Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    S
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 88
    • Best 0
    • Groups 0

    stavros_k

    @stavros_k

    0
    Reputation
    2
    Profile views
    88
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    stavros_k Unfollow Follow

    Latest posts made by stavros_k

    • RE: Επιτέλους ήρθε η ώρα - Leon (ή κάτι άλλο?)

      Ο χρήστης touring the m3 1.6 έγραψε:
      Ιερά τέρατα.......!! Τί πλύση εγκεφάλου τρώνε κάποιοι.....Δηλαδή,η F40...η 959...τί σκ@τά είναι;

      Καταλαβαίνω τώρα γιατί σου τη λένε εδώ μέσα και δεν καταλαβαίνεις.
      Για όνομα του Θεού, είσαι τόσο αστείος που δεν αντιλήφθηκες καν ότι το 'ιερά τέρατα' για τα Γκολφ-Οκτάβια-Α3, που είπα, ήταν ειρωνικό φυσικά για να τα αντιδιαστείλω με την ιδέα που έχουν ορισμένοι για το 'τόσο ταπεινό' Λεόν!

      Και μετά σου φταίνε οι άλλοι που σου λένε ότι γελοιοποιείσαι όταν έχεις ένα Μάζντακι και εγγραφέσαι σε φόρα πότε της μιας μάρκας πότε της άλλης για να κράζεις τα αυτοκίνητα που δεν έχεις!
      Και όταν δεν κράζεις εκεί το κανείς εδώ μέσα.
      Πραγματικά είσαι θεός!

      Δεν το χρειάζεσαι να στο λένε ότι γελοιοποιείσαι, εκτίθεσαι από μόνος σου!
      LOL

      ΥΓ; Τουλάχιστον εγώ τα δήθεν ιερά τέρατα τα εχω απομυθοποιήσει, όχι σαν κάτι πικραμένους που σου λένε από το μυαλό τους και επιμένουν ότι ένα Leon δεν είναι ένα Α3-Golf-Octavia με άλλο κέλυφος μέσα-έξω.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stavros_k
    • RE: Επιτέλους ήρθε η ώρα - Leon (ή κάτι άλλο?)

      Το φόκους θα το απέκλεια αμέσως για οικογενειακό λόγω μικροσκοπικού χώρου αποσκευών (χώρια της ασχήμιας βεβαίως).

      Επίση τα γαλλικά όπως μέγκαν,ds4, 308 αν δεν απατώμαι δεν έχουν πολλαπλούς πίσω ούτε στις ακριβότερες εκδόσεις. Αρκεί αυτό... Να μην αναφερθούμε στις ελάχιστες ικανές επιλογές που προσφέρουν (ψάξέ πχ σε συνδυασμούς δίσκοσύμπλεκτων κιβωτίων ταχυτήτων-μηχανικών συνόλων).
      Απαρατήρητα τελείως και τεχνολογικά πίσω σε σχέση όχι μόνο με το vag (και το Λεόν) αλλά και τον ιταλικό ανταγωνισμό.

      Με τζουλιέτα θα ασχολούμουν μόνο αν έπαιζε καμία γερή προσφορά σε τιμή. Για να έχουμε να λέμε και μόνο...

      Τελικά το Leon είναι το μόνο vag (και όχι μόνο) που με εξαίρεση την πίσω ανάρτηση στις μικρές εκδόσεις προσφέρει τα πάντα (ασφάλεια-ποιότητα-επιδόσεις-χώρους-after sales-εξοπλισμός-αξιοπιστία) με την πιο δίκαια-τίμια τιμή αγοράς.

      ΥΓ: Ριξε μια μάτια και στους κορεατες. Ενδιαφέρον θα έλεγα εμφανισιακά το YouDie.
      ΥΓ2:Για premium, θα κοίταζα merc-bmw-audi-volvo. Αγοράζεις και το σήμα. Είναι υποκειμενικά όμορφα.
      ΥΓ3:Γκολφ-Τζουλιέτα για μένα ακριβά για αυτό που είναι

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stavros_k
    • RE: Επιτέλους ήρθε η ώρα - Leon (ή κάτι άλλο?)

      Φίλε Dasimo, δυστυχώς επιβεβαιωνόμαι.
      Ενώ αλήθεια δεν εχω ούτε εγώ αντιδικία με σένα, εχω μόνο με τα λεγόμενα σου που είναι άστοχα για εμένα και δυστυχώς αδύνατον να στηριχθούν σε αντικειμενικά δεδομένα.

      Επιμένω, ας μην αναπαράγουμε εικασίες που συχνά μας έχουν μεταφερθεί εκ του πονηρού, όπως ότι τάχα το qc είναι διαφορετικό μεταξύ skoda και seat. Και φυσικά από κανένα υπεύθυνο τεχνικής εξέλιξης του ομίλου δεν έχει πότε γίνει αναφορά σε δήθεν ειδική σχέση με τη σεατ που θα καθιστα τα μοντέλα της τεχνολογικά υποδεέστερα. Κάθε άλλο μάλιστα, ότι είναι εφάμιλλα επαναλαμβάνουν οι Γερμανοί.

      Είμαι άνθρωπος της επιστήμης και δεν το λέω για να περίαυτολογήσω, αλλά γιατί όταν μιλάω και ακούω για στοιχεία, απαιτώ τεκμηρίωση και αποδείξεις. Προσοχή, εσυ έκανες το λάθος (για μένα) να εμφανίσεις τη δική σου γνώμη-αίσθηση ως αντικειμενικό στοιχείο και η υποτιθέμενη αντιδικία μας έγκειται στο ότι περίμενα συγκεκριμένη τεκμηρίωση που δεν έφερες όμως.

      Και σίγουρα η αίσθηση από τον περίγυρο μας δεν είναι σε θέση να κρίνει το qc ενός εργοστασίου που άλλωστε παράγει στην ίδια γραμμή seat-skoda-audi-vw με τους ίδιους εργάτες-εκπαίδευση-μηχανήματα-μεθόδους παραγωγής-τεχνογνωσία-υλικά-εξαρτήματα (το σπουδαιότερο!).

      Στην τελική άλλη αίσθηση μπορεί να έχει ο καθένας από τον περίγυρο, χωρίς να αποτελεί αυτό ένδειξη για ο,τιδήποτε.

      Ας μιλάμε πάντα συγκεκριμένα και τεκμηριωμένα.
      (τελείως οφτόπικ, η επιλογή ενός μοντέλου αυτοκινήτου για έναν επαγγελματία είναι ένα σύνθετο θέμα στο οποίο συμβάλλουν πολλοί παράγοντες, όπως επίσης και πλείστα παραδείγματα υπάρχουν δυσαρεστημένων ιδιοκτητών από όλο το vag διεθνώς, της skoda συμπεριλαμβανομένης)

      Επίσης είμαι σε θέση να εχω αντίληψη - όταν ακούω απόψεις - του τί σημαίνει οπαδισμός, μάρκετινγκ και ειδικός τύπος-διαμορφωτές κοινής γνώμης.

      Είτε αρέσει είτε όχι, τα σημερινά μοντέλα της seat δεν έχουν καμία σχέση με τα άθλια σεατ παντα, μαρμπέλα κοκ προ 30 ετών.
      Και μάλιστα περισσότερη σχέση έχουν πια με τα ιερά τέρατα Γκολφ, Α3 και Οκτάβια (έστω και αν αυτό φαντάζει ιεροσυλία για κάποιους αδαείς).
      Όσοι θέλετε να αντιληφθείτε του λόγου το αληθές, αντί να μεταφέρετε την αίσθηση που έχετε από τον περίγυρο και τον αγιο ειδικό τύπο, καλύτερα θα ήταν να δείτε από κοντά κανένα μοντέλο seat χωρίς προκατάληψη(βλέπε Leon, Αlhambra κλπ κλπ).

      Τέλος καλώς ή καλώς εχω ίδια άποψη ως κατοχος πολλών vag (δεν το λέω για εσένα Dasimo που δεν έχεις προσωπική πείρα), ορθολογιστική διάθεση (βλέπε πχ συναρμολόγηση αλά lego και παραδείγματα των μαζικών ανακλήσεων των μοντέλων vag) και πλείστα παραδείγματα αστοχιών σε μοντέλα του vag ασχέτως αν είναι skoda ή seat.

      Όλα τα υπόλοιπα τα ακούω ως ατεκμηρίωτες διαδόσεις προκαταλήμμένων ανθρώπων και συχνά εκ του πονηρού.

      ΥΓ:Για να μην παρεξηγηθώ δεν πιστεύω ότι η Seat έχει την άριστη αξιοπιστία, αλλά δεν δέχομαι ότι την έχει ούτε η skoda ούτε η Vw. Η προσωπική μου εμπειρία επιβεβαιώνει τα λεγόμενα μου. Και τελικά μάλιστα και οι μετρήσεις (και όχι ο περίγυρος του καθένα) άλλοτε δείχνουν μοντέλα seat σε υψηλότερες και άλλοτε σε χαμηλότερες θέσεις αξιοπιστίας-ποιοτικού ελέγχου από τα ομοσταυλα vag, κάτι φυσικά στατιστικά αναμενόμενο και επιβεβαιωτικό της εμπειρίας μου με διάφορες μάσκες του vag

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stavros_k
    • RE: Επιτέλους ήρθε η ώρα - Leon (ή κάτι άλλο?)

      Leon ST.
      Πλέον η SEΆT διαθέτει ένα μοντέλο στο C segment με κορυφαίο χώρο αποσκευών, ελάχιστα λίτρα μικρότερο από το άχρωμο για μένα Οκτάβια πχ.
      Αν λοιπόν χρειάζεσαι το μεγαλύτερο χώρο αποσκευών, μια λύση θα ήταν και το Leon SΤ.
      Διαφορετικά και τα 380 λίτρα του 5πορτου Leon είναι από τα μεγαλύτερα των αντίστοιχων χατσμπακ.
      Και γενικά το vfm του Λεον είναι εξαιρετικό σε σχέση με το υπόλοιπο vag.

      Επίσης μια διόρθωση, ο 1.4 ACT μπαίνει άμεσα και στο Leon και στο Ibiza. Ρωτήστε καλύτερα.

      Τέλος για τον ποιοτικό έλεγχο στα μοντέλα και στα εργοστάσια του vag. Ώρες ώρες μιλάνε κάποιοι λες και είναι ψαγμένοι παντογνώστες. Ναι αναφέρομαι στο σχόλιο του χρήστη Dassimo (που έχεις Citroen και όχι Leon), ότι δήθεν έχει καλύτερο ποιοτικό έλεγχο στα εργοστάσια Skoda από ο,τι στην Αυdi, τη Seat και τη μαμά Vw, αλλά και όλα τα brands του vag. Η μαμα Vw το ξέρει; Δεν είναι προσωπική επίθεση αλλά αλήθεια φίλε πόθεν προκύπτει αυτό το συγκεκριμένο; Μήπως έχεις κάνει υπεύθυνος ποιοτικού ελέγχου σε όλα τα εργοστάσια και ξέρεις κάτι παραπάνω; Το μόνο που ξέρουμε σίγουρα είναι πως ο όμιλος στηρίζεται σε μεγάλες οικονομίες κλίμακας, πως παράγει κοινή τεχνολογία σε κοινα εργοστάσια με εξαρτήματα που συναρμολογεί από τις ίδιες παρτίδες κοινών προμηθευτών και πως όταν γίνονται ανακλήσεις (πχ 1.2 tsi) αυτές αφορούν συνολικά τον όμιλο. Και φυσικά πάντα υπεισέρχεται και το θέμα του τί χρήση κάνει κανείς στο αυτοκίνητο και πόσο το προσέχει. Άλλο το προφίλ αυτού που αγοράζι μια μάρκα και άλλο αυτού που αγοράζει άλλη. Αυτα ξέρω εγώ και όχι τους οπαδισμούς από τη μια και από την άλλη τα μαρκετινίστικα παιχνίδια της μιας ή της άλλης μάρκας ως προς τις σχέσεις διαπλοκής με τον ειδικό τύπο.
      Και δεν κάνω προσωπική επίθεση, απλά καλό είναι να σταματήσουμε να αναπαράγουμε εικασίες.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stavros_k
    • RE: kia ceed vs hyundai i30 βενζίνη 1,4
      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stavros_k
    • RE: kia ceed vs hyundai i30 βενζίνη 1,4

      Σιγά την ιερή αγελάδα.
      Να προσκυνήσουμε τους σπασμένους άξονες των μοτέρ των Πικάντο, τις λαδιέρες των Μάζντα κλπ κλπ.
      Αξιοπιστία...

      Όσο για τα χαμηλά στάνταρ αυτοκίνησης-μετακίνησης τα αφήνω στους κατόχους των εν λόγω.
      Αγγελία:
      Ιδιοκτήτης Χιουντάι ψάχνει πατέντα με πλακέτα-dimmer στον εσωτερικό φωτισμό με το κλείσιμο των θυρών.
      (πραγματικό topic του 4Τforum! )

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stavros_k
    • RE: kia ceed vs hyundai i30 βενζίνη 1,4

      Ο χρήστης touring the m3 1.6 έγραψε:
      Είσαι λίιιιγο .....Το συγκεκριμένο νήμα,είναι για αυτοκίνητα αξιόπιστα....μη το μπλέκεις με ρδελαμπού.!!!

      Μπα εσύ μάλλον νομίζεις ότι μιλάς για καμιά φεράρι.

      Τα είναι τα συγκεκριμένα αυτά τα αυτοκίνητα στα οποία αναφέρεται η διαφήμιση :
      'Αν νομίζετε ότι ξέρετε τη χιουντάι, τότε αναθεωρήστε.'
      Φιλικά.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stavros_k
    • RE: kia ceed vs hyundai i30 βενζίνη 1,4

      Ο χρήστης gm1978 έγραψε:
      S3 τα σεατ που λένε βγάζουν προβλήματα ίσχυει; παίζει μεγάλο ρόλο η αξιοπιστία

      Φίλε παραπάνω εσύ είπες ότι θα επέλεγες Golf σε σχέση με Ford και Renault.

      Εύλογο λοιπόν το ερώτημα:
      Τη στιγμή που δεν προβληματίστηκες , γιατί ο συνειρμός σου ήρθε με τα Seat τα οποία είναι στην πραγματικότητα τα ισπανικά VW;
      Μήπως είσαι προκατειλλημένος κόντρα στα Seat και ευνοϊκά στα VW;
      Και αν όχι εσύ, τουλάχιστον προκατειλλημένοι είναι όσοι ... διάφορα γενικώς, χωρίς ιδία άποψη και γνώση.

      Ενημερωτικά θα σου πω ότι επειδή στο μεγαλύτερο ποσοστό τα σασί και τα μηχανολογικά τους είναι ίδια και παράγονται-συναρμολογούνται στα ίδια εργοστάσια από τα ίδια χέρια, τα VW & τα Seat είτε θα βγάζουν τα ίδια προβλήματα, είτε όχι.
      Το ένα από τα παραπάνω λοιπόν θα ισχύει, όχι τα μεν αναξιόπιστα και τα δε όχι.
      Για να μην αναφερθώ σε που δείχνουν τα Seat αξιόπιστα (βασικά πιστεύω για κάθε μάρκα θα πρέπει πάνω κάτω να υπάρχουν ανάλογες έρευνες 😉 ).

      ΥΓ: Στα λέω έχοντας υπάρξει στην κατοχή μου και τα μεν και τα δε, και πίστεψέ το, στη δική μου περίπτωση η πράξη έδειξε ότι δεν έχεις να φοβηθείς κάτι παραπάνω στα Seat από ό,τι στα VW (το αντίθετο μάλλον θα έλεγα, ότι περισσότερο απογοητεύτηκα από τις βλάβες στο VW σε σχέση με το Seat, αν και εξακολουθώ να πιστεύω ότι οι όποιες αποκλίσεις υπακούουν στους νόμους της στατιστικής).

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stavros_k
    • RE: αγορα μεταχειρησμενου (please help) γνωμες!!

      Όλοι οι 1.400άρηδες κινητήρες του vag με 75+ άλογα (75-85-101 άλογα) είναι 16V.
      (8V ήταν πχ κάποτε οι 1.4 με τα 60 άλογα)

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stavros_k
    • RE: αγορα μεταχειρησμενου (please help) γνωμες!!

      Όση εμπειρία έχουν και οι ιταλογαλλόφιλοι όταν κατηγορούν ως τριμπ@ύρδελα τα υπόλοιπα, χωρίς να τα είχαν ποτέ στην κατοχή τους.
      Μεταξύ μας τώρα, τις αμαρτίες τους λούζονται.
      Διαμαρτύρονται όλοι για τις προκαταλήψεις και τα στερεότυπα των άλλων,
      και δεν κοιτούν τις δικές τους.
      Δε νομίζω να χρειάζεται να φέρνουμε παραδείγματα με τους χαρακτηρισμούς ένθεν κακείθεν...

      Για μένα τα αυτοκίνητα έχουν αστοχίες-βλάβες:
      -γιαπωνέζικα που καίνε λάδια και έχουν ψεύτικα πλαστικά
      -ιταλικά με προβλήματα σε ψαλίδια-κρεμαγιέρες-ψυγεία
      -γερμανικά με τριγμούς-γρύλους παραθύρων-τούρμπο
      -κορεάτικα με εγκεφάλους-σασμάν
      κλπ κλπ.

      Πλείστοι όμως από τους κατόχους τους συμφωνούν στο ότι τα υπόλοιπα είναι εκείνα τα τριμπ@ύρδελα! Επειδή έτσι. Μαγκιά.

      Είναι ολοφάνερο ότι ΟΛΟΙ εδώ προσπαθούν ΟΠΑΔΙΚΑ να υποστηρίξουν τη μάρκα της οποίας το μοντέλο οδηγούν κ είναι κάτοχοι και ταυτόχρονα θάβουν τις υπόλοιπες ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΑ ότι δήθεν παλεύουν κόντρα στα στερεότυπα που δεν τους βολεύουν.
      Τα ίδια στερότυπα όταν βολεύουν όμως είναι χρήσιμα. Επειδή έτσι.
      Όσο χρήσιμο είναι και το επιχείρημα της προσωπικής εμπειρίας επί της κατοχής ενός οχήματος (εμπειρία μιας ημέρας-εβδομάδας-μήνα-χρόνου κλπ)
      που όμως αναιρείται όταν γενικεύουμε σε μοντέλο-μάρκα και ειδικά έναντι άλλων μοντέλων-μαρκών.

      ΥΓ: Το διαδίκτυο είναι γεμάτο με έρευνες αξιοπιστίας που φέρνουν στην κορυφή τις περισσότερες μάρκες: γιαπωνέζεικες, γερμανικές, ισπανικές κλπ.
      Μήπως θα πρέπει να διαλέξουμε ποιες είναι οι 'καλές'; Λέω εγώ τώρα ...
      ΥΓ2: Το μεταχειρισμένο είναι πολύ περίπλοκη υπόθεση μια και κανείς δεν είναι βέβαιος ποτέ για την προϊστορία του (περαν της φυσιολογικής φθοράς που άλλωστε κουβαλάει εξ ορισμού).
      ΥΓ3: Φίλε που άνοιξες το νήμα και ενδιαφέρεσαι να μάθεις το πώς έχουν τα πράγματα, όπως φαίνεται άστο...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stavros_k
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr