα.
Για το Corolla 1,4 πενταταχυτο 70-80km/h ειναι πιστευω η πιο οικονομικη ταχυτητα να κινηθει κανεις.Τωρα για 6ταχυτα με περισσοτερα κυβικα αυτη η ταχυτητα μπορει να ειναι 100-110km/h.Alexeft, απλα περιγραφω τις συνθηκες μετακινησης και την καταναλωση βενζινης και υγραεριου
Υγραεριοκίνηση/Καταναλώσεις