Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Vito, Χειρο(ποδο)φρενο και μοχλος ανοιγματος ΚΑΠΩ
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Vito, Χειρο(ποδο)φρενο και μοχλος ανοιγματος ΚΑΠΩ
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    8
    13
    223
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      giorgos-nikoy last edited by

      Γεια σας παλι..
      Τα φωτα σας...
      Ενω οδηγουσα,τραβηξα τον μοχλο του χειροφρενου να σιγουρευτω οτι δεν ειναι στην θεση λειτουργιας
      (καμμια φορα τον ξεχναω, και η μυρωδια με 'ξυπναει'και τον επαναφερω), και τον καταλαβα για πολυ λασκαρισμενο..
      Σταματω, παταω το χειροφρενο με το ποδι μου, και βλεπω οτι ειναι στον αερα.Γυριζει πισω οταν αφηνω το
      ποδι και δεν 'καθεται' το χειροφρενο..
      Επισης, διαπιστωνω οτι ΚΑΙ ο μοχλος του ανοιγματος του καπω (μηχανης), ειναι λασκα και δεν δουλευει
      για να ανοιξει το καπω.Ερχομαι σπιτι.Βγαζω το 'κιβωτιακι'(αριστερα απο το τιμονι) που επανω του βρισκονται οι δυο μοχλοι(χειροφρενου,και ανοιγματος του καπω) και βλεπω (στο πισω-εσωτερικο μερος του κιβωτιου) οτι ειναι λασκα τα συρματοσχοινα. Τα συρματοσχοινα ειναι κανονικα συνδεμενα αλλα πολυ λασκα.Τραβαω το συρματοσχοινο του καπω σιγα-σιγα και δυνατα, και κανει τον χαρακτηριστικο θορυβο(ντοκ) του ανοιγματος του καπω. Παω μπροστα και βλεπω οτι εχει ανοιξει.Μου φανηκε παραξενο που και τα δυο συρματοσχοινα λασκαρισαν την ιδια ωρα(ισως εγω να το καταλαβα την ιδια ωρα,και π.χ το συρματοσχοινο του καπω να ηταν ηδη λασκα..)
      Δεν θελω μεχρι στιγμης να προχωρησω πιο περα πριν παρω καποια γνωμη,γιατι πρωτη φορα θα το κανω.
      Αν γνωριζει καποιος τι τρεχει και πως μπορω να διορθωσω, θα ηθελα την γνωμη του.
      Ευχαριστω για την προσοχη σας..

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • G
        giorgos-nikoy last edited by

        Γεια σας παλι..
        Τα φωτα σας...
        Ενω οδηγουσα,τραβηξα τον μοχλο του χειροφρενου να σιγουρευτω οτι δεν ειναι στην θεση λειτουργιας
        (καμμια φορα τον ξεχναω, και η μυρωδια με 'ξυπναει'και τον επαναφερω), και τον καταλαβα για πολυ λασκαρισμενο..
        Σταματω, παταω το χειροφρενο με το ποδι μου, και βλεπω οτι ειναι στον αερα.Γυριζει πισω οταν αφηνω το
        ποδι και δεν 'καθεται' το χειροφρενο..
        Επισης, διαπιστωνω οτι ΚΑΙ ο μοχλος του ανοιγματος του καπω (μηχανης), ειναι λασκα και δεν δουλευει
        για να ανοιξει το καπω.Ερχομαι σπιτι.Βγαζω το 'κιβωτιακι'(αριστερα απο το τιμονι) που επανω του βρισκονται οι δυο μοχλοι(χειροφρενου,και ανοιγματος του καπω) και βλεπω (στο πισω-εσωτερικο μερος του κιβωτιου) οτι ειναι λασκα τα συρματοσχοινα. Τα συρματοσχοινα ειναι κανονικα συνδεμενα αλλα πολυ λασκα.Τραβαω το συρματοσχοινο του καπω σιγα-σιγα και δυνατα, και κανει τον χαρακτηριστικο θορυβο(ντοκ) του ανοιγματος του καπω. Παω μπροστα και βλεπω οτι εχει ανοιξει.Μου φανηκε παραξενο που και τα δυο συρματοσχοινα λασκαρισαν την ιδια ωρα(ισως εγω να το καταλαβα την ιδια ωρα,και π.χ το συρματοσχοινο του καπω να ηταν ηδη λασκα..)
        Δεν θελω μεχρι στιγμης να προχωρησω πιο περα πριν παρω καποια γνωμη,γιατι πρωτη φορα θα το κανω.
        Αν γνωριζει καποιος τι τρεχει και πως μπορω να διορθωσω, θα ηθελα την γνωμη του.
        Ευχαριστω για την προσοχη σας..

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          giorgos-nikoy last edited by

          Γεια σας παλι..
          Τα φωτα σας...
          Ενω οδηγουσα,τραβηξα τον μοχλο του χειροφρενου να σιγουρευτω οτι δεν ειναι στην θεση λειτουργιας
          (καμμια φορα τον ξεχναω, και η μυρωδια με 'ξυπναει'και τον επαναφερω), και τον καταλαβα για πολυ λασκαρισμενο..
          Σταματω, παταω το χειροφρενο με το ποδι μου, και βλεπω οτι ειναι στον αερα.Γυριζει πισω οταν αφηνω το
          ποδι και δεν 'καθεται' το χειροφρενο..
          Επισης, διαπιστωνω οτι ΚΑΙ ο μοχλος του ανοιγματος του καπω (μηχανης), ειναι λασκα και δεν δουλευει
          για να ανοιξει το καπω.Ερχομαι σπιτι.Βγαζω το 'κιβωτιακι'(αριστερα απο το τιμονι) που επανω του βρισκονται οι δυο μοχλοι(χειροφρενου,και ανοιγματος του καπω) και βλεπω (στο πισω-εσωτερικο μερος του κιβωτιου) οτι ειναι λασκα τα συρματοσχοινα. Τα συρματοσχοινα ειναι κανονικα συνδεμενα αλλα πολυ λασκα.Τραβαω το συρματοσχοινο του καπω σιγα-σιγα και δυνατα, και κανει τον χαρακτηριστικο θορυβο(ντοκ) του ανοιγματος του καπω. Παω μπροστα και βλεπω οτι εχει ανοιξει.Μου φανηκε παραξενο που και τα δυο συρματοσχοινα λασκαρισαν την ιδια ωρα(ισως εγω να το καταλαβα την ιδια ωρα,και π.χ το συρματοσχοινο του καπω να ηταν ηδη λασκα..)
          Δεν θελω μεχρι στιγμης να προχωρησω πιο περα πριν παρω καποια γνωμη,γιατι πρωτη φορα θα το κανω.
          Αν γνωριζει καποιος τι τρεχει και πως μπορω να διορθωσω, θα ηθελα την γνωμη του.
          Ευχαριστω για την προσοχη σας..

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • ?
            A Former User last edited by

            Λαμπάκι για το τραβηγμένο χειρόφρενο δεν έχει;

            Και το δοκίμασες σε κίνηση ;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              giorgos-nikoy last edited by

              Εννοεις στο Καντραν με το 'P'?
              Αν εννοεις αυτο ναι το εχει. Αναβει οταν παταω με το ποδι αναβει αλλα οταν αφηνω το πατημα και το 'πεταλι' επανερχεται στην θεση του αμεσως τοτε σβηνει..

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                touring-the-m3-1-6 last edited by

                Όλα είναι λάσκα μάγκα......!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  thanos last edited by

                  Ο χρήστης touring the m3 1.6 έγραψε:
                  Όλα είναι λάσκα μάγκα......!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Μήπως λάσκαρε το κουτάκι ;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      giorgos-nikoy last edited by

                      Συμφωνω με ολα οσα λετε με τις λασκες και τις ημιμαθειες..
                      Καλη και η καζουρα..
                      Αλλα για αυτο ρωταμε...
                      Σε κινηση δεν δοκιμασα τιποτα..

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dog80 last edited by

                        Αυτού του είδους τα συρματόσχοινα (Bowden cable) πρέπει το περίβλημά τους να είναι σταθερά πιασμένο κάπου στο αμάξωμα για να λειτουργήσουν, συνήθως είναι πιασμένα στην αρχή και στο τελείωμα τους.

                        Πιθανόν τα δύο συρματόσκοινα επειδή είναι κοντά το ένα στο άλλο έχουν κοινό πιάσιμο που τα κρατάει στερεωμένα. Μάλλον αυτό έχει λασκάρει και γι αυτό χάλασαν και τα δύο ταυτόχρονα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • L
                          leonp last edited by

                          Για να κλέψουν το αμάξι πρώτα ανοίγουν το καπό για να εξουδετερώσουν τον συναγερμό.

                          Το καπό συνήθως το ανοίγουν τραβώντας δυνατά το συρματόσχοινο - σπάνε οι βάσεις και μετά τραβιέται κι άλλο και τελικά ανοίγει το καπό.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • G
                            giorgos-nikoy last edited by

                            Οποτε αρχιζω να ψαχνω απο το κιβωτιο και παω προς τα πισω μεχρι να βρω την κοινη βαση(πιασιμο) και προσεχω αν εχει σπασει, και γενικα τι τρεχει σ' εκεινο το σημειο..
                            Ευχαριστω..

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • I
                              ilias-a last edited by

                              Ο χρήστης Γιώργος Νίκου έγραψε:
                              Οποτε αρχιζω να ψαχνω απο το κιβωτιο και παω προς τα πισω μεχρι να βρω την κοινη βαση(πιασιμο) και προσεχω αν εχει σπασει, και γενικα τι τρεχει σ' εκεινο το σημειο..
                              Ευχαριστω..

                              τα σημεια που μπορουν να σπασουν και να μας διμιουργησουν προβλημα ειναι στα 2 ακρα της ντιζας, σε αυτο που τραβας και σε αυτο μεταφερετε η εντολη εκει ψαξε.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                giorgos-nikoy last edited by

                                Το σημειο που τραβιεται δεν ειναι σπασμενο.Οποτε παμε στο τερμα..
                                Ευχαριστω

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • First post
                                  Last post
                                • 1 / 1
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΕΛΛΑΔΑ
                                  • ΚΟΣΜΟΣ
                                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • TEST
                                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                • VIDEO
                                  • 4TTV
                                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CANDID CAMERA
                                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΛΕΞΙΚΟ
                                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • FORMULA 1
                                  • WRC
                                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4T CLASSIC
                                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                • ΑΓΟΡΑ
                                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CLASSIC
                                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                • MENU
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                • ΚΟΚ

                                logo footer

                                coty











                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • CLASSIC
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • VIDEO
                                • FORUM
                                4T FORUM
                                4T LIBRARY
                                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                Powered by nxcode.gr