-
καλησπερα ανοιγω αυτο το θεμα για να αναλιθει το θεμα των σταρτ στοπ κινητιρων που μπενουν - μπεικαν στην αγορα .
χωρις να ειμαι ιδικος προσωπικα πιστευω πως μονο ζημιες και προβληματα θα μας παρουσιασει σχετικα μακρο προθεσμα το σηστιμα αυτο.
πχ . οπως προωρη φθορα μιζας - μπαταριας
θα τολμουσα να πω και κινητηρα , πολες εκινησεις νομηζω οτι φθειρουν ιδιος οταν ειναι κρυες
επισεις ισος εγγυμονει και υπερθερμανση του κινητιρα .τι γεινεται με την αντλια νερου;;;;
στη Αθηνα σε ωρες αιχμης το μποτιλιαρισμα μπορει να σε κρατισει και 5-10 λεπτα σε ακινισια δηλαδι σβηστη μηχανη καλοκαιρι με καυσονα ειδη ζεστη μηχανη-μεταλλα χωρις να λιτουργη η αντλια νερου .ισος δεν αξιζει τον κοπο για τα 0,5 lit /100 κερδος καυσιμου
ξανα λεω δεν ειμαι ιδικος αλλα πιστευω πως αξιζει να να αναλυθει το θεμα
ευχαριστω .
-
καλησπερα ανοιγω αυτο το θεμα για να αναλιθει το θεμα των σταρτ στοπ κινητιρων που μπενουν - μπεικαν στην αγορα .
χωρις να ειμαι ιδικος προσωπικα πιστευω πως μονο ζημιες και προβληματα θα μας παρουσιασει σχετικα μακρο προθεσμα το σηστιμα αυτο.
πχ . οπως προωρη φθορα μιζας - μπαταριας
θα τολμουσα να πω και κινητηρα , πολες εκινησεις νομηζω οτι φθειρουν ιδιος οταν ειναι κρυες
επισεις ισος εγγυμονει και υπερθερμανση του κινητιρα .τι γεινεται με την αντλια νερου;;;;
στη Αθηνα σε ωρες αιχμης το μποτιλιαρισμα μπορει να σε κρατισει και 5-10 λεπτα σε ακινισια δηλαδι σβηστη μηχανη καλοκαιρι με καυσονα ειδη ζεστη μηχανη-μεταλλα χωρις να λιτουργη η αντλια νερου .ισος δεν αξιζει τον κοπο για τα 0,5 lit /100 κερδος καυσιμου
ξανα λεω δεν ειμαι ιδικος αλλα πιστευω πως αξιζει να να αναλυθει το θεμα
ευχαριστω .
-
καλησπερα ανοιγω αυτο το θεμα για να αναλιθει το θεμα των σταρτ στοπ κινητιρων που μπενουν - μπεικαν στην αγορα .
χωρις να ειμαι ιδικος προσωπικα πιστευω πως μονο ζημιες και προβληματα θα μας παρουσιασει σχετικα μακρο προθεσμα το σηστιμα αυτο.
πχ . οπως προωρη φθορα μιζας - μπαταριας
θα τολμουσα να πω και κινητηρα , πολες εκινησεις νομηζω οτι φθειρουν ιδιος οταν ειναι κρυες
επισεις ισος εγγυμονει και υπερθερμανση του κινητιρα .τι γεινεται με την αντλια νερου;;;;
στη Αθηνα σε ωρες αιχμης το μποτιλιαρισμα μπορει να σε κρατισει και 5-10 λεπτα σε ακινισια δηλαδι σβηστη μηχανη καλοκαιρι με καυσονα ειδη ζεστη μηχανη-μεταλλα χωρις να λιτουργη η αντλια νερου .ισος δεν αξιζει τον κοπο για τα 0,5 lit /100 κερδος καυσιμου
ξανα λεω δεν ειμαι ιδικος αλλα πιστευω πως αξιζει να να αναλυθει το θεμα
ευχαριστω .
-
Αμμμμα δαιν σαραισι τω απαιναιργοπηις κε ουται γαττα ουται ζιμια.
Παρακαλώ
-
ανάλυση είπα να κάνουμε το αν όντος στην πράξη είναι καλό ή σαν ιδέα είναι καλή και κατά βάθος είναι μια φανταχτερή πέρλα marketing στα μάτια του καταναλωτή που φαντάζει όμορφα αλλά στην τελική το ρεζουμέ είναι προβλήματα ;;;
η αυτοκινητοβιομηχανίες κάνουν πολλά ορέα πράγματα αλλά με γνώμονα ότι εμείς θα αλλάζουμε αμάξια και θα αγοράζουμε τα προϊόντα τους κάθε 3-4 χρόνια .
ο φίλος πιο κάτω στα topik αναφέρει είδη προβλήματα του start stop σε Ford ka
επίσης το αν απενεργοποιήται το σύστημα δεν σημαίνει ότι έχω απαλλαγεί και από τους διάφορους αισθητήρες του που θα με προβληματίσουν στο μέλλων
-
Το θέμα έχει αναλυθεί.
Η μίζα είναι διαφορετική, η μπαταρία είναι ενισχυμένη, η μιζιά είναι διαφορετική πολύ μικρότερη γιατί ο κινητήρας έχει σταματήσει σε συγκεκριμένο σημείο, το σύστημα δεν ενεργοποιείται αν δεν καλύπτονται πολλές και διάφορες συνθήκες (μπαταρία, θερμοκρασίες, καταναλώσεις κλπ κλπ). Γενικά το έχουν μελετήσει πολύ. Το μέλλον θα δείξει τι τους έχει ξεφύγει! -
Προσωπικά δε θα το προτιμούσα γιατί και μεγαλύτερη μπαταρία θέλει και όλα λιγότερα μαραφέτια με αισθητήρες έχει το αμάξι τόσο λιγότερο κοστίζει στο πέρασμα του χρόνου το κόστος συντήρησης. Έχω έναν φίλο με Astra H. Όταν το αγόρασε πλήρωσε παραπάνω για να έχει τιμόνι με κουμπιά. Το κόστος είναι 250 ευρώ και το παλικάρι κλαίει τα παραπάνω χρήματα που έδωσε για το τιμόνι.
-
Τα κουμπιά τα παίρνεις για τη βολή σου και δεν θα πάρεις λεφτά πίσω. Με το start stop όμως αν κινείσαι σε πόλη πιθανότατα να τα πάρεις πίσω τα λεφτά από την οικονομία σε καύσιμο.
Καταλαβαίνω το σκεπτικό σου, δυστυχώς έχουν ήδη πολλά μαραφέτια που κάνουν τη διάγνωση δύσκολη. Ε λίγα μαραφέτια παραπάνω δε χάθηκε ο κόσμος, τουλάχιστον με αυτά έχουμε άμεσο κέρδος στην τσέπη μας. -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
......... Ε λίγα μαραφέτια παραπάνω δε χάθηκε ο κόσμος, τουλάχιστον με αυτά έχουμε άμεσο κέρδος στην τσέπη μας.Υπολογιζοντας οτι δεν θα χρειαστουν αντικατασταση.
Η μπαταρια μονο εχει διπλη τιμη. -
Ο χρήστης panosft έγραψε:
Προσωπικά δε θα το προτιμούσα γιατί και μεγαλύτερη μπαταρία θέλει και όλα λιγότερα μαραφέτια με αισθητήρες έχει το αμάξι τόσο λιγότερο κοστίζει στο πέρασμα του χρόνου το κόστος συντήρησης. Έχω έναν φίλο με Astra H. Όταν το αγόρασε πλήρωσε παραπάνω για να έχει τιμόνι με κουμπιά. Το κόστος είναι 250 ευρώ και το παλικάρι κλαίει τα παραπάνω χρήματα που έδωσε για το τιμόνι.και ετσι ειναι συμφωνω μαζι σου, αυτα τα συστηματα ολα πρωτομπηκαν και δοκιμαστηκαν στα mercedes s-class προ 15ετιας και τωρα θελει ο καθε κατασκευστης να πρωτοπορησει και να ανεβασει το επιπεδο στην κατηγορια του, ηθικο διδαγμα μην βαζεται extra εξοπλισμο που δεν ειναι 'δοκιμασμενος' περαν της μιας χρησης αλλα προχειροκινεζικη κατασκευη σε αυτοκινητα του λαου, συμπεριλαμβανονται και αλλα dualogic, park assist, safety assist, distronic......μονο σε mercedes εμπιστευομαι τα παντα στα υπολοιπα θεωρω οτι ειναι τα δευτερα
-
Ο χρήστης p_george έγραψε:
Η μπαταρια μονο εχει διπλη τιμη.
Ωωωωωωωωωωωωωρε, τι μπαταρία είναι αυτή!!!
Πως να μην έχει διπλή τιμή εφόσον το κριτήριο για την τελική τιμή ενός οικολογικού-οικονομικού πράγματος είναι το κέρδος που ΘΑ άφηνε στον πελάτη, το οποίο και καρπώνεται ο εμπορευάμενος ΤΩΡΑ!!!!
Δείτε τις εγκαταστάσεις υγραερίου. Ξεκίνησαν από 1500 και τώρα πάνε 650 ή ότι αρπαξει ο πωπός του καθενός!!!
Τεσπα!!!
Υπάρχει και ένα άλλο θέμα. Αν δείτε κανένα αμάξι σταματημένο να καίει λάδια, θα δείτε και που πάνε τα καυσαέρια (απάντηση: στην μύτη και τα πνευμόνια του οδηγού). Από αυτή την άποψη, το start-stop δε θα έπρεπε να λείπει από κανένα αυτοκίνητο.
-
Ο χρήστης r200 έγραψε:
Προσωπικά δε θα το προτιμούσα γιατί και μεγαλύτερη μπαταρία θέλει και όλα λιγότερα μαραφέτια με αισθητήρες έχει το αμάξι τόσο λιγότερο κοστίζει στο πέρασμα του χρόνου το κόστος συντήρησης. Έχω έναν φίλο με Astra H. Όταν το αγόρασε πλήρωσε παραπάνω για να έχει τιμόνι με κουμπιά. Το κόστος είναι 250 ευρώ και το παλικάρι κλαίει τα παραπάνω χρήματα που έδωσε για το τιμόνι.
και ετσι ειναι συμφωνω μαζι σου, αυτα τα συστηματα ολα πρωτομπηκαν και δοκιμαστηκαν στα mercedes s-class προ 15ετιας και τωρα θελει ο καθε κατασκευστης να πρωτοπορησει και να ανεβασει το επιπεδο στην κατηγορια του, ηθικο διδαγμα μην βαζεται extra εξοπλισμο που δεν ειναι 'δοκιμασμενος' περαν της μιας χρησης αλλα προχειροκινεζικη κατασκευη σε αυτοκινητα του λαου, συμπεριλαμβανονται και αλλα dualogic, park assist, safety assist, distronic......μονο σε mercedes εμπιστευομαι τα παντα στα υπολοιπα θεωρω οτι ειναι τα δευτερα
Κρίμα, είμαι από κινητό, δεν μπορώ να βάλω φωτο για epic facepalm
Ε ναι βέβαια, επειδή πρώτη η Mercedes έβαλε πχ αερόσακο σε αμάξι της! Τι να μας πουν άλλες δευτερατζες που είχαν βάλει 10 χρονια πριν!
Sent from my Neo V using Tapatalk
-
Ο χρήστης r200 έγραψε:
Προσωπικά δε θα το προτιμούσα γιατί και μεγαλύτερη μπαταρία θέλει και όλα λιγότερα μαραφέτια με αισθητήρες έχει το αμάξι τόσο λιγότερο κοστίζει στο πέρασμα του χρόνου το κόστος συντήρησης. Έχω έναν φίλο με Astra H. Όταν το αγόρασε πλήρωσε παραπάνω για να έχει τιμόνι με κουμπιά. Το κόστος είναι 250 ευρώ και το παλικάρι κλαίει τα παραπάνω χρήματα που έδωσε για το τιμόνι.
και ετσι ειναι συμφωνω μαζι σου, αυτα τα συστηματα ολα πρωτομπηκαν και δοκιμαστηκαν στα mercedes s-class προ 15ετιας και τωρα θελει ο καθε κατασκευστης να πρωτοπορησει και να ανεβασει το επιπεδο στην κατηγορια του, ηθικο διδαγμα μην βαζεται extra εξοπλισμο που δεν ειναι 'δοκιμασμενος' περαν της μιας χρησης αλλα προχειροκινεζικη κατασκευη σε αυτοκινητα του λαου, συμπεριλαμβανονται και αλλα dualogic, park assist, safety assist, distronic......μονο σε mercedes εμπιστευομαι τα παντα στα υπολοιπα θεωρω οτι ειναι τα δευτερα
Ειχε Start Stop η S class απο 15ετιας?
-
Sorry για το αλλά ο καθένας εδώ γράφει ότι του κατέβει στο κεφάλι, η ιστορία είναι καταγεγραμμένη και εύκολα να την ανακαλύψει κάποιος, αρκετά με την παραπληροφόρηση.
Allen Breed was holding the patent (U.S. #5,071,161) to the only crash sensing technology available at the birth of the airbag industry. Breed invented a 'sensor and safety system' in 1968, the world's first electromechanical automotive airbag system.
However, rudimental patents for airbags go back to the 1950s. Patent applications were submitted by German Walter Linderer and American John Hedrik as early as 1951.
Walter Linderer's airbag was based on a compressed air system, either released by bumper contact or by the driver. Later research during the sixties proved that compressed air could not blow the bags up fast enough. Linderer received German patent #896312.
John Hedrik received U.S. Patent #2,649,311 in 1953 for what he called a 'safety cushion assembly for automotive vehicles.'
Airbags Introduced
In 1971, the Ford car company built an experimental airbag fleet. General Motors tested airbags on the 1973 model Chevrolet automobile that were only sold for government use. The 1973, Oldsmobile Toronado was the first car with a passenger air bag intended for sale to the public. General Motors later offered an option to the general public of driver side airbags in full-sized Oldsmobile's and Buick's in 1975 and 1976 respectively. Cadillacs were available with driver and passenger airbags options during those same years. Early airbags system had design issues resulting in fatalities caused solely by the airbags.Airbags were offered once again as an option on the 1984 Ford Tempo automobile. By 1988, Chrysler became the first company to offer air bag restraint systems as standard equipment. In 1994, TRW began production of the first gas-inflated airbag. They are now mandatory in all cars since 1998.
Types of Airbags
There are two types of airbags; frontal and the various types of side-impact airbags. Advanced frontal air bag systems automatically determine if and with what level of power the driver frontal air bag and the passenger frontal air bag will inflate. The appropriate level of power is based upon sensor inputs that can typically detect: 1) occupant size, 2) seat position, 3) seat belt use of the occupant, and 4) crash severity.Side-impact air bags (SABs) are inflatable devices that are designed to help protect your head and/or chest in the event of a serious crash involving the side of your vehicle. There are three main types of SABs: chest (or torso) SABs, head SABs and head/chest combination (or 'combo') SABs.
-
Ο χρήστης r200 έγραψε:
Προσωπικά δε θα το προτιμούσα γιατί και μεγαλύτερη μπαταρία θέλει και όλα λιγότερα μαραφέτια με αισθητήρες έχει το αμάξι τόσο λιγότερο κοστίζει στο πέρασμα του χρόνου το κόστος συντήρησης. Έχω έναν φίλο με Astra H. Όταν το αγόρασε πλήρωσε παραπάνω για να έχει τιμόνι με κουμπιά. Το κόστος είναι 250 ευρώ και το παλικάρι κλαίει τα παραπάνω χρήματα που έδωσε για το τιμόνι.
και ετσι ειναι συμφωνω μαζι σου, αυτα τα συστηματα ολα πρωτομπηκαν και δοκιμαστηκαν στα mercedes s-class προ 15ετιας και τωρα θελει ο καθε κατασκευστης να πρωτοπορησει και να ανεβασει το επιπεδο στην κατηγορια του, ηθικο διδαγμα μην βαζεται extra εξοπλισμο που δεν ειναι 'δοκιμασμενος' περαν της μιας χρησης αλλα προχειροκινεζικη κατασκευη σε αυτοκινητα του λαου, συμπεριλαμβανονται και αλλα dualogic, park assist, safety assist, distronic......μονο σε mercedes εμπιστευομαι τα παντα στα υπολοιπα θεωρω οτι ειναι τα δευτερα
- sbc
Ένα ακόμα ποστ-κόλαφος.
-
Ο χρήστης Alxnks έγραψε:
Προσωπικά δε θα το προτιμούσα γιατί και μεγαλύτερη μπαταρία θέλει και όλα λιγότερα μαραφέτια με αισθητήρες έχει το αμάξι τόσο λιγότερο κοστίζει στο πέρασμα του χρόνου το κόστος συντήρησης. Έχω έναν φίλο με Astra H. Όταν το αγόρασε πλήρωσε παραπάνω για να έχει τιμόνι με κουμπιά. Το κόστος είναι 250 ευρώ και το παλικάρι κλαίει τα παραπάνω χρήματα που έδωσε για το τιμόνι.
και ετσι ειναι συμφωνω μαζι σου, αυτα τα συστηματα ολα πρωτομπηκαν και δοκιμαστηκαν στα mercedes s-class προ 15ετιας και τωρα θελει ο καθε κατασκευστης να πρωτοπορησει και να ανεβασει το επιπεδο στην κατηγορια του, ηθικο διδαγμα μην βαζεται extra εξοπλισμο που δεν ειναι 'δοκιμασμενος' περαν της μιας χρησης αλλα προχειροκινεζικη κατασκευη σε αυτοκινητα του λαου, συμπεριλαμβανονται και αλλα dualogic, park assist, safety assist, distronic......μονο σε mercedes εμπιστευομαι τα παντα στα υπολοιπα θεωρω οτι ειναι τα δευτερα
Κρίμα, είμαι από κινητό, δεν μπορώ να βάλω φωτο για epic facepalm
Ε ναι βέβαια, επειδή πρώτη η Mercedes έβαλε πχ αερόσακο σε αμάξι της! Τι να μας πουν άλλες δευτερατζες που είχαν βάλει 10 χρονια πριν!
Sent from my Neo V using Tapatalk
Μεγαλε σε βοηθαει αυτο?
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Το θέμα έχει αναλυθεί.
Η μίζα είναι διαφορετική, η μπαταρία είναι ενισχυμένη, η μιζιά είναι διαφορετική πολύ μικρότερη γιατί ο κινητήρας έχει σταματήσει σε συγκεκριμένο σημείο, το σύστημα δεν ενεργοποιείται αν δεν καλύπτονται πολλές και διάφορες συνθήκες (μπαταρία, θερμοκρασίες, καταναλώσεις κλπ κλπ). Γενικά το έχουν μελετήσει πολύ. Το μέλλον θα δείξει τι τους έχει ξεφύγει!καλησπέρα θα με ενδιέφερε πολύ να διαβάσω το topik οπου αναλύεται το θέμα
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Sorry για το αλλά ο καθένας εδώ γράφει ότι του κατέβει στο κεφάλι, η ιστορία είναι καταγεγραμμένη και εύκολα να την ανακαλύψει κάποιος, αρκετά με την παραπληροφόρηση.Allen Breed was holding the patent (U.S. #5,071,161) to the only crash sensing technology available at the birth of the airbag industry. Breed invented a 'sensor and safety system' in 1968, the world's first electromechanical automotive airbag system.
However, rudimental patents for airbags go back to the 1950s. Patent applications were submitted by German Walter Linderer and American John Hedrik as early as 1951.
Walter Linderer's airbag was based on a compressed air system, either released by bumper contact or by the driver. Later research during the sixties proved that compressed air could not blow the bags up fast enough. Linderer received German patent #896312.
John Hedrik received U.S. Patent #2,649,311 in 1953 for what he called a 'safety cushion assembly for automotive vehicles.'
Airbags Introduced
In 1971, the Ford car company built an experimental airbag fleet. General Motors tested airbags on the 1973 model Chevrolet automobile that were only sold for government use. The 1973, Oldsmobile Toronado was the first car with a passenger air bag intended for sale to the public. General Motors later offered an option to the general public of driver side airbags in full-sized Oldsmobile's and Buick's in 1975 and 1976 respectively. Cadillacs were available with driver and passenger airbags options during those same years. Early airbags system had design issues resulting in fatalities caused solely by the airbags.Airbags were offered once again as an option on the 1984 Ford Tempo automobile. By 1988, Chrysler became the first company to offer air bag restraint systems as standard equipment. In 1994, TRW began production of the first gas-inflated airbag. They are now mandatory in all cars since 1998.
Types of Airbags
There are two types of airbags; frontal and the various types of side-impact airbags. Advanced frontal air bag systems automatically determine if and with what level of power the driver frontal air bag and the passenger frontal air bag will inflate. The appropriate level of power is based upon sensor inputs that can typically detect: 1) occupant size, 2) seat position, 3) seat belt use of the occupant, and 4) crash severity.Side-impact air bags (SABs) are inflatable devices that are designed to help protect your head and/or chest in the event of a serious crash involving the side of your vehicle. There are three main types of SABs: chest (or torso) SABs, head SABs and head/chest combination (or 'combo') SABs.
ενταξει και βρηκες ενα πραγμα που η ford το εβαλε πρωτη οπως και τον αισθητηρα λ τον πρωτοεφαρμοσε η volvo,στην τελικη ποιος αναφερθηκε για το συγκεκριμενο;
ισως ψαχνεις αφορμες να πιαστεις με τις λεξεις, αλλα αυτο που γραφω ειναι ξεκαθαρο πως η mercedes στο s-class τοποθετει μεσα οτι πιο καινουριο και καινοτομο που στα αυτοκινητα του λαου μπαινει μετα απο 8-10χρονια και επιμενω πως οτι περναει στα μοντελα της ειναι με σωστα υλικα και δεν ειναι για μια 'χρηση μονο' -
Όλες οι τεχνολογικές πρωτοπορίες τοποθετούνται πρώτα στα κορυφαία μοντέλα όχι της mercedes αλλά όλων όσων το διαθέτουν. Και αυτό και για θέμα κύρους αλλά επειδή μπορούν, όταν δίνεις για ένα αυτοκίνητο πχ 100.000 δίνεις και 5.000 για αερόσακους, αν σου έλεγαν στο αυτοκίνητο των 10.000 να δώσεις 5000 για αερόσακους τι θα έλεγες. Αναγκαστικά περιμένεις να πέσει η τιμή τους ώστε να μπορούν να τοποθετηθούν με λογικό κόστος στα αυτοκίνητα των πολλών.
Σχετικά με το πού έχει αναλυθεί το θέμα ενημερώνω ότι το φόρουμ διαθέτει αναζήτηση, όχι πολύ εύχρηστη αλλά αρκετά αποτελεσματική. Αξίζει να την δοκιμάσεις.
Αλήθεια πόσο σίγουροι είστε για την διπλή μπαταρία;; Δε νομίζω να ισχύει, ίσως λίγο πιο μεγάλη και πιο ισχυρό σύστημα φόρτισης (που βοηθιέται και από το φρενάρισμα μέσω της μίζας που λειτουργεί και ως γεννήτρια). Έτσι κι αλλιώς το σύστημα απενεργοποιείται αν πέσει η τάση της μπαταρίας κάτω από κάποιο όριο.
-
Εγώ απλα να θυμισω πως το πρωτο start stop εμφανίστηκε μαζί με το c3
Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2
start stop engine ναι ή οχι;;;