Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    start stop engine ναι ή οχι;;;
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. start stop engine ναι ή οχι;;;
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 1 / 5
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    28
    85
    907
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      maik79 last edited by

      καλησπερα ανοιγω αυτο το θεμα για να αναλιθει το θεμα των σταρτ στοπ κινητιρων που μπενουν - μπεικαν στην αγορα .

      χωρις να ειμαι ιδικος προσωπικα πιστευω πως μονο ζημιες και προβληματα θα μας παρουσιασει σχετικα μακρο προθεσμα το σηστιμα αυτο.
      πχ . οπως προωρη φθορα μιζας - μπαταριας
      θα τολμουσα να πω και κινητηρα , πολες εκινησεις νομηζω οτι φθειρουν ιδιος οταν ειναι κρυες
      επισεις ισος εγγυμονει και υπερθερμανση του κινητιρα .τι γεινεται με την αντλια νερου;;;;
      στη Αθηνα σε ωρες αιχμης το μποτιλιαρισμα μπορει να σε κρατισει και 5-10 λεπτα σε ακινισια δηλαδι σβηστη μηχανη καλοκαιρι με καυσονα ειδη ζεστη μηχανη-μεταλλα χωρις να λιτουργη η αντλια νερου .

      ισος δεν αξιζει τον κοπο για τα 0,5 lit /100 κερδος καυσιμου

      ξανα λεω δεν ειμαι ιδικος αλλα πιστευω πως αξιζει να να αναλυθει το θεμα

      ευχαριστω .

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        maik79 last edited by

        καλησπερα ανοιγω αυτο το θεμα για να αναλιθει το θεμα των σταρτ στοπ κινητιρων που μπενουν - μπεικαν στην αγορα .

        χωρις να ειμαι ιδικος προσωπικα πιστευω πως μονο ζημιες και προβληματα θα μας παρουσιασει σχετικα μακρο προθεσμα το σηστιμα αυτο.
        πχ . οπως προωρη φθορα μιζας - μπαταριας
        θα τολμουσα να πω και κινητηρα , πολες εκινησεις νομηζω οτι φθειρουν ιδιος οταν ειναι κρυες
        επισεις ισος εγγυμονει και υπερθερμανση του κινητιρα .τι γεινεται με την αντλια νερου;;;;
        στη Αθηνα σε ωρες αιχμης το μποτιλιαρισμα μπορει να σε κρατισει και 5-10 λεπτα σε ακινισια δηλαδι σβηστη μηχανη καλοκαιρι με καυσονα ειδη ζεστη μηχανη-μεταλλα χωρις να λιτουργη η αντλια νερου .

        ισος δεν αξιζει τον κοπο για τα 0,5 lit /100 κερδος καυσιμου

        ξανα λεω δεν ειμαι ιδικος αλλα πιστευω πως αξιζει να να αναλυθει το θεμα

        ευχαριστω .

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          maik79 last edited by

          καλησπερα ανοιγω αυτο το θεμα για να αναλιθει το θεμα των σταρτ στοπ κινητιρων που μπενουν - μπεικαν στην αγορα .

          χωρις να ειμαι ιδικος προσωπικα πιστευω πως μονο ζημιες και προβληματα θα μας παρουσιασει σχετικα μακρο προθεσμα το σηστιμα αυτο.
          πχ . οπως προωρη φθορα μιζας - μπαταριας
          θα τολμουσα να πω και κινητηρα , πολες εκινησεις νομηζω οτι φθειρουν ιδιος οταν ειναι κρυες
          επισεις ισος εγγυμονει και υπερθερμανση του κινητιρα .τι γεινεται με την αντλια νερου;;;;
          στη Αθηνα σε ωρες αιχμης το μποτιλιαρισμα μπορει να σε κρατισει και 5-10 λεπτα σε ακινισια δηλαδι σβηστη μηχανη καλοκαιρι με καυσονα ειδη ζεστη μηχανη-μεταλλα χωρις να λιτουργη η αντλια νερου .

          ισος δεν αξιζει τον κοπο για τα 0,5 lit /100 κερδος καυσιμου

          ξανα λεω δεν ειμαι ιδικος αλλα πιστευω πως αξιζει να να αναλυθει το θεμα

          ευχαριστω .

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Αμμμμα δαιν σαραισι τω απαιναιργοπηις κε ουται γαττα ουται ζιμια.

            Παρακαλώ

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              maik79 last edited by

              ανάλυση είπα να κάνουμε το αν όντος στην πράξη είναι καλό ή σαν ιδέα είναι καλή και κατά βάθος είναι μια φανταχτερή πέρλα marketing στα μάτια του καταναλωτή που φαντάζει όμορφα αλλά στην τελική το ρεζουμέ είναι προβλήματα ;;;

              η αυτοκινητοβιομηχανίες κάνουν πολλά ορέα πράγματα αλλά με γνώμονα ότι εμείς θα αλλάζουμε αμάξια και θα αγοράζουμε τα προϊόντα τους κάθε 3-4 χρόνια .

              ο φίλος πιο κάτω στα topik αναφέρει είδη προβλήματα του start stop σε Ford ka

              επίσης το αν απενεργοποιήται το σύστημα δεν σημαίνει ότι έχω απαλλαγεί και από τους διάφορους αισθητήρες του που θα με προβληματίσουν στο μέλλων

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                Το θέμα έχει αναλυθεί.
                Η μίζα είναι διαφορετική, η μπαταρία είναι ενισχυμένη, η μιζιά είναι διαφορετική πολύ μικρότερη γιατί ο κινητήρας έχει σταματήσει σε συγκεκριμένο σημείο, το σύστημα δεν ενεργοποιείται αν δεν καλύπτονται πολλές και διάφορες συνθήκες (μπαταρία, θερμοκρασίες, καταναλώσεις κλπ κλπ). Γενικά το έχουν μελετήσει πολύ. Το μέλλον θα δείξει τι τους έχει ξεφύγει!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  panosft last edited by

                  Προσωπικά δε θα το προτιμούσα γιατί και μεγαλύτερη μπαταρία θέλει και όλα λιγότερα μαραφέτια με αισθητήρες έχει το αμάξι τόσο λιγότερο κοστίζει στο πέρασμα του χρόνου το κόστος συντήρησης. Έχω έναν φίλο με Astra H. Όταν το αγόρασε πλήρωσε παραπάνω για να έχει τιμόνι με κουμπιά. Το κόστος είναι 250 ευρώ και το παλικάρι κλαίει τα παραπάνω χρήματα που έδωσε για το τιμόνι.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Τα κουμπιά τα παίρνεις για τη βολή σου και δεν θα πάρεις λεφτά πίσω. Με το start stop όμως αν κινείσαι σε πόλη πιθανότατα να τα πάρεις πίσω τα λεφτά από την οικονομία σε καύσιμο.
                    Καταλαβαίνω το σκεπτικό σου, δυστυχώς έχουν ήδη πολλά μαραφέτια που κάνουν τη διάγνωση δύσκολη. Ε λίγα μαραφέτια παραπάνω δε χάθηκε ο κόσμος, τουλάχιστον με αυτά έχουμε άμεσο κέρδος στην τσέπη μας.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      p_george last edited by

                      Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                      ......... Ε λίγα μαραφέτια παραπάνω δε χάθηκε ο κόσμος, τουλάχιστον με αυτά έχουμε άμεσο κέρδος στην τσέπη μας.

                      Υπολογιζοντας οτι δεν θα χρειαστουν αντικατασταση.
                      Η μπαταρια μονο εχει διπλη τιμη.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • R
                        r200 last edited by

                        Ο χρήστης panosft έγραψε:
                        Προσωπικά δε θα το προτιμούσα γιατί και μεγαλύτερη μπαταρία θέλει και όλα λιγότερα μαραφέτια με αισθητήρες έχει το αμάξι τόσο λιγότερο κοστίζει στο πέρασμα του χρόνου το κόστος συντήρησης. Έχω έναν φίλο με Astra H. Όταν το αγόρασε πλήρωσε παραπάνω για να έχει τιμόνι με κουμπιά. Το κόστος είναι 250 ευρώ και το παλικάρι κλαίει τα παραπάνω χρήματα που έδωσε για το τιμόνι.

                        και ετσι ειναι συμφωνω μαζι σου, αυτα τα συστηματα ολα πρωτομπηκαν και δοκιμαστηκαν στα mercedes s-class προ 15ετιας και τωρα θελει ο καθε κατασκευστης να πρωτοπορησει και να ανεβασει το επιπεδο στην κατηγορια του, ηθικο διδαγμα μην βαζεται extra εξοπλισμο που δεν ειναι 'δοκιμασμενος' περαν της μιας χρησης αλλα προχειροκινεζικη κατασκευη σε αυτοκινητα του λαου, συμπεριλαμβανονται και αλλα dualogic, park assist, safety assist, distronic......μονο σε mercedes εμπιστευομαι τα παντα στα υπολοιπα θεωρω οτι ειναι τα δευτερα

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          alexeft last edited by

                          Ο χρήστης p_george έγραψε:

                          Η μπαταρια μονο εχει διπλη τιμη.

                          Ωωωωωωωωωωωωωρε, τι μπαταρία είναι αυτή!!!

                          Πως να μην έχει διπλή τιμή εφόσον το κριτήριο για την τελική τιμή ενός οικολογικού-οικονομικού πράγματος είναι το κέρδος που ΘΑ άφηνε στον πελάτη, το οποίο και καρπώνεται ο εμπορευάμενος ΤΩΡΑ!!!!

                          Δείτε τις εγκαταστάσεις υγραερίου. Ξεκίνησαν από 1500 και τώρα πάνε 650 ή ότι αρπαξει ο πωπός του καθενός!!!

                          Τεσπα!!!

                          Υπάρχει και ένα άλλο θέμα. Αν δείτε κανένα αμάξι σταματημένο να καίει λάδια, θα δείτε και που πάνε τα καυσαέρια (απάντηση: στην μύτη και τα πνευμόνια του οδηγού). Από αυτή την άποψη, το start-stop δε θα έπρεπε να λείπει από κανένα αυτοκίνητο.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            alxnks last edited by

                            Ο χρήστης r200 έγραψε:

                            Προσωπικά δε θα το προτιμούσα γιατί και μεγαλύτερη μπαταρία θέλει και όλα λιγότερα μαραφέτια με αισθητήρες έχει το αμάξι τόσο λιγότερο κοστίζει στο πέρασμα του χρόνου το κόστος συντήρησης. Έχω έναν φίλο με Astra H. Όταν το αγόρασε πλήρωσε παραπάνω για να έχει τιμόνι με κουμπιά. Το κόστος είναι 250 ευρώ και το παλικάρι κλαίει τα παραπάνω χρήματα που έδωσε για το τιμόνι.

                            και ετσι ειναι συμφωνω μαζι σου, αυτα τα συστηματα ολα πρωτομπηκαν και δοκιμαστηκαν στα mercedes s-class προ 15ετιας και τωρα θελει ο καθε κατασκευστης να πρωτοπορησει και να ανεβασει το επιπεδο στην κατηγορια του, ηθικο διδαγμα μην βαζεται extra εξοπλισμο που δεν ειναι 'δοκιμασμενος' περαν της μιας χρησης αλλα προχειροκινεζικη κατασκευη σε αυτοκινητα του λαου, συμπεριλαμβανονται και αλλα dualogic, park assist, safety assist, distronic......μονο σε mercedes εμπιστευομαι τα παντα στα υπολοιπα θεωρω οτι ειναι τα δευτερα

                            Κρίμα, είμαι από κινητό, δεν μπορώ να βάλω φωτο για epic facepalm

                            Ε ναι βέβαια, επειδή πρώτη η Mercedes έβαλε πχ αερόσακο σε αμάξι της! Τι να μας πουν άλλες δευτερατζες που είχαν βάλει 10 χρονια πριν!

                            Sent from my Neo V using Tapatalk

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • K
                              kostis20 last edited by

                              Ο χρήστης r200 έγραψε:

                              Προσωπικά δε θα το προτιμούσα γιατί και μεγαλύτερη μπαταρία θέλει και όλα λιγότερα μαραφέτια με αισθητήρες έχει το αμάξι τόσο λιγότερο κοστίζει στο πέρασμα του χρόνου το κόστος συντήρησης. Έχω έναν φίλο με Astra H. Όταν το αγόρασε πλήρωσε παραπάνω για να έχει τιμόνι με κουμπιά. Το κόστος είναι 250 ευρώ και το παλικάρι κλαίει τα παραπάνω χρήματα που έδωσε για το τιμόνι.

                              και ετσι ειναι συμφωνω μαζι σου, αυτα τα συστηματα ολα πρωτομπηκαν και δοκιμαστηκαν στα mercedes s-class προ 15ετιας και τωρα θελει ο καθε κατασκευστης να πρωτοπορησει και να ανεβασει το επιπεδο στην κατηγορια του, ηθικο διδαγμα μην βαζεται extra εξοπλισμο που δεν ειναι 'δοκιμασμενος' περαν της μιας χρησης αλλα προχειροκινεζικη κατασκευη σε αυτοκινητα του λαου, συμπεριλαμβανονται και αλλα dualogic, park assist, safety assist, distronic......μονο σε mercedes εμπιστευομαι τα παντα στα υπολοιπα θεωρω οτι ειναι τα δευτερα

                              Ειχε Start Stop η S class απο 15ετιας?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • 2
                                21-quadra last edited by

                                Sorry για το αλλά ο καθένας εδώ γράφει ότι του κατέβει στο κεφάλι, η ιστορία είναι καταγεγραμμένη και εύκολα να την ανακαλύψει κάποιος, αρκετά με την παραπληροφόρηση.

                                Allen Breed was holding the patent (U.S. #5,071,161) to the only crash sensing technology available at the birth of the airbag industry. Breed invented a 'sensor and safety system' in 1968, the world's first electromechanical automotive airbag system.

                                However, rudimental patents for airbags go back to the 1950s. Patent applications were submitted by German Walter Linderer and American John Hedrik as early as 1951.

                                Walter Linderer's airbag was based on a compressed air system, either released by bumper contact or by the driver. Later research during the sixties proved that compressed air could not blow the bags up fast enough. Linderer received German patent #896312.

                                John Hedrik received U.S. Patent #2,649,311 in 1953 for what he called a 'safety cushion assembly for automotive vehicles.'
                                Airbags Introduced
                                In 1971, the Ford car company built an experimental airbag fleet. General Motors tested airbags on the 1973 model Chevrolet automobile that were only sold for government use. The 1973, Oldsmobile Toronado was the first car with a passenger air bag intended for sale to the public. General Motors later offered an option to the general public of driver side airbags in full-sized Oldsmobile's and Buick's in 1975 and 1976 respectively. Cadillacs were available with driver and passenger airbags options during those same years. Early airbags system had design issues resulting in fatalities caused solely by the airbags.

                                Airbags were offered once again as an option on the 1984 Ford Tempo automobile. By 1988, Chrysler became the first company to offer air bag restraint systems as standard equipment. In 1994, TRW began production of the first gas-inflated airbag. They are now mandatory in all cars since 1998.

                                Types of Airbags
                                There are two types of airbags; frontal and the various types of side-impact airbags. Advanced frontal air bag systems automatically determine if and with what level of power the driver frontal air bag and the passenger frontal air bag will inflate. The appropriate level of power is based upon sensor inputs that can typically detect: 1) occupant size, 2) seat position, 3) seat belt use of the occupant, and 4) crash severity.

                                Side-impact air bags (SABs) are inflatable devices that are designed to help protect your head and/or chest in the event of a serious crash involving the side of your vehicle. There are three main types of SABs: chest (or torso) SABs, head SABs and head/chest combination (or 'combo') SABs.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  drdino last edited by

                                  Ο χρήστης r200 έγραψε:

                                  Προσωπικά δε θα το προτιμούσα γιατί και μεγαλύτερη μπαταρία θέλει και όλα λιγότερα μαραφέτια με αισθητήρες έχει το αμάξι τόσο λιγότερο κοστίζει στο πέρασμα του χρόνου το κόστος συντήρησης. Έχω έναν φίλο με Astra H. Όταν το αγόρασε πλήρωσε παραπάνω για να έχει τιμόνι με κουμπιά. Το κόστος είναι 250 ευρώ και το παλικάρι κλαίει τα παραπάνω χρήματα που έδωσε για το τιμόνι.

                                  και ετσι ειναι συμφωνω μαζι σου, αυτα τα συστηματα ολα πρωτομπηκαν και δοκιμαστηκαν στα mercedes s-class προ 15ετιας και τωρα θελει ο καθε κατασκευστης να πρωτοπορησει και να ανεβασει το επιπεδο στην κατηγορια του, ηθικο διδαγμα μην βαζεται extra εξοπλισμο που δεν ειναι 'δοκιμασμενος' περαν της μιας χρησης αλλα προχειροκινεζικη κατασκευη σε αυτοκινητα του λαου, συμπεριλαμβανονται και αλλα dualogic, park assist, safety assist, distronic......μονο σε mercedes εμπιστευομαι τα παντα στα υπολοιπα θεωρω οτι ειναι τα δευτερα

                                  • sbc

                                  Ένα ακόμα ποστ-κόλαφος.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    mad_max_geo last edited by

                                    Ο χρήστης Alxnks έγραψε:

                                    Προσωπικά δε θα το προτιμούσα γιατί και μεγαλύτερη μπαταρία θέλει και όλα λιγότερα μαραφέτια με αισθητήρες έχει το αμάξι τόσο λιγότερο κοστίζει στο πέρασμα του χρόνου το κόστος συντήρησης. Έχω έναν φίλο με Astra H. Όταν το αγόρασε πλήρωσε παραπάνω για να έχει τιμόνι με κουμπιά. Το κόστος είναι 250 ευρώ και το παλικάρι κλαίει τα παραπάνω χρήματα που έδωσε για το τιμόνι.

                                    και ετσι ειναι συμφωνω μαζι σου, αυτα τα συστηματα ολα πρωτομπηκαν και δοκιμαστηκαν στα mercedes s-class προ 15ετιας και τωρα θελει ο καθε κατασκευστης να πρωτοπορησει και να ανεβασει το επιπεδο στην κατηγορια του, ηθικο διδαγμα μην βαζεται extra εξοπλισμο που δεν ειναι 'δοκιμασμενος' περαν της μιας χρησης αλλα προχειροκινεζικη κατασκευη σε αυτοκινητα του λαου, συμπεριλαμβανονται και αλλα dualogic, park assist, safety assist, distronic......μονο σε mercedes εμπιστευομαι τα παντα στα υπολοιπα θεωρω οτι ειναι τα δευτερα

                                    Κρίμα, είμαι από κινητό, δεν μπορώ να βάλω φωτο για epic facepalm

                                    Ε ναι βέβαια, επειδή πρώτη η Mercedes έβαλε πχ αερόσακο σε αμάξι της! Τι να μας πουν άλλες δευτερατζες που είχαν βάλει 10 χρονια πριν!

                                    Sent from my Neo V using Tapatalk

                                    Μεγαλε σε βοηθαει αυτο?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      maik79 last edited by

                                      Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                                      Το θέμα έχει αναλυθεί.
                                      Η μίζα είναι διαφορετική, η μπαταρία είναι ενισχυμένη, η μιζιά είναι διαφορετική πολύ μικρότερη γιατί ο κινητήρας έχει σταματήσει σε συγκεκριμένο σημείο, το σύστημα δεν ενεργοποιείται αν δεν καλύπτονται πολλές και διάφορες συνθήκες (μπαταρία, θερμοκρασίες, καταναλώσεις κλπ κλπ). Γενικά το έχουν μελετήσει πολύ. Το μέλλον θα δείξει τι τους έχει ξεφύγει!

                                      καλησπέρα θα με ενδιέφερε πολύ να διαβάσω το topik οπου αναλύεται το θέμα

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • R
                                        r200 last edited by

                                        Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
                                        Sorry για το αλλά ο καθένας εδώ γράφει ότι του κατέβει στο κεφάλι, η ιστορία είναι καταγεγραμμένη και εύκολα να την ανακαλύψει κάποιος, αρκετά με την παραπληροφόρηση.

                                        Allen Breed was holding the patent (U.S. #5,071,161) to the only crash sensing technology available at the birth of the airbag industry. Breed invented a 'sensor and safety system' in 1968, the world's first electromechanical automotive airbag system.

                                        However, rudimental patents for airbags go back to the 1950s. Patent applications were submitted by German Walter Linderer and American John Hedrik as early as 1951.

                                        Walter Linderer's airbag was based on a compressed air system, either released by bumper contact or by the driver. Later research during the sixties proved that compressed air could not blow the bags up fast enough. Linderer received German patent #896312.

                                        John Hedrik received U.S. Patent #2,649,311 in 1953 for what he called a 'safety cushion assembly for automotive vehicles.'
                                        Airbags Introduced
                                        In 1971, the Ford car company built an experimental airbag fleet. General Motors tested airbags on the 1973 model Chevrolet automobile that were only sold for government use. The 1973, Oldsmobile Toronado was the first car with a passenger air bag intended for sale to the public. General Motors later offered an option to the general public of driver side airbags in full-sized Oldsmobile's and Buick's in 1975 and 1976 respectively. Cadillacs were available with driver and passenger airbags options during those same years. Early airbags system had design issues resulting in fatalities caused solely by the airbags.

                                        Airbags were offered once again as an option on the 1984 Ford Tempo automobile. By 1988, Chrysler became the first company to offer air bag restraint systems as standard equipment. In 1994, TRW began production of the first gas-inflated airbag. They are now mandatory in all cars since 1998.

                                        Types of Airbags
                                        There are two types of airbags; frontal and the various types of side-impact airbags. Advanced frontal air bag systems automatically determine if and with what level of power the driver frontal air bag and the passenger frontal air bag will inflate. The appropriate level of power is based upon sensor inputs that can typically detect: 1) occupant size, 2) seat position, 3) seat belt use of the occupant, and 4) crash severity.

                                        Side-impact air bags (SABs) are inflatable devices that are designed to help protect your head and/or chest in the event of a serious crash involving the side of your vehicle. There are three main types of SABs: chest (or torso) SABs, head SABs and head/chest combination (or 'combo') SABs.

                                        ενταξει και βρηκες ενα πραγμα που η ford το εβαλε πρωτη οπως και τον αισθητηρα λ τον πρωτοεφαρμοσε η volvo,στην τελικη ποιος αναφερθηκε για το συγκεκριμενο;
                                        ισως ψαχνεις αφορμες να πιαστεις με τις λεξεις, αλλα αυτο που γραφω ειναι ξεκαθαρο πως η mercedes στο s-class τοποθετει μεσα οτι πιο καινουριο και καινοτομο που στα αυτοκινητα του λαου μπαινει μετα απο 8-10χρονια και επιμενω πως οτι περναει στα μοντελα της ειναι με σωστα υλικα και δεν ειναι για μια 'χρηση μονο'

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          Όλες οι τεχνολογικές πρωτοπορίες τοποθετούνται πρώτα στα κορυφαία μοντέλα όχι της mercedes αλλά όλων όσων το διαθέτουν. Και αυτό και για θέμα κύρους αλλά επειδή μπορούν, όταν δίνεις για ένα αυτοκίνητο πχ 100.000 δίνεις και 5.000 για αερόσακους, αν σου έλεγαν στο αυτοκίνητο των 10.000 να δώσεις 5000 για αερόσακους τι θα έλεγες. Αναγκαστικά περιμένεις να πέσει η τιμή τους ώστε να μπορούν να τοποθετηθούν με λογικό κόστος στα αυτοκίνητα των πολλών.

                                          Σχετικά με το πού έχει αναλυθεί το θέμα ενημερώνω ότι το φόρουμ διαθέτει αναζήτηση, όχι πολύ εύχρηστη αλλά αρκετά αποτελεσματική. Αξίζει να την δοκιμάσεις.

                                          Αλήθεια πόσο σίγουροι είστε για την διπλή μπαταρία;; Δε νομίζω να ισχύει, ίσως λίγο πιο μεγάλη και πιο ισχυρό σύστημα φόρτισης (που βοηθιέται και από το φρενάρισμα μέσω της μίζας που λειτουργεί και ως γεννήτρια). Έτσι κι αλλιώς το σύστημα απενεργοποιείται αν πέσει η τάση της μπαταρίας κάτω από κάποιο όριο.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            mirage last edited by

                                            Εγώ απλα να θυμισω πως το πρωτο start stop εμφανίστηκε μαζί με το c3

                                            Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 1 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr