-
Παιδια εχω εδω και ενα χρονο ενα ελαφρως βελτιωμενο s3 γυρω στα 260 αλογα.Ωραιο αμαξακι,σου κανει τα χατηρια.Ομως καιει...τα αντερα του.Εχω ακουσει για ενα περιοριστη ισχυως με 3προγραμματα π.χ. πρ.1 120hp πρ2 200hp και πρ3 260hp.Υπαρχει???Μηπως εχει σχεση με την πιεση της τουρμπινας???Ποσο κανει???Επιιρρρεαζει καθολου το μοτερ???
-
Παιδια εχω εδω και ενα χρονο ενα ελαφρως βελτιωμενο s3 γυρω στα 260 αλογα.Ωραιο αμαξακι,σου κανει τα χατηρια.Ομως καιει...τα αντερα του.Εχω ακουσει για ενα περιοριστη ισχυως με 3προγραμματα π.χ. πρ.1 120hp πρ2 200hp και πρ3 260hp.Υπαρχει???Μηπως εχει σχεση με την πιεση της τουρμπινας???Ποσο κανει???Επιιρρρεαζει καθολου το μοτερ???
-
Παιδια εχω εδω και ενα χρονο ενα ελαφρως βελτιωμενο s3 γυρω στα 260 αλογα.Ωραιο αμαξακι,σου κανει τα χατηρια.Ομως καιει...τα αντερα του.Εχω ακουσει για ενα περιοριστη ισχυως με 3προγραμματα π.χ. πρ.1 120hp πρ2 200hp και πρ3 260hp.Υπαρχει???Μηπως εχει σχεση με την πιεση της τουρμπινας???Ποσο κανει???Επιιρρρεαζει καθολου το μοτερ???
-
Ο χρήστης TAKISCOM έγραψε:
Παιδια εχω εδω και ενα χρονο ενα ελαφρως βελτιωμενο s3 γυρω στα 260 αλογα.Ωραιο αμαξακι,σου κανει τα χατηρια.Ομως καιει...τα αντερα του.Εχω ακουσει για ενα περιοριστη ισχυως με 3προγραμματα π.χ. πρ.1 120hp πρ2 200hp και πρ3 260hp.Υπαρχει???Μηπως εχει σχεση με την πιεση της τουρμπινας???Ποσο κανει???Επιιρρρεαζει καθολου το μοτερ???Χωρίς να θέλω να γίνομαι αδιάκριτος. Μήπως η ποιό φθηνή λύση θα ήταν να πάρεις το δεξί σου πόδι απο το πεντάλ;
-
Done in one. Μπορει να κλειδωθει.
-
Η αληθεια ειναι οτι το παταω λιγο παραπανω αλλα ελεγα μηπως υπαρχει καποια λυση αλλιως... πωληση και αγορα diesel με περιπου 200 αλογακια
-
Ο χρήστης TAKISCOM έγραψε:
Η αληθεια ειναι οτι το παταω λιγο παραπανω αλλα ελεγα μηπως υπαρχει καποια λυση αλλιως... πωληση και αγορα diesel με περιπου 200 αλογακιαΝομίζω πάντως ότι αυτό που σκέφτηκες θα είχε περισσότερο νόημα αν χρειαζόταν να δώσεις το αμάξι σε κάποιον που δεν εμπιστεύεσαι και φοβάσαι να μην κάνει καγκουριές. Π.Χ κάνα παρκαδόρο ας πούμε σε νυχτερινό κέντρο(τι είπα τώρα....)
Αλλιώς ο έλεγχος του δεξιού ποδιού είναι ποιό οικονομικό μέσο πιστεύω. -
Ο χρήστης TAKISCOM έγραψε:
Παιδια εχω εδω και ενα χρονο ενα ελαφρως βελτιωμενο s3 γυρω στα 260 αλογα.Ωραιο αμαξακι,σου κανει τα χατηρια.Ομως καιει...τα αντερα του.Εχω ακουσει για ενα περιοριστη ισχυως με 3προγραμματα π.χ. πρ.1 120hp πρ2 200hp και πρ3 260hp.Υπαρχει???Μηπως εχει σχεση με την πιεση της τουρμπινας???Ποσο κανει???Επιιρρρεαζει καθολου το μοτερ???Πολλοι βελτιωτες εχουν παρομοιο συστημα στα προγραμματα που πουλανε.
πχ στην APR αλλαζεις απο το cruise control σε valet mode ,normal και το προγραμμα αναβαθμισης. -
μπορεις να το κανεις ακομα και με το πιο απλο και φθηνο boost controller.
-
Αρκει να ακολουθει και το μειγμα τις αλλαγες στην πιεση.
-
Ο χρήστης thomaslar έγραψε:
Αρκει να ακολουθει και το μειγμα τις αλλαγες στην πιεση.δεν γινεται να μην τις ακολουθει,αφου μιλαμε για μικροτερη πιεση.Ειναι ηδη χαρτογραφημενο σε μικροτερες πιεσεις.
ΡΥΘΜΙΣΗ ΙΣΧΥΩΣ