-
Ο χρήστης Γιωργος lancia έγραψε:
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2873907/ να η αγγελια που κοιταω... ειναι 1.250 κυβικα λεει και βγαζει 77 αττια!! υπαρχουν και αλλες παρομοιες αγγελιες στα ιδια κυβικα-αλογα!! ???
μπορει να εχει κανει καποιο λαθος...
τα euro 4 παντως τα 1200 εβγαζαν 65 αλογα, ενω τα euro 5 69ps (οπως στο 500, νεο ypsilon)!ναι αλλα λαθος ο μαντρας στην αγγελια?? και αλλοι τοσοι?? ψαχνω 1 βδομαδα κοντα να δω τι γινετε με αυτο το
-
Ο χρήστης hellboss έγραψε:
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2873907/ να η αγγελια που κοιταω... ειναι 1.250 κυβικα λεει και βγαζει 77 αττια!! υπαρχουν και αλλες παρομοιες αγγελιες στα ιδια κυβικα-αλογα!! ???
μπορει να εχει κανει καποιο λαθος...
τα euro 4 παντως τα 1200 εβγαζαν 65 αλογα, ενω τα euro 5 69ps (οπως στο 500, νεο ypsilon)!ναι αλλα λαθος ο μαντρας στην αγγελια?? και αλλοι τοσοι?? ψαχνω 1 βδομαδα κοντα να δω τι γινετε με αυτο το
παρε τηλεφωνο καποιον απο αυτους να δεις τι παιζει!
σου λεω παντως, αν το θες μεσα για πολη, μην το φοβασαι καθολου, παει παρα πολυ καλα! και για εκδρομες-ταξιδια 2-3 φορες τον χρονο...
και θα εχεις και παρα πολυ καλες καταναλωσεις! -
Ο χρήστης Γιωργος lancia έγραψε:
εχεις παρακουλουθησει ποτε ανακλησεις των οχηματων?
οι ιταλοι δεν εκαναν ανακληση σε οχηματα για προληπτικο ελεγχο για πιθανα προβληματα στο abs??
εχεις παρακουλουθησει δηλαδη τις ανακλησεις των οχηματων και ΜΟΝΟ οι Ιαπωνες κανουν ανακλησεις θες να μου πεις...ειδαμε και πριν καποια χρονια που σκοτωθηκε κοσμος με toyota/lexus με προβληματα στα φρενα πως τα βρηκαν και ποσο εγκαιρα εκαναν ανακληση!
Πρόβλημα στο πεντάλ επιτάχυνσης είχαν και η υπόθεση είχε/έχει πολύ μεγαλύτερο βάθος καθώς αποδείχθηκαν και
κάποια (μικρομεγάλα) ψέμματα των αμερικανικών αρχών , πολιτών και δικηγόρων (χωρίς να απαλλάσει αυτό την Toyota
απο ευθύνες,αυτονόητο αυτό).Απο κει και πέρα, για τις ανακλήσεις , ακόμα και για ψύλλου πήδημα (λάθος στο manual του οχήματος) , οι Ιάπωνες
θα την κάνουν την ανάκληση.Εύχομαι και οι Ιταλοί/Γάλλοι κλπα.Τα υπόλοιπα περί των ιταλικών που βλέπονται,πολύ καλύτερα του ανταγωνισμού,εξαιρετικής συναρμογής
είναι ότι πρέπει για τις καυτές μέρες που διανύουμεγιατι τι εχει η συναρμογη τους?? εχεις ακουσει καποιο απο τα νεα μοντελα να τριζει κλπ?
για το στυλ οκ, ειναι υποκειμενικο, αν και οι Ιταλοι παντα το ειχαν αυτο γενικα!
και για τον ανταγωνισμο ναι, πολλα ιταλικα μικρα diesel στεκονται μια χαρα απεναντι στον ανταγωνισμο ( diesel punto, 500, ypsilon...)http://www.naftemporiki.gr/finance/story/304880
http://www.powermag.gr/articleDetails.php?id=305Περιμένεις να μην τρίζει? Αν ναι, γιατί?
Άνετα βλέπεις ατασθαλίες , είτε λέγεσαι Grande Punto, είτε Fiesta.
Σε G.Punto υπήρχε θέμα με τσιμούχα στην πόρτα (λάστιχο μονωτικό).
Το είχε και περιοδικό το θέμα,ελληνικό, long term test.To οι Ιταλοί το είχανε πάντα είναι καλό στερεότυπο, όπως και οι βλάβες.Διάλεξε
Διαβάζεις και power techniques? Πσσσσςςςς!
Διάβασε καλύτερα κάποιο site όπως το autoblog.com και car&driver που παρακολουθούσαν
το θέμα στενά.
Ένα ξεκάρφωτο άρθρο εν έτει 2010 και ένα ελληνικό περιοδικό βελτιώσεων δεν αποτελούν και την
επιτομή της ενημέρωσης για κάτι που πήρε καιρό και θέλει κριτική σκέψη (ουπς, σόρυ). -
Ο χρήστης georgetz έγραψε:
Περιμένεις να μην τρίζει? Αν ναι, γιατί?
Άνετα βλέπεις ατασθαλίες , είτε λέγεσαι Grande Punto, είτε Fiesta.
Σε G.Punto υπήρχε θέμα με τσιμούχα στην πόρτα (λάστιχο μονωτικό).
Το είχε και περιοδικό το θέμα,ελληνικό, long term test.To οι Ιταλοί το είχανε πάντα είναι καλό στερεότυπο, όπως και οι βλάβες.Διάλεξε
Διαβάζεις και power techniques? Πσσσσςςςς!
Διάβασε καλύτερα κάποιο site όπως το autoblog.com και car&driver που παρακολουθούσαν
το θέμα στενά.
Ένα ξεκάρφωτο άρθρο εν έτει 2010 και ένα ελληνικό περιοδικό βελτιώσεων δεν αποτελούν και την
επιτομή της ενημέρωσης για κάτι που πήρε καιρό και θέλει κριτική σκέψη (ουπς, σόρυ).αρχικα οπως δεν σε ειρωνευομαι, δεν θα ειρωνευεσαι ουτε εσυ!
οσο για τριξιματα, το δικο μου μετα απο 1 χρονο και κατι μηνες δεν εχει κανει κιχ απο τριγμους. και επειδη τυχαινει να εχω μιλησει με πολλους κατοχους grande punto, ουτε τα δικα τους τριζουν...
επισης ρωτα πολλους κατοχους 500 ή bravo (το καινουργιο) να σου πουν αν εχουν τριγμους!
εχεις εσυ καποιο απο τα νεα μοντελα fiat ή γενικα των ιταλων και τριζει?? ή λες αερολογιες απο οτι εχεις ακουσει για ιταλικα του '90? μαλλον το 2ο!αληθεια, για πες μου ποιο ηταν το θεμα με την τσιμουχα? και στειλε και το link απο αυτο το περιοδικο να το δουμε και εμεις!
-
http://www.parkers.co.uk/cars/reviews/owners-reviews/
χρησιμη σελιδα με αποψεις κατόχων αυτοκινητων. Εχει αρκετα μοντελα.
-
για το corsa c ?? αποψεις και γνώμες????
-
για το 1,2? θα ειναι λιγο ψοφιο... Αν δε θες να ανεβεις σε κυβικα λογω τελων, πηγαινε στα 1300 να εχεις κ λιγη δυναμη. Ενα κολτ πχ http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3483043/ αν αντεχεις να το βλεπεις ειναι καλη περιπτωση, αλλα και παλι, καλυτερα να μη βλεπεσαι παρα να σερνεσαι!
Με τα αλογα και τους μαντραδες δε θα βγαλεις ακρη, ο καθενας λεει οτι θελει. Ψαξε στο ιντερνετ τα χαρακτηριστικα του καθε κινητηρα και ξεμπερδεψες.
-
Ο χρήστης Γιωργος lancia έγραψε:
Περιμένεις να μην τρίζει? Αν ναι, γιατί?
Άνετα βλέπεις ατασθαλίες , είτε λέγεσαι Grande Punto, είτε Fiesta.
Σε G.Punto υπήρχε θέμα με τσιμούχα στην πόρτα (λάστιχο μονωτικό).
Το είχε και περιοδικό το θέμα,ελληνικό, long term test.To οι Ιταλοί το είχανε πάντα είναι καλό στερεότυπο, όπως και οι βλάβες.Διάλεξε
Διαβάζεις και power techniques? Πσσσσςςςς!
Διάβασε καλύτερα κάποιο site όπως το autoblog.com και car&driver που παρακολουθούσαν
το θέμα στενά.
Ένα ξεκάρφωτο άρθρο εν έτει 2010 και ένα ελληνικό περιοδικό βελτιώσεων δεν αποτελούν και την
επιτομή της ενημέρωσης για κάτι που πήρε καιρό και θέλει κριτική σκέψη (ουπς, σόρυ).αρχικα οπως δεν σε ειρωνευομαι, δεν θα ειρωνευεσαι ουτε εσυ!
οσο για τριξιματα, το δικο μου μετα απο 1 χρονο και κατι μηνες δεν εχει κανει κιχ απο τριγμους. και επειδη τυχαινει να εχω μιλησει με πολλους κατοχους grande punto, ουτε τα δικα τους τριζουν...
επισης ρωτα πολλους κατοχους 500 ή bravo (το καινουργιο) να σου πουν αν εχουν τριγμους!
εχεις εσυ καποιο απο τα νεα μοντελα fiat ή γενικα των ιταλων και τριζει?? ή λες αερολογιες απο οτι εχεις ακουσει για ιταλικα του '90? μαλλον το 2ο!αληθεια, για πες μου ποιο ηταν το θεμα με την τσιμουχα? και στειλε και το link απο αυτο το περιοδικο να το δουμε και εμεις!
Η σταυροφορία σου να αποδείξεις απολύτως φυσιολογικά πράγματα είναι συγκινητική μολαταύτα μάταιη.
-Mito 120 φίλου μου έχει κάτι θεματάκια όπως και το Bravo 1.6 diesel που οδήγησα στην Ιταλία.
-Το G.Punto μακράς διαρκείας το διάβαζα σε έντυπο, δεν γνωρίζω αν υπάρχει σε e-μορφή.
Υπάρχει και φωτό πάντως στο περιοδικό όπου υποδείκνυαν το πρόβλημα.Δεν χρειάζεται να ρωτήσω κάτι, όπως κι εγώ αντίστοιχα δεν μπορώ να ορκιστώ οτι Fiesta ή Yaris δεν θα τρίξουν.
Απο τις δικιές μου εμπειρίες θα αναφέρω , αμερόληπτα όμως.ΥΓ το κριτική σκέψη, αν προσβλήθηκες απο αυτό, πήγαινε για το περιοδικό.
ΥΓ 2 : για το θέμα , το G.Punto με τα 1.4 77 καταναλώνει αρκετά.Δες κάτι άλλο.
Εδώ το 1.4 με τα 95 και σκόραρε ωραία νουμεράκια στους 4 Τροχούς (για την υπεράσπιση του, ήταν με 17άρες). -
Ο χρήστης georgetz έγραψε:
Η σταυροφορία σου να αποδείξεις απολύτως φυσιολογικά πράγματα είναι συγκινητική μολαταύτα μάταιη.
-Mito 120 φίλου μου έχει κάτι θεματάκια όπως και το Bravo 1.6 diesel που οδήγησα στην Ιταλία.
-Το G.Punto μακράς διαρκείας το διάβαζα σε έντυπο, δεν γνωρίζω αν υπάρχει σε e-μορφή.
Υπάρχει και φωτό πάντως στο περιοδικό όπου υποδείκνυαν το πρόβλημα.Δεν χρειάζεται να ρωτήσω κάτι, όπως κι εγώ αντίστοιχα δεν μπορώ να ορκιστώ οτι Fiesta ή Yaris δεν θα τρίξουν.
Απο τις δικιές μου εμπειρίες θα αναφέρω , αμερόληπτα όμως.ΥΓ το κριτική σκέψη, αν προσβλήθηκες απο αυτό, πήγαινε για το περιοδικό.
ΥΓ 2 : για το θέμα , το G.Punto με τα 1.4 77 καταναλώνει αρκετά.Δες κάτι άλλο.
Εδώ το 1.4 με τα 95 και σκόραρε ωραία νουμεράκια στους 4 Τροχούς (για την υπεράσπιση του, ήταν με 17άρες).δεν προσπαθω να αποδειξω κατι, απλα λεω οτι γνωριζω πως πολλα καινουργια fiat δεν τριζουν... και βλεπω και το δικο μου αλλωστε! αν εχεις εσυ καποιο fiat που το εχεις μονιμα σε κατοχη και τριζει να μου το πεις! (και αναφερομαι σε καινουργια, εχω μπει σε κατι παλια και κανουν σαν κουδουνηστρες)
για τις alfa romeo, εχω ακουσει οτι εχουν μικροτριγμους, για παραδειγμα η G! για το bravo ομως ή την delta δεν εχω ακουσει κατι.
σχετικα με το bravo απλα εχω ακουσει ως παραπονο τον ημιακαμπτο! τριγμους κλπ οχι...
αν μπορεις, πες μας τα θεματα που εχουν.ομως επειδη χαλαμε και το topic δεν ειναι οι τριγμοι μονο το θεμα, αλλα και το μοτερ που ειναι το βασικοτερο!
για το 77αρη εχω ακουσει οτι τοσο περιπου καινε, οσο ειπα πιο πανω...
το 95αρη καιει πολυ... πανω κατω σαν ενα t-jet!αν το θελει μονο για πολη, το 1200 ειναι πολυ καλο!
-
δηλαδη αναμεσα στα δυο 1200αρακια πιο να προτημισω?? το corsa c? ή το G.Punto???
-
Ο χρήστης hellboss έγραψε:
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2873907/ να η αγγελια που κοιταω... ειναι 1.250 κυβικα λεει και βγαζει 77 αττια!! υπαρχουν και αλλες παρομοιες αγγελιες στα ιδια κυβικα-αλογα!! ???
μπορει να εχει κανει καποιο λαθος...
τα euro 4 παντως τα 1200 εβγαζαν 65 αλογα, ενω τα euro 5 69ps (οπως στο 500, νεο ypsilon)!ναι αλλα λαθος ο μαντρας στην αγγελια?? και αλλοι τοσοι?? ψαχνω 1 βδομαδα κοντα να δω τι γινετε με αυτο το
γράφουν 77 μήπως κ τσιμπήσει κανείς γιατί τα 65 είναι λίγα. κ αν κρίνουμε ότι σου λέμε ότι λένε μαλακίες κ εσύ εκεί επιμένεις, προφανώς το καταφέρνουν
παρε το 1400αρι με τα 77 αλογα. στα ίδια λεφτά τα δίνουν
αλλιώς αν θες οπωσδήποτε 1.2 πάρε το κορσα που έχει καλύτερο κινητήρα κ δεν θα σερνεται ΤΟΣΟ όσο το γκραντε πουντο. Δεν είναι τυχαίο που η φιατ ελλας δεν εδωσε ποτε για τεστ το 1200αρι πουντο. Ασε που τα πιο πολλά 1200αρι πουντο είναι εταιρικά -
Ο χρήστης Γιωργος lancia έγραψε:
δεν προσπαθω να αποδειξω κατι, απλα λεω οτι γνωριζω πως πολλα καινουργια fiat δεν τριζουν... και βλεπω και το δικο μου αλλωστε! αν εχεις εσυ καποιο fiat που το εχεις μονιμα σε κατοχη και τριζει να μου το πεις! (και αναφερομαι σε καινουργια, εχω μπει σε κατι παλια και κανουν σαν κουδουνηστρες)
για τις alfa romeo, εχω ακουσει οτι εχουν μικροτριγμους, για παραδειγμα η G! για το bravo ομως ή την delta δεν εχω ακουσει κατι.
σχετικα με το bravo απλα εχω ακουσει ως παραπονο τον ημιακαμπτο! τριγμους κλπ οχι...
αν μπορεις, πες μας τα θεματα που εχουν.ομως επειδη χαλαμε και το topic δεν ειναι οι τριγμοι μονο το θεμα, αλλα και το μοτερ που ειναι το βασικοτερο!
για το 77αρη εχω ακουσει οτι τοσο περιπου καινε, οσο ειπα πιο πανω...
το 95αρη καιει πολυ... πανω κατω σαν ενα t-jet!αν το θελει μονο για πολη, το 1200 ειναι πολυ καλο!
Κανένα νέο Fiat δεν τρίζει! Αξίωμα 1 (ακούγεται λίγο κάπως αυτό)
Καμιά Delta δεν τρίζει ! Αξίωμα 2 (επίσης)
Κανένα Bravo δεν τρίζει ! Αξίωμα 3 (αποκλείεται, το βίωσα)
Καμιά φορά, καμιά Alfa G μπορεί να τρίξει ! Αξίωμα 4 (συμφωνούμε)Είσαι κάτοχος Punto, λέγεσαι Γιώργος Lancia (πρώην Ιταλάκιας δηλαδή)
δεν φαντάζομαι να είσαι ένθερμος οπαδός του Gruppo Fiat?Αν σφάλλω κάπου σόρυ, τον συλλογισμό μου αναπτύσσω.
-
Καλύτερα να τρίζει παρά να καίει λάδια.
-
Ο χρήστης georgetz έγραψε:
Κανένα νέο Fiat δεν τρίζει! Αξίωμα 1 (ακούγεται λίγο κάπως αυτό)
Καμιά Delta δεν τρίζει ! Αξίωμα 2 (επίσης)
Κανένα Bravo δεν τρίζει ! Αξίωμα 3 (αποκλείεται, το βίωσα)
Καμιά φορά, καμιά Alfa G μπορεί να τρίξει ! Αξίωμα 4 (συμφωνούμε)Είσαι κάτοχος Punto, λέγεσαι Γιώργος Lancia (πρώην Ιταλάκιας δηλαδή)
δεν φαντάζομαι να είσαι ένθερμος οπαδός του Gruppo Fiat?Αν σφάλλω κάπου σόρυ, τον συλλογισμό μου αναπτύσσω.
ειναι κακο δηλαδη να ειμαι οπαδος του fiat group?? ο καθενας εχει τα γουστα του και τις αποψεις του...
και επειδη ειμαστε και το ζαλισαμε το θεμα, ξαναλεω για τελευταια φορα οτι το punto που εχω εμενα δεν τριζει...
ουτε καιει λαδια.και για τα υπολοιπα μοντελα σου λεω για οτι εχω ακουσει απο συζητησεις απο κατοχους! για την G εχω ακουσει οντως οτι ακουγονται τριγμοι απο καποια πλαστικα, για Bravo/delta δεν εχω ακουσει κατι.
δεν σε αμφισβητω οτι οντως το bravo που οδηγουσες πως δεν ετριζε, σου λεω ομως τι εχω ακουσει απο αλλους κατοχους!για οτι αλλο θες υπαρχουν τα π.μ. γιατι το τοπικ ειναι αγορα μεταχειρισμενου, οχι αν τριζουν τα fiat!
φιλικα! -
Ο χρήστης ksenitias έγραψε:
συγγνωμη αγαπητε και με το θαρος της νιουμποσυνης στο 4Τφορουμ , προτεινεις να αγορασει ο ανθρωπος μεταχειρισμενο Ιταλικο;;micra/yaris/jazz
ουτε να το συζηταμε.
Απορώ όλοι εσείς που αναφέρεστε στα ιταλικά-γαλλικά πόση εμπειρία έχετε απο τέτοια...έλεος
-
Όση εμπειρία έχουν και οι ιταλογαλλόφιλοι όταν κατηγορούν ως τριμπ@ύρδελα τα υπόλοιπα, χωρίς να τα είχαν ποτέ στην κατοχή τους.
Μεταξύ μας τώρα, τις αμαρτίες τους λούζονται.
Διαμαρτύρονται όλοι για τις προκαταλήψεις και τα στερεότυπα των άλλων,
και δεν κοιτούν τις δικές τους.
Δε νομίζω να χρειάζεται να φέρνουμε παραδείγματα με τους χαρακτηρισμούς ένθεν κακείθεν...Για μένα τα αυτοκίνητα έχουν αστοχίες-βλάβες:
-γιαπωνέζικα που καίνε λάδια και έχουν ψεύτικα πλαστικά
-ιταλικά με προβλήματα σε ψαλίδια-κρεμαγιέρες-ψυγεία
-γερμανικά με τριγμούς-γρύλους παραθύρων-τούρμπο
-κορεάτικα με εγκεφάλους-σασμάν
κλπ κλπ.Πλείστοι όμως από τους κατόχους τους συμφωνούν στο ότι τα υπόλοιπα είναι εκείνα τα τριμπ@ύρδελα! Επειδή έτσι. Μαγκιά.
Είναι ολοφάνερο ότι ΟΛΟΙ εδώ προσπαθούν ΟΠΑΔΙΚΑ να υποστηρίξουν τη μάρκα της οποίας το μοντέλο οδηγούν κ είναι κάτοχοι και ταυτόχρονα θάβουν τις υπόλοιπες ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΑ ότι δήθεν παλεύουν κόντρα στα στερεότυπα που δεν τους βολεύουν.
Τα ίδια στερότυπα όταν βολεύουν όμως είναι χρήσιμα. Επειδή έτσι.
Όσο χρήσιμο είναι και το επιχείρημα της προσωπικής εμπειρίας επί της κατοχής ενός οχήματος (εμπειρία μιας ημέρας-εβδομάδας-μήνα-χρόνου κλπ)
που όμως αναιρείται όταν γενικεύουμε σε μοντέλο-μάρκα και ειδικά έναντι άλλων μοντέλων-μαρκών.ΥΓ: Το διαδίκτυο είναι γεμάτο με έρευνες αξιοπιστίας που φέρνουν στην κορυφή τις περισσότερες μάρκες: γιαπωνέζεικες, γερμανικές, ισπανικές κλπ.
Μήπως θα πρέπει να διαλέξουμε ποιες είναι οι 'καλές'; Λέω εγώ τώρα ...
ΥΓ2: Το μεταχειρισμένο είναι πολύ περίπλοκη υπόθεση μια και κανείς δεν είναι βέβαιος ποτέ για την προϊστορία του (περαν της φυσιολογικής φθοράς που άλλωστε κουβαλάει εξ ορισμού).
ΥΓ3: Φίλε που άνοιξες το νήμα και ενδιαφέρεσαι να μάθεις το πώς έχουν τα πράγματα, όπως φαίνεται άστο... -
Ο χρήστης dimitrisgou έγραψε:
Απορώ όλοι εσείς που αναφέρεστε στα ιταλικά-γαλλικά πόση εμπειρία έχετε απο τέτοια...έλεος
πολλοι απο οσους τα κατηγορουν απλα λενε οτι ακουσαν απο αριστερα-δεξια... σιγουρα ομως θα υπαρχουν ομως και ατομα που μπορει αν ειχαν και να μην εμειναν ευχαριστημενοι!
πολλοι π.χ. μπορει να ειναι και αυτοι που κατηγορουν το vag group... οκ και εγω δεν τα πολυσυμπαθω, ομως τα κατηγορω γιατι ειχαμε 2 αυτοκινητα στην οικογενεια και τα 2 βγηκαν ελαττωματικα!
βεβαια ολα τα αμαξια εχουν τις αδυναμιες τους, εχω βαρεθει ομως αυτη την πιπιλα οτι τα ιταλογαλλικα χαλανε και μονο αυτα...@Stavros_K: φιλε Σταυρο, δεν νομιζω τουλαχιστον σε αυτα που ειπα εγω, οτι εριξα καποια αλλη εταιρια, π.χ. την opel που επισης σκεφτεται ο φιλος που ανοιξε το topic ή την renault κλπ!
απλα ειπα οτι απο αυτο που εχω εγω στην κατοχη μου, ποια ειναι η εμπειρια μου απο αυτο... -
ευχαριστω παιδες!! για το seat ibiza 16v με 85 αλογακια? τι γνωμη εχετε?? απο καταναλωση πως παει???
-
Είσαι σίγουρος ότι είναι 16v;
-
Όλοι οι 1.400άρηδες κινητήρες του vag με 75+ άλογα (75-85-101 άλογα) είναι 16V.
(8V ήταν πχ κάποτε οι 1.4 με τα 60 άλογα)
αγορα μεταχειρησμενου (please help) γνωμες!!