-
Αν μπει ένα δοχείο αναθυμιάσεων, δεν θα βοηθήσει στο dpf, λαδιλα στην πεταλούδα του ψεκασμού, σωστότερο μείγμα στον θάλαμο καύσης;
Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Έχεις να προτείνεις τίποτα από αυτά;
Φίλε Super@T, δεν σε έπιασα; Τι εννοείς;
Φίλε Ηρακλή χάρηκα πολύ για τη γνωριμία! Βαγγέλης. Σε γενικές γραμμές συμφωνώ με όσα γράφεις. Για το αν αφήνουν επιβλαβή κατάλοιπα τα πρόσθετα πετρελαίου φαντάζομαι ότι είναι μελετημένα αλλιώς αν άφηναν περισσότερα απ' όσο καθαρίζουν δεν θα έκαναν δουλειά... Πιο πάνω αν διάβασες προσεκτικά εγώ μίλησα για συγκεκριμένα πρόσθετα που περιέχουν μεταλλικά στοιχεία στη σύστασή τους. Αυτά είναι τα επιβλαβή και ανεπιθύμητα για το DPF. Όχι γενικά όλα τα πρόσθετα...
Εγώ παρατήρησα διαφορά στη μυρωδιά των καυσαερίων μεταξύ καινούριου V-Power και παλιού και πολύ μεγάλη μάλιστα. Με το παλιό V-Power έκανε αναγεννήσεις πιο συχνά απ' όλα ενώ και η κάπνα που μύριζα στο γκαράζ μέχρι να κάνω τις μανούβρες και να βγω ήταν αποπνικτική. Αντίθετα με το νέο V-Power δεν έχω παρατηρήσει κάτι τέτοιο και μπορώ άνετα να κατεβάσω τα παράθυρα στο γκαραζ.
Με το Avin Diesel Best Action τις τελευταίες 2-3 φορές που έβαλα μπροστά στο γκαράζ δημιουργήθηκε πάλι για λίγο αυτή η αποπνικτική μυρωδιά κάπνας που θυμάμαι και από παλαιότερα πετρέλαια. Δίνοντας μια γκαζιά όμως ηρεμεί ενώ έχοντας βγει στο δρόμο που κατεβαίνω να κλείσω τη γκαραζόπορτα δεν μυρίζει καθόλου κάπνα. Έχει αυτή τη μυρωδιά 'οινοπνεύματος' που μυρίζει και το νέο V-Power. Σε αναγεννήσεις μέχρι ώρας είναι το ίδιο ενώ δεν έχω παρατηρήσει μαύρο συννεφάκι το βράδυ στα φώτα του πίσω ούτε με το Shell ούτε με το Avin. Το AVIN όμως έχει καλύτερη κατανάλωση. Με BP και EKO για πλάκα συννεφάκι μαύρο σε καλή γκαζιά...
Λάδια χρησιμοποιώ κατάλληλων προδιαγραφών που ζητάει η Opel dexos2 τα οποία είναι συμβατά με το DPF. Γενικά όμως από τα 6 χρόνια πετρελαιοκίνητος αυτό που έχω καταλήξει είναι ότι τον κύριο ρόλο στην απόδοση, την οικονομία και τις αναγεννήσεις δεν τον παίζουν τόσο τα λάδια αλλά το πετρέλαιο. Ότι πρόσθετο και να ρίξουμε αν το πετρέλαιο είναι κατώτερο των προσδοκιών δεν πρέπει να περιμένουμε θαύματα...
Το θέμα είναι ναι να βάζουμε ένα καλό πετρέλαιο αλλά εγώ μέσα σε αυτά τα τελευταία 3 χρόνια ακόμη και σε πρατήρια που είμαι ικανοποιημένος και λέω εδώ είμαι δεν αλλάζω, πάντα μα πάντα κάποια στιγμή έχει συμβεί να αλλάξει η ποιότητα του πετρελαίου που μου σερβίρουν με αποτέλεσμα να αρχίζω πάλι ψάξιμο... Δυστυχώς... Η Avin που βάζω τώρα ας πούμε που είναι το μοναδικό εταιρικό πρατήριο AVIN στην Κορινθία είναι 19χλμ από το σπίτι μου... Ευτυχώς έχω φίλους προς τα εκεί και γι' αυτό είπα να το δοκιμάσω μιας και διάβασα καλά λόγια εδώ!
Φίλε Psilos1972 περιμένω τις παρατηρήσεις σου αν δοκιμάσει το NCH.
Όσον αφορά το φίλτρο πετρελαίου και εμένα στην προηγούμενη αλλαγή πριν 30.000χλμ είχε βγει κατάμαυρο. V-Power έβαζα από εταιρικό εκείνο το διάστημα.
Επισυνάπτω και ένα απόσπασμα από μια διπλωματική εργασία του ΑΠΘ που είχα βρει παλαιότερα σχετικά με τη χρήση καταλυτικών προσθέτων για την βοήθεια των αναγεννήσεων. Αν είναι μικρές οι εικόνες κάνετε κλικ επάνω τους.
-
Επίσης κάνει καλό να πηγαίνετε στον κόφτη τα ντίζελ που και που (όσο δυσάρεστο και αν είναι αυτό...) KAI να τον δουλεύετε σε υψηλές στροφές.
-
Γράφεις πολύ ωραία πράγματα referravag, πραγματικά σε χαίρομαι!.
Όπως έγραψα και πιο πάνω και αναφέρεσαι και εσύ, η νοθεία είναι αυτή που αλλοιώνει τα χαρακτηριστικά του κάθε καυσίμου επηρεάζοντας το dpf και όχι τόσο πολύ η εταιρεία που το παράγει.
Εκανα ένα πείραμα με τα λάδια, για να δεις πως τελικά το λάδι παίζει ρόλο στις αναγεννήσεις. Έβαλα 5w30 C3 ενώ το εργοστάσιο αναφέρει 5w30 C2, για 7,500 χλμ. Οι διαφορές C2 με C3, πιστεύω τις γνωρίζεις, το C2 έχει προσανατολισμό προς Fuel Economy, το C3 καλύτερη προστασία κινητήρα( το HTHS είναι μεγαλύτερο).Όσον αφορά την περιεκτικότητα σε θείο, και τα 2 έχουν τα ίδια χαρακτηριστικά.
Με το C3 ξέχασα πραγματικά πότε έκανε αναγέννηση την τελευταία φορά. Γυρίζοντας στο C2( γιατί ο κατασκευαστής κάτι ξέρει παραπάνω) επέστρεψαν οι αναγεννήσεις στο κλασικό στάδιο.Θα περιμένω να τελειώσει το ρεζερβουάρ και θα δοκιμάσω, για σένα Βαγγ, 2-3 γεμίσματα με vpower. Θα αναφέρω αποτελέσματα και παρατηρήσεις. Εδώ είμαστε να συνεχίσουμε τη συζήτηση.
-
Ηρακλή έχεις δίκιο σε αυτό που λες σχετικά με τον κατασκευαστή που κάποιες φορές προτείνει λάδια που δεν ταιριάζουν καλά στο αυτοκίνητο... Και εξηγώ... Στο αυτοκίνητο μιας καλή μου φίλης που είναι και υγραεριοκίνητο εδώ και 2 σχεδόν χρόνια, η Peugeot συστήνει αποκλειστικά και μόνο 5W30 ιξώδες για τον συγκεκριμένο κινητήρα, ο οποίος σημειωτέον είναι της BMW. Με αφορμή το ότι έχει μια κατανάλωση λαδιού (από πριν κάνουμε τη μετατροπή σε υγραέριο) και με το σκεπτικό να δοκιμάζαμε λίγο πιο χοντρό λάδι δηλ 5W40 άρχισα να τρώω τον τόπο για το αν θα είναι ΟΚ να δοκιμάσουμε 5W40 μιας και δεν είναι καιρός για πειράματα... Δεν μπορούσα να βρω άκρη... Είχα στείλει mail και σε μεγάλες εταιρείες λιπαντικών και εδώ Ελλάδα και στα κεντρικά τους στο εξωτερικό και μου έλεγαν να ακολουθώ την προδιαγραφή του κατασκευαστή (PSA).
Ως πνεύμα ανήσυχο όμως εγώ δεν θα ησύχαζα αν δεν έβρισκα μια άκρη... Μέχρι που την βρήκα μόνος μου την άκρη στο πρόγραμμα TecDoc όπου σκέφτηκα το εξής. 'Ρε συ, τον ίδιο κινητήρα χρησιμοποιεί και η MINI στο One. Για να τσεκάρω να δω τι προδιαγραφές και ιξώδη συστήνει η MINI για τον ίδιο κινητήρα στα δικά της αυτοκίνητα.' Και μου βγάζει φίλε Ηρακλή μια λίστα κατεβατό ολόκληρο με συμβατά λάδια, όπου πέρα των 0W30 και 5W30, επιτρέπει και 0W40 και 5W40!! Οπότε αποφασίσαμε πέρσι να δοκιμάσουμε 5W40 ιξώδες προδιαγραφών BMW LL 04. Σε πληροφορώ ότι το αυτοκίνητο από εκείνη τη στιγμή δουλεύει καλύτερα και από καινούριο, έχει κερδίσει σε σπιρτάδα, καίει ελαφρώς λιγότερο λάδι και έχει πιο γλυκό δούλεμα σε σχέση με τα λάδια προδιαγραφών Peugeot που είχαμε δοκιμάσει προηγουμένως... Σε κατανάλωση καυσίμου δε, βγάζει τα ίδια χιλιόμετρα με πριν.
Σε αυτό έχεις απόλυτο δίκιο και συμφωνώ μαζί σου ότι το λάδι που προτείνει ο κατασκευαστής δεν είναι πάντα το σωστό. Και ήδη και εσύ και εγώ έχουμε αναφέρει 2 περιπτώσεις δικές μας. Με το ίδιο σκεπτικό έχω σκεφτεί πολλές φορές κι εγώ γιατί να μην δοκιμάσω λάδι προδιαγραφών FIAT αφού ο κινητήρας του Opel μου είναι της FIAT? Δεν ξέρω αν θα το κάνω. Προς το παρόν έχω εγκαταλείψει εδώ και 2 χρόνια τα γνήσια της Opel και το αυτοκίνητο έχει μεταμορφωθεί σε λειτουργία.
Πάνω στην παρατήρηση που έκανες σχετικά με C2 vs C3, κι εμάς το Peugeot το C2 προδιαγραφών PSA το έκαιγε νεράκι καθότι ήταν πιο λεπτό από το 5W30 C3 προδιαγραφών BMW LL 04 που είχαμε δοκιμάσει προηγούμενη φορά και το οποίο κατανάλωνε φυσιολογικά.... Σε 3 μήνες το είχαμε πετάξει το C2 και είχαμε αλλάξει σε C3 5W40. Πολύ πιθανό να σου έκαιγε και εσένα το C2 όπως έχουμε παρατηρήσει αυξημένη κατανάλωση με το ίδιο και στο Citroen των γονιών μου. Μήπως η προδιαγραφή C4 είναι ακόμη πιο φιλική για το DPF βάση του ακόλουθου διαγράμματος? Είναι από μία παρουσίαση της Lubrizol. Δεν ξέρω όμως μήπως διαφέρουν και οι προδιαγραφές όσον αφορά τη λίπανση.
Ηρακλή αν βάλεις V-Power τσέκαρε να δεις και την κατανάλωση... Εγώ στα δύο τελευταία γεμίσματα είχα παρατηρήσει αυξημένη κατανάλωση και γι' αυτό είπα να δοκιμάσω το AVIN. Είναι αυτό που είπα πριν. Βάζεις κάπου σταθερά και όλα καλά μέχρι που παρατηρείς σε κάποιο γέμισμα ότι κάτι έχει χειροτερέψει... Στην συγκεκριμένη περίπτωση η κατανάλωση. Σε κάθε περίπτωση εδώ θα είμαι και εγώ να καταθέτω την εμπειρία μου! Ευχαριστώ όλους για το καλωσόρισμα και την υποδοχή!
-
Διάβασα σήμερα το πρωί το μήνυμά σου, έτρεξα πριν παω στη δουλειά να δω τα λάδια
Αιτία αυτό που έγραψες: Αν σου καίει εσένα λίγο λάδι.80,000 χλμ δεν καίει ούτε γραμ, αυστηρά αλλαγή λαδιών στις 7,500 με 8,000 χλμ.Γέμισα σήμερα με την προσφορά vpower, στα 1,198, από εταιρικό πρατήριο.Δε γράφω εντυπώσεις γιατί κατόπιν έκανα λίγα χλμ(εδώ πρέπει να προσθέσω πως το μοτέρ πράγματι δεν ακούγεται καθόλου- δεν ακουγόταν και πριν αλλά με τη vpower έπεσε η ακουστική ένα επίπεδο). Θα επανέλθω με εμπεριστατωμένες εντυπώσεις.
-
Έχετε δοκιμάσει τα νέα καύσιμα της BP με τεχνολογία active?
Στάλθηκε από το E2115 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης japanese1 έγραψε:
Διάβασα σήμερα το πρωί το μήνυμά σου, έτρεξα πριν παω στη δουλειά να δω τα λάδια
Αιτία αυτό που έγραψες: Αν σου καίει εσένα λίγο λάδι.80,000 χλμ δεν καίει ούτε γραμ, αυστηρά αλλαγή λαδιών στις 7,500 με 8,000 χλμ.Γέμισα σήμερα με την προσφορά vpower, στα 1,198, από εταιρικό πρατήριο.Δε γράφω εντυπώσεις γιατί κατόπιν έκανα λίγα χλμ(εδώ πρέπει να προσθέσω πως το μοτέρ πράγματι δεν ακούγεται καθόλου- δεν ακουγόταν και πριν αλλά με τη vpower έπεσε η ακουστική ένα επίπεδο). Θα επανέλθω με εμπεριστατωμένες εντυπώσεις.
Ηρακλή ούτε και το δικό μου πετρέλαιο καίει λάδι. Το υγραεριοκίνητο όμως που ανέφερα πιο πάνω θέλει κοντά 4 λίτρα από αλλαγή σε αλλαγή κάθε 10.000χλμ. Κάθε 1000χλμ περίπου το ελέγχουμε και συμπληρώνουμε 300-400ml ανάλογα το διάστημα που έχουμε να το κοιτάξουμε.
Εμένα έχει αρχίσει και κάνει λίγο πιο συχνά αναγεννήσεις τώρα που χτύπησαν 30άρια στα 160-200χλμ... Στο επόμενο γέμισμα λέω να χρησιμοποιήσω το πρόσθετο προστασίας DPF που μου έχει περισσέψει από πέρσι μήπως το βοηθήσει λίγο αλλά ίσως δοκιμάσω διπλή δόση NCH να δω αν θα κάνει κάποια διαφορά. Μάλλον το δεύτερο για αρχή και βλέπουμε. Θα δω και θα ενημερώσω.
Το BP Ultimate που γράφει ο φίλος bithoulas εδώ στην Κόρινθο αν το έχουν φέρει θα το έχουν μόνο τα πρατήρια στον Ισθμό τα οποία είναι πανακριβά. Μετά αλλού στο Κιάτο μπορώ να πάω 25χλμ μακρυά να το δοκιμάσω. Θα δω. Έχω στο πρόγραμμα να δοκιμάσω και απλό ΕΚΟ από ένα άλλο πρατήριο που μου σύστησε μια φίλη και στο οποίο βάζει και ο μηχανικός μου στο transporter του, το οποίο θεωρούν έμπιστο μιας και δεν το έχω δοκιμάσει για να δώσω μια τελευταία ευκαιρία στην ΕΚΟ. Μπλέξαμε πάλι μου φαίνεται και δεν ξέρουμε που να βάλουμε...
-
refer, 160-200 χλμ είναι λίγα αν οδηγάς εθνική. Αν είσαι συνέχεια σταμάτα-ξεκίνα μέσα στην πόλη, πλησιάζει το φυσιολογικό νομίζω(οκ ελάχιστα τσιμπημένο).
Πρώτη εντύπωση από vpower: αναγέννηση 2 λεπτών με το ρολόι μετά από 200 χλμ στην πόλη.Παλιότερα οι αναγεννήσεις τραβούσαν και 10 λεπτά.Για να δούμε!
-
ρε παιδιά μόνο εγώ το χαιβάνι δεν καταλαβαίνω τις αναγεννήσεις τι να πω
-
Ο χρήστης axem έγραψε:
ρε παιδιά μόνο εγώ το χαιβάνι δεν καταλαβαίνω τις αναγεννήσεις τι να πωΑν κινεισαι μονο εθνικη οδο , δυσκολο να το καταλαβεις.
-
όντως 99 % εθνική κινείται το αυτοκίνητο
-
Ο χρήστης axem έγραψε:
ρε παιδιά μόνο εγώ το χαιβάνι δεν καταλαβαίνω τις αναγεννήσεις τι να πωoύτε εγω εχω καταλάβει ποτε αναγεννηση στις 142000 χιλ που εχω κανει.
Η αληθεια ειναι οτι κινειται ελάχιστα εντος πολης και ποτε συνεχομενα για πολλες μερες
καυσιμο Vpower diesel (σχεδον αποκλειστικα)
-
Ο χρήστης japanese1 έγραψε:
refer, 160-200 χλμ είναι λίγα αν οδηγάς εθνική. Αν είσαι συνέχεια σταμάτα-ξεκίνα μέσα στην πόλη, πλησιάζει το φυσιολογικό νομίζω(οκ ελάχιστα τσιμπημένο).Πρώτη εντύπωση από vpower: αναγέννηση 2 λεπτών με το ρολόι μετά από 200 χλμ στην πόλη.Παλιότερα οι αναγεννήσεις τραβούσαν και 10 λεπτά.Για να δούμε! [emoji106]
Θα σου ξανακανει πιστευω. Ειναι πολυ μικρο το χρονικο διαστημα των 2 λεπτων. Κατι το διεκοψε. Μηπως κατεβαινες κατηφορα χωρις γκαζι κ επεσε η θερμοκρασια;
-
Φίλε Ηρακλή, η αλήθεια είναι ότι κινούμαι μέσα στην πόλη το τελευταίο διάστημα με αυτό το ρεζερβουάρ σε σχέση με το προηγούμενο ρεζερβουάρ που έκανα αρκετές διαδρομές σε επαρχιακούς δρόμους και κάποια κομμάτια στην Εθνική. Έχουν σφίξει και οι ζέστες οπότε λογικό...
Μέχρι ώρας κάνει όπως πέρσι. Σωστά είναι τα χιλιόμετρα Εκεί γύρω στα 160-200χλμ. Με τα τελευταία γεμίσματα V-Power μου έκανε μία στα 160χλμ και μία στα 210χλμ εναλλάξ. Θα δω πως θα συνεχίσει και το AVIN. Α έχω ξεχάσει να αναφέρω κάτι πολύ σημαντικό, ότι έχω παράλληλο εγκέφαλο εδώ και 3+ χρόνια οπότε όσο να ναι παίζει κι αυτό το ρόλο του στις ελάχιστα πιο συχνές αναγεννήσεις. Πάντως και πριν τον παράλληλο πριν 3 χρόνια δηλ, κάθε 180-200χλμ έκανε αναγέννηση τα καλοκαίρια. Διαρκούν ~10 λεπτά όπως στο βίντεο που είχα ανεβάσει με το Torque και περίπου 15χλμ.
Ίσως ξανά χρησιμοποιήσω το Diesel Smoke Stop της Liqui Moly κάποια στιγμή μόλις σφίξουν για τα καλά οι ζέστες καθώς είναι το μόνο απ' όσα έχω δοκιμάσει που αραιώνει τις αναγεννήσεις... Με προβληματίζει μόνο το ότι έχει μεταλλικό πρόσθετο στη σύστασή του. Λέγεται 'Iron Tris' και είναι σε περιεκτικότητα ~1-2% σύμφωνα με το τεχνικό εγχειρίδιο. Νομίζω είναι πολύ μικρή ποσότητα στα 150ml της συνολικής ποσότητας πρόσθετου για να προκαλέσει τέτοιο θέμα όπως έγραφαν τα paper... Βέβαια δεν είμαι ειδικός και αυτοί που έγραψαν τα paper κάτι παραπάνω θα ξέρουν. Ακόμη δεν έχω κατασταλάξει αν θα το ξανά χρησιμοποιήσω... Έχω 5-6 μπουκαλάκια από δαύτα που τα είχα πάρει 3 χρόνια πριν και σταμάτησα να τα χρησιμοποιώ μόλις διάβασα τα papers για την επίδραση των μεταλλικών πρόσθετων... Ίσως συνεχίσω με NCH μέχρι την αλλαγή του φίλτρου πετρελαίου και μόλις βάλω το καθαρό ρίχνω ένα Diesel Smoke Stop και άλλο ένα τον Αύγουστο που είναι να περάσει ΚΤΕΟ.
Μια παρατήρηση για το NCH για τον φίλο Psilos1972! Κοίταζα σήμερα την ετικέτα του και σε κάποιο σημείο έγραφε με bold γράμματα 'Fuel Oil Additive'. Που μάλλον επισημαίνει τις λιπαντικές του ιδιότητες που όπως είπες κι εσύ αναζητάς.
-
Ο χρήστης dexter130101 έγραψε:
Θα σου ξανακανει πιστευω. Ειναι πολυ μικρο το χρονικο διαστημα των 2 λεπτων. Κατι το διεκοψε. Μηπως κατεβαινες κατηφορα χωρις γκαζι κ επεσε η θερμοκρασια;Φίλε Dexter κι εγώ έτσι νόμιζα αρχικά, ότι δηλ αφήνοντας το γκάζι σε κατηφόρα πέφτει η θερμοκρασία! Έλα μου όμως που συμβαίνει το ακριβώς αντίθετο!! Το λέω γιατί πρώτον το έχω διαβάσει κι αυτό σε κάποια εργασία (αν την ξεθάψω θα το ποστάρω) και κατά δεύτερον έχω επιβεβαιώσει τα γραφόμενα εκείνης της εργασίας με το διαγνωστικό και το Torque στην πράξη. Αφήνοντας το γκάζι σε κατηφόρα μου έχει τύχει να ξεπεράσει ακόμη και τους 750°C ενώ συνήθως δουλεύει 580-690max κατά τη διάρκεια της αναγέννησης.
Αυτό όπως εξηγούσε η εργασία που αναφέρω πιο πάνω, συμβαίνει διότι αφήνοντας το γκάζι στην κατηφόρα, ναι μεν ψεκάζεται λιγότερη ποσότητα πετρελαίου εκείνη τη στιγμή αυτό όμως σημαίνει ότι εισέρχεται περίσσεια οξυγόνου! Και αυτή είναι η αιτία που ανεβαίνουν οι θερμοκρασίες στο Θεό! Διότι η περίσσεια του οξυγόνου σημαίνει ότι μπορεί να καεί παραπάνω οξυγόνο απ' ότι όταν δίνουμε γκάζι που έχουμε περίσσεια καυσίμου...
Και έλεγε μάλιστα πιο κάτω εκείνη η εργασία ότι πρέπει να είμαστε προσεκτικοί σε αυτό, γιατί όταν το κάνουμε αυτό επαναλαμβανόμενα, δηλ εκεί που κάνει αναγέννηση και πηγαίνουμε σταθερά, αφήνουμε το γκάζι σε μια κατηφόρα και μετά το ξανά πατάμε και μετά από λίγο κάνουμε πάλι το ίδιο, τότε η παγίδα αιθάλης (DPF) υφίσταται θερμικό σοκ λόγω των απότομων μεταβάσεων των θερμοκρασιών που αναπτύσσονται στο άφημα του γκαζιού και μπορεί να της προκαλέσει μόνιμες βλάβες... Γι' αυτό θέλει προσοχή ακόμη και στον τρόπο που οδηγούμε όταν κάνει αναγέννηση! Όχι πάτημα και άφημα στις κατηφόρες! Καλύτερα κατέβασμα ταχύτητας και έστω και μια 'μυτούλα' γκάζι.
-
Εγώ μέχρι στιγμής δεν έχω καταλάβει αναγέννηση μόνο όταν βάζω το obd και μπορώ να δω θερμοκρασίες το καταλαβαίνω, από την άλλη το κυκλοφορώ συνήθως έξω εθνική, και έχω και λίγο βαρύ πόδι οπότε κάνει παθητική αναγέννηση.
Μέχρι στιγμής μόνο V-Power κάθε Πέμπτη.
Ακόμα έχω από πέρυσι σε ένα γυάλινο βαζάκι λίγο πετρέλαιο για να δω αν θα πιάσει μύκητες, αλλά το μόνο που έχω δει είναι λίγη μούργα να το πω στον πάτο, μόλις το ανακατεύω λίγο εξαφανίζεται.Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Εγώ από βελτιωτικο βάζω αυτό :
http://stanadyneadditives.com/performance-formula/Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης referravag έγραψε:
Έχεις να προτείνεις τίποτα από αυτά;
Φίλε Super@T, δεν σε έπιασα; Τι εννοείς;
...Λες ότι έχεις βρει/διαβάσει διδακτορικά, papers κ.τ.λ. για τα θέματα του dpf. Έχεις κάποιους πρόχειρους τίτλους που θεωρείς καλούς να προτείνεις πάνω στο θέμα; Αυτό που δίνεις στο τέλος είναι μια ένδειξη, αλλά αν κατάλαβα είναι από το 1988 (;) οπότε μέσα σε 30 χρόνια θα υπάρχει μια παραπάνω πρόοδος/ίσως κάποια πράματα να έχουν αλλάξει π.χ..
Το Ce που αναφέρεται στο κείμενο είναι αυτό που χρησιμοποιεί/χρησιμοποιούσε η Peugeot/Citroen στα δικά της συστήματα.
...
Αυτό όπως εξηγούσε η εργασία που αναφέρω πιο πάνω, συμβαίνει διότι αφήνοντας το γκάζι στην κατηφόρα, ναι μεν ψεκάζεται λιγότερη ποσότητα πετρελαίου εκείνη τη στιγμή αυτό όμως σημαίνει ότι εισέρχεται περίσσεια οξυγόνου! Και αυτή είναι η αιτία που ανεβαίνουν οι θερμοκρασίες στο Θεό! Διότι η περίσσεια του οξυγόνου σημαίνει ότι μπορεί να καεί παραπάνω οξυγόνο απ' ότι όταν δίνουμε γκάζι που έχουμε περίσσεια καυσίμου...Η περίσσεια οξυγόνου θα σου κάψει το παραπάνω καύσιμο, που περίσσευε όταν είχες λιγότερο από το αναγκαίο οξυγόνο.
-
Και όμως 2 λεπτά κράτησε η αναγέννηση. Εντάξει, μπορεί και 2,5 αλλά 3 λεπτά με τίποτα.
Έπεσα σε κίνηση, δε μπορούσα να ξεφύγω με τίποτα και στο μποτιλιάρισμα ανέβασα στροφές απο μόνος μου, ξερό δηλαδή στις 3,000 στρ.Μια-δυο φορές και έπειτα σταμάτησε η αναγέννηση.Το ρήμαξα λέτε; Αφού δε μπορούσα να ξεφύγω πουθενά για να φύγω σε ανοιχτό δρόμο, τι να έκανα;
Ηρακλής
Καύσιμα Diesel: Απόψεις;