Το θέμα για να κλείσουμε τη κουβέντα με τα team orders από μέρους είναι ότι σε επιχειρήσεις όπου παίζονται εκατοντάδες εκατομμύρια € δεν είναι δυνατόν και ποτέ δεν ήταν δυνατόν να μην υπάρχουν οδηγίες και στρατηγικές άνωθεν. Οι οδηγοί είναι μέλη της ομάδας και μπορεί να είναι τα πιο ακριβοπληρωμένα (καλά μέχρι κάποια θέση πιο κάτω πληρώνουν σαν τις πόντιες που!άνες) αλλά παραμένουν μέλη της ομάδας και το καλό της ομάδας υπερισχύει του καλού του ατόμου.
Υπό αυτές τις συνθήκες αν ο SV παρέβηκε εντολές κακώς τις παρέβη και θα πρέπει να του τραβήξουν το αυτί. Ομοίως ο NR πρέπει να επαινεθεί για το γεγονός ότι επέλεξε να στηρίξει τον LH και καλώς ή κακώς το έκανε. Τώρα θεωρώ ότι κακώς η όλη ιστορία βγήκε στον ασύρματο και ακούστηκε στα πέρατα της οικουμένης. Αυτό μπορεί να έκανε τον Brundle να χ@σει στο βρακί του (καθώς είναι το δικό το αδέλφι που έχει #1 status στην Γερμανική Ομάδα) αλλά ομοίως και αυτός, κατά τη γνώμη μου, είναι υποκριτής του κερατά όταν φωνάζει για την RB, καθώς είναι σαφές εδώ και χρόνια ότι ο SV είναι η #1 επιλογή όπως και να το κάνουμε.
Για τον FM απλά η όλη του συμπεριφορά δείχνει ότι δεν έχει τη δυνατότητα να στηρίξει μία ομάδα να στύψει το μονοθέσιο όσο δεν παίρνει και για το λόγο αυτό είναι καλός ως #2 οδηγός αλλά δεν είναι πρωταθλητής. Η θέση της FIAT στην Νότια Αμερική του εξασφαλίζει τη θέση στη Ferrari.
Για τον FA δεν θα πω τίποτα άλλο. Απλά ότι έκανε(αν) μαλακία ολκής. Γιατί μπορεί μία 6η θέση να φαντάζει λίγη αλλά κανείς ποτέ δεν ξέρει αυτοί οι χαμένοι βαθμοί τι σημαίνουν ειδικά σε ένα πρωτάθλημα αντοχής όπως είναι πια η F1 και όχι ταχύτητας.
ΥΓ. Κάτι το save tyres, κάτι το save fuel, νομίζω ότι κάποιο καμπανάκι πρέπει να χτυπήσει στη FIA. Ακόμα και το WWE δείχνει ορισμένες φορές πιο αληθοφανές από τα απίστευτα που ακούγονται στο team-radio....