Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    honda c50 VS yamaha dt 80
    1. Home
    2. Μοτοσικλέτα
    3. honda c50 VS yamaha dt 80
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Μοτοσικλέτα
    10
    22
    357
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      gabyy7 last edited by

      Καλημερα σε ολους τους φιλους των μηχανων θα ηθελα την γνωμη σας σε ενα θεματακι! Γνωριζω οτι το c50 με το dt 80 ειναι δυο εντελως διαφορετικα μηχανακια! εχω ενα στρογγυλοφαναρο λοιπον 72cc και θελω να το πουλησω για να παρω ενα dt80 στα ιδια λεφτα αλλα ειμαι σε δειλλημα. Σκεφτομαι οτι το παπι δεν καιει τιποτα και εχει και λιγο γκαζακι απο την αλλη το dt ειναι ποιο μεγαλο και ειναι και διχρονο ειναι για περισσοτερα! πειτε μου την γνωμη σας και αν γνωριζεται για το dt κατι σχετικα με καταναλωση προβληματα κτπ.... σας ευχαριστς πολυ.....

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        gabyy7 last edited by

        Καλημερα σε ολους τους φιλους των μηχανων θα ηθελα την γνωμη σας σε ενα θεματακι! Γνωριζω οτι το c50 με το dt 80 ειναι δυο εντελως διαφορετικα μηχανακια! εχω ενα στρογγυλοφαναρο λοιπον 72cc και θελω να το πουλησω για να παρω ενα dt80 στα ιδια λεφτα αλλα ειμαι σε δειλλημα. Σκεφτομαι οτι το παπι δεν καιει τιποτα και εχει και λιγο γκαζακι απο την αλλη το dt ειναι ποιο μεγαλο και ειναι και διχρονο ειναι για περισσοτερα! πειτε μου την γνωμη σας και αν γνωριζεται για το dt κατι σχετικα με καταναλωση προβληματα κτπ.... σας ευχαριστς πολυ.....

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          gabyy7 last edited by

          Καλημερα σε ολους τους φιλους των μηχανων θα ηθελα την γνωμη σας σε ενα θεματακι! Γνωριζω οτι το c50 με το dt 80 ειναι δυο εντελως διαφορετικα μηχανακια! εχω ενα στρογγυλοφαναρο λοιπον 72cc και θελω να το πουλησω για να παρω ενα dt80 στα ιδια λεφτα αλλα ειμαι σε δειλλημα. Σκεφτομαι οτι το παπι δεν καιει τιποτα και εχει και λιγο γκαζακι απο την αλλη το dt ειναι ποιο μεγαλο και ειναι και διχρονο ειναι για περισσοτερα! πειτε μου την γνωμη σας και αν γνωριζεται για το dt κατι σχετικα με καταναλωση προβληματα κτπ.... σας ευχαριστς πολυ.....

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • V
            vaggos111 last edited by

            φιλε, ειμαστε στο 2013. ποιο c50 και ποιο dt? ελεος. αθλια ειναι και τα 2. μαζεψε λεφτα και
            παρε κανενα σοβαρο παπακι πχ modenas dinamik. θα πεταξεις τα λεφτα σου αν παρεις αυτο που λες.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              gabyy7 last edited by

              Ο χρήστης vaggos111 έγραψε:
              φιλε, ειμαστε στο 2013. ποιο c50 και ποιο dt? ελεος. αθλια ειναι και τα 2. μαζεψε λεφτα και
              παρε κανενα σοβαρο παπακι πχ modenas dinamik. θα πεταξεις τα λεφτα σου αν παρεις αυτο που λες.

              πες για το dt ενταξει διχρονο λαδια κτπ.. θες ομως φιλε μου να μου πεις οτι ενα dinamik ειναι καλυτερο απο το c50 συγνωμη αλλα κατι δεν λες καλα καθημερινα τρωω για πρωινο πολλα τετοια παπακια που λες οτι επειδη ειναι καινουρια δεν πετας τα λεφτα σου.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • V
                vaggos111 last edited by

                φιλε πλακα με κανεις? το c50 ειναι μηχανακι του 80 και το dinamik του 2004. το c50 ειναι ενα πλαισιο
                ποδηλατου με μοτερ. ουτε φρενα εχει ουτε τιποτα. δεν υπαρχει συγκριση μεταξυ τους.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • xenos
                  xenos last edited by

                  Εγω σημερα θα προτιμουσα ενα c50. Τουλαχιστον εχει χαρακτηρα σε σχεση με τις αθλιες σημερινες κινεζιες...

                  Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    taurus last edited by

                    Το μόνο στο οποίο είναι καλύτερο το στρογγυλοφαναρο σε σχέση με τα σύγχρονα είναι η αξιοπιστία. Σε όλα τα άλλα είναι αιώνες πίσω.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • xenos
                      xenos last edited by

                      Ο χρήστης taurus έγραψε:
                      Το μόνο στο οποίο είναι καλύτερο το στρογγυλοφαναρο σε σχέση με τα σύγχρονα είναι η αξιοπιστία. Σε όλα τα άλλα είναι αιώνες πίσω.

                      Ακομα και σημερα ενα c50 μπορει να δουλευει χωρις να εχει διαλυθει κ να εχουν κιτρινησει κ σπασει ολα τα πλαστικα του. Οκ, απο πλαισιο, φρενα θα υστερει αλλα 50αρι ειναι...

                      Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • B
                        bihlas87 last edited by

                        Ο χρήστης gabyy7 έγραψε:
                        καθημερινα τρωω για πρωινο πολλα τετοια παπακια

                        Πως κρατήθηκε και δεν το σχολίασε κανένας αυτό? 72cc τρώνε για πρωινό δίχρονο 18 ίππων...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • V
                          vaggos111 last edited by

                          72cc αλλα εχει πιστονι wossner και ειναι πολυ καλα φτιαγμενο, γιαυτο τα εχει για πρωινο.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                          • G
                            gabyy7 last edited by

                            οταν τα παπακια που λετε με τα φρενα και τα φοβερα συστηματα φτασουν στην ηλικια απο ενα c50, glx townmate και υπαρχουν στο δρομο ακομα μιλαμε παλι....

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • M
                              mad_max_geo last edited by

                              Φυσικα και δε μπορεις να συγκρινεις τα καινουρια παπακια με τα παλια.Τα παλια ειναι αξιοπιστα, πολυ φτηνα στη συντηρηση και πολλα αλλα..Οχι πως τα καινουρια δεν ειναι φτηνα στη συντηρηση αλλα πασχουν απο διαφορα θεματα.Προσωπικα θα αναβαθμιζομουν στο dt δηλαδη αμα μιλαμε για τα ιδια λεφτα ουτε καν που θα το σκεφτομουν.Αχχχχ οι εποχες με το ταφουρακι που ειχα δε ξεχνιουνται ποτε...Το συρματοσχοινο στο γκαζι που κοβωταν καθε 2 μερες, το καταπληκτικο μπροστινο φρενο και αλλα πολλα!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • W
                                wosner last edited by

                                Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
                                Το συρματοσχοινο στο γκαζι που κοβωταν καθε 2 μερες, το καταπληκτικο μπροστινο φρενο και αλλα πολλα!

                                Μας κοβοταν ,μαλλον επειδη βαζαμε ημιτασιον και κακης ποιοτητας.....Το ιδιο παθαινα και εγω

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dstou last edited by

                                  εχω ενα στρογγυλοφαναρο λοιπον 72cc και θελω να το πουλησω για να παρω ενα dt80 στα ιδια λεφτα αλλα ειμαι σε δειλλημα

                                  Διλήμματα τέλος, μένεις στο ίδιο μέχρι τελικής πτώσεως. Καλύτερα παπάκι παρά το διχρονάκι.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    mad_max_geo last edited by

                                    Ο χρήστης wosner έγραψε:

                                    Το συρματοσχοινο στο γκαζι που κοβωταν καθε 2 μερες, το καταπληκτικο μπροστινο φρενο και αλλα πολλα!

                                    Μας κοβοταν ,μαλλον επειδη βαζαμε ημιτασιον και κακης ποιοτητας.....Το ιδιο παθαινα και εγω

                                    Ειχα καρμπυρατερ 21ρι mikuni στη ταφουρια μου και δε μπορουσα να βρω το μαμα η καποιο να μπαινει.Οποτε αγοραζα συρματοσχοινο και το εφτιαχνα μονος μου!Μετα απο καποια περιοδο το παρατησα και ειχα φτιαξει ενα δαχτυλιδι στην ακρη που πηγαινε στο γκαζι και το πηγαινα ετσι!

                                    @Σχολια για το dynamic.

                                    Το dynamic ειναι καλο παπακι αλλα ξεθωριαζει γρηγορα σε χρωμα, πλαστικα κλπ.Επισης οσο και αν το φτιαξεις yamaha Z 125 (το γνωστο διχρονο) δε γινεται ποτε και θελει πολλα ψωμια.Το μονο που μπορεις να κανεις ειναι να το εχεις στη πενα, να το βαψεις ενα ωραιο χρωματακι και αυτο τιποτα αλλο!Αλλα προσωπικα θα πηγαινα για σκουτερακι (οπως εχω τωρα) λογω βολικοτητας, καταναλωσης κλπ...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • V
                                      vaggos111 last edited by

                                      τωρα πλακα κανετε? θα μαλωσουμε σα 15χρονα πιο παπακι ειναι καλιτερο? σε εργοστασιακη μορφη
                                      συγκρινοντας ολα τα παπια που εχουν εισαχθει στην ελλαδα (οχι παραεισαγωγη) μεχρι 130 κιβικα
                                      2t και 4t το dinamik ειναι το καλιτερο σε ολα. ολα εχουν πλεονεκτηματα και μειονεκτηματα βεβαια
                                      αλλα το dinamik εχει τα λιγοτερα μειονεκτηματα. αξιοπιστα ειναι το t50-80 και το c50, αλλα μεχρι που μπορεις
                                      να πας με ασφαλεια πανω σε αυτα? απλα εχει επικρατησει η φιμη οτι ειναι αξιοπιστο μοτερ. το innova και το crypton 115
                                      δεν ειναι αξιοπιστα? αν αλλαζεις λαδι και μπουζι οταν πρεπει μια χαρα αξιοπιστα ειναι. λενε τα πιτσιρικια στις
                                      καφετεριες οτι το yamaha Z ειναι το καλιτερο παπι. ηταν το καλιτερο πριν 7-8 χρονια. ειναι 20 χρονων παπακι,
                                      ξεκολατε. 2013 εχουμε. για να βρεις καλο Ζ σημερα πρεπει να κανεις ταμα στην παναγια της τηνου.

                                      σας κοβοτανε η ντιζα γιατι δεν αγοραζατε τη σωστη. 1-2 ευρω εχει η ντιζα και ειναι ενα συρματακι μεσα
                                      σε μαυρο περιτυλιγμα σαν καλοδιο. στο δικο μου παπι εχω ακομα την εργοστασιακη ντιζα απο το 2005
                                      που το αγορασα καινουριο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        panosft last edited by

                                        Είχα και εγώ C50 φτιαγμένο 72άρι και το κράτημα μέχρι το 2000 από το 1987. Γνώμη μου να το κρατήσεις και να μη μπλέξεις με το dt γιατί είναι δίχρονο και πέφτει γρήγορα σε απόδοση και εκτός αυτού θα βρωμάς και λαδίλα. Μη μαλώνετε για το ποια είναι καλύτερα παπάκια. Κάντε κόντρα να δείτε

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          mad_max_geo last edited by

                                          Λες να τα ξεκινησουμε απο κατω η ρολλαριστες?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • V
                                            vaggos111 last edited by

                                            ρολ βολευει το καθε μοτερ σε διαφορετικα χλμ και στροφες. το καλο μοτερ φενεται απο σταση με καλο οδηγο.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr