-
ΙΚΕ χωρις παρεξηγηση αλλα πιστευω οτι εχεις προβλημα,και ενα 8βαλβιδο βιταρα δουλευει καλυτερα στις χαμηλες στροφες απο το 16βαλβιδο δεν πα να χτυπιεσαι κατω
-
Χωρίς παρεξήγηση λες βλακείες
Το ότι τις επαναλαμβάνεις συνέχεια εδώ και 6 σελίδες δεν αλλάζει το γεγονός πως είναι βλακείες και δεν έχουν σχέση με την πραγματικότητα.
Αυτό δείχνει η πράξη και η εμπειρία.
-
Ο χρήστης giorgos_krhth_91 έγραψε:
ΙΚΕ χωρις παρεξηγηση αλλα πιστευω οτι εχεις προβλημαΆμα τον δουλέψεις ψηλά αποδίδει καλύτερα ο ΙΚΕ (έχει 16βάλβιδη ΚΟΥΤΡΑ και χαμηλά δεν έχει ροπή)
-
και όμως παίδες, ΡΟΠΙΑΖΩ από χαμηλά
giorgos_krhth_91 δίπλωμα έχεις?
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
και όμως παίδες, ΡΟΠΙΑΖΩ από χαμηλάΣιγά μη σκίσεις κάνα καλσόν.
-
ΣΚΑΣΕ
-
Σε έκανα αναφορά, ελπίζω να σε επιμεληθούν οι mods.
-
Οπα, εντάξει πλάκα ήτανε
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
και όμως παίδες, ΡΟΠΙΑΖΩ από χαμηλάgiorgos_krhth_91 δίπλωμα έχεις?
Οχι δεν το χω παρει ακομα με κοβουν γιατι λεω στο δασκαλο πως τα 8βαλβιδα τραβανε χαμηλα και παρεξηγει
-
Δοκίμασε όταν ξαναδώσεις να μη τους λες βλακείες, ίσως σε περάσει
-
Στειλε τον ΙΚΕ να δωσει για σενα, εγγυημενα αποτελεσματα
-
Τις ίδιες παπαριές λένε και στα μηχανάκια.
Το πρώτο μου μηχανάκι ήταν ένα δικύλινδρο Honda CB500 με ιποδύναμη γύρω στα 50-60 άλογα αν θυμάμαι καλά. Το είχα αγοράσει μία εβδομάδα πρίν πάρω το δίπλωμα. Πολύ γρήγορα όμως το βαρέθηκα γιατι ήταν αργό για τα γούστα μου. Έτσι σκεφτόμουν να πάρω ένα Yamaha R6. Τετρακύλινδρο, 120 άλογα και κόφτης 6000 στροφές παραπάνω απο το CB500
Οι γνωστοί και φίλοι που 'ξέρανε' μου λέγανε οτι είναι βλακεία αυτό που πάνω να κάνω γιατι έχω πολύ λίγη εμπειρία απο μηχανές και το R6 χαμηλά είναι τάφος και ψηλά τρελαίνεται και δέν θα μπορώ να το χειριστώ.
Τελικά δέν τους άκουσα και πήγα και το αγόρασα. Βγαίνουν οι πινακίδες και με παίρνει τηλέφωνο ο μαντράς οτι είναι έτοιμο να το πάρω. Πάω εγώ, τελείως χεσμένος να το καβαλήσω. Υπόψιν οτι πέρα απο το CB500 και τα μηχανάκια που είχα οδηγήσει στη σχολή δέν έχω καμία φοβερή εμπειρια απο μηχανές, πόσο μαλλον απο supersport.
Για να μην πολυλογώ, ξεπαρκάρω απο τη μάντρα και βγαίνω στο δρόμο. Περιμένω τα χειρότερα αλλά η πραγματικότητα δέν μπορούσε να απέχει περισότερο απο αυτά που λέγανε οι 'ειδικοί'. Το R6 είχε μια ομαλότητα στη λειτουργεία του κινητήρα και στο πώς έβγαζε τη δύναμη στο δρόμο απο το ρελαντί μέχρι τον κόφτη, που το CB500 δέν μπορούσε ούτε κάν να φανταστεί.
Οπότε, αυτά που λενε για 8v και 16v τα ακούω βερεσέ αν δέν έχω οδηγήσει και τα δύο αυτοκίνητα γιατι κατα πάσα πιθανότητα είναι μούφες.
Ενδεικτικά πάντως ο Κ20Α του Type R βγάζει 40 άλογα στις 2000 στροφές. Για το 8v Vitara δέν μπορεσα να βρώ στοιχεία αλλά δέν πιστεύω να βγάζει παραπάνω.
-
Γενικώς υπάρχει στον homo sapiens ένα ψυχολογικό σύμπλεγμα λόγω του οποίου αποζητά μία επίπλαστη ισορροπία ακόμα και εκεί που δεν υπάρχει.
Στα αυτιά ενός άσχετου ακούγεται 'λογικό' το να έχει κάτι καλύτερο ο 8βάλβιδος από τον 16βάλβιδο ώστε να είναι ΠΑΤΣΙ.
Στην πράξη όποιος έχει μικρή έστω ιδέα από κινητήρες τέτοιου είδους (4χρονους εμβολοφόρους..) καταλαβαίνει την βλακεία του αξιώματος.
Και για να λήξει το θέμα ορίστε διάγραμμα, είναι από τον G16 8v/16v :
Σε περίπτωση που κάποιος είναι τυφλός να σημειώσω πως το 16v έχει περισσότερη ροπή στις χαμηλές στροφές (σε όποιον δεν αρέσει η θεωρία αλλά η ΠΡΑΞΗ μπορεί να τα οδηγήσει, είναι προφανές).
Το 2λιτρο έχει άλλο κινητήρα, υπολογίστε όλη την καμπύλη επί 2, ΤΟΣΟ ψοφίμι συγκριτικα.
Έχει καμία μικρή ψιψίνα να συμπληρώσει κάτι?
-
Αφού απ την αρχή ειπώθηκε ότι ακόμα και στις χαμηλές το 16v έχει περισσότερη ροπή απ το 8v, απορώ γιατί συνεχίστηκαν σελίδες επι σελίδων αναλύσεις, όταν τα νούμερα είναι αδιάψευστος κριτής. Μάλιστα και ο drdino έθεσε το ερώτημα πιο πάνω και δε πήρε απάντηση.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Γενικώς υπάρχει στον homo sapiens ένα ψυχολογικό σύμπλεγμα λόγω του οποίου αποζητά μία επίπλαστη ισορροπία ακόμα και εκεί που δεν υπάρχει.Στα αυτιά ενός άσχετου ακούγεται 'λογικό' το να έχει κάτι καλύτερο ο 8βάλβιδος από τον 16βάλβιδο ώστε να είναι ΠΑΤΣΙ.
Στην πράξη όποιος έχει μικρή έστω ιδέα από κινητήρες τέτοιου είδους (4χρονους εμβολοφόρους..) καταλαβαίνει την βλακεία του αξιώματος.
Και για να λήξει το θέμα ορίστε διάγραμμα, είναι από τον G16 8v/16v :
Σε περίπτωση που κάποιος είναι τυφλός να σημειώσω πως το 16v έχει περισσότερη ροπή στις χαμηλές στροφές (σε όποιον δεν αρέσει η θεωρία αλλά η ΠΡΑΞΗ μπορεί να τα οδηγήσει, είναι προφανές).
Το 2λιτρο έχει άλλο κινητήρα, υπολογίστε όλη την καμπύλη επί 2, ΤΟΣΟ ψοφίμι συγκριτικα.
Έχει καμία μικρή ψιψίνα να συμπληρώσει κάτι?
Ωραια τα νουμερα και αυτα που λες,αλλα επειδη ενα φεγγαρι ψαχνομουνα για Vitara και ειχα οδηγησει πολλα 16βαλβιδα και 8βαλβιδα κατεληξα στο συμπερασμα οτι τα 8βαλβιδα τραβουσανε καλυτερα μεχρι τις 3.000σ.α.λ και δεν τα βγαζω απο το μυαλο μου αυτα που λεω.
Υ.Γ 4 χρονια εχω το διπλωμα και οδηγαω απο τα 15 -
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Και για να λήξει το θέμα ορίστε διάγραμμα, είναι από τον G16 8v/16v :Δηλαδή βγάζει περίπου 10 άλογα (και την αντίστοιχη ροπή) λιγότερα στις 2000 στροφές απο το TypeR.
-
Αν στο διάγραμμα η διαφορά φαίνεται μεγάλη, στην οδήγηση είναι τεράστια, τώρα αν εσύ επομένεις πως 2>3 τότε οκ, μάθε να ζεις με το πρόβλημά σου.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Αν στο διάγραμμα η διαφορά φαίνεται μεγάλη, στην οδήγηση είναι τεράστια, τώρα αν εσύ επομένεις πως 2>3 τότε οκ, μάθε να ζεις με το πρόβλημά σου.Mπα δεν νομιζω οτι θα ζω με το προβλημα μου γιατι οδηγαω αλλα αυτοκινητα
-
Εννοούσα το πρόβλημα αντίληψης
-
Εννοει το προβλημα του ΣΤΟΚΟΥ στον εγκεφαλο
4x4 budget 7000 ευρω.