Πιστευω, οτι κρινοντας απο το δικο μου αυτοκινητο, 1.4 με πενταρι σασμαν ,αν κινουμαι αττικη οδο με 100-110km/h, δηλ
3000-3200rpm ,εχω μεγαλυτερη καταναλωση απο την κινηση σε αστικο κυκλο με μεγιστη ταχυτητα 80km/h και εως 2000rpm.
Αυτη η οδηγηση βεβαια, ειναι ταξιτση και πρεπει να εχει πολυ υπομονη καποιος να την κανει.
Πολυ αξιοπιστος ειναι και ο μετρητης της στιγμιαιας καταναλωσης που το αποδεικνύει.
Τωρα αν εννοουμε αστικο κυκλο μονο την κινηση σε ωρα αιχμης με φαναρια ανα 300μετρα τοτε σιγουρα θα εχουμε μεγαλυτερη καταναλωση.
Latest posts made by vasilis234
-
RE: Υγραεριοκίνηση/Καταναλώσεις
-
RE: Περί Συμπλέκτη/Δίσκων/Πλατώ
Αλλαξα προσφατα σε Corolla, προτεινω ανεπιφυλακτα Aisin, τιμη περιπου 120 ευρω και 100 ευρω τα εργατικα
-
RE: Υγραεριοκίνηση/Καταναλώσεις
Καταναλωση υγραεριου στο Corolla, απο 15 εως 20% περισσοτερο απο οτι με βενζινη.
Επισης, extra πρεπει να υπολογισουμε, την βενζινη που καει στην αρχη μεχρι να ζεσταθουν τα νερα και
την βενζινη που μπορει να ψεκαζει μετα απο καποιες στροφες.
Το υγραεριο ειναι καθαρα για οικονομικη οδηγηση.Αν καποιος εχει βαρη ποδι με υγραεριο, θα δει την καταναλωση να αυξανεται πανω απο 25%Αlexeft πρωτον: το αμαξι του πατερα σου ειναι super αμαξι αφου ειναι Corolla
δευτερον :αν το εχεις υπολογισει αρκετες φορες με αδειασμα και μετα φουλαρισμα ρεζερβουαρ δεν αμφιαβαλλω οτι ειναι
ετσι οπως τα λες -
RE: Υγραεριοκίνηση/Καταναλώσεις
4,5 λιτρα δεν εχω καταφερει ποτε.Αλλα επειδη το θεμα του νηματος ειναι Υγραεριοκινηση/Καταναλωσεις απλα να πω οτι καλυτερη καταναλωση εχει καποιος οταν βαλει μπεκ αναλογα της βενζινης και το συστημα ειναι συνδεδεμενο με την OBD για ρυθμιση του μειγματος εν κινηση.
-
RE: ΦΙΜΕ ΤΖΑΜΙΑ
Δεν νομιζω να βαζει κανεις μεμβρανες με ξηλωμα ταπετσαριων ,κανενα ωφελος και αυξανονται οι εργατοωρες. Πάντως στο youtube εχει πολλα κλιπακια πως τοποθετουνται οι μεμβρανες και το πιο απαραιτητο ειναι το Johnson and Johnson σαμπουαν οχι πια δακρυα χαχα!
-
RE: Υγραεριοκίνηση/Καταναλώσεις
Κοιτα ,εκανα 120km ημερισιως,και γεμιζα το ντεποζιτο ανα 5 εργασιμες,αρα το υπολόγισα ουκ ολίγες φορες.Με τα λαστιχα καλα φουσκωμενα και τις στροφες της μηχανης εως 2200rpm (εως 80km/h) ειχε σταθεροποιηθει περιπου 5,9l/km.
Πιστευω οτι καθε αμαξι εχει μια ταχυτητα που μπορει να κινηθει στο μεγιστο οικονομικα.
Για το Corolla 1,4 πενταταχυτο 70-80km/h ειναι πιστευω η πιο οικονομικη ταχυτητα να κινηθει κανεις.Τωρα για 6ταχυτα με περισσοτερα κυβικα αυτη η ταχυτητα μπορει να ειναι 100-110km/h.Alexeft, απλα περιγραφω τις συνθηκες μετακινησης και την καταναλωση βενζινης και υγραεριου
-
RE: Υγραεριοκίνηση/Καταναλώσεις
Διανυω καθημερινα 122km εντος αττικης-Αθηνα (απο την μια ακρη στην αλλη) για να παω στη δουλεια μου .
Ταχυτητα εως 85-90χιλ/ωρα.
Η αληθεια ειναι οτι το τελικο κοστος οταν καταναλωνωνει υγραεριο ειναι μεγαλυτερο γιατι ψεκαζει και βενζινη μετα τις 2000rpm.
Σε κινηση σε αυτοκινητοδρομο η καταναλωση σε βενζινη ειναι περιπου 7l/100km.Τα τελευταια δεκα χρονια Ηλια που το εχω, εχοντας κανει 160000χλμ, δεν εχει χρειαστει ποτε να με ρυμουλκησουν.Δεν ξερω για σενα αν εχει χρειαστει.
-
RE: Υγραεριοκίνηση/Καταναλώσεις
Με Corolla 1.4 καταναλωση βενζινης αστικο κυκλο 5,4-6l/100km και με υγραεριο 6,5-7λ/100km.
Γνωμη μου οτι αξιζει να βαλει καποιος υγραεριο μονο αν
--- κανει πολλα χιλιομετρα μηνιαιως,>2000-2500km/μηνιαιως
---εχει βασικες γνωσεις μηχανολογιας(η ποιοτητα της εγκαταστασης δεν εχει καμια σχεση με εργοστασιακη εγκατασταση),
---το αμαξι του δεν ειναι απο τα πιο ζημιαρικα με υγραεριο,
---ωστοσο να γνωριζει οτι μπορει να χρειαστει εν τελει να βαλει βαθια το χερι στη τζεπη λογω βλαβης κινητηρα
---μενει δυτικη αττικη ¨η κεντικη Ελλαδα οπου εχουν φθηνοτερες τιμες υγραεριου ολο τον χρονο
Τα μαστορια πολλες φορες ειναι τραγικα στο after sale service ,και δυστυχως αρκετοι δειχνουν οτι ειναι μετρ προχειροτητας.