-
Παίδες Θεσσαλονίκη κάνα καλό πρατήριο για Diesel ξέρετε? Ευχαριστώ
-
Καποιος φιλος απο Αθηνα να μου προτεινη που να βαλω diesel shell ή Bp περιοχες ΚΗΦΙΣΙΑ-ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ-ΛΕΩΦ.ΜΑΡΑΘΩΝΟΣ?Ευχαριστω....
-
Για το crystal της Ελιν εχετε αποψη; Το εβαλα 3-4 φορες και μου ειπαν οτι δεν εχει καθολου βιοντιζελ
-
ολα τα πετρελαια στην ελλαδα εχουν μεσα βιοντιζελ 7% απλα καποια εχουν καλυτερα βελτιωτικα και καθαριστηκα...
-
7% λέει ο νόμος του κράτους.Ποιός ελέγχει τις εταιρίες για αυτό το ποσοστό???Βρε μπάς και ειναι μεγαλύτερη
πρόσμιξη του βιοντίζελ.Εχουν γεμίσει τα φίλτρα καυσίμου του κοσμάκη με μυκητολάσπη. -
Παίδες και σκέτο bio να βάλει κανείς δεν υπάρχει πρόβλημα. Καθαρότερο είναι. Το θέμα είναι μην υπάρχουν τίποτα νοθείες π.χ. καμένα λάδια κινητήρα που έχουν πολλά και διάφορα μέσα τους. Το ποσοστό του bio έχουν συμφωνήσει τα ευρωπαϊκά κράτη να φτάσει το 11% το 2020.
-
η renault πχ στον 1.5dci, λέει ότι είναι συμβατός να καίει βιοdiesel σε αναλογία μέχρι 30%.
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
η renault πχ στον 1.5dci, λέει ότι είναι συμβατός να καίει βιοdiesel σε αναλογία μέχρι 30%.Και 100% καίει και όχι μόνο αυτός αλλά σχεδόν όλοι.
-
έγραψα, τι λέει επίσημα η renault ....
-
And what about dpf? με το βίο ντίζελ.
-
Ο χρήστης dexter13 έγραψε:
And what about dpf? με το βίο ντίζελ.Εκεί υπάρχει κάποιο πρόβλημα διότι τι bio έχει διαφορετικό flash point. Λιγάκι παράξενο να στο εξηγήσω. Γενικά όταν ξεκινάει η αναζωογόνηση δηλ. υπάρχει ο έξτρα ψεκασμός για να υπάρξει ανάφλεξη στο σύστημα εξαγωγής λόγου του ότι το bio εξατμίζεται ποιο δύσκολα κατά την έκχυση σε σχέση με το πετρέλαιο, μέρος του bio δεν αναφλέγεται και μετατρέπεται σε ατμό παράγοντας άσπρο καπνό πίσω στην εξάτμιση.
-
Λογικα το biodiesel θα επιβαρύνει κ θα επιφέρει πρόωρη φθορά στο dpf?
-
Δοκιμασε κανεις αλλο diesel εκτος shell v-power?εγω εβαλα περιπου 25λιτρα BP ultimate αλλα δεν εχω ξεκαθαρη αποψη.
-
Ο χρήστης dexter13 έγραψε:
Λογικα το biodiesel θα επιβαρύνει κ θα επιφέρει πρόωρη φθορά στο dpf?Δε νομίζω μια που το ίδιο παράγει λιγότερα κατάλοιπα από το κοινό πετρέλαιο. Σημαντικός «εχθρός» του είναι το θειάφι προϊόν που υπάρχει αρκετό στο πετρέλαιο θέρμανσης. Το κίνησης έχει ελάχιστο ενώ το bio καθόλου. Εάν π.χ. του βάλει κανείς θέρμανσης το έστειλε στο διάολο.
-
Γεια σας παιδια.Ερχεται και απο την ΕΚΟ η απαντηση στην SHELL, BP,JET OIL,AVIN.Τωρα θα πεταμε λεμε!!!!!
http://www.eko.gr/Text.aspx?menuitemid=912&lan=1 -
Ο χρήστης TEOHUNTER έγραψε:
Γεια σας παιδια.Ερχεται και απο την ΕΚΟ η απαντηση στην SHELL, BP,JET OIL,AVIN.Τωρα θα πεταμε λεμε!!!!!
http://www.eko.gr/Text.aspx?menuitemid=912&lan=1Και γαμώ τις διαφημίσεις μιλάμε.
Λέει: Μεγαλύτερη επιτάχυνση, μείωση θορύβων και λιγότερους κραδασμούς, χάρη στον αυξημένο αριθμό κετανίων. Πρώτο φάουλ. Οι πετρελαϊκές εταιρείες είναι υποχρεωμένες να παρέχουν καύσιμο με συγκεκριμένο ελάχιστο αριθμό κετανίων κάτι που αλλάζει, προς τα πάνω, με τη πάροδο των χρόνων. Τα κετάνια, όσα παραπάνω και εάν είναι, δεν έχουν καμία σχέση με την απόδοση-θόρυβο-κραδασμούς του κινητήρα. Αυτά που έχει το σημερινό καύσιμο φτάνουν και περισσεύουν. Προσωπικά έχω πειραματιστεί σε 2 διαφορετικούς κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου με +10 παραπάνω οκτάνια/κετάνια και διαφορά μηδέν.
Λέει: Μηδενική απώλεια ισχύος του κινητήρα καθ’ όλη την διάρκεια λειτουργίας του και σε όλο το εύρος των στροφών του (σύμφωνα με το τεστ κινητήρα CEC F-98-08 που έχει καθιερωθεί για τους σύγχρονους common rail κινητήρες Diesel). Δεύτερο φάουλ. Δηλαδή όλοι οι υπόλοιπο κινητήρες μετά από 32 ώρες λειτουργίας δουλεύουν με μικρότερη ισχύ από την ονομαστική! Σε ποιο ανέκδοτο; Βάνει και γράφημα στις 4000σαλ τρομάρα του, που οι περισσότεροι δουλεύουν το ντίζελ κινητήρα στις 2000 σαλ.
Λέει: Εξαιρετικά αποτελέσματα καθαρισμού του κινητήρα, άρα και μείωση της κατανάλωσης καυσίμου. Τρίτο φάουλ. Βρωμερός κινητήρας να γίνει από το απλό πετρέλαιο δεν υπάρχει περίπτωση πέραν της πολλαπλής εξαγωγής που πολλές φορές χρειάζεται βγάλσιμο για εσωτερικό καθαρισμό. Αναφέρει και άλλα 2 προσόντα που είναι ανάξια σχολιασμού.
Πρίν το τέλος έχει σχεδιάγραμμα στην εισαγωγή του καυσίμου πρίν το φίλτρο λέγοντας ότι μπαίνει σε αυτό βρωμιά και υγρασία. Δηλαδή προσπαθούν να μας πείσουν ότι τόσα χρόνια βρωμιά και υγρασία βάνουμε στα ντιζελοκίνητα αυτοκίνητα; Για αυτό πολλά ξεπερνάνε το 1 εκατομύριο χλμ.;
Και τέλος λέει Ιδανικό (δεν λέει ΚΑΙ) για κινητήρες Diesel τελευταίας τεχνολογίας EURO 5 και 6 και για επαγγελματικά βαρέως τύπου οχήματα και σκάφη. Δηλαδή οι υπόλοιποι να μη βάνουν δεν είναι καλό. Πολύ βιαστικά γραμμένο μου φαίνεται και εμένα τουλάχιστο δε με έπεισε. -
ενας πρατηριουχος μου ειπε οτι πετρελαιο τωρα με το φυτικο λαδι μεσα παγωνει στους -3 βαθμους.
μπορει να ειναι αληθεια; ξαναγυριζουμε στα παλια που ξεπαγωναμε τα φιλτρα πετρελαιου; και που ριχναμε στις εξωτερικες δεξαμενες του καλοριφερ φωτιστικο για να μην παγωνει;
ξερει κανεις στους ποσο μειον παγωνει το σημερινο ντηζελ; -
Παρατηρώντας αποστασιοποημένα θα ελεγα ότι μου φαίνεται ράδιο αρβύλα, αν πάγωνε στους -3, τα μισά diesel της χώρας (από τρακτέρ μέχρι νταλίκες) θα έπρεπε να είναι ακινητοποιημένα μέχρι την άνοιξη. Στην τελική δεν θα έπρεπε να σκεφτούμε τι κάνει το καύσιμο μόνο του (υπάρχουν είδη biodiesel με gel point 16 C), αλλά σε σχέση και με τα πρόσθετα που βάζουν οι εταιρείες καυσίμων. Σίγουρα το χειμώνα γίνεται προσθήκη μεγαλύτερης ποσότητας αντιπαγωτικού. Αν τώρα έχει κάποιος καύσιμο στο ρεζερβουαρ του που το έβαλε τον Ιούνιο, ίσως και να έχει θεματάκι.
-
Ο χρήστης lemouz75 έγραψε:
Δοκιμασε κανεις αλλο diesel εκτος shell v-power?εγω εβαλα περιπου 25λιτρα BP ultimate αλλα δεν εχω ξεκαθαρη αποψη.Βάζω μόνο αυτές τις δύο τουλάχιστον στην Αθήνα. Έχω την εντύπωση ότι η V power σα να αυξάνει λίγο τη δύναμη, γενικά.
Μοτέρ 2.0tdi 184 hp. -
Ο χρήστης otso έγραψε:
ενας πρατηριουχος μου ειπε οτι πετρελαιο τωρα με το φυτικο λαδι μεσα παγωνει στους -3 βαθμους.
μπορει να ειναι αληθεια; ξαναγυριζουμε στα παλια που ξεπαγωναμε τα φιλτρα πετρελαιου; και που ριχναμε στις εξωτερικες δεξαμενες του καλοριφερ φωτιστικο για να μην παγωνει;
ξερει κανεις στους ποσο μειον παγωνει το σημερινο ντηζελ;Την ερώτηση αυτή έκανα στη Shell πριν περίπου ένα χρόνο, η απάντησή τους παρακάτω:
Όλα τα καύσιμα Shell ακολουθούν τις κρατικές προδιαγραφές οι οποίες απαιτούν αντοχή στους μέχρι τους -5 βαθμούς Κελσίου. Ωστόσο το Shell V-Power Diesel εξασφαλίζει πολύ χαμηλότερες θερμοκρασίες για ασφαλέστερη χρήση. Για οποιαδήποτε διευκρίνιση που σχετίζεται με τη χρήση του Shell V-Power Diesel, μπορείτε να μας στείλετε τον αριθμό τηλεφώνου σας σε εδώ έτσι ώστε το αρμόδιο τεχνικό τμήμα της εταιρείας να επικοινωνήσει μαζί σας.
Φιλικά, Shell Smart Club Greece
Αφού η κρατική προδιαγραφή είναι αντοχή μέχρι τους -5, λογικά όλα τα 'απλά' diesel αντέχουν μέχρι αυτή τη θερμοκρασία. Τα ενισχυμένα έχουν σχεδόν πάντα αντιπαγωτικά πρόσθετα το χειμώνα.
Σε ερώτησή μου και πάλι στη Shell για τη θερμοκρασία αντοχής του V-Power Diesel μου είπαν ότι το χειμώνα το ενισχύουν με επιπλέον αντιπαγωτικό το οποίο το κάνει να αντέχει μέχρι και τους -15 βαθμούς.
Καύσιμα Diesel: Απόψεις;