-
Geia sas eimai foithths ston Panepisthmio ths Patras kai eimai apo athina ,etsi pigainoerxomai apo athina sunexeia opote psaxno ena amaxi to opoio na einai panw apo ola oikonomiko sto kausimo etsi skeftomai na kateuthinthw prws Diesel.
Apo oti exw dei athina-patra enas diesel kinhthras 1600 kivikwn einai peripou sta 18 eurw pigaine - ela (3,4L/100km ektos polhs).
Poio apo ta proanaferthisa autokintita m proteinete kai an exete kapoio allo ektos apo afto sas akouw...
Sas euxaristw gia ton xrono sas. -
Geia sas eimai foithths ston Panepisthmio ths Patras kai eimai apo athina ,etsi pigainoerxomai apo athina sunexeia opote psaxno ena amaxi to opoio na einai panw apo ola oikonomiko sto kausimo etsi skeftomai na kateuthinthw prws Diesel.
Apo oti exw dei athina-patra enas diesel kinhthras 1600 kivikwn einai peripou sta 18 eurw pigaine - ela (3,4L/100km ektos polhs).
Poio apo ta proanaferthisa autokintita m proteinete kai an exete kapoio allo ektos apo afto sas akouw...
Sas euxaristw gia ton xrono sas. -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
σουπερ μινι (και ειδικα τα γερμανικα με το στιβαρο τους 'πατημα')
Τι διαβαζω σημερα..
ακομα και το polo μπορει να μην ειναι και το πιο αξιοπιστο αμαξι αλλα στο δρομο 'παταει' πολυ στιβαρα. ενα κλασικο γερμανικο χαρακτηριστικο. δεν ξερω τι αμαξια εχεις οδηγησει ή ποσο μαλωμενος με την πραγματικοτητα εισαι αλλα ορισμενα πραγματα δεν θα αλλαξουν μονο κ μονο επειδη δεν σου αρεσουν.
ΥΓ παραεισαι δυσκοιλιος για 'νονος'...
-
Σε τι μονάδες μετριέται η στιβαρότητα του πατήματος;
Sent from my Nexus 4 using 3
-
Μπότα Βέρμαχτ ανά τετραγωνικό εκατοστό.
-
Ο χρήστης sdchargers έγραψε:
σουπερ μινι (και ειδικα τα γερμανικα με το στιβαρο τους 'πατημα')
Τι διαβαζω σημερα..
ακομα και το polo μπορει να μην ειναι και το πιο αξιοπιστο αμαξι αλλα στο δρομο 'παταει' πολυ στιβαρα. ενα κλασικο γερμανικο χαρακτηριστικο. δεν ξερω τι αμαξια εχεις οδηγησει ή ποσο μαλωμενος με την πραγματικοτητα εισαι αλλα ορισμενα πραγματα δεν θα αλλαξουν μονο κ μονο επειδη δεν σου αρεσουν.
ΥΓ παραεισαι δυσκοιλιος για 'νονος'...
Να πληρώνει περισσότερα τέλη τότε γιατί χαλάει την άσφαλτο.
-
Ο χρήστης sdchargers έγραψε:
σουπερ μινι (και ειδικα τα γερμανικα με το στιβαρο τους 'πατημα')
Τι διαβαζω σημερα..
ακομα και το polo μπορει να μην ειναι και το πιο αξιοπιστο αμαξι αλλα στο δρομο 'παταει' πολυ στιβαρα. ενα κλασικο γερμανικο χαρακτηριστικο. δεν ξερω τι αμαξια εχεις οδηγησει ή ποσο μαλωμενος με την πραγματικοτητα εισαι αλλα ορισμενα πραγματα δεν θα αλλαξουν μονο κ μονο επειδη δεν σου αρεσουν.
ΥΓ παραεισαι δυσκοιλιος για 'νονος'...
'Γερμανικό και βαρύ, για αυτο πατάει καλα...'
Είπε ο αισθαντης γνωστής κλωτσωντας το ζαντολαστιχο για του λόγου το αληθες...Καλός ήρθες στη γενιά του ΠΑΠΠΟΥ μου
-
Ο χρήστης Crektis έγραψε:
Σίγουρα δεν το λέει κανείς ακατάλληλο ένα σούπερμινι, αλλά είναι πολύ πιο κατάλληλο ένα της επόμενης κατηγορίας, από θέμα και κούρασης του κινητήρα (άλλη κλιμάκωση), αλλά και του οδηγού (γιατί όπως και να το κάνεις, ένα πόλο δεν θα είναι το ίδιο άνετο με ένα Golf πχ).
Για παράδειγμα στο πόλο θα πηγαίνεις με 100χλμ/ώρα και θα έχεις 2000rpm στην 5η (1.2tdi), ενώ το Volvo, αντίστοιχα θα έχει 130χλμ/ω με 6η στις 2000rpm. Είναι σημαντική διαφορά σε πολλά θέματα.
Βέβαια, κανείς δεν λέει ότι είναι ακατάλληλα τα σουπερμίνι. Εδώ εγώ έχω κάνει το Αθήνα-Πάτρα-Αγρίνιο με Lupo 1.0L και 3 άτομα... Όλα πάνε, απλά το κάθε ένα έχει το δικό του τρόπο, και σίγουρα τα μεγαλύτερα, πιο ξεκούραστα.
Γιγνωσκεις πόσες στροφές εχει το πόλο 1.2τσι στα 130km/h?
Όχι φίλε μου για το 1.2tdi μίλησα. Πόσες έχει;
Τότε γιατι προσπαθείς να συγκρίνεις μήλα με πορτοκάλια ; Τι εννοείς λέγοντας 'κουράζεται' το μοτέρ;
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Τότε γιατι προσπαθείς να συγκρίνεις μήλα με πορτοκάλια ; Τι εννοείς λέγοντας 'κουράζεται' το μοτέρ;
Από την στιγμή που μπαίνεις σε διαδικασία σύγκρισης μήλων με πορτακάλια, συγκρίνεις μήλα με πορτοκάλια. Τι λέμε; Ποιο αμάξι θα ταξιδεύει πιο άνετα. Οι στροφές του κινητήρα έχουν άμεση σχέση με την άνεση, γιατί από κει εξαρτάται η άνεση. Άρα;
Με την κούραση, εννοώ ότι για μένα είναι προτιμότερο ένας κινητήρας να δουλεύει πιο χαμηλά (1700-2500 από το να δουλεύει ψηλότερα (3000±) σε συνεχή διαδρομή και σε τακτική βάση. Αν και δεν πιστεύω ότι σήμερα ο οποιοσδήποτε κινητήρας θα μπορεί να έχει πρόβλημα από αυτό. Άλλωστε, ίσως η καταπόνηση είναι περισσότερη στην πόλη με το σταμάτα-ξεκίνα.
Πάντως, ας πάρει ένα αμάξι που του αρέσει και το γουστάρει, εφόσον δεν έχει άλλες απαιτήσεις (χώρων κλπ). Όλα είναι αξιοπρεπή σήμερα, άλλωστε. Απλά μην πάρει 1.2tdi. Ας περιμένει την άφιξη του νέου 1.4 ή αλλιώς να επιλέξει τον 1.6tdi.
-
1.2 tdi θα του βγάλει την πίστη σε μεγάλα ταξίδια. Σαν ματρακάς θα κάνει, παλεύεται βέβαια με δυνατή μουσική και την παρουσία θηλυκού γένους στο διπλανό κάθισμα.
-
Ο χρήστης sdchargers έγραψε:
σουπερ μινι (και ειδικα τα γερμανικα με το στιβαρο τους 'πατημα')
Τι διαβαζω σημερα..
ακομα και το polo μπορει να μην ειναι και το πιο αξιοπιστο αμαξι αλλα στο δρομο 'παταει' πολυ στιβαρα. ενα κλασικο γερμανικο χαρακτηριστικο. δεν ξερω τι αμαξια εχεις οδηγησει ή ποσο μαλωμενος με την πραγματικοτητα εισαι αλλα ορισμενα πραγματα δεν θα αλλαξουν μονο κ μονο επειδη δεν σου αρεσουν.
ΥΓ παραεισαι δυσκοιλιος για 'νονος'...
Τι διαβαζω σημερα..
-
Ο χρήστης ThanosOB έγραψε:
Kατ'αρχας,τα 18 ευρω πηγαινε-ελα ξεχασετα.Οι λογοι ειναι 2: α) Δεν εχεις υπολογισει διοδια, 2) Τα 3,4 lt/100km δεν αντιπροσωπευουν την πραγματικοτητα.Τα παραπανω αυτοκινητα που ανεφερες ειναι κομματι ακριβουτσικα.Αν μπορεις να τα αγορασεις ομως ,με γεια σου με χαρα σου.Αν λοιπον μπορεις να τα αγορασεις,πρεπει να ξεκαθαρισεις ποια κατηγορια απο τις 2 θες.Διοτι το polo και το Audi A1 ανηκουν σε διαφορετικη κατηγορια απο τα Volvo V40 και Audi A3.Τα μεν πρωτα ανηκουν σε μικροτερη κατηγορια.
1η κατηγορια: Για το VW polo 1.6TDi ο κατασκευαστης και μονο ανακοινωνει καταναλωση (μέση καταναλωση παντα) της ταξεως των 4,2 lt/100km,ενω αντιστοιχα για το Audi A1 1.6TDi, 3,8 lt/100km
Ηδη οπως βλεπεις εχεις απομακρυνθει λιγο απο τα 3,4 lt/100km που ανεφερες
**
2η κατηγορια:** Αudi A3 1.6 TDi, τιμη μεσης καταναλωσης κατασκευαστη ειναι 3,8 lt/100km ,και Volvo V40 3,4 και 3,8 για τις εκδοσεις 1.6 D2 88g και 1.6 D2 102g A/T αντιστοιχαΣτην μεν πρωτη κατηγορια,ασχετα απο τις τιμες του κατασκευαστη,θεωρω οτι θα πετυχεις καλυτερη οικονομια,στην μεν 2η κερδιζεις σε χωρους,επιδοσεις,και θεωρω οτι για μεγαλα ταξιδια που τα θες,ειναι πιο καταλληλη.Αν σκοπευεις να κινησε και εντος πολης,τοτε ισως η 1η κατηγορια,χωρις αυτο να σημαινει οτι τα αυτοκινητα της 2ης θα σου δημιουργησουν οποιοδηποτε προβλημα,μιας και ειναι και αυτα compact.
**-**Μεταξυ Audi A1 και VW polo,θα διαλεγα το Α1.Παταει στην ιδια πλατφορμα με το VW polo.Ειναι πιο ομορφο(καθαρα υποκειμενικο),και σαν Audi εχει top ποιοτητα για την κατηγορια,οχι βεβαια οτι το polo δεν εχει.O κινητηρας νομιζω ειναι ιδιος στα 2 αυτοκινητα.
Απο οτι βλεπεις λοιπον,μεταξυ των 2,το παιχνιδι κρινεται στα σημεια,και εξαρταται σε μεγαλο βαθμο απο τις δικες σου προτιμησεις- Μεταξυ Audi A3 και Volvo V40 τωρα.Εδω ειναι πραγματικη μαχη.Τα Volvo εχουν βελτιωθει πολυ,και ενα παραδειγμα ειναι το V40.Ενα πολυ καλο,ολοκληρωμενο αυτοκινητο.Θεωρω οτι αν θες το αυτοκινητο για να κανεις μεγαλες αποστασεις,οπως Πατρα-Αθηνα,προτιμοτερη λυση ειναι το V40.Ενα πολυ ξεκουραστο αυτοκινητο στην οδηγηση,και οπως καθε Volvo,ιδιαιτερα ικανο στα μεγαλα ταξιδια.Το Α3 ωστοσο ειναι πιο πρακτικο,με περισσοτερους χωρους,τοσο στην καμπινα οσο και στο πορτμπαγκαζ,και φυσικα ενα παρα πολυ καλο,ολοκληρωμενο αυτοκινητο και αυτο.Για την εμφανιση δεν θα σου πω κατι,καθως ειναι υποκειμενικο.
Το ποιο ειναι πιο οικονομικο......δεν μπορω να πω με σιγουρια.Οι 2 κατασκευαστες ανακοινωνουν σχεδον την ιδια τιμη μεσης καταναλωσης.
Οσον αφορα την αξιοπιστια,δεν νομιζω οτι θα αντιμετωπισεις προβλημα με κανενα απο τα 2.Αλλα ξαναλεω,για ταξιδια,εγω τουλαχιστον θα επελεγα V40.
Καλη τυχη στην επιλογη λοιπον
Πώς κερδίζει στην 2η κατηγορία σε επιδόσεις;
-
Παρε το civic και θα με θυμηθεις
-
@sdchargers....
ακομα και το polo μπορει να μην ειναι και το πιο αξιοπιστο αμαξι αλλα στο δρομο 'παταει' πολυ στιβαρα. ενα κλασικο γερμανικο χαρακτηριστικο. δεν ξερω τι αμαξια εχεις οδηγησει ή ποσο μαλωμενος με την πραγματικοτητα εισαι αλλα ορισμενα πραγματα δεν θα αλλαξουν μονο κ μονο επειδη δεν σου αρεσουν.........έλα ρε μεγάλε,πού'σαι..!!!
-
ok guys. τα γερμανικα αμαξια δεν εχουν καμια διαφορα στην ποιοτητα κυλισης με τα citroen και τα hyundai σας. μη βαρατε. ποιος ειμαι εγω (και ολη η υπολοιπη κοινωνια) που εχω αυτη την εντυπωση. ενας 'παππους'.. ισως να ειμαι και ο θεοφραστου.. μαλλον βαραω και τα ταμπλο για να κρινω..
παιρνω πισω την αποψη μου λοιπον και την αλλαζω με την κυριαρχη αποψη εδω μεσα. φιλε που εκανες την ερωτηση παρε το πιο μιζερο αμαξι που θα εγκρινουν οι μεγαλοι γνωστες της αυτοκινησης εδω μεσα. -
Ο χρήστης sdchargers έγραψε:
ok guys. τα γερμανικα αμαξια δεν εχουν καμια διαφορα στην ποιοτητα κυλισης με τα citroen και τα hyundai σας. μη βαρατε. ποιος ειμαι εγω (και ολη η υπολοιπη κοινωνια) που εχω αυτη την εντυπωση. ενας 'παππους'.. ισως να ειμαι και ο θεοφραστου.. μαλλον βαραω και τα ταμπλο για να κρινω..
παιρνω πισω την αποψη μου λοιπον και την αλλαζω με την κυριαρχη αποψη εδω μεσα. φιλε που εκανες την ερωτηση παρε το πιο μιζερο αμαξι που θα εγκρινουν οι μεγαλοι γνωστες της αυτοκινησης εδω μεσα.Ξεκόλλα,φάε ενα Snickers και μην κάνεις σαν ντίβα .
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
ok guys. τα γερμανικα αμαξια δεν εχουν καμια διαφορα στην ποιοτητα κυλισης με τα citroen και τα hyundai σας. μη βαρατε. ποιος ειμαι εγω (και ολη η υπολοιπη κοινωνια) που εχω αυτη την εντυπωση. ενας 'παππους'.. ισως να ειμαι και ο θεοφραστου.. μαλλον βαραω και τα ταμπλο για να κρινω..
παιρνω πισω την αποψη μου λοιπον και την αλλαζω με την κυριαρχη αποψη εδω μεσα. φιλε που εκανες την ερωτηση παρε το πιο μιζερο αμαξι που θα εγκρινουν οι μεγαλοι γνωστες της αυτοκινησης εδω μεσα.Ξεκόλλα,φάε ενα Snickers και μην κάνεις σαν ντίβα .
να φαω και crunch αλλα οταν λεω κατι αρκετα διαδεδομενο σαν αποψη και εισπραττω καμια 100αρια ειρωνικες απαντησεις, μαλλον δεν ειμαι εγω ο κολλημενος... καποιοι εχουν αλυτα θεματα μεσα τους...
τεσπα το σταματω εδω. -
Καβαλα κανα υδροπνευματικο να δεις τι ειναι ποιοτητα κυλισης , 'στιβαροτητα'(?) και ολα αυτα που μας λες για το kolo..
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Καβαλα κανα υδροπνευματικο να δεις τι ειναι ποιοτητα κυλισης , 'στιβαροτητα'(?) και ολα αυτα που μας λες για το kolo..ο,τι πεις νονε του πληκτρολογιου...
-
Αμα θες και απο κοντα ,καμια αντιρρηση.
Foithths ,,Poio amaxi :WV Polo , Audi A1 ,A3 ,VOLO V40 ????