-
Καλησπέρα παιδιά, πρωτάρης στο Forum οπότε παραβλέψτε τις όποιες αστοχίες...
Για να σας βάλω άμεσα στο κλίμα ενδιαφέρομαι για άμεση παραγγελία ενός εκ των δύο μοντέλων:
1)Ford Fiesta 1.6 Econetic Titanium + Cruise Control+Αισθητήρες βροχής, φωτών (15500€)
2)Renault Clio 1.5 dci 90ps Dynamique+Μαύρη ζάντα (16000€)
Οι τιμές είναι με το κλειδί στο χέρι απλά η Ford έχει 5 χρόνια εγγύηση ενώ η Renault 2. Σας παρακολουθώ στο forum και βλέπω επικές συζητήσεις, θα ήθελα την γνώμη σας και τις εμπειρίες των ιδιοκτητών τους μπας και βγάλω άκρη. Τα έχω οδηγήσει και τα δύο και η αλήθεια είναι ότι με έχουν γοητεύσει. Ααα το πιο βασικό, με ενδιαφέρει ΚΥΡΙΩΣ η οικονομία καθώς κάνω μινιμουμ 16000 χιλιόμετρα τον χρόνο λόγω εργασίας και να μπορώ να κάνω ένα άνετο ταξίδι. Επίσης να πω ότι ο τρόπος οδήγησης μου είναι όσο πιο οικονομικός γίνεται...Ακούω απόψεις παιδιά! -
Καλησπέρα παιδιά, πρωτάρης στο Forum οπότε παραβλέψτε τις όποιες αστοχίες...
Για να σας βάλω άμεσα στο κλίμα ενδιαφέρομαι για άμεση παραγγελία ενός εκ των δύο μοντέλων:
1)Ford Fiesta 1.6 Econetic Titanium + Cruise Control+Αισθητήρες βροχής, φωτών (15500€)
2)Renault Clio 1.5 dci 90ps Dynamique+Μαύρη ζάντα (16000€)
Οι τιμές είναι με το κλειδί στο χέρι απλά η Ford έχει 5 χρόνια εγγύηση ενώ η Renault 2. Σας παρακολουθώ στο forum και βλέπω επικές συζητήσεις, θα ήθελα την γνώμη σας και τις εμπειρίες των ιδιοκτητών τους μπας και βγάλω άκρη. Τα έχω οδηγήσει και τα δύο και η αλήθεια είναι ότι με έχουν γοητεύσει. Ααα το πιο βασικό, με ενδιαφέρει ΚΥΡΙΩΣ η οικονομία καθώς κάνω μινιμουμ 16000 χιλιόμετρα τον χρόνο λόγω εργασίας και να μπορώ να κάνω ένα άνετο ταξίδι. Επίσης να πω ότι ο τρόπος οδήγησης μου είναι όσο πιο οικονομικός γίνεται...Ακούω απόψεις παιδιά! -
Τόσο είναι τα λάδια για Clio diesel. 70-80 euro.
Τα service του κάθε 30.000 κμ στα 160-200 euro.
Τακάκια στα 50-60 euro.
Ιμάντες κάθε 120.000 km ή 6 χρόνια στα 300 euro.
Μιλάμε πάντα για τιμές εξουσιοδοτημένων με τα σημερινά δεδομένα.
Γενικά σε φυσιολογικά επίπεδα.Στις ίδιες τιμές πρέπει να κινείται και το Fiesta από γνωστούς που το έχουν.
Ο diesel του δεν ξέρω αν έχει ιμάντα ή καδένα και πόσο κοστίζει.Μετά βέβαια σίγουρα χρειάζεται και ψάξιμο για αντιπρόσωπο και στις 2 εταιρείες καθώς υπάρχουν αισθητές αποκλίσεις από αντιπροσωπεία σε αντιπροσωπεία και για τις 2 φίρμες.
Το Fiesta πριν το facelift είχε σημανικά ακριβότερα βασικά ανταλλακτικά φανοποιίας πχ φτερό, καπό, καθρέφτες, προφυλακτήρες, έναντι της 3ης γενιάς Clio. Δεν το γνωρίζω αν το ίδιο συμβαίνει και τώρα συγκριτικά με το Clio 4 ή αν έχει ρίξει τιμές η Ford. Αυτή τουλάχιστον είναι η προσωπική μου εικόνα.
Πάντως συμπερασματικά και οι 2 εταιρείες σε γενικές γραμμές δεν πρέπει να ξεφεύγουν από φυσιολογικά ποσά -πλέον- σε βασικές δουλειές συνεργείου.
-
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Τα service του κάθε 30.000 κμ στα 160-200 euro.
...
Ιμάντες κάθε 120.000 km ή 6 χρόνια στα 300 euro.Και επειδή με την αλλαγή του ιμάντα θα πάει πακέτο και με το προβλεπόμενο σέρβις των 120000 χλμ ... μια 500άρα € στο σύνολο περίπου. Εγώ θα έβαζα και τα τακάκια τότε. Είναι ένα καλό νούμερο χλμ και για μια τέτοια αλλαγή.
Στάλθηκε από το GT-I9195 μου
-
Η πραγματική κατανάλωση του Clio μπορεί να είναι κάτω από 5 άραγε με νορμαλ οδήγηση; Αν υπάρχει κάποιος ιδιοκτήτης ας με διαφωτίσει γιατί με καίει πολύ το θέμα της οικονομίας. Βάσει ονομαστικών τιμών πάντως βλέπω ότι είναι τα πιο οικονομικά της κατηγορίας τους.
-
Μπήκαν στη δεύτερη σελίδα, δεν τα πρόσεξες.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Μπήκαν στη δεύτερη σελίδα, δεν τα πρόσεξες.Εεεεε, προφανώς...
-
Ο χρήστης ANGEL85 έγραψε:
Η πραγματική κατανάλωση του Clio μπορεί να είναι κάτω από 5 άραγε με νορμαλ οδήγηση; Αν υπάρχει κάποιος ιδιοκτήτης ας με διαφωτίσει γιατί με καίει πολύ το θέμα της οικονομίας. Βάσει ονομαστικών τιμών πάντως βλέπω ότι είναι τα πιο οικονομικά της κατηγορίας τους. -
Πολύ καλό το βίντεο. Άριστη τιμή τα 3.5, με κίνηση γύρω στα 110-115χλμ/ω. Αρκεί να υπολογίσει κανείς, ότι λόγω αντίστασης, η κατανάλωση από τα 90χλμ/ω ως τα 120, αυξάνεται 20-25%. Οπότε πέφτει και πιο κάτω αν κινηθεί κανείς, ακόμη πιο αργά. Επομένως παιδιά, οι τιμές που δίνει ο κατασκευαστής, είναι επιτεύξιμες, με τον ανάλογο τρόπο οδήγησης βέβαια και ασφαλώς ανάλογα και με το ανάγλυφο που κινείσαι. Καλή για την κατηγορία η κλιμάκωση κιβωτίου για το Clio, που είναι με 102χλμ/ω στις 2000rpm.
-
Τα Clio Dci βγαίνει και με 6αρι κιβώτιο;
Στάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
-
Μονο στο Clio III με τον 1.5dCi 106hp
-
βγαινει κ το καινουργιο με το αυτοματο κιβωτιο edc (διπλου συμπλεκτη). κόστος +1900
-
Απλησίαστο για μένα από θέμα τιμής. Ήδη και τα 16000€ είναι πολλά για την εποχή, πόσο δε τα 18000. Εδώ δεν ξέρω αν θα βγάλει δάνειο η τράπεζα για τα 7000€ που υπολείπονται για να φτάσω στα 16000€...
-
Παίδες σας ευχαριστώ πολύ για όλες τις απαντήσεις! Ήταν ιδιαιτέρως χρήσιμες!!Έγινε η παραγγελία και είμαι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσω ότι σε 3 μήνες θα είμαι περήφανος κάτοχος ενός clio!! Θα επανέλθω με κριτικές όταν το πάρω στα χέρια μου!!
-
-
Kαλορίζικο και καλή υπομονή!
-
@ANGEL85 Kαλορίζικο και καλοτάξιδο. Μπορείς να αναφέρεις τιμές και έκδοση;
-
Ο χρήστης neithan22 έγραψε:
@ANGEL85 Kαλορίζικο και καλοτάξιδο. Μπορείς να αναφέρεις τιμές και έκδοση;Λευκό, έκδοση Dynamique, με μαύρη ζάντα passion 16', μαύρο σαλόνι, εμπρός υποβραχιόνιο και pack look perso 1(γυαλιστερά πλαινά και ποδιά) με χρώμιο. Σύνολο χωρίς πινακίδες 16.095 με δώρο αισθητήρες, συναγερμό και πατάκια...
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Εκτός θέματος είστε, η οικονομία τον ενδιαφέρει. Άρα Κλιό, τα υπόλοιπα είναι άσχετα._Ααα το πιο βασικό, **με ενδιαφέρει ΚΥΡΙΩΣ η οικονομία **καθώς κάνω μινιμουμ 16000 χιλιόμετρα τον χρόνο λόγω εργασίας και να μπορώ να κάνω ένα άνετο ταξίδι. Επίσης να πω ότι ο τρόπος οδήγησης μου είναι όσο πιο οικονομικός γίνεται...
4.62 το Clio
5.07 το Fiesta
7.14 το Fiesta 1.0Tάρα με τιμή βενζίνης €1.7/λτ και πετρελαίου €1.3/λτ και 16000 χλμ. το χρόνο χρειάζεται
€960 το Clio
€1054 το Fiesta
€1942 το Fiesta βενζίνηςε δε θα 'λεγα ότι θα ΄πρεπε να είναι κριτήριο επιλογής τα €94 το χρόνο, ιδίως μάλιστα αν το Clio είναι ακριβότερο κατά €500 στην αγορά του (δεν έψαξα τέλη κυκλοφορίας, υποθέτω ότι είναι παρόμοια με παρόμοιες εκπομπές CO2)
Το Fiesta βενζίνης παρατίθεται μόνο ως σύγκριση, αν είναι €2000 ακριβότερο (κάπου αναφέρθηκε €13500) τότε η διαφορά στην κατανάλωση με το diesel Fiesta των €888 το χρόνο θέλει περίπου 2-2.5 χρόνια για να αποσβεστεί.
Και ένα τελευταίο: είναι δυνατόν o diesel κινητήρας να κοστίζει στη Ford 15% περισσότερο από τον βενζίνης (2000/13500=15%) ? Κανά 500ρικο μου λέει η κρυστάλλινη σφαίρα μου... Που δείχνει ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν μεγαλύτερα περιθώρια κέρδους από τα diesel ?
-
είναι δυνατόν o diesel κινητήρας να κοστίζει στη Ford 15% περισσότερο από τον βενζίνης (2000/13500=15%) ? Κανά 500ρικο μου λέει η κρυστάλλινη σφαίρα μου... Που δείχνει ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν μεγαλύτερα περιθώρια κέρδους από τα diesel ?
Περίπου έτσι είναι. Ο βενζίνας είναι 1000 κυβικά και έχει 12% τέλη ταξινόμησης επί της τσιφ, ενώ το πετρέλαιο 1.600 και έχει 20%.Αυτό μόνο πρέπει να είναι κανένα 700άρι καπέλο στην τελική τιμή και για ίδιο εξοπλισμό.
Από εκεί και πέρα είναι πιθανό να τον βαράνε και λίγο λόγω της ζήτησης που έχει προκύψει.
Ford Fiesta 1.6 Econetic vs Renault Clio 1.5dci 90ps