-
Ψιλά γράμματα: Επεισόδιο 2.157
http://www.andro.gr/business/rola-logo-krisis/
Στην Ελλάδα, βεβαίως, η μικρολιανική είναι ακόμη στην εποχή της τυρόπιτας, του frozen yogurt, στα σουβλάκια και το εύκολο κέρδος (νομίζουν), και οι λέξεις διαφοροποίηση και ανταγωνιστική τοποθέτηση είναι άγνωστες.
Γιατί το εμπόριο πρέπει να είναι μια καλή ιδέα, ευχάριστη εμπειρία, πάθος για ανάπτυξη, υπηρεσία στον πελάτη και όχι απόκτηση γρήγορου, ακριβού αυτοκινήτου και εξοχικού με δάνειο.
-
Ψιλά γράμματα: Επεισόδιο 2.157
http://www.andro.gr/business/rola-logo-krisis/
Στην Ελλάδα, βεβαίως, η μικρολιανική είναι ακόμη στην εποχή της τυρόπιτας, του frozen yogurt, στα σουβλάκια και το εύκολο κέρδος (νομίζουν), και οι λέξεις διαφοροποίηση και ανταγωνιστική τοποθέτηση είναι άγνωστες.
Γιατί το εμπόριο πρέπει να είναι μια καλή ιδέα, ευχάριστη εμπειρία, πάθος για ανάπτυξη, υπηρεσία στον πελάτη και όχι απόκτηση γρήγορου, ακριβού αυτοκινήτου και εξοχικού με δάνειο.
-
Ψιλά γράμματα: Επεισόδιο 2.157
http://www.andro.gr/business/rola-logo-krisis/
Στην Ελλάδα, βεβαίως, η μικρολιανική είναι ακόμη στην εποχή της τυρόπιτας, του frozen yogurt, στα σουβλάκια και το εύκολο κέρδος (νομίζουν), και οι λέξεις διαφοροποίηση και ανταγωνιστική τοποθέτηση είναι άγνωστες.
Γιατί το εμπόριο πρέπει να είναι μια καλή ιδέα, ευχάριστη εμπειρία, πάθος για ανάπτυξη, υπηρεσία στον πελάτη και όχι απόκτηση γρήγορου, ακριβού αυτοκινήτου και εξοχικού με δάνειο.
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Ψιλά γράμματα: Επεισόδιο 2.157http://www.andro.gr/business/rola-logo-krisis/
Στην Ελλάδα, βεβαίως, η μικρολιανική είναι ακόμη στην εποχή της τυρόπιτας, του frozen yogurt, στα σουβλάκια και το εύκολο κέρδος (νομίζουν), και οι λέξεις διαφοροποίηση και ανταγωνιστική τοποθέτηση είναι άγνωστες.
Γιατί το εμπόριο πρέπει να είναι μια καλή ιδέα, ευχάριστη εμπειρία, πάθος για ανάπτυξη, υπηρεσία στον πελάτη και όχι απόκτηση γρήγορου, ακριβού αυτοκινήτου και εξοχικού με δάνειο.
Μεταξυ μας, πιπες!!! Κανεις στον κοσμο, πλην εθελοντων, δεν δουλευει για την ψυχη της μανας του η για να βλεπει χαμογελαστους πελατες θαρρεις και παιζει σε διαφημιση σουπερ μαρκετ. Ολοι για να ζησουμε δουλευουμε και αν δεν χρειαζονταν θα καναμε διακοπες 365 μερες τον χρονο. Ακου εκει... το εμποριο θα βγει και χομπυ σε λιγο!!! Λολζ
Sent from my Neo V using Tapatalk.
-
Πάνω από τα κουοταρισμένα έχει ένα λύγγα.
Πάτα το. -
Να συμπληρώσω οτι όταν ο γαμιωλος ΕΛ έμπορας χρεώνει διπλάσιες τιμές απο οτι οι αλλοι στο εξωτερικό πάλι δεν φταίει η κρίση.
Συφιλιασα τις τελευταίες μέρες.
-
ότι θέλει γράφει ο καθένας.....
βεβαίως στην Κωλόπετινιτσα που έχει ένα μαγαζάκι με είδη προικος εργαλεία και μινι-μαρκετ η 'πολιτικη' τιμών, γκαμας, συμπεριφοράς πωλησεων του κυρ-Κώστα είναι γνωστη και δεδομένη....
στα αστικά κέντρα ο ανταγωνισμός σε τιμές και υποδομές βρισκεται {σε σχέση με το βάθος της αγορας) στο επακροειναι δυνατον να πουλας σε τιμες ιντερνετ μεσα απο κεντρικο καταστημα.....???
μου θυμιζετε τον αλλον που εγραφε οτι στο σουπερ μαρκετ βρηκε φθηνοτερες τις σοκολατες απ το περιπτερο....βεβαια ζουμε σε ελευθερη καπιταλιστικη κοινωνια και ο καθενας εχει το δικαιωμα (πελατης, εμπορος) να κανει οτι γουσταρει...παπαριες μην γραφουμε...
-
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
Να συμπληρώσω οτι όταν ο γαμιωλος ΕΛ έμπορας χρεώνει διπλάσιες τιμές απο οτι οι αλλοι στο εξωτερικό πάλι δεν φταίει η κρίση.Συφιλιασα τις τελευταίες μέρες.
Δεν σε υποχρεώνει να αγοράσεις.
Αν παρανομεί κάντου αγωγή να τα κονομήσεις.
Αγόρασε απ' έξω να του μείνουν απούλητα.
Άνοιξε εσύ μαγαζί και κλείσ' του το.Αλλά..ναι..προτιμάς...τίποτα απ' όλα αυτά...
Αλήθεια, αυτός ο ορισμός:
Γιατί το εμπόριο πρέπει να είναι μια καλή ιδέα, ευχάριστη εμπειρία, πάθος για ανάπτυξη, υπηρεσία στον πελάτη και όχι απόκτηση γρήγορου, ακριβού αυτοκινήτου και εξοχικού με δάνειο.
...από πού βγαίνει;
-
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
Να συμπληρώσω οτι όταν ο γαμιωλος ΕΛ έμπορας χρεώνει διπλάσιες τιμές απο οτι οι αλλοι στο εξωτερικό πάλι δεν φταίει η κρίση.Συφιλιασα τις τελευταίες μέρες.
Δεν σε υποχρεώνει να αγοράσεις.
Γάλα;
Αν παρανομεί κάντου αγωγή να τα κονομήσεις.
Και το 2136 θα καταλήξει η αγωγή ενάντια στο καρτέλ...
Αγόρασε απ' έξω να του μείνουν απούλητα.
Από Ebay
Άνοιξε εσύ μαγαζί και κλείσ' του το.
Όχι κλείσ' του το γίνε και συ μέλος του καρτέλ.
Αλλά..ναι..προτιμάς...τίποτα απ' όλα αυτά...
Σκληρή δουλειά, οργάνωση και σοβαρότης
-
To να λεει ο αρθρογραφος οτι πρεπει ο εμπορος που πουλα το φετινο προιον 15€, πρεπει να πουλα το περσινο τα 2, 10€, σημαινει οτι το φετινο πωλειται 3,5 φορες πανω απο το κοστος, αρα αισχροκερδει.
Το αγοραζει 4, ωστε οταν το πουλησει 10, τα 2, να μην μπει μεσα.
Το οποιο βεβαια ηδη συμβαινει εδω και χρονια, τι σημαινει αλλωστε 50% και 60% εκπτωσεις, αλλα την αγορα δεν την εσωσε. -
Τρίφτη, δεν είσαι ο μόνος: κι εγώ ντρέπομαι για την ελληνική σου καταγωγή.
-
Ρε Panoss από όλο το άρθρο κόλησες στη τζημεριά που έγραψε ο άνθρωπος για επίλογο και που είναι ξεκάθαρα υποκειμενικός χαρακτηρισμός.
Με πιο απλά λόγια το εμπόριο δεν είναι αρπαχτή 'τρεις στο λάδι τρεις στο ξύδι παζαρεύω ότι θέλω κι αν δεν γίνει το δικό μου θα το κλείσω το μπουρδέλο' αλλά μια πιο σύνθετη διαδικασία που απαιτεί και αντίστοιχη αντιμετώπιση απο πλευράς έμπορα.
Τα τελευταία 3 χρόνια που οι μικροκαταστηματάρχες έχουν στριμωχτεί άγρια λόγω κρίσης, κάποιοι αναφέρουν τη λέξη διαφοροποίηση.
Αυτό λέει και ο ποιητής.
To να λεει ο αρθρογραφος οτι πρεπει ο εμπορος που πουλα το φετινο προιον 15€, πρεπει να πουλα το περσινο τα 2, 10€, σημαινει οτι το φετινο πωλειται 3,5 φορες πανω απο το κοστος, αρα αισχροκερδει.
Όχι.
Λέει ότι σε αρκετές περιπτώσεις χρειάζεται να χαλάς την κερδοφορία σου προκειμένου να αυξήσεις όγκο πωλήσεων ή με πιο απλά λόγια να έχει κίνηση το μαγαζί.
Αν δεν τα πουλήσει στο κόστος και δεν θα προσελκύσει πελατεία και θα κάτσει να τα καμαρώνει για καιρό. -
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Λέει ότι σε αρκετές περιπτώσεις χρειάζεται να χαλάς την κερδοφορία σου προκειμένου να αυξήσεις όγκο πωλήσεων ή με πιο απλά λόγια να έχει κίνηση το μαγαζί.
Αν δεν τα πουλήσει στο κόστος και δεν θα προσελκύσει πελατεία και θα κάτσει να τα καμαρώνει για καιρό.Ναι, δε διαφωνώ.
Αυτό δεν σημαίνει ότι ο έμπορος είναι υποχρεωμένος ντε και καλά να το ακολουθήσει αυτό, υπάρχει και κάνας νόμος;
Ό,τι γουστάρει κάνει, αν κάνει λάθος θα το πληρώσει. Αυτός είναι ο μόνος νόμος.
Αλήθεια, ο δημοσιογράφος, αφού ξέρει τόσα και τόσα για την αγορά..γιατί δεν γίνεται έμπορας να τους σβήσει όλους από το χάρτη, να μη στεναχωριέται κι αυτός;
Είναι, απλά, άλλος ένας ξμαρρ;Με πιο απλά λόγια το εμπόριο δεν είναι αρπαχτή 'τρεις στο λάδι τρεις στο ξύδι παζαρεύω ότι θέλω κι αν δεν γίνει το δικό μου θα το κλείσω το μπουρδέλο' αλλά μια πιο σύνθετη διαδικασία που απαιτεί και αντίστοιχη αντιμετώπιση απο πλευράς έμπορα.
Ωραία, μάθαμε τι δεν είναι.
Τι είναι εμπόριο; Πού είναι ο ορισμός; -
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
To να λεει ο αρθρογραφος οτι πρεπει ο εμπορος που πουλα το φετινο προιον 15€, πρεπει να πουλα το περσινο τα 2, 10€, σημαινει οτι το φετινο πωλειται 3,5 φορες πανω απο το κοστος, αρα αισχροκερδει.
Όχι.
Λέει ότι σε αρκετές περιπτώσεις χρειάζεται να χαλάς την κερδοφορία σου προκειμένου να αυξήσεις όγκο πωλήσεων ή με πιο απλά λόγια να έχει κίνηση το μαγαζί.
Αν δεν τα πουλήσει στο κόστος και δεν θα προσελκύσει πελατεία και θα κάτσει να τα καμαρώνει για καιρό.Τι να την κανεις την κινηση αν δεν καλυπτει τα εξοδα.
Οταν ενα μαγαζι πουλα το 40% του εμπορευματος κανονικα και το υπολοιπο 60 στις εκπτωσεις, πως θα δουλεψει αυτο που λεει ο αρθρογραφος?
Στο εξωτερικο κανουν 20-30% εκπτωσεις στα σπασμενα νουμερα, εχει πουληθει το 70-80% του προιοντος και διωχνουν το υπολοιπο με αυτον τον τροπο. -
Ρε συ eddie, ειναι πιπας ο αρθρογραφος, απορω πως το εβαλες.
Ανακατευει 5-6 buzzwords για να κανει εντυπωση, πεταει και μια μαλακια περι 'marketplaces' και τελειωνει το πραγμα. Πολυ αντριλα, πολυ γκαβλιαρης ειναι, αυτος 'τα ξερει τα πραγματα'. Βασικα κανει διαφημιση του εαυτου του, δε λεει πραγματικα κατι.
Σαν editorial του Κωστοπουλου στο Κλικ: 'Εμενα που με βλεπετε, εχω γαμησει τα καλυτερα μ...α και δε σταματω ποτε. Γιατι εψαξα, μυρισα, εμαθα. Ο αντρας ο σωστος, δεν εχει φερμουαρ στο παντελονι, μονιμα κυκλοφορει με τη μανικα εξω. Ετσι ειναι τα πραγματα, οταν στο εξωτερικο πουλανε σπερμα ετοιμο σε μπουκαλακια, εδω ο Ελληνας εχει ακομα αξυριστα αρχ...α. Διαβασε τη σελιδα 132 να ξεστραβωθεις.'
-
Εμπόριο = μάρκετινγκ = αξιοποιώ (εκμεταλλεύομαι αν γουστάρεις) όσο μπορώ περισσότερο την αγοραστική δύναμη του καταναλωτή.
Με πιο απλά λόγια: προσπαθώ να βάλω το χέρι μου πιο βαθειά στην τσέπη του καταναλωτή και να το κρατήσω εκεί όσο μπορώ περισσότερο.
Αν πουλάω τυρόπιτες και βλέπω ότι οι πωλήσεις δεν πάνε καλά σημαίνει ότι είτε εγώ δεν κάνω κάτι καλά (η τυρόπιτα μου δεν τρώγεται, έχω ξινισμένη μάπα, το μαγαζί είναι μες στη βρώμα, πουλάω πανάκριβα χωρίς να το δικαιολογώ) είτε ότι η αγορά έχει κορεστεί (πολλά τυροπιτάδικα με δεδομένο ή μειωμένο όγκο κατανάλωσης).
Εκεί μια λύση είναι να πουλάς κάτι διαφορετικό για να πιάσεις ανεκμετάλλετο έστω και μικρό κομμάτι της αγοράς (niche).
Πχ βρίσκεις συνταγή για κυκλαδίτικη τυρόπιτα (κάτι που τηγανίζεται) και μαζεύεις φράγκα από όσους βαριούνται να τρώνε κάθε μέρα την κλασσική κουρού που βρίσκουν σε όλη την Αθήνα και μια στο τόσο θα περάσουν από σένα.
ΑΝ έχεις διαφημίσει σωστά τη νέα σου πραμάτεια.@Pappas
Μου βγάζεις ολόκληρη θεωρία με υποθετικά νούμερα --> δεν μπορώ να σου απαντήσω κάτι.
Ο ποιητής έβαλε ένα παράδειγμα πάνω στη λογική που ανέφερα.
Πχ μαγαζί με ρούχα.
Αν δεις ότι οι πελάτες σου 'τσιμπάνε' στο επιπλέον προϊόν δώρο, είναι ένας καλός τρόπος να προωθήσεις φρέσκια πραμάτεια αντί για κάποια έκπτωση.Αλλά πρέπει να μπορείς να τα ποσοτικοποιείς όλα αυτά.
Όπως είπα και στο πρώτο ποστ, ψιλά γράμματα...
@trident
Αν συγκρίνεις αυτό το άρθρο με editorial Κωστόπουλου τότε καταλαβαίνουμε διαφορετικό πράγμα. -
Τα νουμερα που σου εβαλα ειναι απο γνωστους που εχουν εμπορικα, ρουχα - παπουτσια, ειδη δωρων, δεν ειναι απο την κοιλια μου.
Αν δει και ο Spartan το θεμα, θα μας πει την αποψη του.
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
@trident
Αν συγκρίνεις αυτό το άρθρο με editorial Κωστόπουλου τότε καταλαβαίνουμε διαφορετικό πράγμα.Eddie,
ακριβως το ιδιο πράγμα καταλαβαίνουμε. Απλα αυτα τα πραγματα δεν αναλυονται σε 5 γραμμουλες και δε λεει κατι καινουριο, πιο πολυ με 'νοικιαστε με' μου ακουγεται.
Τεσπα, το προβλημα δεν ειναι προβλημα που λυνεται ευκολα σε συζητηση εδω μεσα, αλλιως αυτοι που εχουν το προβλημα, (nikospappas και spartan ειναι λιανεμποροι) θα το ειχαν λυσει χωρις να χρειαζεται να ρωτησουν. -
αν ήταν τόσο απλά τα πράγματα θα είμασταν τώρα ουλοι διακοπές....
είναι απεναντίας τόσο περίπλοκα που δεν θα έφτανε όλο το φόρουμ για να αναλυθεί.....
είτε μιλάμε για τυροπιτες είτε για τράπεζες και βιομηχανίες το μάρκετινγκ έχει τις ίδιες αρχές
και όσο δύσκολο είναι να επιβιώσει μια πολυεθνική αλυσίδα το ίδιο δύσκολο είναι και για ένα εμπορικό μικροκατάστημα...
και για να το λήξω απ την πλευρά μου .....δεν μπορει να θεωρηθει λυση η αντιγραφη μεθοδων αλλων αγορων.
η καθε αγορα προσαρμοζεται και εξελισσεται με βαση τα δεδομενα που υπαρχουν στον χωρο που δραστηριοποιειται.η παπαρια περι δημιουργιας 10000 θεσεων εργασιας λογω δημιουργιας του αγωγου αζερικου φυσικου αεριου καλα κρατεί στα καναλια του καθεστωτος....
θετικη η υπογραφη συμφωνιας για πολλους λογους αλλα το οτι θα βρουνε δουλεια ολοι οι ανεργοι της μακεδονιας..οπως εξηγουσε ενας καθηγητης για την κατασκευή θα απαιτηθούν περίπου 4000 και μετά την ολοκληρωση (γυρω στο 2017-18) θα λειτουργεί με 200 εργαζόμενους...
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
@trident
Αν συγκρίνεις αυτό το άρθρο με editorial Κωστόπουλου τότε καταλαβαίνουμε διαφορετικό πράγμα.Eddie,
ακριβως το ιδιο πράγμα καταλαβαίνουμε. Απλα αυτα τα πραγματα δεν αναλυονται σε 5 γραμμουλες και δε λεει κατι καινουριο, πιο πολυ με 'νοικιαστε με' μου ακουγεται.
Τεσπα, το προβλημα δεν ειναι προβλημα που λυνεται ευκολα σε συζητηση εδω μεσα, αλλιως αυτοι που εχουν το προβλημα, (nikospappas και spartan ειναι λιανεμποροι) θα το ειχαν λυσει χωρις να χρειαζεται να ρωτησουν.Άρθρο σε διαδικτυακό περιοδικό για χώνεψη μετά το μεσημαριανό είναι.
Όχι επαγγελματική μελέτη ή διατριβή.Pappas αυτό που έγραψε ήταν ένα παράδειγμα για να καταλάβει κάποιος το 'αυξάνω όγκο πωλήσεων εις βάρος κερδοφορίας για να έχει κίνηση το μαγαζί'.
Πολλά ταχυφαγάδικα δίνουν σχεδόν τσάμπα τον καφέ για να περνάει πιο πολύς κόσμος και να ψωνίσει εν τέλει τα πιο ακριβά και κερδοφόρα σάντουιτς κλπ.
Περί Εμπορίου [Διάσπαση]