-
Σκέφτομαι το 1.0 skoda citigo ως δεύτερο αμάξι πόλης .
Πρόκειται για κινητήρα βενζίνης . Ο προβληματισμός μου τωρα;
Την σημερον ημέρα που το 60-70% των νέων αμαξιων ειναι πετραιλεοκαι με προοπτική να το κρατήσω για χρονια πως την κρίνεται ως επιλογη?Απο οτι ακούω τα 1.1 ντίζελ ειναι τελείως ψόφια, αλλα ποιο οικονομικά ελεω και τιμής ντίζελ. Αυτο οσο πηγαίνεις με 100-110 εισαι στα 4-5 λίτρα βενζίνη όμως, με αξιοπρεπείς επιταχύνσεις για την κατηγορία πάντα.
Τι σκέψεις σας.
-
Σκέφτομαι το 1.0 skoda citigo ως δεύτερο αμάξι πόλης .
Πρόκειται για κινητήρα βενζίνης . Ο προβληματισμός μου τωρα;
Την σημερον ημέρα που το 60-70% των νέων αμαξιων ειναι πετραιλεοκαι με προοπτική να το κρατήσω για χρονια πως την κρίνεται ως επιλογη?Απο οτι ακούω τα 1.1 ντίζελ ειναι τελείως ψόφια, αλλα ποιο οικονομικά ελεω και τιμής ντίζελ. Αυτο οσο πηγαίνεις με 100-110 εισαι στα 4-5 λίτρα βενζίνη όμως, με αξιοπρεπείς επιταχύνσεις για την κατηγορία πάντα.
Τι σκέψεις σας.
-
Σκέφτομαι το 1.0 skoda citigo ως δεύτερο αμάξι πόλης .
Πρόκειται για κινητήρα βενζίνης . Ο προβληματισμός μου τωρα;
Την σημερον ημέρα που το 60-70% των νέων αμαξιων ειναι πετραιλεοκαι με προοπτική να το κρατήσω για χρονια πως την κρίνεται ως επιλογη?Απο οτι ακούω τα 1.1 ντίζελ ειναι τελείως ψόφια, αλλα ποιο οικονομικά ελεω και τιμής ντίζελ. Αυτο οσο πηγαίνεις με 100-110 εισαι στα 4-5 λίτρα βενζίνη όμως, με αξιοπρεπείς επιταχύνσεις για την κατηγορία πάντα.
Τι σκέψεις σας.
-
Το κακό με την πετρελαιολαγνεία έχει παραγίνει. Είπανε στην γριά να χέσει κι αυτή ξεκωλώθηκε με άλλα λόγια. Δεν καταλαβαίνω γιατί σε προβληματίζει η βενζίνη ως καύσιμο.
-
Έχω οικονομικότερη επιλογη στα 1.0 σε ντιζελ που να μην σέρνεται?
-
Υπαρχει και το Panda multijet!! Αν εψαχνα κατι σε αυτοκινητο πολης σιγουρα θα το κοιταζα.
Αλλα και το Citigo ισως να ναι το μονο απο την τριαδα που να κοιταζα.
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Έχω οικονομικότερη επιλογη στα 1.0 σε πντιζελ που να μην σέρνεται?Όχι, όλα σέρνονται ειδικά αν βγεις περιαστικά και χρειαστείς δύναμη. Πάρε την βενζινούλα να μην έχεις και τον ήχο της τράτας... Δες και το Panda Twinair.
-
To πάντα τι ειναι ντίζελ ή βενζινη? βγαίνει σε 1.0 1.1?
Είπες για τριάδα αυτοκινήτων , το τρίτο ποιο ειναι? -
Panda Multijet = Turbodiesel 1300 κυβικά
Panda Twinair = Τουρμποβενζίνη 875 κυβικά.Στα μικρά το παιχνίδι παίζεται ανάμεσα στην τριάδα της VW (Up, Mii, Citigo), του Fiat Panda και του KIA Picanto. Σε αυτά θα προστεθεί λογικά και η νέα τριάδα της Toyota-PSA.
-
σε αυτο το ειδος αυτοκινητου δεν πιστευω να ειναι κακο να παρει κανεις ντιζελακι...
εδω αλλοι αγοραζουν 330d και ακουγεται σαν τρακτερ τι να λεμε τα παντα ολα πανδαισια...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Panda Multijet = Turbodiesel 1300 κυβικά
Panda Twinair = Τουρμποβενζίνη 875 κυβικά.Στα μικρά το παιχνίδι παίζεται ανάμεσα στην τριάδα της VW (Up, Mii, Citigo), του Fiat Panda και του KIA Picanto. Σε αυτά θα προστεθεί λογικά και η νέα τριάδα της Toyota-PSA.
Πολυ καλο βλέπω σε προδιαγραφές το twinair ποιο γρήγορο απο το citigo και ομοίως αρκετό πορτ μπαγκαζ . Δεν ξερω όμως αν φρενάρει σαν το σκοντα , αν ειναι τόσο άνετο μεσα οσο το σκοντα, ειναι και ποιο ακριβό απο οτι βλέπω. Απο αξιοπιστία σκοντα με φιατ, γερνουμε προς σκοντα?
-
Ο χρήστης pik. έγραψε:
σε αυτο το ειδος αυτοκινητου δεν πιστευω να ειναι κακο να παρει κανεις ντιζελακι...εδω αλλοι αγοραζουν 330d και ακουγεται σαν τρακετ τι να λεμε τα παντα ολα πανδαισια...
Ναι υπαρχει 1.0 ντίζελ που να μην σέρνεται όμως?
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Panda Multijet = Turbodiesel 1300 κυβικά
Panda Twinair = Τουρμποβενζίνη 875 κυβικά.Στα μικρά το παιχνίδι παίζεται ανάμεσα στην τριάδα της VW (Up, Mii, Citigo), του Fiat Panda και του KIA Picanto. Σε αυτά θα προστεθεί λογικά και η νέα τριάδα της Toyota-PSA.
Πολυ καλο βλέπω σε προδιαγραφές το twinair ποιο γρήγορο απο το citigo και ομοίως αρκετό πορτ μπαγκαζ . Δεν ξερω όμως αν φρενάρει σαν το σκοντα , αν ειναι τόσο άνετο μεσα οσο το σκοντα, ειναι και ποιο ακριβό απο οτι βλέπω. Απο αξιοπιστία σκοντα με φιατ, γερνουμε προς σκοντα?
Το Σκόντα είναι λίγο πιο σπορτιφ (όσο μπορεί να είναι ένα τέτοιο κουνούπι) αλλά και το Panda είναι κορυφαίο οδηγικά. Μια χαρά αξιόπιστα είναι τα Fiat, για τα VW ακούγονται πολύ περισσότερα...
-
Μπαίνει και το πάντα στο μικροσκόπιο καθώς ειναι αρκετα ποιο γρήγορο, χωρις τέλη, περισσότερα άλογα, και λίγο ποιο οικονομικό. Βέβαια εχει κοντύτερο μεταξονιο, αλλα κοστίζει και 2000 χιλ παραπάνω. Μεγάλη διαφορα το κοστος. Και νομίζω μπορει να πιάνει και τα 4500 για την αντίστοιχη έκδοση πχ την lounge καθώς βλέπω στο φιατ πολλα ειναι με εξτρα χρέωση. Πολυ ακριβότερο Δλδ. Το σκοντα στην Lounge έκδοση εχει σχεδόν τα πάντα και προσφορα τώρα αυτόματο κιβώτιο με 10.000!
-
Diesel μικρό που να μή σέρνεται ειναι το Lancia Y, Fiat 500, καθώς και opel corsa (ολα με 95 άλογα και ροπή!)
-
Για 1000άρια ρωτάει ο άνθρωπος.
-
Μια χαρά είναι το Skoda πάρε το και αυτόματο να κάνεις την δουλειά σου ξεκούραστα μέσα στην πόλη.
Τόσα χρόνια η βενζίνη ήταν μονόδρομος δεν χάλασε ο κόσμος.
Στο κάτω κάτω της γραφής το ντίζελ συμφέρει όταν κάνεις 20,000- 25,000 χλμ το χρόνο και βάλε.. Για να τα κάνεις αυτά τα χιλιόμετρα εντός πόλης πρέπει να είσαι 18 ώρες στο τιμόνι ... -
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Δεν ξερω όμως αν φρενάρει σαν το σκοντα , αν ειναι τόσο άνετο μεσα οσο το σκοντα,Από πότε τα skoda έχουν φήμη στο φρενάρισμα?
Τους χώρους πας και τους βλέπεις. -
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Σκέφτομαι το 1.0 skoda citigo ως δεύτερο αμάξι πόλης .
Πρόκειται για κινητήρα βενζίνης . Ο προβληματισμός μου τωρα;
Την σημερον ημέρα που το 60-70% των νέων αμαξιων ειναι πετραιλεοκαι με προοπτική να το κρατήσω για χρονια πως την κρίνεται ως επιλογη?Απο οτι ακούω τα 1.1 ντίζελ ειναι τελείως ψόφια, αλλα ποιο οικονομικά ελεω και τιμής ντίζελ. Αυτο οσο πηγαίνεις με 100-110 εισαι στα 4-5 λίτρα βενζίνη όμως, με αξιοπρεπείς επιταχύνσεις για την κατηγορία πάντα.
Τι σκέψεις σας.
Αφού σε ενδιαφέρει η οικονομία και θες να κρατήσεις την σπιρτάδα του βενζινοκινητήρα μπορείς να δεις ακριβώς τα ίδια αυτοκίνητα skoda citigo και fiat panda με τους ίδιους κινητήρες βενζίνης αλλά και με φυσικό αέριο (CNG, όχι LPG). Αν έχει πρατήριο κάπου κοντά που να σε βολεύει να φουλάρεις είναι καλή περίπτωση καθώς έχει και επιδότηση για τα εργοστασιακά CNG αυτοκίνητα.
Πρακτικά οι επιδόσεις του βενζινοκινητήρα είναι σχεδόν ίδιες αλλά κερδίζεις σε οικονομία καυσίμου. Αφού είναι εργοστασιακό δεν σου τρώει όλο το πορτ μπαγκάζ με την μποτίλια και είναι φθηνότερο από το υγραέριο σαν καύσιμο. Δες κι εδώ στο φόρουμ το τοπικό για περισσότερες πληροφορίες -
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Δεν ξερω όμως αν φρενάρει σαν το σκοντα , αν ειναι τόσο άνετο μεσα οσο το σκοντα,
Από πότε τα skoda έχουν φήμη στο φρενάρισμα?
Τους χώρους πας και τους βλέπεις.Το φρενάρισμα μου το διαφημίσε ο πωλητής, θα το δω στο td τους χώρους τους ειδα και ειναι άψογη την κατηγορία και ειμαι 1.90. Δεν περίμενα με την καμια να βολευομουν τόσο καλα στο σκοντα
1000αρι βενζίνα το 2014? και αν ναι ποιο?