Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    2013 - Petronas Malaysia Grand Prix
    1. Home
    2. Formula 1
    3. 2013 - Petronas Malaysia Grand Prix
    • 1
    • 2
    • 18
    • 19
    • 20
    • 21
    • 22
    • 31
    • 32
    • 20 / 32
    Formula 1
    57
    622
    383
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nikos last edited by

      Εμένα πάντως με πιάνουν τα γέλια όταν σκέφτομαι τον Χόρνερ να κατηγορεί τη Ferrari για team orders στη Γερμανία και ότι αυτοί αφήνουν ελεύθερους τους οδηγούς της.

      Team orders λοιπόν υπάρχουν και θα συνεχίζουν να υπάρχουν γιατί όσο κι αν οι οδηγοί είναι μονάδες, υπάγονται σε μια ομάδα την οποία πρέπει να υπακούν. Ιδιαίτερα δε τη στιγμή που δυο teammates έχουν άσχημο παρελθόν, οπότε την ομάδα την ενδιαφέρει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα, συνολικά.

      Από τη μια μεριά λοιπόν έχουμε την ανυπακοή του Sebastian στην ομάδα του και από την άλλη τον Rosberg να κάνει αυτό που του ζήτησαν, ο οποίος σίγουρα θα έχει την ευκαιρία να τερματίσει μπροστά από τον teammate του.

      Στον αντίποδα, η επική μαλακία της Ferrari. Είτε φταίει ο Αλόνσο είτε η ομάδα, δεν έπρεπε να γίνει αυτό το παιδαριώδες λάθος!

      Ευτυχώς είμαστε ακόμα στην αρχή για όλα τα παραπάνω

      Nikos @ YouTube

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        ttc last edited by

        Ο χρήστης ckastam έγραψε:

        1. Επιτελους ειδαμε ολοι τι μπορει να κανει ο Μασσα χωρις το εμποδιο του Αλονσο.
          Απο 2ος ->5ος
          (Γιατι κακια φερραρι δεν αφηνεις το παιδι να προκοψει? αφου το 'χει )

        Και που ξέρεις εσύ τι θέση θα είχε ο Αλόνσος αν δεν είχε χάσει την αεροτομή του ?
        ΜΗΠΩΣ ΑΥΤΗ ΗΤΑΝ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΦΕΡΡΑΡΙ ΣΤΗΝ ΜΑΛΑΙΣΙΑ ??????

        Ο αλονσο θα επαιρνε ξανα το 270% απο το μονοθεσιο του και θα κερδιζε με διαφορα 30 δευτερολεπτων.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          ckastam last edited by

          Ο χρήστης ladaman11 έγραψε:

          1. Επιτελους ειδαμε ολοι τι μπορει να κανει ο Μασσα χωρις το εμποδιο του Αλονσο.
            Απο 2ος ->5ος
            (Γιατι κακια φερραρι δεν αφηνεις το παιδι να προκοψει? αφου το 'χει )

          Και που ξέρεις εσύ τι θέση θα είχε ο Αλόνσος αν δεν είχε χάσει την αεροτομή του ?
          ΜΗΠΩΣ ΑΥΤΗ ΗΤΑΝ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΦΕΡΡΑΡΙ ΣΤΗΝ ΜΑΛΑΙΣΙΑ ??????

          Αυτη ειναι η δυνατοτητα του Μασσα οπως δειχνει συχνα πυκνα στους τελευταιους αγωνες

          Όταν λες τελευταίους αγώνες - πόσους τελευταίους αγώνες γιατι απο την αρχή του πρωταθλήματος είχαμε μονο αυτόν στην ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ

          ΜΗΠΩΣ ΑΥΤΗ ΗΤΑΝ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΦΕΡΡΑΡΙ ΚΑΙ ΤΗΣ ΡΕΝΩ ΣΤΗΝ ΜΑΛΑΙΣΙΑ ??????

          ΓΙΑΤΙ ΑΡΝΕΙΣΑΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙΣ ??????????

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            ttc last edited by

            Ο χρήστης g8777 έγραψε:
            Για μισό να καταλάβω τώρα...
            Κράζουμε τον SV επειδή έκανε τι;Το αυτονόητο;Ήταν πιο γρήγορος και περασε -end of story. Δηλαδη ο Webber ήθελε τέτοια νίκη;Τόσα κραξίματα έχει φάει η RB οταν επεφταν team orders για να κερδισει ο Σεβαστιανος και τώρα που κέρδισε κάποιος επειδή ήταν ταχύτερος θα του ζητήσουμε και τον λόγο;Έχουμε χάσει την μπάλα μου φαίνεται..

            Ε οταν σε τσουζουν αλλα (εγκαταλειψη αλονσο και επιδειξη δυναμης της ρεντ μπουλ) ψαχνεις να πιαστεις απο οπου να'ναι.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              christos-dimou last edited by

              Το θέμα για να κλείσουμε τη κουβέντα με τα team orders από μέρους είναι ότι σε επιχειρήσεις όπου παίζονται εκατοντάδες εκατομμύρια € δεν είναι δυνατόν και ποτέ δεν ήταν δυνατόν να μην υπάρχουν οδηγίες και στρατηγικές άνωθεν. Οι οδηγοί είναι μέλη της ομάδας και μπορεί να είναι τα πιο ακριβοπληρωμένα (καλά μέχρι κάποια θέση πιο κάτω πληρώνουν σαν τις πόντιες που!άνες) αλλά παραμένουν μέλη της ομάδας και το καλό της ομάδας υπερισχύει του καλού του ατόμου.

              Υπό αυτές τις συνθήκες αν ο SV παρέβηκε εντολές κακώς τις παρέβη και θα πρέπει να του τραβήξουν το αυτί. Ομοίως ο NR πρέπει να επαινεθεί για το γεγονός ότι επέλεξε να στηρίξει τον LH και καλώς ή κακώς το έκανε. Τώρα θεωρώ ότι κακώς η όλη ιστορία βγήκε στον ασύρματο και ακούστηκε στα πέρατα της οικουμένης. Αυτό μπορεί να έκανε τον Brundle να χ@σει στο βρακί του (καθώς είναι το δικό το αδέλφι που έχει #1 status στην Γερμανική Ομάδα) αλλά ομοίως και αυτός, κατά τη γνώμη μου, είναι υποκριτής του κερατά όταν φωνάζει για την RB, καθώς είναι σαφές εδώ και χρόνια ότι ο SV είναι η #1 επιλογή όπως και να το κάνουμε.

              Για τον FM απλά η όλη του συμπεριφορά δείχνει ότι δεν έχει τη δυνατότητα να στηρίξει μία ομάδα να στύψει το μονοθέσιο όσο δεν παίρνει και για το λόγο αυτό είναι καλός ως #2 οδηγός αλλά δεν είναι πρωταθλητής. Η θέση της FIAT στην Νότια Αμερική του εξασφαλίζει τη θέση στη Ferrari.

              Για τον FA δεν θα πω τίποτα άλλο. Απλά ότι έκανε(αν) μαλακία ολκής. Γιατί μπορεί μία 6η θέση να φαντάζει λίγη αλλά κανείς ποτέ δεν ξέρει αυτοί οι χαμένοι βαθμοί τι σημαίνουν ειδικά σε ένα πρωτάθλημα αντοχής όπως είναι πια η F1 και όχι ταχύτητας.

              ΥΓ. Κάτι το save tyres, κάτι το save fuel, νομίζω ότι κάποιο καμπανάκι πρέπει να χτυπήσει στη FIA. Ακόμα και το WWE δείχνει ορισμένες φορές πιο αληθοφανές από τα απίστευτα που ακούγονται στο team-radio....

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                le-man last edited by

                Ο χρήστης ladaman11 έγραψε:

                Ο σουπερ ντουπερ Ραικκονεν που ηταν σημερα? Εκτος απο το να κοβει βολτες μεσα στα χωραφια και να παλευεις με τους πιο αργους Hulkenberg,Perez για μισο αγωνα. Ουτε τον harlem Shake Grosjean δεν μπορεσε να περασει.

                Το οτι η Λοτους σήμερα δε τράβαγε γενικοτερα κι ήταν στο πουθενα σε σχεση με το race pace της Αυστραλιας σου πέρασαν καθόλου απ'το μυαλό ή μπά?Κέρδισε 3 θέσεις πάρ'αυτά,τι παραπάνω περιμενες?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • B
                  bayern7 last edited by

                  Ο χρήστης ckastam έγραψε:

                  Η ομάδα έπρεπε να τον τραβήξει αμέσως μέσα.

                  Τι να κάνει δλδ? Να βγει ο Ντομενικάλι στην πίστα να τον τραβήξει απο το αυτί
                  Η ομάδα μπορεί να τον τράβηξε αμέσως μέσα - ο ίδιος ενδεχομένως να είχε αντίθετη άποψη θεωρώντας πως απλά έσπασε ένα κοματάκι της αεροτομής και όχι ολόκληρη.... δε θα το μάθουμε ποτέ αλλά το θεωρώ αδύνατο να μην τον κάλεσαν απο την στιγμή που ήταν έτοιμοι στα πιτς για την αλλαγή...

                  Αν του είπαν να μπει στα πιτ και αυτός κάθισε έξω γιατί νόμιζε ότι μπορούσε τότε μαλακία του Αλόνσο και μάλιστα πολύ χοντρή.
                  Αν όμως ήταν απόφαση ΚΑΙ της ομάδας τότε φταίει η ομάδα, γιατί έχει καλύτερη εικόνα από τον οδηγό.
                  Το ότι είχαν πάρει τη θέση τους οι μηχανικοι για πιτ μπορεί να λέει πολλά μπορεί να μη λέει και τίποτα. Πόσες φορές έχουμε δει να στήνονται οι μηχανικοί όταν υπάρχει κάποια επαφή για να είναι έτοιμοι, μέχρι να ξεκαθαρίσουν τα κεφάλια των αρχιμηχανικών του πιτ γουόλ αν όντως χρειάζεται να μπει στα πιτς το αμάξι ή όχι;
                  Πάντως ακόμα δεν έχει ξεκαθαρίσει αν του είπαν να μπει ή όχι. Αναμένουμε..

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    ttc last edited by

                    Ο χρήστης STK έγραψε:

                    Αλονσο στο twitter..

                    Today that I'm not in the podium I'm missing a good moment..! I will try not leave them alone again ... ;))) #goodMood

                    Ο αλονσο καλα θα εκανε να αποληγηθει που εγκατελειψε στα φαν μποις του που ξημεροβραδιαζονται στα φορα για να τον λιβανιζουν και να αφησει τα αστειακια.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      silberpfeil last edited by

                      Φοβερός αγώνας! Κακή ημέρα για τον Seb. Μάλλον πρέπει να μάθει κάτι από τον Nico, στον οποίο θα πω χίλια μπράβο, όσο για κάτι σχόλια ότι με αυτή την κίνηση είναι δηλωμένος αδερφή και τέτοια, με κάνουν απλώς να απαξιώ και να καταλαβαίνω ότι ο Έλληνας δε θα μάθει ποτέ μα ΠΟΤΕ τι σημαίνει ομάδα. Μπράβο Nicο, φοβερός αγώνας, έδειξες ότι μπορείς να μονομαχήσεις με την κορυφή, ότι έχεις μυαλό ακόμη και όταν η αδρεναλίνη χτυπάει κόκκινο και τονίζοντας ακόμη περισσότερο την παιδαριώδη συμπεριφορά ενός παγκόσμιου πρωταθλητή!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        the_sigman last edited by

                        Ο χρήστης STK έγραψε:

                        http://www.f1fanatic.co.uk/2013/03/24/wins-2013-malaysian-grand-prix/

                        “You’ll have some explaining to do,” said race engineer Guillaume Rocquelin to him as his returned to the pits. Webber directed an angry glare at his team mate and said “multi 21, Seb?” as they waited to go onto the podium. He’d raised a middle finger at his team mate following the pass.

                        Με πρόλαβες

                        Ποτε έγινε αυτο?

                        Αλονσο στο twitter..

                        Today that I'm not in the podium I'm missing a good moment..! I will try not leave them alone again ... ;))) #goodMood

                        Horner: The instructions were clear for all to hear and the drivers took it into their own hands.

                        E βεβαια τωρα γινανε οι drivers.. αν το εκανε ο Webber αυτο θα εκραζες ΜΟΝΟ εκεινον..
                        τωρα πληθυντικος.. ε ρε γελοιοτητα σε ΟΛΟ της το μεγαλειο!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          the_sigman last edited by

                          double post

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            speedy-gio last edited by

                            παντως ο λουης εκαψε τον μπραουν..με το οτι 'ο νικο επρεπε να ηταν εδω στο βαθρο' γιατι στο ασυρματο ο μπραουν ειπε στον νικο...οτι και καλα,ο λουης εχει αυτον το ρυθμο γιατι του το ζητησαμε εμεις...οποτε τωρα τι απ τα δυο παιζει ηταν γρηγοροτερος η επειδη του ειχαν πει να κοψει ο αλλος...εεεε

                            Youtube Video

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              christos-dimou last edited by

                              Ο χρήστης ttc έγραψε:

                              Για μισό να καταλάβω τώρα...
                              Κράζουμε τον SV επειδή έκανε τι;Το αυτονόητο;Ήταν πιο γρήγορος και περασε -end of story. Δηλαδη ο Webber ήθελε τέτοια νίκη;Τόσα κραξίματα έχει φάει η RB οταν επεφταν team orders για να κερδισει ο Σεβαστιανος και τώρα που κέρδισε κάποιος επειδή ήταν ταχύτερος θα του ζητήσουμε και τον λόγο;Έχουμε χάσει την μπάλα μου φαίνεται..

                              Ε οταν σε τσουζουν αλλα (εγκαταλειψη αλονσο και επιδειξη δυναμης της ρεντ μπουλ) ψαχνεις να πιαστεις απο οπου να'ναι.

                              Καλά βοήθησαν οι συνθήκες να ασχοληθούμε με άλλα θέματα. Αν δεν είχαν γίνει αυτά που έγιναν τότε θα ασχολούμασταν τα λάθη του Alonso.

                              Εντάξει το καταλάβαμε ότι βγήκατε γιατί έχει καλό καιρό... Άντε μέσα πάλι....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                christos-dimou last edited by

                                Ο χρήστης speedy gio έγραψε:
                                παντως ο λουης εκαψε τον μπραουν..με το οτι 'ο νικο επρεπε να ηταν εδω στο βαθρο' γιατι στο ασυρματο ο μπραουν ειπε στον νικο...οτι και καλα,ο λουης εχει αυτον το ρυθμο γιατι του το ζητησαμε εμεις...οποτε τωρα τι απ τα δυο παιζει ηταν γρηγοροτερος η επειδη του ειχαν πει να κοψει ο αλλος...εεεε

                                Youtube Video

                                Ο Λούης το ξέρει ότι έχει #1 status και θα πρέπει να το παραδεχθεί. Από εκεί και πέρα πιθανώς θεώρησε ότι θα πρέπει να αντιγράψει τον MS καθώς ξέρει ότι αν έλεγε ότι θα μπορούσα να πάω πιο γρήγορα θα τον έπιαναν τα fora στο στόμα τους.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  ladaman11 last edited by

                                  Ο χρήστης ttc έγραψε:

                                  1. Επιτελους ειδαμε ολοι τι μπορει να κανει ο Μασσα χωρις το εμποδιο του Αλονσο.
                                    Απο 2ος ->5ος
                                    (Γιατι κακια φερραρι δεν αφηνεις το παιδι να προκοψει? αφου το 'χει )

                                  Και που ξέρεις εσύ τι θέση θα είχε ο Αλόνσος αν δεν είχε χάσει την αεροτομή του ?
                                  ΜΗΠΩΣ ΑΥΤΗ ΗΤΑΝ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΦΕΡΡΑΡΙ ΣΤΗΝ ΜΑΛΑΙΣΙΑ ??????

                                  Ο αλονσο θα επαιρνε ξανα το 270% απο το μονοθεσιο του και θα κερδιζε με διαφορα 30 δευτερολεπτων.

                                  Στη φωλια σου γρηγορα

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • B
                                    bayern7 last edited by

                                    Μαλακίες τούμπανα. Είπαμε ομάδα, ΟΚ. Λεφτά ΟΚ. Χορηγοί ΟΚ. Σεβαστά όλα αυτά και με το παραπάνω.
                                    Αλλά αυτά ρε παιδιά να ισχύουν όταν οι 2 οδηγοί έχουν παρόμοιο ρεις πέις και αναμένεται να μπλεχτούν σε μια αμφίρροπη μονομαχία.
                                    Αυτό το πράγμα με τον LH και τον NR ήταν ελεεινό, αν άφηναν τον NR να περάσει θα έριχνε κανα 1,5 sec/γύρο στον LH σίγουρα. Μόνο που δεν κρέμασε το χέρι έξω από το μονοθέσιο ο Νίκο στους τελευταίους γύρους τόσα αργά που πήγαινε ο Λούις.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      ladaman11 last edited by

                                      Ο χρήστης le man έγραψε:

                                      Ο σουπερ ντουπερ Ραικκονεν που ηταν σημερα? Εκτος απο το να κοβει βολτες μεσα στα χωραφια και να παλευεις με τους πιο αργους Hulkenberg,Perez για μισο αγωνα. Ουτε τον harlem Shake Grosjean δεν μπορεσε να περασει.

                                      Το οτι η Λοτους σήμερα δε τράβαγε γενικοτερα κι ήταν στο πουθενα σε σχεση με το race pace της Αυστραλιας σου πέρασαν καθόλου απ'το μυαλό ή μπά?Κέρδισε 3 θέσεις πάρ'αυτά,τι παραπάνω περιμενες?

                                      Εγω παντως ειδα το Grosjean να τερματιζει 10+ δευταρα μπροστα αποτον Κιμι οταν στη αρχη του αγωνα η διαφορα ηταν 2-3 δευτ.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • elteo
                                        elteo last edited by

                                        Ο χρήστης ttc έγραψε:

                                        Ε οταν σε τσουζουν αλλα (εγκαταλειψη αλονσο και επιδειξη δυναμης της ρεντ μπουλ) ψαχνεις να πιαστεις απο οπου να'ναι.

                                        Δεν πάει καλά και η Μακκα φέτος, με τι να ασχοληθείς κι εσύ fn1m.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          christos-dimou last edited by

                                          Ο χρήστης Bayern7 έγραψε:
                                          Μαλακίες τούμπανα. Είπαμε ομάδα, ΟΚ. Λεφτά ΟΚ. Χορηγοί ΟΚ. Σεβαστά όλα αυτά και με το παραπάνω.
                                          Αλλά αυτά ρε παιδιά να ισχύουν όταν οι 2 οδηγοί έχουν παρόμοιο ρεις πέις και αναμένεται να μπλεχτούν σε μια αμφίρροπη μονομαχία.
                                          Αυτό το πράγμα με τον LH και τον NR ήταν ελεεινό, αν άφηναν τον NR να περάσει θα έριχνε κανα 1,5 sec/γύρο στον LH σίγουρα. Μόνο που δεν κρέμασε το χέρι έξω από το μονοθέσιο ο Νίκο στους τελευταίους γύρους τόσα αργά που πήγαινε ο Λούις.

                                          Το θέμα είναι ότι η ομάδα έχει ως σκοπό να προμοτάρει τον LH. Οπότε αυτόν θέλει εμπρός. Δεν θα έδινε 100 εκατ για να έχει #2 οδηγό. Το λάθος είναι ότι η διαχείριση του NR είναι προβληματική.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            go_for_pole last edited by

                                            Ο χρήστης le man έγραψε:

                                            Ο σουπερ ντουπερ Ραικκονεν που ηταν σημερα? Εκτος απο το να κοβει βολτες μεσα στα χωραφια και να παλευεις με τους πιο αργους Hulkenberg,Perez για μισο αγωνα. Ουτε τον harlem Shake Grosjean δεν μπορεσε να περασει.

                                            Το οτι η Λοτους σήμερα δε τράβαγε γενικοτερα κι ήταν στο πουθενα σε σχεση με το race pace της Αυστραλιας σου πέρασαν καθόλου απ'το μυαλό ή μπά?Κέρδισε 3 θέσεις πάρ'αυτά,τι παραπάνω περιμενες?

                                            Να περάσει τον όχι τόσο uber, θρυλικό, cool etc etc ομόσταυλο του; Ο Gro τον πέρασε στα ίσια και του έριξε 12 μέχρι την καρό, not bad

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 22
                                            • 31
                                            • 32
                                            • 20 / 32
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr