Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΡΥΘΜΙΣΗ ΙΣΧΥΩΣ
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. ΡΥΘΜΙΣΗ ΙΣΧΥΩΣ
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    6
    10
    141
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      takiscom last edited by

      Παιδια εχω εδω και ενα χρονο ενα ελαφρως βελτιωμενο s3 γυρω στα 260 αλογα.Ωραιο αμαξακι,σου κανει τα χατηρια.Ομως καιει...τα αντερα του.Εχω ακουσει για ενα περιοριστη ισχυως με 3προγραμματα π.χ. πρ.1 120hp πρ2 200hp και πρ3 260hp.Υπαρχει???Μηπως εχει σχεση με την πιεση της τουρμπινας???Ποσο κανει???Επιιρρρεαζει καθολου το μοτερ???

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        takiscom last edited by

        Παιδια εχω εδω και ενα χρονο ενα ελαφρως βελτιωμενο s3 γυρω στα 260 αλογα.Ωραιο αμαξακι,σου κανει τα χατηρια.Ομως καιει...τα αντερα του.Εχω ακουσει για ενα περιοριστη ισχυως με 3προγραμματα π.χ. πρ.1 120hp πρ2 200hp και πρ3 260hp.Υπαρχει???Μηπως εχει σχεση με την πιεση της τουρμπινας???Ποσο κανει???Επιιρρρεαζει καθολου το μοτερ???

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          takiscom last edited by

          Παιδια εχω εδω και ενα χρονο ενα ελαφρως βελτιωμενο s3 γυρω στα 260 αλογα.Ωραιο αμαξακι,σου κανει τα χατηρια.Ομως καιει...τα αντερα του.Εχω ακουσει για ενα περιοριστη ισχυως με 3προγραμματα π.χ. πρ.1 120hp πρ2 200hp και πρ3 260hp.Υπαρχει???Μηπως εχει σχεση με την πιεση της τουρμπινας???Ποσο κανει???Επιιρρρεαζει καθολου το μοτερ???

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            piii last edited by

            Ο χρήστης TAKISCOM έγραψε:
            Παιδια εχω εδω και ενα χρονο ενα ελαφρως βελτιωμενο s3 γυρω στα 260 αλογα.Ωραιο αμαξακι,σου κανει τα χατηρια.Ομως καιει...τα αντερα του.Εχω ακουσει για ενα περιοριστη ισχυως με 3προγραμματα π.χ. πρ.1 120hp πρ2 200hp και πρ3 260hp.Υπαρχει???Μηπως εχει σχεση με την πιεση της τουρμπινας???Ποσο κανει???Επιιρρρεαζει καθολου το μοτερ???

            Χωρίς να θέλω να γίνομαι αδιάκριτος. Μήπως η ποιό φθηνή λύση θα ήταν να πάρεις το δεξί σου πόδι απο το πεντάλ;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              trident1971 last edited by

              Done in one. Μπορει να κλειδωθει.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                takiscom last edited by

                Η αληθεια ειναι οτι το παταω λιγο παραπανω αλλα ελεγα μηπως υπαρχει καποια λυση αλλιως... πωληση και αγορα diesel με περιπου 200 αλογακια

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  piii last edited by

                  Ο χρήστης TAKISCOM έγραψε:
                  Η αληθεια ειναι οτι το παταω λιγο παραπανω αλλα ελεγα μηπως υπαρχει καποια λυση αλλιως... πωληση και αγορα diesel με περιπου 200 αλογακια

                  Νομίζω πάντως ότι αυτό που σκέφτηκες θα είχε περισσότερο νόημα αν χρειαζόταν να δώσεις το αμάξι σε κάποιον που δεν εμπιστεύεσαι και φοβάσαι να μην κάνει καγκουριές. Π.Χ κάνα παρκαδόρο ας πούμε σε νυχτερινό κέντρο(τι είπα τώρα....)
                  Αλλιώς ο έλεγχος του δεξιού ποδιού είναι ποιό οικονομικό μέσο πιστεύω.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kostis20 last edited by

                    Ο χρήστης TAKISCOM έγραψε:
                    Παιδια εχω εδω και ενα χρονο ενα ελαφρως βελτιωμενο s3 γυρω στα 260 αλογα.Ωραιο αμαξακι,σου κανει τα χατηρια.Ομως καιει...τα αντερα του.Εχω ακουσει για ενα περιοριστη ισχυως με 3προγραμματα π.χ. πρ.1 120hp πρ2 200hp και πρ3 260hp.Υπαρχει???Μηπως εχει σχεση με την πιεση της τουρμπινας???Ποσο κανει???Επιιρρρεαζει καθολου το μοτερ???

                    Πολλοι βελτιωτες εχουν παρομοιο συστημα στα προγραμματα που πουλανε.
                    πχ στην APR αλλαζεις απο το cruise control σε valet mode ,normal και το προγραμμα αναβαθμισης.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dim8 last edited by

                      μπορεις να το κανεις ακομα και με το πιο απλο και φθηνο boost controller.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        thomaslar last edited by

                        Αρκει να ακολουθει και το μειγμα τις αλλαγες στην πιεση.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dim8 last edited by

                          Ο χρήστης thomaslar έγραψε:
                          Αρκει να ακολουθει και το μειγμα τις αλλαγες στην πιεση.

                          δεν γινεται να μην τις ακολουθει,αφου μιλαμε για μικροτερη πιεση.Ειναι ηδη χαρτογραφημενο σε μικροτερες πιεσεις.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • First post
                            Last post
                          • 1 / 1
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΕΛΛΑΔΑ
                            • ΚΟΣΜΟΣ
                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • TEST
                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                          • VIDEO
                            • 4TTV
                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CANDID CAMERA
                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΛΕΞΙΚΟ
                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                            • FORMULA 1
                            • WRC
                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4T CLASSIC
                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                          • ΑΓΟΡΑ
                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CLASSIC
                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                          • MENU
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                          • ΚΟΚ

                          logo footer

                          coty











                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • CLASSIC
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • VIDEO
                          • FORUM
                          4T FORUM
                          4T LIBRARY
                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                          Powered by nxcode.gr