-
Γεια σας και απο μενα. Θα Παραγγειλω αυτοκινητο σε 10 μερες περιπου και ειμαι αναμεσα σε αυτα τα δυο. Χρειαζομαι δυνατο κινητηρα λογω αρκετων ταξιδιων στην Ελλάδα (και σπανιως εξωτερικο) ενώ θελω να έχει και μεγάλη απόσταση από το έδαφος λόγω διαμονης σε επαρχια με χωματοδρομους αρκετους μηνες.
Εχω κολλησει οσον αφορά το ποιο ειναι το πιο αξιοπιστο, ποιο είναι πιο οικονομικο (κοστος χρησης, καταναλωση κτλ), πιο έχει μεγαλυτερη αξια μεταπώλησης, άνεση στα ταξιδια, προσβασιμοτητα σε χωματοδρομους. Εχω μια τάση για το ASX αλλά το εσωτερικό του μου φαινεται λίγο άτολμο σχεδιαστικά, ενω έχω ακούσει οτι βγάζει πολλα προβληματα το συστημα ναγεννησης φιλτρου πετρελαιου.
Οποιαδηποτε βοήθεια ευπροσδεκτη!
Σας ευχαριστώ -
Γεια σας και απο μενα. Θα Παραγγειλω αυτοκινητο σε 10 μερες περιπου και ειμαι αναμεσα σε αυτα τα δυο. Χρειαζομαι δυνατο κινητηρα λογω αρκετων ταξιδιων στην Ελλάδα (και σπανιως εξωτερικο) ενώ θελω να έχει και μεγάλη απόσταση από το έδαφος λόγω διαμονης σε επαρχια με χωματοδρομους αρκετους μηνες.
Εχω κολλησει οσον αφορά το ποιο ειναι το πιο αξιοπιστο, ποιο είναι πιο οικονομικο (κοστος χρησης, καταναλωση κτλ), πιο έχει μεγαλυτερη αξια μεταπώλησης, άνεση στα ταξιδια, προσβασιμοτητα σε χωματοδρομους. Εχω μια τάση για το ASX αλλά το εσωτερικό του μου φαινεται λίγο άτολμο σχεδιαστικά, ενω έχω ακούσει οτι βγάζει πολλα προβληματα το συστημα ναγεννησης φιλτρου πετρελαιου.
Οποιαδηποτε βοήθεια ευπροσδεκτη!
Σας ευχαριστώ -
Γεια σας και απο μενα. Θα Παραγγειλω αυτοκινητο σε 10 μερες περιπου και ειμαι αναμεσα σε αυτα τα δυο. Χρειαζομαι δυνατο κινητηρα λογω αρκετων ταξιδιων στην Ελλάδα (και σπανιως εξωτερικο) ενώ θελω να έχει και μεγάλη απόσταση από το έδαφος λόγω διαμονης σε επαρχια με χωματοδρομους αρκετους μηνες.
Εχω κολλησει οσον αφορά το ποιο ειναι το πιο αξιοπιστο, ποιο είναι πιο οικονομικο (κοστος χρησης, καταναλωση κτλ), πιο έχει μεγαλυτερη αξια μεταπώλησης, άνεση στα ταξιδια, προσβασιμοτητα σε χωματοδρομους. Εχω μια τάση για το ASX αλλά το εσωτερικό του μου φαινεται λίγο άτολμο σχεδιαστικά, ενω έχω ακούσει οτι βγάζει πολλα προβληματα το συστημα ναγεννησης φιλτρου πετρελαιου.
Οποιαδηποτε βοήθεια ευπροσδεκτη!
Σας ευχαριστώ -
Αν δε σε ενδιάφερουν οι μιρκοί πίσω χώροι και αποσκευών πας καρφί για το Volvo...
-
Κατα την γνωμη μου δεν τιθεται θεμα........Made in Sweden!
-
Οπως είπε κι ο φίλος pavkotsidis το Cross Country εχει μικρους χώρους αποσκευων και πισω επιβατων δυσαναλογους για το μεγεθος του...
Επίσης Made in Sweden ή Made in Japan ??? -
Εγώ θα εβαζα και το Nissan Qashqai στο παιχνίδι. Επειδή τα έχω δεί και τα 3, το NISSAN πουλάει πολύ (και δε το λές φθηνό). Απτην άλλη το asx μου αρέσει σαν πιο 'στιβαρό'. Το V40 το οδήγησα. Αν όμως θέλεις και κανενα extraδάκι ανεβαίνει πολύ. Φυσικά και στα άλογα είναι το πιο αδύναμο. Τώρα το asx είναι JAPAN και εχει και 150άλογα (και γιατί όχι και το 4χ4).
-
Το asx. όμορφο αμάξωμα, πολύ καλός ντίζελ κινητήρας, σημαντικά καλύτεροι χώροι και ειδικά αν το θέλεις κ για χωματόδρομους
-
συμφωνω με το ποστ του chemic απο πανω
-
Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Κατα 90% το ASX θα παραγγείλω...
-
Καλή επιλογή το Asx αν θες ψηλό αμάξωμα και πολύ μαλακή συμπεριφορά. Το Volvo ειναι και πιο χαμηλό και πιο σφιχτό και σίγουρα καλύτερο σε άσφαλτο.
Σε εμφάνιση πάντως και τα δύο άσχημα ρε παιδί μου ...Στάλθηκε από το GT-I9195 μου
-
Εφάμιλλα....όποιο και να διαλέξεις καλοτάξιδο!!
-
Παντως και η Mitsubishi δεν κρίνεται ως αξιοπιστη κατασκευαστικά ; Αλλωστε το δίνουν με 5 χρόνια εγγυηση.
-
Τα δύο αυτοκίνητα συγκρίνονται μεταξύ τους μόνο τιμολογιακά...στην κατηγορία του ASX είναι το κατά πολύ ακριβότερό του Volvo XC60. Αν θέλεις κανονικό SUV σε Volvo πρέπει να δεις το XC60. To V40 Cross Country είναι ένα hatchback 2,5 όγκων με απόσταση από το έδαφος, ράγες οροφής και τετρακίνηση σε κάποιες εκδόσεις. Αντιμετωπίζει καλύτερα λακούβες και σαμαράκια αλλά είναι ένα SUV πόλης...Αν τα χρήματα δεν είναι πρόβλημα για τετρακίνηση με χώρους η λύση σε Volvo είναι XC60 ή V40 Cross Country με παραχώρηση στους χώρους και πιο συγκεκριμένα η έκδοση Τ4 με τον 2λιτρο 5κύλινδρο των 180 ίππων και είναι περίπου στα ίδια λεφτά με το 1,8 Mitsubishi...πέφτεις όμως σε φόρο πολυτελείας και αυξημένα τέλη...και είναι βενζίνη, όχι diesel
-
Οτι να ναι.... σε λιγο θα σου πουν να κοιταξεις κ μεταχειρ. Cayene...
Ξεκινας με 25 κ ο άλλο ς σου μιλαει για αμαξια των 45.τα ακουω κ εγω αυταΕπειδη ειμαι κ εγω στο ιδιο διλημα φοβαμαι πολυ το βολβο κυριως λογω αδυναμου μοτερ. Ταξιδι επαρχιακο δρομο φορτωμενος με οικογενεια κ 115 αλογα........
Επισης τετρακινηση στο asx γιατι την απέρριψες?
Τι ακριβως βλαβες βγαζει το asx? -
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
Οτι να ναι.... σε λιγο θα σου πουν να κοιταξεις κ μεταχειρ. Cayene...
Ξεκινας με 25 κ ο άλλο ς σου μιλαει για αμαξια των 45.τα ακουω κ εγω αυταΕπειδη ειμαι κ εγω στο ιδιο διλημα φοβαμαι πολυ το βολβο κυριως λογω αδυναμου μοτερ. Ταξιδι επαρχιακο δρομο φορτωμενος με οικογενεια κ 115 αλογα........
Επισης τετρακινηση στο asx γιατι την απέρριψες?
Τι ακριβως βλαβες βγαζει το asx?Αυτό ακριβώς λέω κι εγώ...χωματόδρομοι στην επαρχία θέλουν 4κινηση και γι'αυτό επισημαίνω ότι είναι καλύτερο να πάρει ένα 4κινητο ASX ή V40 παρά ένα δικίνητο...εξαρτάται τι θέλει ο καθένας από το αυτοκίνητο που θέλει να αγοράσει. Αν θέλει χώρους και επιδόσεις σε Volvo πρέπει να κοιτάξει πιο πάνω σε τιμή...απλά τα πράγματα...
-
Γιατι το XC60 έχετε δει με τι κινητηρες βγαινει 4WD?
-
Παρα τα έμμεσα απειλητικά μηνύματα που δέχομαι αυτό που ξέρω εγώ είναι οτι το μεν ASX είναι καλό για εκτός δρόμου αλλά 'βάρκα' στην άσφαλτο, το δε V40 (πέρα από το ότι δεν βλέπεται) είναι πανάκριβο για κάτι καλό οδηγικα και ικανό για εκτός.
-
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
Οτι να ναι.... σε λιγο θα σου πουν να κοιταξεις κ μεταχειρ. Cayene...
Ξεκινας με 25 κ ο άλλο ς σου μιλαει για αμαξια των 45.τα ακουω κ εγω αυταΕπειδη ειμαι κ εγω στο ιδιο διλημα φοβαμαι πολυ το βολβο κυριως λογω αδυναμου μοτερ. Ταξιδι επαρχιακο δρομο φορτωμενος με οικογενεια κ 115 αλογα........
Επισης τετρακινηση στο asx γιατι την απέρριψες?
Τι ακριβως βλαβες βγαζει το asx?Την τετρακινηση την απερριψα για οικονομικους λόγους.Τα 24.500 που κοστίζει το ASX είναι το ταβάνι μου. Νομίζω το 4χ4 είναι +1500 ή παραπάνω . Επίσης για τους χωματόδρομους που κινούμαι δεν κρίνω οτι είναι και τόσο απαραίτητη...
Απ οσο εχω ακούσει βγάζει κάποιες βλάβες στο φίλτρο συγκρατησης σωματιδιων πετρελαίου (dpf) υπαρχει και ολοκληρο θέμα στο φορουμ του asx: http://mitsubishiasx.forumgreek.com/t5-topicΓια το αδυναμο μοτερ του V40CC εχω κι εγώ πολυ σοβαρες επιφυλάξεις οσον αφορά την αποδοτικότητα του καθώς και για τους μικρους χώρους αποθηκευσης...
Εσύ που προσανατολίζεσαι;
MitsubishiASX 1.8 DID 4x2 VS VolvoV40 Cross Country 1,6 D2