-
καλησπερα..εχω ενα αλφα ρομεο 33 1.2 του 89' και καιρο εβγαζε νερο απο την εξατμιση..στην αρχη νομιζα οτι ηταν απο ακινησια αλλα ελεγξα το ψυγειο και ηταν αδειο και καταλαβα οτι ειναι φλατζα..ακομα δεν πεταει κοκκινο η θερμοκρασια αλλα πολυ πιθανον σε λιγο καιρο να το κανει...αμα τελικα ειναι φλατζα ποσο περιπου θα ερθει η τιμουλα...boxer=2 φλατζες..ρωτησα ενα συνεργειο αλφα ρομεο και μου ειπαν 400 ευρω..νομιζω οτι ειναι πολλα...μπορειτε να βοηθησετε μπας και βρουμε κατι καλυτερο και σε τιμη αλλα και σε ποιοτητα..το ξερω οτι αυτες οι 2 λεξεις δεν πανε μαζι αλλα..
-
καλησπερα..εχω ενα αλφα ρομεο 33 1.2 του 89' και καιρο εβγαζε νερο απο την εξατμιση..στην αρχη νομιζα οτι ηταν απο ακινησια αλλα ελεγξα το ψυγειο και ηταν αδειο και καταλαβα οτι ειναι φλατζα..ακομα δεν πεταει κοκκινο η θερμοκρασια αλλα πολυ πιθανον σε λιγο καιρο να το κανει...αμα τελικα ειναι φλατζα ποσο περιπου θα ερθει η τιμουλα...boxer=2 φλατζες..ρωτησα ενα συνεργειο αλφα ρομεο και μου ειπαν 400 ευρω..νομιζω οτι ειναι πολλα...μπορειτε να βοηθησετε μπας και βρουμε κατι καλυτερο και σε τιμη αλλα και σε ποιοτητα..το ξερω οτι αυτες οι 2 λεξεις δεν πανε μαζι αλλα..
-
καλησπερα..εχω ενα αλφα ρομεο 33 1.2 του 89' και καιρο εβγαζε νερο απο την εξατμιση..στην αρχη νομιζα οτι ηταν απο ακινησια αλλα ελεγξα το ψυγειο και ηταν αδειο και καταλαβα οτι ειναι φλατζα..ακομα δεν πεταει κοκκινο η θερμοκρασια αλλα πολυ πιθανον σε λιγο καιρο να το κανει...αμα τελικα ειναι φλατζα ποσο περιπου θα ερθει η τιμουλα...boxer=2 φλατζες..ρωτησα ενα συνεργειο αλφα ρομεο και μου ειπαν 400 ευρω..νομιζω οτι ειναι πολλα...μπορειτε να βοηθησετε μπας και βρουμε κατι καλυτερο και σε τιμη αλλα και σε ποιοτητα..το ξερω οτι αυτες οι 2 λεξεις δεν πανε μαζι αλλα..
-
το νερο σταζει απο την εξατμιση ή βγαζει ασπρο καπνο που διαλυεται γρηγορα?
-
Ο χρήστης ALFA33 έγραψε:
καλησπερα..εχω ενα αλφα ρομεο 33 1.2 του 89' και καιρο εβγαζε νερο απο την εξατμιση..στην αρχη νομιζα οτι ηταν απο ακινησια αλλα ελεγξα το ψυγειο και ηταν αδειο και καταλαβα οτι ειναι φλατζα..ακομα δεν πεταει κοκκινο η θερμοκρασια αλλα πολυ πιθανον σε λιγο καιρο να το κανει...αμα τελικα ειναι φλατζα ποσο περιπου θα ερθει η τιμουλα...boxer=2 φλατζες..ρωτησα ενα συνεργειο αλφα ρομεο και μου ειπαν 400 ευρω..νομιζω οτι ειναι πολλα...μπορειτε να βοηθησετε μπας και βρουμε κατι καλυτερο και σε τιμη αλλα και σε ποιοτητα..το ξερω οτι αυτες οι 2 λεξεις δεν πανε μαζι αλλα..Πιο καλά νομίζω είναι να κάνεις πρώτα διάγνωση. Το νερό από την εξάτμιση δεν είναι απαραίτητα φλάντζα. Ούτε το ότι χάνει νερό.
Για αρχή βάλε αντιψυκτικό στο ψυγείο γιατί και να μην έχεις καμμένη φλάντζα, θα αποκτήσεις.
-
Ο χρήστης ALFA33 έγραψε:
καλησπερα..εχω ενα αλφα ρομεο 33 1.2 του 89' και καιρο εβγαζε νερο απο την εξατμιση..στην αρχη νομιζα οτι ηταν απο ακινησια αλλα ελεγξα το ψυγειο και ηταν αδειο και καταλαβα οτι ειναι φλατζα..ακομα δεν πεταει κοκκινο η θερμοκρασια αλλα πολυ πιθανον σε λιγο καιρο να το κανει...αμα τελικα ειναι φλατζα ποσο περιπου θα ερθει η τιμουλα...boxer=2 φλατζες..ρωτησα ενα συνεργειο αλφα ρομεο και μου ειπαν 400 ευρω..νομιζω οτι ειναι πολλα...μπορειτε να βοηθησετε μπας και βρουμε κατι καλυτερο και σε τιμη αλλα και σε ποιοτητα..το ξερω οτι αυτες οι 2 λεξεις δεν πανε μαζι αλλα..Και οι δύο πλευρες του μπόξερ θα έκαψαν φλάτζα;
Έλενξε απο που χάνεις νερά,στην δικιά μου έχανε απο ενα 'Τ' κοντά στην τάπα του λαδιού ,ήταν πλαστικό και ράγισε .
-
ναι Ηλια σταζει η εξατμισει και οταν παταω γκαζι εκτοξευεται..οσο για το αν ειναι η μια απο τις 2 καπου ακουσα οτι ειναι πολυ δυσκολο να ειναι μονο η μια
-
Ο χρήστης ALFA33 έγραψε:
ναι Ηλια σταζει η εξατμισει και οταν παταω γκαζι εκτοξευεται..οσο για το αν ειναι η μια απο τις 2 καπου ακουσα οτι ειναι πολυ δυσκολο να ειναι μονο η μιαΟ Ηλίας σε ρωτάει διότι τις περισσότερες φορές αυτό που λές είναι η συμπύκνωση από τα καυτά αέρια της εξάτμισης. Είναι κάτι που όλα τα βενζινοκίνητα το κάνουν. Βεβαιώσου όπως σου είπε και ο alexeft αλλά και ό BILL33. Βάλε υγρό (ή απλά νερό εάν δεν έχεις σκοπό να το κρατήσεις πολλά χρόνια) και παρατήρησε εάν χάνει από κάπου. Εάν πάλι δεν δεις τίποτα υπάρχει περίπτωση να φανεί μέσω των μπουζί εάν τελικά χάνεται στο χώρο καύσης. Δες ακόμη μήπως έχει ανέβει η στάθμη του λαδιού και προπαντός εάν έχει ασπρίσει.
-
κωστα λοιπον εχω δει το ψυγειο του το οποιο ειναι αδειο και εχει μεσα κατι σαν λασπη(πιθανον σκουρια)τα λαδια του τα εχω δει ειναι οκ και εκει που πρεπει..το αμαξι δεν φαινεται να χανει απο πουθενα αλλου περαν απο την εξατμιση..
-
Ο χρήστης ALFA33 έγραψε:
κωστα λοιπον εχω δει το ψυγειο του το οποιο ειναι αδειο και εχει μεσα κατι σαν λασπη(πιθανον σκουρια)τα λαδια του τα εχω δει ειναι οκ και εκει που πρεπει..το αμαξι δεν φαινεται να χανει απο πουθενα αλλου περαν απο την εξατμιση..το να σταζει νερα ενας βενζινοκινητηρας απο την εξατμιση ειναι φυσιολογικο, κατα την καυση αν θα ειχαμε τον τελειο κινητηρα σαν καυσαερια θα ειχαμε CO2 και νερο.
ψαξε την αιτια διαρροης νερου, ξεκινα απο την ταπα τπυ ψυγειου και φτασε μεχρι το ψυγειο του καλοριφερ, καπου εκει βρησκετε η αιτια.
δεν καιγονται οι φλαντζες και στις 2 κεφαλες μαζι, αλλα η σωστη δουλεια ειναι να λυσουμε και τις 2 κεφαλες μαζι και να κανουμε ογκομετρηση στον θαλαμο καυσεως και των 2 γιατι σιγουρα αυτος θα εχει αλλαξει μετα την πλανη που θα γινει στον εναν οταν αυτος καψει φλαντζα για να εχουμε την ιδια συμπιεση και στις 2 κεφαλες του κινητηρα. -
-
Μηπως κανεις συνεχεια μικρες αποστασεις?
-
2 μηνες το εχω και δεν το εχω κινησει πολυ...γιατι τι προβλημα προκειπτει με μικρες αποστασεις?
-
viewtopic.php?f=6&t=18874
-
Πολλα νερα! Κανε καμποσα χιλιομετρα βραδακι με αδειο δρομο...Δουλεψε το λιγο με αυτο τον τροπο, μπορει να εχουν συσωρευτει νερα μεσα στα καζανακια απο τις μικρες αποστασεις...
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Πολλα νερα! Κανε καμποσα χιλιομετρα βραδακι με αδειο δρομο...Δουλεψε το λιγο με αυτο τον τροπο, μπορει να εχουν συσωρευτει νερα μεσα στα καζανακια απο τις μικρες αποστασεις...και οπωσδηποτε γεμισε το ψυγειο-δοχειο με παραφλου
-
Φλάντζα μπορει να είναι , ειδικά αν το νερό πίσω έχει το χρώμα του παραφλου. Πρίν όμως το προεξωφλήσεις τσέκαρε αν οι τάπες νερου του κινητήρα δεν έχουν σαπίσει και χάνει από εκει οπότε τσέκαρε αν έχει στάμπα και κάτω από το κινητήρα.
Ένας τρόπος να τσεκάρει είναι να βάλει το όχημα σε ελαφρά ανωφέρεια ( πχ 2 μπροστά τροχοί σε πεζοδρόμιο) και να το αφήσεις να δουλέψει ρελαντί για 5- 10 λεπτά . Αν συνεχίσει και βγάζει νερό πίσω τότε είναι πάρα πολύ πιθανό για φλάντζα. Δεν χρειάζεται να αλλάξεις και τις 2 φλάντζες πάντως , αρκεί να βρεις από ποια μεριά χάνει.....
-
Ο χρήστης Greek έγραψε:
Φλάντζα μπορει να είναι , ειδικά αν το νερό πίσω έχει το χρώμα του παραφλου. Πρίν όμως το προεξωφλήσεις τσέκαρε αν οι τάπες νερου του κινητήρα δεν έχουν σαπίσει και χάνει από εκει οπότε τσέκαρε αν έχει στάμπα και κάτω από το κινητήρα.Ένας τρόπος να τσεκάρει είναι να βάλει το όχημα σε ελαφρά ανωφέρεια ( πχ 2 μπροστά τροχοί σε πεζοδρόμιο) και να το αφήσεις να δουλέψει ρελαντί για 5- 10 λεπτά . Αν συνεχίσει και βγάζει νερό πίσω τότε είναι πάρα πολύ πιθανό για φλάντζα. Δεν χρειάζεται να αλλάξεις και τις 2 φλάντζες πάντως , αρκεί να βρεις από ποια μεριά χάνει.....
για να ξερουμε τι λεμε, αν ενα αυτοκινητο καιει τοσο νερο ωστε να το βλεπουμε να σταζει απο την εξατμηση (που δεν υπαρχει τετοια περιπτωση γιατι το καμμενο νερο βγαινει με την μορφη αεριου και οχι υγρου) τοτε καποιος ή καποιοι κυλινδροι θα ρεταριζαν γιατι αυτο το νερο θα βραχυκυκλωνε τα μπουζι και δεν θα υπηρχε σπινθηρας.
το νερο που σταζει απο την εξατμηση ειναι προιον απο την καυση της βενζινης και τιποτα αλλο. -
και τοτε γιατι το ψυγειο αδειαζει αμα ειναι απο την καυση?
-
Ο χρήστης ALFA33 έγραψε:
και τοτε γιατι το ψυγειο αδειαζει αμα ειναι απο την καυση?Είσαι σίγουρος ότι δεν χάνει απο κάπου αλλού;
Aπώλεια ψυκτικού υγρού σε alfa 33 boxer