-
Καλημέρα σε όλους.
Κατα την άποψή μου τα 2 πιο όμορφα hatchback. Με ενδιαφέρει η diesel έκδοση στα 1500 cc με τα 109 άλογα και ο d2 κινητήρας αντίστοιχα. Με κάποια extra όπως πακέτο style, bluetooth με αναβαθμισμένο ράδιο και επέκταση εγγύσης για 2 χρόνια το a class και με κάποια συστήματα ασφαλείας νεκρής γωνίας, μεταλλικό χρώμα και επέκταση εγγύησης το volvo έχουν μια διαφορά στα 1000 ευρώ (παραπάνω το a class). κοντά στα ίδια χρήματα (25000€ και 26000€)
Ποια η άποψή σας; απο θέμα αξιοπιστίας και βλαβών; κόστος σέρβις;
-
Καλημέρα σε όλους.
Κατα την άποψή μου τα 2 πιο όμορφα hatchback. Με ενδιαφέρει η diesel έκδοση στα 1500 cc με τα 109 άλογα και ο d2 κινητήρας αντίστοιχα. Με κάποια extra όπως πακέτο style, bluetooth με αναβαθμισμένο ράδιο και επέκταση εγγύσης για 2 χρόνια το a class και με κάποια συστήματα ασφαλείας νεκρής γωνίας, μεταλλικό χρώμα και επέκταση εγγύησης το volvo έχουν μια διαφορά στα 1000 ευρώ (παραπάνω το a class). κοντά στα ίδια χρήματα (25000€ και 26000€)
Ποια η άποψή σας; απο θέμα αξιοπιστίας και βλαβών; κόστος σέρβις;
-
Καλημέρα σε όλους.
Κατα την άποψή μου τα 2 πιο όμορφα hatchback. Με ενδιαφέρει η diesel έκδοση στα 1500 cc με τα 109 άλογα και ο d2 κινητήρας αντίστοιχα. Με κάποια extra όπως πακέτο style, bluetooth με αναβαθμισμένο ράδιο και επέκταση εγγύσης για 2 χρόνια το a class και με κάποια συστήματα ασφαλείας νεκρής γωνίας, μεταλλικό χρώμα και επέκταση εγγύησης το volvo έχουν μια διαφορά στα 1000 ευρώ (παραπάνω το a class). κοντά στα ίδια χρήματα (25000€ και 26000€)
Ποια η άποψή σας; απο θέμα αξιοπιστίας και βλαβών; κόστος σέρβις;
-
Σαν αμαξι ποιο ολοκληρωνενο ειναι σαφως η a class. Ποιο αξιοπιστια σε βλαβες το βολβο. Τα 26.000 με πακετο το ντιζελ της μερσεντες λιγο μου φαινεται. Σιγουρα δεν ειναι κανα 2.000 πανω?
Στάλθηκε από το GT-N7100 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Σαφέστατα την Α με τον αξιόπιστο και δοκιμασμένο αρκετά πλέον 1,5 της Renault-Nissan.
Στάλθηκε από το GT-I9195 μου
-
Εγω παλι νομιζω οτι σε αυτους τους κινητηρες το Volvo φαινεται πιο ολοκληρωμενη επιλογη, με την Merc να παιρνει το πανω χεριμστις πιο πανω κατηγοριες. Γινομαι κουραστικος αλλα θα εβαζα σιγουρα και τον ασσο στην εξισωση αλλα και την Αλφα Ρομεο Τζουλιεττα αν με απασχολουσαν τα χρηματα. Με τον κινητηρα αυτον της Ρενω ( που ειναι μια χαρα κατα τα αλλα) δεν νομιζω να αναδυκνυεται η καλη δουλεια των μηχανικων της Merc. Επιμενω για τον ασσο για καποια κορυφαια στην τιμη και κατηγορια κατ εμε εγγενη χαρακτηριστικα.
- Μοναδικο στην κατηγορια ( οπως και η μερκ) πλαισιο
- Μοναδικος και τεχνολογικα προηγμενος κινητηρας ο 116d
- Πισω κινηση
- Εξαιρετικα εξοπλιστικα πακετα
- Φανταστικο value for money
Ο ασσος ειναι το αμαξι που μετανιωσα που δεν πηρα.....
Στο ερωτημα σου βεβαια η απαντηση μου ειναι Volvo
-
Volvo.
-
Ο χρήστης suncity έγραψε:
Καλημέρα σε όλους.Κατα την άποψή μου τα 2 πιο όμορφα hatchback. Με ενδιαφέρει η diesel έκδοση στα 1500 cc με τα 109 άλογα και ο d2 κινητήρας αντίστοιχα. Με κάποια extra όπως πακέτο style, bluetooth με αναβαθμισμένο ράδιο και επέκταση εγγύσης για 2 χρόνια το a class και με κάποια συστήματα ασφαλείας νεκρής γωνίας, μεταλλικό χρώμα και επέκταση εγγύησης το volvo έχουν μια διαφορά στα 1000 ευρώ (παραπάνω το a class). κοντά στα ίδια χρήματα (25000€ και 26000€)
Ποια η άποψή σας; απο θέμα αξιοπιστίας και βλαβών; κόστος σέρβις;
Αυτά τα 2 ειναι οι κορυφές των hatchback. Ουσιαστικά, πάρε αυτο που σου κάνει κλικ. Στο τεστ drive ενα απο τα 2 θα σου αρέσει παραπάνω. Δεν βρισκω πως θα βγεις χαμένος η δυσαρεστημένος με καποιο απο τα 2.
Απο μερσεντες που γνωριζω στα σερβις δεν θα πρεπει να περιμενεις τιποτε παραπανω απο οσο σε ενα αλλο hatchback οποιασδήποτε μάρκας.
-
Corsair σου έχουν χακαρει τον λογαριασμό;
Sent from my Nexus 4 using 3
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Σαν αμαξι ποιο ολοκληρωνενο ειναι σαφως η a class. Ποιο αξιοπιστια σε βλαβες το βολβο. Τα 26.000 με πακετο το ντιζελ της μερσεντες λιγο μου φαινεται. Σιγουρα δεν ειναι κανα 2.000 πανω?Στάλθηκε από το GT-N7100 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Όχι βγαίνει στα 1000-1200€ πιο ακριβά.
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Σαφέστατα την Α με τον αξιόπιστο και δοκιμασμένο αρκετά πλέον 1,5 της Renault-Nissan.Στάλθηκε από το GT-I9195 μου
Δεν γνωρίζω και πολλά απο κινητήρες λόγω του ότι δεν αλλάζω συχνά αυτοκίνητο. Επειδή είναι της ρενώ και επειδή δεν είμαι φαν της συγκεκριμένης εταιρείας (χωρίς να σημαινει ότι δεν μπορεί να είναι αξιόπιστη) τον φοβόμουν.
-
Ο χρήστης Dasimo έγραψε:
Εγω παλι νομιζω οτι σε αυτους τους κινητηρες το Volvo φαινεται πιο ολοκληρωμενη επιλογη, με την Merc να παιρνει το πανω χεριμστις πιο πανω κατηγοριες. Γινομαι κουραστικος αλλα θα εβαζα σιγουρα και τον ασσο στην εξισωση αλλα και την Αλφα Ρομεο Τζουλιεττα αν με απασχολουσαν τα χρηματα. Με τον κινητηρα αυτον της Ρενω ( που ειναι μια χαρα κατα τα αλλα) δεν νομιζω να αναδυκνυεται η καλη δουλεια των μηχανικων της Merc. Επιμενω για τον ασσο για καποια κορυφαια στην τιμη και κατηγορια κατ εμε εγγενη χαρακτηριστικα.- Μοναδικο στην κατηγορια ( οπως και η μερκ) πλαισιο
- Μοναδικος και τεχνολογικα προηγμενος κινητηρας ο 116d
- Πισω κινηση
- Εξαιρετικα εξοπλιστικα πακετα
- Φανταστικο value for money
Ο ασσος ειναι το αμαξι που μετανιωσα που δεν πηρα.....
Στο ερωτημα σου βεβαια η απαντηση μου ειναι Volvo
ίσως να είμαι κ ο μόνος αλλά δεν με τρελαίνει η θέση οδήγησης της 116, την βρίσκω αρκετα σπορ κ λιγο στενή. Μου άρεσε περισσότερο η προηγούμενη.
-
Ο χρήστης suncity έγραψε:
Σαφέστατα την Α με τον αξιόπιστο και δοκιμασμένο αρκετά πλέον 1,5 της Renault-Nissan.
Στάλθηκε από το GT-I9195 μου
Δεν γνωρίζω και πολλά απο κινητήρες λόγω του ότι δεν αλλάζω συχνά αυτοκίνητο. Επειδή είναι της ρενώ και επειδή δεν είμαι φαν της συγκεκριμένης εταιρείας (χωρίς να σημαινει ότι δεν μπορεί να είναι αξιόπιστη) τον φοβόμουν.
Τότε ότι Nissan σε diesel που υπάρχει στην Ευρώπη (και αλλού) θα έπρεπε να έχει πρόβλημα! Και τα τελευταία χρόνια ο 1,5 κινεί ΟΛΗ την γκάμα μοντέλων της.
Στάλθηκε από το GT-I9195 μου
-
@suncity..
ίσως να είμαι κ ο μόνος αλλά δεν με τρελαίνει η θέση οδήγησης της 116, την βρίσκω αρκετα σπορ κ λιγο στενή. Μου άρεσε περισσότερο η προηγούμενη.....
Ε,τότε πάρε το Volvo...η θέση οδήγησης της Α,είναι πιο σπόρ!!
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Ποιο αξιοπιστια σε βλαβες το βολβο.η jd power διαφωνει παντως... http://autos.jdpower.com/ratings/2014-Vehicle-Dependability-Study-Press-Release.htm δευτερη πιο αξιοπιστη εταιρεια η merc ενω η volvo κατω απο το μεσο ορο.
προσωπικα μου αρεσει η a class παρα πολυ. δεν ηξερα βεβαια οτι ο συγκεκριμενος κινητηρας δεν ειναι merc. λιγο ακυρο κατα τη γνωμη μου να παρεις mercedes με κινητηρα αλλης εταιρειας. σ αυτο το φορουμ βεβαια ειμαι ετοιμος να ακουσω ποσο καμμενη ειναι η merc και ποσο κορυφαια και υπερτεραστια η renault και οτι θα επρεπε ολοι να ευχαριστουμε την καλοσυνη της που προσφερε στην αμπαλη mercedes αυτο τον κινητηρα...
κοιτα και τη σειρα 1 οπως και το lexus ct200h. -
Φιλε μου νομιζω πως στο ερωτημα σου μονο η τσεπη σου και ενα test drive μπορουν να σε βοηθησουν! Οτι και αν ακουσεις περιττο περι αξιοπιστιας και 'ολοκληρωσης'. Και τα 2 αυτοκινητα ειναι πολυ φρεσκα στην κατηγορια τους (συγκριτικα με τον ασσο) με πολλα συστηματα ασφαλειας / ηλεκτρονικα και χαμηλη καταναλωση.
Αν θα προσθετα αυτοκινητο στην shortlist θα ηταν το Α3 κυριως λογω χωρων.
Polestar Alliance
-
Τωρα Δλδ να θεώρησουμε αξιόπιστο έναν πίνακα που λεει οτι η μερσεντες εχει λιγότερες βλάβες απο την χοντα , την Τογιότα, την μαζντα τι να πω δεν μου στέκει . Το σίγουρο ειναι οτι οσο αξιόπιστο ειναι αφορά την Αμερική.
-
Ο χρήστης sdchargers έγραψε:
Ποιο αξιοπιστια σε βλαβες το βολβο.
η jd power διαφωνει παντως... http://autos.jdpower.com/ratings/2014-Vehicle-Dependability-Study-Press-Release.htm δευτερη πιο αξιοπιστη εταιρεια η merc ενω η volvo κατω απο το μεσο ορο.
προσωπικα μου αρεσει η a class παρα πολυ. δεν ηξερα βεβαια οτι ο συγκεκριμενος κινητηρας δεν ειναι merc. λιγο ακυρο κατα τη γνωμη μου να παρεις mercedes με κινητηρα αλλης εταιρειας. σ αυτο το φορουμ βεβαια ειμαι ετοιμος να ακουσω ποσο καμμενη ειναι η merc και ποσο κορυφαια και υπερτεραστια η renault και οτι θα επρεπε ολοι να ευχαριστουμε την καλοσυνη της που προσφερε στην αμπαλη mercedes αυτο τον κινητηρα...
κοιτα και τη σειρα 1 οπως και το lexus ct200h.Κάτι παραπάνω θα ξέρει από εσένα η Merc για να πάρει κινητήρα της Renault... Eίτε σου αρέσει είτε όχι, σε αυτά τα κυβικά, οι dieselοκινητήρες των Γάλλων (PSA, Renault) είναι οι καλύτεροι, μαζί με της Toyota.
-
Ο χρήστης deme έγραψε:
Ποιο αξιοπιστια σε βλαβες το βολβο.
η jd power διαφωνει παντως... http://autos.jdpower.com/ratings/2014-Vehicle-Dependability-Study-Press-Release.htm δευτερη πιο αξιοπιστη εταιρεια η merc ενω η volvo κατω απο το μεσο ορο.
προσωπικα μου αρεσει η a class παρα πολυ. δεν ηξερα βεβαια οτι ο συγκεκριμενος κινητηρας δεν ειναι merc. λιγο ακυρο κατα τη γνωμη μου να παρεις mercedes με κινητηρα αλλης εταιρειας. σ αυτο το φορουμ βεβαια ειμαι ετοιμος να ακουσω ποσο καμμενη ειναι η merc και ποσο κορυφαια και υπερτεραστια η renault και οτι θα επρεπε ολοι να ευχαριστουμε την καλοσυνη της που προσφερε στην αμπαλη mercedes αυτο τον κινητηρα...
κοιτα και τη σειρα 1 οπως και το lexus ct200h.Κάτι παραπάνω θα ξέρει από εσένα η Merc για να πάρει κινητήρα της Renault... Eίτε σου αρέσει είτε όχι, σε αυτά τα κυβικά, οι dieselοκινητήρες των Γάλλων (PSA, Renault) είναι οι καλύτεροι, μαζί με της Toyota.
δεν αργησε... μα εννοειται φιλε μου.. η εταιρεια που ουσιαστικα ξεκινησε την αυτοκινηση και παραγει κορυφαιους κινητηρες για πανω απο εναν αιωνα σηκωσε τα χερια ψηλα και ειπε 'ω τιτανοτεραστιοι αναξιοπιστοι πουθεναδες γαλλοι, δωστε μου εναν ντιζελοκινητηρα γιατι εγω ειμαι αμπαλη και δεν ξερω'... για να μιλησουμε σοβαρα, η merc απλα εκανε μια ντροπιαστικη κινηση μειωσης κοστους που μειωνει ομως και την ιστορια και το status της μαρκας. προβλημα τους. δεν εχω μετοχες της merc. αν ηταν ομως να αγορασω οπως ο φιλος που ανοιξε το θεμα, δε θα ηθελα κινητηρα renault πισω απο το αστερι της merc... καλυτερα να δωσει τοτε 10 χιλιαρικα λιγοτερο να παρει ενα αυθεντικο renault, να του πειτε και μπραβο ολοι εδω μεσα που δεν αγορασε καλυτερο αμαξι απο το δικο σας και να τελειωνουμε.
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Τωρα Δλδ να θεώρησουμε αξιόπιστο έναν πίνακα που λεει οτι η μερσεντες εχει λιγότερες βλάβες απο την χοντα , την Τογιότα, την μαζντα τι να πω δεν μου στέκει . Το σίγουρο ειναι οτι οσο αξιόπιστο ειναι αφορά την Αμερική.οχι δε χρειαζεται φιλε. neoellinas knows best. ουτε ερευνες ουτε τιποτα.
a class ή volvo v40