-
Γεια σας παλι..
Τα φωτα σας...
Ενω οδηγουσα,τραβηξα τον μοχλο του χειροφρενου να σιγουρευτω οτι δεν ειναι στην θεση λειτουργιας
(καμμια φορα τον ξεχναω, και η μυρωδια με 'ξυπναει'και τον επαναφερω), και τον καταλαβα για πολυ λασκαρισμενο..
Σταματω, παταω το χειροφρενο με το ποδι μου, και βλεπω οτι ειναι στον αερα.Γυριζει πισω οταν αφηνω το
ποδι και δεν 'καθεται' το χειροφρενο..
Επισης, διαπιστωνω οτι ΚΑΙ ο μοχλος του ανοιγματος του καπω (μηχανης), ειναι λασκα και δεν δουλευει
για να ανοιξει το καπω.Ερχομαι σπιτι.Βγαζω το 'κιβωτιακι'(αριστερα απο το τιμονι) που επανω του βρισκονται οι δυο μοχλοι(χειροφρενου,και ανοιγματος του καπω) και βλεπω (στο πισω-εσωτερικο μερος του κιβωτιου) οτι ειναι λασκα τα συρματοσχοινα. Τα συρματοσχοινα ειναι κανονικα συνδεμενα αλλα πολυ λασκα.Τραβαω το συρματοσχοινο του καπω σιγα-σιγα και δυνατα, και κανει τον χαρακτηριστικο θορυβο(ντοκ) του ανοιγματος του καπω. Παω μπροστα και βλεπω οτι εχει ανοιξει.Μου φανηκε παραξενο που και τα δυο συρματοσχοινα λασκαρισαν την ιδια ωρα(ισως εγω να το καταλαβα την ιδια ωρα,και π.χ το συρματοσχοινο του καπω να ηταν ηδη λασκα..)
Δεν θελω μεχρι στιγμης να προχωρησω πιο περα πριν παρω καποια γνωμη,γιατι πρωτη φορα θα το κανω.
Αν γνωριζει καποιος τι τρεχει και πως μπορω να διορθωσω, θα ηθελα την γνωμη του.
Ευχαριστω για την προσοχη σας.. -
Γεια σας παλι..
Τα φωτα σας...
Ενω οδηγουσα,τραβηξα τον μοχλο του χειροφρενου να σιγουρευτω οτι δεν ειναι στην θεση λειτουργιας
(καμμια φορα τον ξεχναω, και η μυρωδια με 'ξυπναει'και τον επαναφερω), και τον καταλαβα για πολυ λασκαρισμενο..
Σταματω, παταω το χειροφρενο με το ποδι μου, και βλεπω οτι ειναι στον αερα.Γυριζει πισω οταν αφηνω το
ποδι και δεν 'καθεται' το χειροφρενο..
Επισης, διαπιστωνω οτι ΚΑΙ ο μοχλος του ανοιγματος του καπω (μηχανης), ειναι λασκα και δεν δουλευει
για να ανοιξει το καπω.Ερχομαι σπιτι.Βγαζω το 'κιβωτιακι'(αριστερα απο το τιμονι) που επανω του βρισκονται οι δυο μοχλοι(χειροφρενου,και ανοιγματος του καπω) και βλεπω (στο πισω-εσωτερικο μερος του κιβωτιου) οτι ειναι λασκα τα συρματοσχοινα. Τα συρματοσχοινα ειναι κανονικα συνδεμενα αλλα πολυ λασκα.Τραβαω το συρματοσχοινο του καπω σιγα-σιγα και δυνατα, και κανει τον χαρακτηριστικο θορυβο(ντοκ) του ανοιγματος του καπω. Παω μπροστα και βλεπω οτι εχει ανοιξει.Μου φανηκε παραξενο που και τα δυο συρματοσχοινα λασκαρισαν την ιδια ωρα(ισως εγω να το καταλαβα την ιδια ωρα,και π.χ το συρματοσχοινο του καπω να ηταν ηδη λασκα..)
Δεν θελω μεχρι στιγμης να προχωρησω πιο περα πριν παρω καποια γνωμη,γιατι πρωτη φορα θα το κανω.
Αν γνωριζει καποιος τι τρεχει και πως μπορω να διορθωσω, θα ηθελα την γνωμη του.
Ευχαριστω για την προσοχη σας.. -
Γεια σας παλι..
Τα φωτα σας...
Ενω οδηγουσα,τραβηξα τον μοχλο του χειροφρενου να σιγουρευτω οτι δεν ειναι στην θεση λειτουργιας
(καμμια φορα τον ξεχναω, και η μυρωδια με 'ξυπναει'και τον επαναφερω), και τον καταλαβα για πολυ λασκαρισμενο..
Σταματω, παταω το χειροφρενο με το ποδι μου, και βλεπω οτι ειναι στον αερα.Γυριζει πισω οταν αφηνω το
ποδι και δεν 'καθεται' το χειροφρενο..
Επισης, διαπιστωνω οτι ΚΑΙ ο μοχλος του ανοιγματος του καπω (μηχανης), ειναι λασκα και δεν δουλευει
για να ανοιξει το καπω.Ερχομαι σπιτι.Βγαζω το 'κιβωτιακι'(αριστερα απο το τιμονι) που επανω του βρισκονται οι δυο μοχλοι(χειροφρενου,και ανοιγματος του καπω) και βλεπω (στο πισω-εσωτερικο μερος του κιβωτιου) οτι ειναι λασκα τα συρματοσχοινα. Τα συρματοσχοινα ειναι κανονικα συνδεμενα αλλα πολυ λασκα.Τραβαω το συρματοσχοινο του καπω σιγα-σιγα και δυνατα, και κανει τον χαρακτηριστικο θορυβο(ντοκ) του ανοιγματος του καπω. Παω μπροστα και βλεπω οτι εχει ανοιξει.Μου φανηκε παραξενο που και τα δυο συρματοσχοινα λασκαρισαν την ιδια ωρα(ισως εγω να το καταλαβα την ιδια ωρα,και π.χ το συρματοσχοινο του καπω να ηταν ηδη λασκα..)
Δεν θελω μεχρι στιγμης να προχωρησω πιο περα πριν παρω καποια γνωμη,γιατι πρωτη φορα θα το κανω.
Αν γνωριζει καποιος τι τρεχει και πως μπορω να διορθωσω, θα ηθελα την γνωμη του.
Ευχαριστω για την προσοχη σας.. -
Λαμπάκι για το τραβηγμένο χειρόφρενο δεν έχει;
Και το δοκίμασες σε κίνηση ;
-
Εννοεις στο Καντραν με το 'P'?
Αν εννοεις αυτο ναι το εχει. Αναβει οταν παταω με το ποδι αναβει αλλα οταν αφηνω το πατημα και το 'πεταλι' επανερχεται στην θεση του αμεσως τοτε σβηνει.. -
Όλα είναι λάσκα μάγκα......!!
-
Ο χρήστης touring the m3 1.6 έγραψε:
Όλα είναι λάσκα μάγκα......!! -
Μήπως λάσκαρε το κουτάκι ;
-
Συμφωνω με ολα οσα λετε με τις λασκες και τις ημιμαθειες..
Καλη και η καζουρα..
Αλλα για αυτο ρωταμε...
Σε κινηση δεν δοκιμασα τιποτα.. -
Αυτού του είδους τα συρματόσχοινα (Bowden cable) πρέπει το περίβλημά τους να είναι σταθερά πιασμένο κάπου στο αμάξωμα για να λειτουργήσουν, συνήθως είναι πιασμένα στην αρχή και στο τελείωμα τους.
Πιθανόν τα δύο συρματόσκοινα επειδή είναι κοντά το ένα στο άλλο έχουν κοινό πιάσιμο που τα κρατάει στερεωμένα. Μάλλον αυτό έχει λασκάρει και γι αυτό χάλασαν και τα δύο ταυτόχρονα.
-
Για να κλέψουν το αμάξι πρώτα ανοίγουν το καπό για να εξουδετερώσουν τον συναγερμό.
Το καπό συνήθως το ανοίγουν τραβώντας δυνατά το συρματόσχοινο - σπάνε οι βάσεις και μετά τραβιέται κι άλλο και τελικά ανοίγει το καπό.
-
Οποτε αρχιζω να ψαχνω απο το κιβωτιο και παω προς τα πισω μεχρι να βρω την κοινη βαση(πιασιμο) και προσεχω αν εχει σπασει, και γενικα τι τρεχει σ' εκεινο το σημειο..
Ευχαριστω.. -
Ο χρήστης Γιώργος Νίκου έγραψε:
Οποτε αρχιζω να ψαχνω απο το κιβωτιο και παω προς τα πισω μεχρι να βρω την κοινη βαση(πιασιμο) και προσεχω αν εχει σπασει, και γενικα τι τρεχει σ' εκεινο το σημειο..
Ευχαριστω..τα σημεια που μπορουν να σπασουν και να μας διμιουργησουν προβλημα ειναι στα 2 ακρα της ντιζας, σε αυτο που τραβας και σε αυτο μεταφερετε η εντολη εκει ψαξε.
-
Το σημειο που τραβιεται δεν ειναι σπασμενο.Οποτε παμε στο τερμα..
Ευχαριστω
Vito, Χειρο(ποδο)φρενο και μοχλος ανοιγματος ΚΑΠΩ