-
Εμένα πάντως με πιάνουν τα γέλια όταν σκέφτομαι τον Χόρνερ να κατηγορεί τη Ferrari για team orders στη Γερμανία και ότι αυτοί αφήνουν ελεύθερους τους οδηγούς της.
Team orders λοιπόν υπάρχουν και θα συνεχίζουν να υπάρχουν γιατί όσο κι αν οι οδηγοί είναι μονάδες, υπάγονται σε μια ομάδα την οποία πρέπει να υπακούν. Ιδιαίτερα δε τη στιγμή που δυο teammates έχουν άσχημο παρελθόν, οπότε την ομάδα την ενδιαφέρει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα, συνολικά.
Από τη μια μεριά λοιπόν έχουμε την ανυπακοή του Sebastian στην ομάδα του και από την άλλη τον Rosberg να κάνει αυτό που του ζήτησαν, ο οποίος σίγουρα θα έχει την ευκαιρία να τερματίσει μπροστά από τον teammate του.
Στον αντίποδα, η επική μαλακία της Ferrari. Είτε φταίει ο Αλόνσο είτε η ομάδα, δεν έπρεπε να γίνει αυτό το παιδαριώδες λάθος!
Ευτυχώς είμαστε ακόμα στην αρχή για όλα τα παραπάνω
-
Ο χρήστης ckastam έγραψε:
- Επιτελους ειδαμε ολοι τι μπορει να κανει ο Μασσα χωρις το εμποδιο του Αλονσο.
Απο 2ος ->5ος
(Γιατι κακια φερραρι δεν αφηνεις το παιδι να προκοψει? αφου το 'χει )
Και που ξέρεις εσύ τι θέση θα είχε ο Αλόνσος αν δεν είχε χάσει την αεροτομή του ?
ΜΗΠΩΣ ΑΥΤΗ ΗΤΑΝ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΦΕΡΡΑΡΙ ΣΤΗΝ ΜΑΛΑΙΣΙΑ ??????Ο αλονσο θα επαιρνε ξανα το 270% απο το μονοθεσιο του και θα κερδιζε με διαφορα 30 δευτερολεπτων.
- Επιτελους ειδαμε ολοι τι μπορει να κανει ο Μασσα χωρις το εμποδιο του Αλονσο.
-
Ο χρήστης ladaman11 έγραψε:
- Επιτελους ειδαμε ολοι τι μπορει να κανει ο Μασσα χωρις το εμποδιο του Αλονσο.
Απο 2ος ->5ος
(Γιατι κακια φερραρι δεν αφηνεις το παιδι να προκοψει? αφου το 'χει )
Και που ξέρεις εσύ τι θέση θα είχε ο Αλόνσος αν δεν είχε χάσει την αεροτομή του ?
ΜΗΠΩΣ ΑΥΤΗ ΗΤΑΝ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΦΕΡΡΑΡΙ ΣΤΗΝ ΜΑΛΑΙΣΙΑ ??????Αυτη ειναι η δυνατοτητα του Μασσα οπως δειχνει συχνα πυκνα στους τελευταιους αγωνες
Όταν λες τελευταίους αγώνες - πόσους τελευταίους αγώνες γιατι απο την αρχή του πρωταθλήματος είχαμε μονο αυτόν στην ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ
ΜΗΠΩΣ ΑΥΤΗ ΗΤΑΝ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΦΕΡΡΑΡΙ ΚΑΙ ΤΗΣ ΡΕΝΩ ΣΤΗΝ ΜΑΛΑΙΣΙΑ ??????
ΓΙΑΤΙ ΑΡΝΕΙΣΑΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙΣ ??????????
- Επιτελους ειδαμε ολοι τι μπορει να κανει ο Μασσα χωρις το εμποδιο του Αλονσο.
-
Ο χρήστης g8777 έγραψε:
Για μισό να καταλάβω τώρα...
Κράζουμε τον SV επειδή έκανε τι;Το αυτονόητο;Ήταν πιο γρήγορος και περασε -end of story. Δηλαδη ο Webber ήθελε τέτοια νίκη;Τόσα κραξίματα έχει φάει η RB οταν επεφταν team orders για να κερδισει ο Σεβαστιανος και τώρα που κέρδισε κάποιος επειδή ήταν ταχύτερος θα του ζητήσουμε και τον λόγο;Έχουμε χάσει την μπάλα μου φαίνεται..Ε οταν σε τσουζουν αλλα (εγκαταλειψη αλονσο και επιδειξη δυναμης της ρεντ μπουλ) ψαχνεις να πιαστεις απο οπου να'ναι.
-
Το θέμα για να κλείσουμε τη κουβέντα με τα team orders από μέρους είναι ότι σε επιχειρήσεις όπου παίζονται εκατοντάδες εκατομμύρια € δεν είναι δυνατόν και ποτέ δεν ήταν δυνατόν να μην υπάρχουν οδηγίες και στρατηγικές άνωθεν. Οι οδηγοί είναι μέλη της ομάδας και μπορεί να είναι τα πιο ακριβοπληρωμένα (καλά μέχρι κάποια θέση πιο κάτω πληρώνουν σαν τις πόντιες που!άνες) αλλά παραμένουν μέλη της ομάδας και το καλό της ομάδας υπερισχύει του καλού του ατόμου.
Υπό αυτές τις συνθήκες αν ο SV παρέβηκε εντολές κακώς τις παρέβη και θα πρέπει να του τραβήξουν το αυτί. Ομοίως ο NR πρέπει να επαινεθεί για το γεγονός ότι επέλεξε να στηρίξει τον LH και καλώς ή κακώς το έκανε. Τώρα θεωρώ ότι κακώς η όλη ιστορία βγήκε στον ασύρματο και ακούστηκε στα πέρατα της οικουμένης. Αυτό μπορεί να έκανε τον Brundle να χ@σει στο βρακί του (καθώς είναι το δικό το αδέλφι που έχει #1 status στην Γερμανική Ομάδα) αλλά ομοίως και αυτός, κατά τη γνώμη μου, είναι υποκριτής του κερατά όταν φωνάζει για την RB, καθώς είναι σαφές εδώ και χρόνια ότι ο SV είναι η #1 επιλογή όπως και να το κάνουμε.
Για τον FM απλά η όλη του συμπεριφορά δείχνει ότι δεν έχει τη δυνατότητα να στηρίξει μία ομάδα να στύψει το μονοθέσιο όσο δεν παίρνει και για το λόγο αυτό είναι καλός ως #2 οδηγός αλλά δεν είναι πρωταθλητής. Η θέση της FIAT στην Νότια Αμερική του εξασφαλίζει τη θέση στη Ferrari.
Για τον FA δεν θα πω τίποτα άλλο. Απλά ότι έκανε(αν) μαλακία ολκής. Γιατί μπορεί μία 6η θέση να φαντάζει λίγη αλλά κανείς ποτέ δεν ξέρει αυτοί οι χαμένοι βαθμοί τι σημαίνουν ειδικά σε ένα πρωτάθλημα αντοχής όπως είναι πια η F1 και όχι ταχύτητας.
ΥΓ. Κάτι το save tyres, κάτι το save fuel, νομίζω ότι κάποιο καμπανάκι πρέπει να χτυπήσει στη FIA. Ακόμα και το WWE δείχνει ορισμένες φορές πιο αληθοφανές από τα απίστευτα που ακούγονται στο team-radio....
-
Ο χρήστης ladaman11 έγραψε:
Ο σουπερ ντουπερ Ραικκονεν που ηταν σημερα? Εκτος απο το να κοβει βολτες μεσα στα χωραφια και να παλευεις με τους πιο αργους Hulkenberg,Perez για μισο αγωνα. Ουτε τον harlem Shake Grosjean δεν μπορεσε να περασει.
Το οτι η Λοτους σήμερα δε τράβαγε γενικοτερα κι ήταν στο πουθενα σε σχεση με το race pace της Αυστραλιας σου πέρασαν καθόλου απ'το μυαλό ή μπά?Κέρδισε 3 θέσεις πάρ'αυτά,τι παραπάνω περιμενες?
-
Ο χρήστης ckastam έγραψε:
Η ομάδα έπρεπε να τον τραβήξει αμέσως μέσα.
Τι να κάνει δλδ? Να βγει ο Ντομενικάλι στην πίστα να τον τραβήξει απο το αυτί
Η ομάδα μπορεί να τον τράβηξε αμέσως μέσα - ο ίδιος ενδεχομένως να είχε αντίθετη άποψη θεωρώντας πως απλά έσπασε ένα κοματάκι της αεροτομής και όχι ολόκληρη.... δε θα το μάθουμε ποτέ αλλά το θεωρώ αδύνατο να μην τον κάλεσαν απο την στιγμή που ήταν έτοιμοι στα πιτς για την αλλαγή...Αν του είπαν να μπει στα πιτ και αυτός κάθισε έξω γιατί νόμιζε ότι μπορούσε τότε μαλακία του Αλόνσο και μάλιστα πολύ χοντρή.
Αν όμως ήταν απόφαση ΚΑΙ της ομάδας τότε φταίει η ομάδα, γιατί έχει καλύτερη εικόνα από τον οδηγό.
Το ότι είχαν πάρει τη θέση τους οι μηχανικοι για πιτ μπορεί να λέει πολλά μπορεί να μη λέει και τίποτα. Πόσες φορές έχουμε δει να στήνονται οι μηχανικοί όταν υπάρχει κάποια επαφή για να είναι έτοιμοι, μέχρι να ξεκαθαρίσουν τα κεφάλια των αρχιμηχανικών του πιτ γουόλ αν όντως χρειάζεται να μπει στα πιτς το αμάξι ή όχι;
Πάντως ακόμα δεν έχει ξεκαθαρίσει αν του είπαν να μπει ή όχι. Αναμένουμε.. -
Ο χρήστης STK έγραψε:
Αλονσο στο twitter..
Today that I'm not in the podium I'm missing a good moment..! I will try not leave them alone again ... ;))) #goodMood
Ο αλονσο καλα θα εκανε να αποληγηθει που εγκατελειψε στα φαν μποις του που ξημεροβραδιαζονται στα φορα για να τον λιβανιζουν και να αφησει τα αστειακια.
-
Φοβερός αγώνας! Κακή ημέρα για τον Seb. Μάλλον πρέπει να μάθει κάτι από τον Nico, στον οποίο θα πω χίλια μπράβο, όσο για κάτι σχόλια ότι με αυτή την κίνηση είναι δηλωμένος αδερφή και τέτοια, με κάνουν απλώς να απαξιώ και να καταλαβαίνω ότι ο Έλληνας δε θα μάθει ποτέ μα ΠΟΤΕ τι σημαίνει ομάδα. Μπράβο Nicο, φοβερός αγώνας, έδειξες ότι μπορείς να μονομαχήσεις με την κορυφή, ότι έχεις μυαλό ακόμη και όταν η αδρεναλίνη χτυπάει κόκκινο και τονίζοντας ακόμη περισσότερο την παιδαριώδη συμπεριφορά ενός παγκόσμιου πρωταθλητή!
-
Ο χρήστης STK έγραψε:
http://www.f1fanatic.co.uk/2013/03/24/wins-2013-malaysian-grand-prix/
“You’ll have some explaining to do,” said race engineer Guillaume Rocquelin to him as his returned to the pits. Webber directed an angry glare at his team mate and said “multi 21, Seb?” as they waited to go onto the podium. He’d raised a middle finger at his team mate following the pass.
Με πρόλαβες
Ποτε έγινε αυτο?
Αλονσο στο twitter..
Today that I'm not in the podium I'm missing a good moment..! I will try not leave them alone again ... ;))) #goodMood
Horner: The instructions were clear for all to hear and the drivers took it into their own hands.
E βεβαια τωρα γινανε οι drivers.. αν το εκανε ο Webber αυτο θα εκραζες ΜΟΝΟ εκεινον..
τωρα πληθυντικος.. ε ρε γελοιοτητα σε ΟΛΟ της το μεγαλειο! -
double post
-
παντως ο λουης εκαψε τον μπραουν..με το οτι 'ο νικο επρεπε να ηταν εδω στο βαθρο' γιατι στο ασυρματο ο μπραουν ειπε στον νικο...οτι και καλα,ο λουης εχει αυτον το ρυθμο γιατι του το ζητησαμε εμεις...οποτε τωρα τι απ τα δυο παιζει ηταν γρηγοροτερος η επειδη του ειχαν πει να κοψει ο αλλος...εεεε
-
Ο χρήστης ttc έγραψε:
Για μισό να καταλάβω τώρα...
Κράζουμε τον SV επειδή έκανε τι;Το αυτονόητο;Ήταν πιο γρήγορος και περασε -end of story. Δηλαδη ο Webber ήθελε τέτοια νίκη;Τόσα κραξίματα έχει φάει η RB οταν επεφταν team orders για να κερδισει ο Σεβαστιανος και τώρα που κέρδισε κάποιος επειδή ήταν ταχύτερος θα του ζητήσουμε και τον λόγο;Έχουμε χάσει την μπάλα μου φαίνεται..Ε οταν σε τσουζουν αλλα (εγκαταλειψη αλονσο και επιδειξη δυναμης της ρεντ μπουλ) ψαχνεις να πιαστεις απο οπου να'ναι.
Καλά βοήθησαν οι συνθήκες να ασχοληθούμε με άλλα θέματα. Αν δεν είχαν γίνει αυτά που έγιναν τότε θα ασχολούμασταν τα λάθη του Alonso.
Εντάξει το καταλάβαμε ότι βγήκατε γιατί έχει καλό καιρό... Άντε μέσα πάλι....
-
Ο χρήστης speedy gio έγραψε:
παντως ο λουης εκαψε τον μπραουν..με το οτι 'ο νικο επρεπε να ηταν εδω στο βαθρο' γιατι στο ασυρματο ο μπραουν ειπε στον νικο...οτι και καλα,ο λουης εχει αυτον το ρυθμο γιατι του το ζητησαμε εμεις...οποτε τωρα τι απ τα δυο παιζει ηταν γρηγοροτερος η επειδη του ειχαν πει να κοψει ο αλλος...εεεεΟ Λούης το ξέρει ότι έχει #1 status και θα πρέπει να το παραδεχθεί. Από εκεί και πέρα πιθανώς θεώρησε ότι θα πρέπει να αντιγράψει τον MS καθώς ξέρει ότι αν έλεγε ότι θα μπορούσα να πάω πιο γρήγορα θα τον έπιαναν τα fora στο στόμα τους.
-
Ο χρήστης ttc έγραψε:
- Επιτελους ειδαμε ολοι τι μπορει να κανει ο Μασσα χωρις το εμποδιο του Αλονσο.
Απο 2ος ->5ος
(Γιατι κακια φερραρι δεν αφηνεις το παιδι να προκοψει? αφου το 'χει )
Και που ξέρεις εσύ τι θέση θα είχε ο Αλόνσος αν δεν είχε χάσει την αεροτομή του ?
ΜΗΠΩΣ ΑΥΤΗ ΗΤΑΝ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΦΕΡΡΑΡΙ ΣΤΗΝ ΜΑΛΑΙΣΙΑ ??????Ο αλονσο θα επαιρνε ξανα το 270% απο το μονοθεσιο του και θα κερδιζε με διαφορα 30 δευτερολεπτων.
Στη φωλια σου γρηγορα
- Επιτελους ειδαμε ολοι τι μπορει να κανει ο Μασσα χωρις το εμποδιο του Αλονσο.
-
Μαλακίες τούμπανα. Είπαμε ομάδα, ΟΚ. Λεφτά ΟΚ. Χορηγοί ΟΚ. Σεβαστά όλα αυτά και με το παραπάνω.
Αλλά αυτά ρε παιδιά να ισχύουν όταν οι 2 οδηγοί έχουν παρόμοιο ρεις πέις και αναμένεται να μπλεχτούν σε μια αμφίρροπη μονομαχία.
Αυτό το πράγμα με τον LH και τον NR ήταν ελεεινό, αν άφηναν τον NR να περάσει θα έριχνε κανα 1,5 sec/γύρο στον LH σίγουρα. Μόνο που δεν κρέμασε το χέρι έξω από το μονοθέσιο ο Νίκο στους τελευταίους γύρους τόσα αργά που πήγαινε ο Λούις. -
Ο χρήστης le man έγραψε:
Ο σουπερ ντουπερ Ραικκονεν που ηταν σημερα? Εκτος απο το να κοβει βολτες μεσα στα χωραφια και να παλευεις με τους πιο αργους Hulkenberg,Perez για μισο αγωνα. Ουτε τον harlem Shake Grosjean δεν μπορεσε να περασει.
Το οτι η Λοτους σήμερα δε τράβαγε γενικοτερα κι ήταν στο πουθενα σε σχεση με το race pace της Αυστραλιας σου πέρασαν καθόλου απ'το μυαλό ή μπά?Κέρδισε 3 θέσεις πάρ'αυτά,τι παραπάνω περιμενες?
Εγω παντως ειδα το Grosjean να τερματιζει 10+ δευταρα μπροστα αποτον Κιμι οταν στη αρχη του αγωνα η διαφορα ηταν 2-3 δευτ.
-
Ο χρήστης ttc έγραψε:
Ε οταν σε τσουζουν αλλα (εγκαταλειψη αλονσο και επιδειξη δυναμης της ρεντ μπουλ) ψαχνεις να πιαστεις απο οπου να'ναι.
Δεν πάει καλά και η Μακκα φέτος, με τι να ασχοληθείς κι εσύ fn1m.
-
Ο χρήστης Bayern7 έγραψε:
Μαλακίες τούμπανα. Είπαμε ομάδα, ΟΚ. Λεφτά ΟΚ. Χορηγοί ΟΚ. Σεβαστά όλα αυτά και με το παραπάνω.
Αλλά αυτά ρε παιδιά να ισχύουν όταν οι 2 οδηγοί έχουν παρόμοιο ρεις πέις και αναμένεται να μπλεχτούν σε μια αμφίρροπη μονομαχία.
Αυτό το πράγμα με τον LH και τον NR ήταν ελεεινό, αν άφηναν τον NR να περάσει θα έριχνε κανα 1,5 sec/γύρο στον LH σίγουρα. Μόνο που δεν κρέμασε το χέρι έξω από το μονοθέσιο ο Νίκο στους τελευταίους γύρους τόσα αργά που πήγαινε ο Λούις.Το θέμα είναι ότι η ομάδα έχει ως σκοπό να προμοτάρει τον LH. Οπότε αυτόν θέλει εμπρός. Δεν θα έδινε 100 εκατ για να έχει #2 οδηγό. Το λάθος είναι ότι η διαχείριση του NR είναι προβληματική.
-
Ο χρήστης le man έγραψε:
Ο σουπερ ντουπερ Ραικκονεν που ηταν σημερα? Εκτος απο το να κοβει βολτες μεσα στα χωραφια και να παλευεις με τους πιο αργους Hulkenberg,Perez για μισο αγωνα. Ουτε τον harlem Shake Grosjean δεν μπορεσε να περασει.
Το οτι η Λοτους σήμερα δε τράβαγε γενικοτερα κι ήταν στο πουθενα σε σχεση με το race pace της Αυστραλιας σου πέρασαν καθόλου απ'το μυαλό ή μπά?Κέρδισε 3 θέσεις πάρ'αυτά,τι παραπάνω περιμενες?
Να περάσει τον όχι τόσο uber, θρυλικό, cool etc etc ομόσταυλο του; Ο Gro τον πέρασε στα ίσια και του έριξε 12 μέχρι την καρό, not bad
2013 - Petronas Malaysia Grand Prix