Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ρετάρισμα κινητήρα audi a3
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Ρετάρισμα κινητήρα audi a3
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    7
    14
    1454
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kostas911 last edited by

      Καλησπερα και απο εμενα στο forum και στον καθε εναν ξεχωριστα....γραφω για πρωτη φορα αλλα παρακολουθω διαφορα θεματα χρονια αρκετα...Ενα δικο μου προβλημα παραθετω ζητωντας συμβουλες-tips...Εχω ενα Audi a3 του 2004 1600cc 102hp με μηχανη 8PI...Το αγορασα μεταχειρισμενο προ 7 μηνων...Εδω και περιπου ενα μηνα μου κανει σκαμπανεβασματα το στροφομετρο και η μηχαανη στο ρελαντι και οταν εχω σταθερο γκαζι στις 2500-2500σ.α.λ. Αλλαξα το φιλτρο βενζινης αλλα συνεχιζει...Μου προτειναν καθαρισμο μπεκιερας και φιλτρακια...Επισης θελω κατι να ρωτησω που δεν γνωριζω...Μεσα στη μηχανη εχει ενα ''κουτακι'' λογικα ειναι δευτερευοθσα εισαγωγη αερα που βλεπω να περναει απο κατι σαν κομπρεσορα και να καταληγει στο κολαρο της εισαγωγης..τι ακριβως ειναι αυτο?απο αυτο το κουτι μου λειπει το καπακι του απο οταν το αγορασα και δεν φροντισα να αγορασω ακομα καινουργιο...ευχαριστω απαντες εκ των προτερων...

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • K
        kostas911 last edited by

        Καλησπερα και απο εμενα στο forum και στον καθε εναν ξεχωριστα....γραφω για πρωτη φορα αλλα παρακολουθω διαφορα θεματα χρονια αρκετα...Ενα δικο μου προβλημα παραθετω ζητωντας συμβουλες-tips...Εχω ενα Audi a3 του 2004 1600cc 102hp με μηχανη 8PI...Το αγορασα μεταχειρισμενο προ 7 μηνων...Εδω και περιπου ενα μηνα μου κανει σκαμπανεβασματα το στροφομετρο και η μηχαανη στο ρελαντι και οταν εχω σταθερο γκαζι στις 2500-2500σ.α.λ. Αλλαξα το φιλτρο βενζινης αλλα συνεχιζει...Μου προτειναν καθαρισμο μπεκιερας και φιλτρακια...Επισης θελω κατι να ρωτησω που δεν γνωριζω...Μεσα στη μηχανη εχει ενα ''κουτακι'' λογικα ειναι δευτερευοθσα εισαγωγη αερα που βλεπω να περναει απο κατι σαν κομπρεσορα και να καταληγει στο κολαρο της εισαγωγης..τι ακριβως ειναι αυτο?απο αυτο το κουτι μου λειπει το καπακι του απο οταν το αγορασα και δεν φροντισα να αγορασω ακομα καινουργιο...ευχαριστω απαντες εκ των προτερων...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kostas911 last edited by

          Καλησπερα και απο εμενα στο forum και στον καθε εναν ξεχωριστα....γραφω για πρωτη φορα αλλα παρακολουθω διαφορα θεματα χρονια αρκετα...Ενα δικο μου προβλημα παραθετω ζητωντας συμβουλες-tips...Εχω ενα Audi a3 του 2004 1600cc 102hp με μηχανη 8PI...Το αγορασα μεταχειρισμενο προ 7 μηνων...Εδω και περιπου ενα μηνα μου κανει σκαμπανεβασματα το στροφομετρο και η μηχαανη στο ρελαντι και οταν εχω σταθερο γκαζι στις 2500-2500σ.α.λ. Αλλαξα το φιλτρο βενζινης αλλα συνεχιζει...Μου προτειναν καθαρισμο μπεκιερας και φιλτρακια...Επισης θελω κατι να ρωτησω που δεν γνωριζω...Μεσα στη μηχανη εχει ενα ''κουτακι'' λογικα ειναι δευτερευοθσα εισαγωγη αερα που βλεπω να περναει απο κατι σαν κομπρεσορα και να καταληγει στο κολαρο της εισαγωγης..τι ακριβως ειναι αυτο?απο αυτο το κουτι μου λειπει το καπακι του απο οταν το αγορασα και δεν φροντισα να αγορασω ακομα καινουργιο...ευχαριστω απαντες εκ των προτερων...

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • A
            aggelooos2000 last edited by

            Μήπως θέλει καθάρισμα και ρύθμιση η πεταλούδα?

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • K
              kostas911 last edited by

              Φιλε Αγγελε ισως να ειναι και αυτο...Εναας φιλος εμπειρικος μου ειπε για τον καθαρισμο των μπεκ...Ας μαας δωσει καποιος τα φωτα του..

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • A
                alexeft last edited by

                Όπως πάντα, νομίζω ότι η καλύτερη τακτική είναι να αρχίσεις με τα απλά και φτηνά. Έλεχγος φίλτρου αέρα, καθαρισμός πεταλούδας (όπως είπε ο φίλος παραπάνω), έλεγχος μπουζί, καθαρισμός maf ή map sensor, ανάλογα τι έχει το αμάξι.

                Αν δεν είναι κάτι από τα παραπάνω (μπορεί να μην είναι μόνο ένα πράγμα που φταίει, αλλά περισσότερα), θα έψαχνα για διαρροές στην πολλαπλή εισαγωγής.

                Επίσης, είχα ξανασυναντήσει τέτοιο πρόβλημα σε μια δουλειά που ήμουν με ένα saxo και το έπαθε και η κουμπάρα μου στο saxo της. Στο της δουλειάς, το πρόβλημα λύθηκε με καλό καθαρισμό όλων των φισετών στο χώρο της μηχανής. Της κουμπάρας μου της άλλαξαν εγκέφαλο.....
                Τα συμπεράσματα δικά σου.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • N
                  nonos last edited by

                  Τη κουμπαρα σου τη βρηκανε θυμα.. αισθητηρας θερμοκρασιας ειναι αυτο ,πολυ μικρου κοστους..

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    pasxos last edited by

                    None ειναι προβλημα γενικης φυσης που μπορει να ταλαιπωρησει καιρο αν δεν πεσει στα σωστα χερια το αμαξι...εν πασει περιπτωσει η αιτια δεν ειναι παντα μια και ξαστερη κιολας..ας το ψαξει σε εναν καλο μηχανικο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • N
                      nonos last edited by

                      Στα saxo αυτο ειναι..στη χειροτερη μοτερακι ρελαντι στο οποιο εχει μια ευαισθησια το μικρο γαλλακι και καινουργιο αυτη τη στιγμη παει στο 60αρι.. ακου εγκεφαλος..
                      τελος και σορρυ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • realzeus
                        realzeus last edited by

                        Για δες και πολλαπλασιαστές. Τα ίδια συμπτώματα έχουν κι αυτοί...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • K
                          kostas911 last edited by

                          Ευχαρηστω για τη ανταποκριση σας,θα ξεκινησω φιλε alexeft με αυτα που μου λες να δω μηπως δω τιποτα περιεργο ή κανα κομενο σωληνακι...το maf/map sensor τι ειναι και που το βρισκω γιατι δεν το εχω ξανακουσει?Αξιζει να παω για τεχνικο ελεγχο σε εγκεφαλο στη Αudi?40euro κοστος μου ειπαν..

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kostas911 last edited by

                            Να συμπληρωσω πως αυτο που βλεπω ειναι οτι στο ρελαντι ανεβοκατεβαινει απο 500-1000 σαλ, οταν κρατησω σταθερο το γκαζι πχ στις 2000 σταματημενος πεταει ακαυστη πισω και στον δρομο οταν ανοιγω κανει μπερδεματα μεχρι να τα παρει και να στρωσει...συν οτι παρατηρω μεγαλυτερη καταναλωση απο αυτην που ειχαν συνηθισει για καθημερινη ιδια διαδρομη 40 χλμ..

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • I
                              iroc last edited by

                              πολλαπλασιαστες κατα 90% και ισος μαζι με αισθητήρα θερμοκρασίας παλι κατα 90% γιατί ηταν ελατωματικος στα μοντέλα μετα το 2001 ενα διαγνωστικο θα δειξει σε πιο κύλινδρο μπερδεύει...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 4
                              • A
                                alexeft last edited by

                                Πιστεύω πως είναι κάτι (ή περισσότερα από ένα) από αυτά που αναφέρθηκαν παραπάνω. Κοίταξε αυτά που μπορείς εσύ ο ίδιος, χωρίς να κινδυνεύεις να κάνεις ζημιά. Για τα περαιτέρω που δεν τα γνωρίζεις, καλύτερα να πας σε συνεργείο.

                                Δε γνωρίζω που βρίσκεται ο maf στο αμάξι σου. Πάντως κάπου πάνω στη γραμμή εισαγωγής αέρα, είτε πριν, είτε μετά την πεταλούδα. Αν δεν ξέρεις, μην τον πειράξεις. Μπορεί να μην έχει τίποτα και να του κάνεις εσύ ζημιά και δεν είναι φτηνός συνήθως.

                                Με τον εγκέφαλο παίζεται το θέμα, νομίζω πάντως ότι αν δε σου έχει ανάψει λαμπάκι, δε θα δεις και τίποτα σπουδαίο.

                                Αν κάποιος φίλος γνωρίζει περισσότερα, ας με διορθώσει-συμπληρώσει. Ευχαριστώ.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • K
                                  kostas911 last edited by

                                  Πρεπει να κατσω να κοιταξω με μυαλο καποια στιγμη γιατι υποχρεωσεις και τρεξιματα δεν μ αφηνουν....Ευχαρηστω για τις πληροφοριες για την ωρα και οποιος εχει την πειρα ή προσωπικη αναλογη εμπειρια να μας πεις ακομα καμια αποψη ευχαριστως...Για διαγνωση καπου γνωριζει καποιος και ποσο στοιχιζει γιατι ολα τα μετραμε πλεον

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • First post
                                    Last post
                                  • 1 / 1
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΕΛΛΑΔΑ
                                    • ΚΟΣΜΟΣ
                                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • TEST
                                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                  • VIDEO
                                    • 4TTV
                                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CANDID CAMERA
                                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΛΕΞΙΚΟ
                                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • FORMULA 1
                                    • WRC
                                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4T CLASSIC
                                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΟΡΑ
                                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CLASSIC
                                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                  • MENU
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                  • ΚΟΚ

                                  logo footer

                                  coty











                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • CLASSIC
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • VIDEO
                                  • FORUM
                                  4T FORUM
                                  4T LIBRARY
                                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                  Powered by nxcode.gr