-
Καλησπερα και απο εμενα στο forum και στον καθε εναν ξεχωριστα....γραφω για πρωτη φορα αλλα παρακολουθω διαφορα θεματα χρονια αρκετα...Ενα δικο μου προβλημα παραθετω ζητωντας συμβουλες-tips...Εχω ενα Audi a3 του 2004 1600cc 102hp με μηχανη 8PI...Το αγορασα μεταχειρισμενο προ 7 μηνων...Εδω και περιπου ενα μηνα μου κανει σκαμπανεβασματα το στροφομετρο και η μηχαανη στο ρελαντι και οταν εχω σταθερο γκαζι στις 2500-2500σ.α.λ. Αλλαξα το φιλτρο βενζινης αλλα συνεχιζει...Μου προτειναν καθαρισμο μπεκιερας και φιλτρακια...Επισης θελω κατι να ρωτησω που δεν γνωριζω...Μεσα στη μηχανη εχει ενα ''κουτακι'' λογικα ειναι δευτερευοθσα εισαγωγη αερα που βλεπω να περναει απο κατι σαν κομπρεσορα και να καταληγει στο κολαρο της εισαγωγης..τι ακριβως ειναι αυτο?απο αυτο το κουτι μου λειπει το καπακι του απο οταν το αγορασα και δεν φροντισα να αγορασω ακομα καινουργιο...ευχαριστω απαντες εκ των προτερων...
-
Καλησπερα και απο εμενα στο forum και στον καθε εναν ξεχωριστα....γραφω για πρωτη φορα αλλα παρακολουθω διαφορα θεματα χρονια αρκετα...Ενα δικο μου προβλημα παραθετω ζητωντας συμβουλες-tips...Εχω ενα Audi a3 του 2004 1600cc 102hp με μηχανη 8PI...Το αγορασα μεταχειρισμενο προ 7 μηνων...Εδω και περιπου ενα μηνα μου κανει σκαμπανεβασματα το στροφομετρο και η μηχαανη στο ρελαντι και οταν εχω σταθερο γκαζι στις 2500-2500σ.α.λ. Αλλαξα το φιλτρο βενζινης αλλα συνεχιζει...Μου προτειναν καθαρισμο μπεκιερας και φιλτρακια...Επισης θελω κατι να ρωτησω που δεν γνωριζω...Μεσα στη μηχανη εχει ενα ''κουτακι'' λογικα ειναι δευτερευοθσα εισαγωγη αερα που βλεπω να περναει απο κατι σαν κομπρεσορα και να καταληγει στο κολαρο της εισαγωγης..τι ακριβως ειναι αυτο?απο αυτο το κουτι μου λειπει το καπακι του απο οταν το αγορασα και δεν φροντισα να αγορασω ακομα καινουργιο...ευχαριστω απαντες εκ των προτερων...
-
Καλησπερα και απο εμενα στο forum και στον καθε εναν ξεχωριστα....γραφω για πρωτη φορα αλλα παρακολουθω διαφορα θεματα χρονια αρκετα...Ενα δικο μου προβλημα παραθετω ζητωντας συμβουλες-tips...Εχω ενα Audi a3 του 2004 1600cc 102hp με μηχανη 8PI...Το αγορασα μεταχειρισμενο προ 7 μηνων...Εδω και περιπου ενα μηνα μου κανει σκαμπανεβασματα το στροφομετρο και η μηχαανη στο ρελαντι και οταν εχω σταθερο γκαζι στις 2500-2500σ.α.λ. Αλλαξα το φιλτρο βενζινης αλλα συνεχιζει...Μου προτειναν καθαρισμο μπεκιερας και φιλτρακια...Επισης θελω κατι να ρωτησω που δεν γνωριζω...Μεσα στη μηχανη εχει ενα ''κουτακι'' λογικα ειναι δευτερευοθσα εισαγωγη αερα που βλεπω να περναει απο κατι σαν κομπρεσορα και να καταληγει στο κολαρο της εισαγωγης..τι ακριβως ειναι αυτο?απο αυτο το κουτι μου λειπει το καπακι του απο οταν το αγορασα και δεν φροντισα να αγορασω ακομα καινουργιο...ευχαριστω απαντες εκ των προτερων...
-
Μήπως θέλει καθάρισμα και ρύθμιση η πεταλούδα?
-
Φιλε Αγγελε ισως να ειναι και αυτο...Εναας φιλος εμπειρικος μου ειπε για τον καθαρισμο των μπεκ...Ας μαας δωσει καποιος τα φωτα του..
-
Όπως πάντα, νομίζω ότι η καλύτερη τακτική είναι να αρχίσεις με τα απλά και φτηνά. Έλεχγος φίλτρου αέρα, καθαρισμός πεταλούδας (όπως είπε ο φίλος παραπάνω), έλεγχος μπουζί, καθαρισμός maf ή map sensor, ανάλογα τι έχει το αμάξι.
Αν δεν είναι κάτι από τα παραπάνω (μπορεί να μην είναι μόνο ένα πράγμα που φταίει, αλλά περισσότερα), θα έψαχνα για διαρροές στην πολλαπλή εισαγωγής.
Επίσης, είχα ξανασυναντήσει τέτοιο πρόβλημα σε μια δουλειά που ήμουν με ένα saxo και το έπαθε και η κουμπάρα μου στο saxo της. Στο της δουλειάς, το πρόβλημα λύθηκε με καλό καθαρισμό όλων των φισετών στο χώρο της μηχανής. Της κουμπάρας μου της άλλαξαν εγκέφαλο.....
Τα συμπεράσματα δικά σου. -
Τη κουμπαρα σου τη βρηκανε θυμα.. αισθητηρας θερμοκρασιας ειναι αυτο ,πολυ μικρου κοστους..
-
None ειναι προβλημα γενικης φυσης που μπορει να ταλαιπωρησει καιρο αν δεν πεσει στα σωστα χερια το αμαξι...εν πασει περιπτωσει η αιτια δεν ειναι παντα μια και ξαστερη κιολας..ας το ψαξει σε εναν καλο μηχανικο.
-
Στα saxo αυτο ειναι..στη χειροτερη μοτερακι ρελαντι στο οποιο εχει μια ευαισθησια το μικρο γαλλακι και καινουργιο αυτη τη στιγμη παει στο 60αρι.. ακου εγκεφαλος..
τελος και σορρυ -
Για δες και πολλαπλασιαστές. Τα ίδια συμπτώματα έχουν κι αυτοί...
-
Ευχαρηστω για τη ανταποκριση σας,θα ξεκινησω φιλε alexeft με αυτα που μου λες να δω μηπως δω τιποτα περιεργο ή κανα κομενο σωληνακι...το maf/map sensor τι ειναι και που το βρισκω γιατι δεν το εχω ξανακουσει?Αξιζει να παω για τεχνικο ελεγχο σε εγκεφαλο στη Αudi?40euro κοστος μου ειπαν..
-
Να συμπληρωσω πως αυτο που βλεπω ειναι οτι στο ρελαντι ανεβοκατεβαινει απο 500-1000 σαλ, οταν κρατησω σταθερο το γκαζι πχ στις 2000 σταματημενος πεταει ακαυστη πισω και στον δρομο οταν ανοιγω κανει μπερδεματα μεχρι να τα παρει και να στρωσει...συν οτι παρατηρω μεγαλυτερη καταναλωση απο αυτην που ειχαν συνηθισει για καθημερινη ιδια διαδρομη 40 χλμ..
-
πολλαπλασιαστες κατα 90% και ισος μαζι με αισθητήρα θερμοκρασίας παλι κατα 90% γιατί ηταν ελατωματικος στα μοντέλα μετα το 2001 ενα διαγνωστικο θα δειξει σε πιο κύλινδρο μπερδεύει...
-
Πιστεύω πως είναι κάτι (ή περισσότερα από ένα) από αυτά που αναφέρθηκαν παραπάνω. Κοίταξε αυτά που μπορείς εσύ ο ίδιος, χωρίς να κινδυνεύεις να κάνεις ζημιά. Για τα περαιτέρω που δεν τα γνωρίζεις, καλύτερα να πας σε συνεργείο.
Δε γνωρίζω που βρίσκεται ο maf στο αμάξι σου. Πάντως κάπου πάνω στη γραμμή εισαγωγής αέρα, είτε πριν, είτε μετά την πεταλούδα. Αν δεν ξέρεις, μην τον πειράξεις. Μπορεί να μην έχει τίποτα και να του κάνεις εσύ ζημιά και δεν είναι φτηνός συνήθως.
Με τον εγκέφαλο παίζεται το θέμα, νομίζω πάντως ότι αν δε σου έχει ανάψει λαμπάκι, δε θα δεις και τίποτα σπουδαίο.
Αν κάποιος φίλος γνωρίζει περισσότερα, ας με διορθώσει-συμπληρώσει. Ευχαριστώ.
-
Πρεπει να κατσω να κοιταξω με μυαλο καποια στιγμη γιατι υποχρεωσεις και τρεξιματα δεν μ αφηνουν....Ευχαρηστω για τις πληροφοριες για την ωρα και οποιος εχει την πειρα ή προσωπικη αναλογη εμπειρια να μας πεις ακομα καμια αποψη ευχαριστως...Για διαγνωση καπου γνωριζει καποιος και ποσο στοιχιζει γιατι ολα τα μετραμε πλεον
Ρετάρισμα κινητήρα audi a3