Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μετά από τροχαίο....ψάχνω μεταχειρισμένο!
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Μετά από τροχαίο....ψάχνω μεταχειρισμένο!
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    19
    58
    194
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      antonisserr last edited by

      Καλησπέρα σε όλη την παρέα
      Παρακολουθώ το φόρουμ αρκετά χρόνια και μου λύνονται απορίες πολύ σημαντικές κατά καιρούς!
      Τώρα όμως 'δυστυχώς' χρειάζομαι τα φώτα σας άμεσα κ στην πράξη
      κ λέω δυστυχως γιατί όλα ξεκινούν από ένα ατύχημα:
      Πριν απόμια βδομάδα είχε ο πατέρας μου ένα τροχαίο (ευτυχώς χωρίς σωματικές βλάβες) στο οποίο υπαιτιότητα είχε ο άλλος οδηγός αλλά το αμάξι c180 του 1998 εβγαλε ζημιες περίπου 8000 και επειδή η τιμή λίστας του είναι περίπου στο 5000 φυσικά η ασφαλιστική δίνει ως εκεί
      Η ερώτηση μου είναι
      ΤΙ αμαξι να του προτείνω μέχρι τα 5000 άντε 6000+ ευρώ που να τον εξυπηρετεί???
      αυτά που χρειάζεται είναι μια σχετική αξιοπιστία,οχι περιορισμένοι χώροι hatchback γιατι λογω συνταξης εχει κ ενα χωραφακι που τσαπιζει λιγο λιγο και μια ποιοτητα εσωτερικού που να μοιαζει με τις παλιας του mercedes
      Έχω ψαξει γενικως να δω τι παιζει σε αυτα τα λεφτα αλλα σας παρακαλώ προτείνετε μου κ σεις αν μπορείτε καμια καλή προταση
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ από τωρα

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • A
        antonisserr last edited by

        Καλησπέρα σε όλη την παρέα
        Παρακολουθώ το φόρουμ αρκετά χρόνια και μου λύνονται απορίες πολύ σημαντικές κατά καιρούς!
        Τώρα όμως 'δυστυχώς' χρειάζομαι τα φώτα σας άμεσα κ στην πράξη
        κ λέω δυστυχως γιατί όλα ξεκινούν από ένα ατύχημα:
        Πριν απόμια βδομάδα είχε ο πατέρας μου ένα τροχαίο (ευτυχώς χωρίς σωματικές βλάβες) στο οποίο υπαιτιότητα είχε ο άλλος οδηγός αλλά το αμάξι c180 του 1998 εβγαλε ζημιες περίπου 8000 και επειδή η τιμή λίστας του είναι περίπου στο 5000 φυσικά η ασφαλιστική δίνει ως εκεί
        Η ερώτηση μου είναι
        ΤΙ αμαξι να του προτείνω μέχρι τα 5000 άντε 6000+ ευρώ που να τον εξυπηρετεί???
        αυτά που χρειάζεται είναι μια σχετική αξιοπιστία,οχι περιορισμένοι χώροι hatchback γιατι λογω συνταξης εχει κ ενα χωραφακι που τσαπιζει λιγο λιγο και μια ποιοτητα εσωτερικού που να μοιαζει με τις παλιας του mercedes
        Έχω ψαξει γενικως να δω τι παιζει σε αυτα τα λεφτα αλλα σας παρακαλώ προτείνετε μου κ σεις αν μπορείτε καμια καλή προταση
        ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ από τωρα

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          antonisserr last edited by

          Καλησπέρα σε όλη την παρέα
          Παρακολουθώ το φόρουμ αρκετά χρόνια και μου λύνονται απορίες πολύ σημαντικές κατά καιρούς!
          Τώρα όμως 'δυστυχώς' χρειάζομαι τα φώτα σας άμεσα κ στην πράξη
          κ λέω δυστυχως γιατί όλα ξεκινούν από ένα ατύχημα:
          Πριν απόμια βδομάδα είχε ο πατέρας μου ένα τροχαίο (ευτυχώς χωρίς σωματικές βλάβες) στο οποίο υπαιτιότητα είχε ο άλλος οδηγός αλλά το αμάξι c180 του 1998 εβγαλε ζημιες περίπου 8000 και επειδή η τιμή λίστας του είναι περίπου στο 5000 φυσικά η ασφαλιστική δίνει ως εκεί
          Η ερώτηση μου είναι
          ΤΙ αμαξι να του προτείνω μέχρι τα 5000 άντε 6000+ ευρώ που να τον εξυπηρετεί???
          αυτά που χρειάζεται είναι μια σχετική αξιοπιστία,οχι περιορισμένοι χώροι hatchback γιατι λογω συνταξης εχει κ ενα χωραφακι που τσαπιζει λιγο λιγο και μια ποιοτητα εσωτερικού που να μοιαζει με τις παλιας του mercedes
          Έχω ψαξει γενικως να δω τι παιζει σε αυτα τα λεφτα αλλα σας παρακαλώ προτείνετε μου κ σεις αν μπορείτε καμια καλή προταση
          ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ από τωρα

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • ?
            A Former User last edited by

            Απλό φίλε μου. Mercedes Benz C200 K W203. Πας στην ακριβώς επόμενη

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nonos last edited by

              Πιστευω οτι ειναι η πρωτη φορα ,απο τις χιλιαδες φορες που σ οποιοδηποτε θεμα ο Θωμας θα προτεινει merc ,που εχει απολυτο δικιο.
              Βεβαια προτεινεις 2λιτρο και δε ξερουμε αν υπαρχει αυτη η ανεση...

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • A
                antonisserr last edited by

                Ο χρήστης nonos έγραψε:
                Πιστευω οτι ειναι η πρωτη φορα ,απο τις χιλιαδες φορες που σ οποιοδηποτε θεμα ο Θωμας θα προτεινει merc ,που εχει απολυτο δικιο.
                Βεβαια προτεινεις 2λιτρο και δε ξερουμε αν υπαρχει αυτη η ανεση...

                Ακριβως.....
                χλωμο για 2000cc

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • F
                  fatal last edited by

                  Και η w203 c180 διλιτρη ειναι?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Κοίτα αν πάρεις μια μέχρι του 2003 και είναι ελληνική δεν θα έχεις μεγάλο θέμα στα τεκμήρια. Μόνο τέλη και ασφάλεια. Καλά η ασφάλεια δεν χρειάζεται να είναι μικτή , οπότε μένουν τα τέλη . Τα δίλιτρα κοστίζουν 6000 περίπου. Άμα πάς σε 1.8 με 143 άτια η τιμή πετάγεται . Βέβαια μετά έγινε diwnsizing και ο δίλιτρος καταργήθηκε και πήγαμε στα 1.8 με 163 .

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nonos last edited by

                      w202 ειναι το αυτοκινητο που καταστραφηκε!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • F
                        fatal last edited by

                        Ο χρήστης nonos έγραψε:
                        w202 ειναι το αυτοκινητο που καταστραφηκε!

                        Ναι αλλα εγω ρωταω για w203 που προτεινε ο Θωμας.
                        Φιλος εχει c180 w203 και ειναι και εκεινη διλιτρη..

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • N
                          nonos last edited by

                          αφου το εχω γραψει παραπανω οτι ειναι 2λιτρη.. 1800αρα με 5-6k με τιποτα...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • F
                            fatal last edited by

                            Ο χρήστης nonos έγραψε:
                            :slap:
                            αφου το εχω γραψει παραπανω οτι ειναι 2λιτρη.. 1800αρα με 5-6k με τιποτα...

                            O Θωμας λεει για c200 και εγω για c180. Εσυ εχεις γραψει για c200 Οτι ειναι διλιτρη.
                            Τερμα το offtopic.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Θές να αναφέρω και κοστολόγιο για μια C 200 K W203 για ένα σπέσιαλ σέρβις??
                              7 λίτρα λάδι
                              Όλα τα φίλτρα (βενζίνης που είναι και το ποιό ακριβό, αέρα, καμπίνας, λαδιού)
                              Βαλβολίνες (σαζμάν και διαφορικό)
                              Παραφλού
                              Υγρά φρένων
                              Σκάρτα 300€ σε εξειδικευμένο Μέρκ. Και στην αντ/πία του Αγρινίου να πήγαινα δεν ήταν μεγάλη η διαφορά . Στις αντ/πίες των Αθηνών γδύνουν

                              Fatal: C180 K = 1.8-143 hp (ουσιαστικά μιλάμε για τους πρώτους κινητήρες Μ271 και αν δεν απατώμαι έκαναν ντεμπούτο το 2001-03)
                              Ταυτόχρονα είχαμε C 200 K 2λιτρος με 163 άλογα και τον παλιό κλασσικό αλεξίσφαιρο κινητήρα Μ111 ώσπου καταργήθηκε στις αρχές του '03 και αναβαθμίστηκε ο Μ271 στους 163 ίππους, ανέβηκε ένα κιλό σε ροπή και ο κυβισμός ήταν στα 1.8κυβικα. Μεγάλο ατού

                              Φυσικά και ο Μ271 στην αδύναμη εκδοχή υπήρχε μέχρι την κατάργηση της CLC που ουσιαστικά ήταν μια CL 203 με σουλούπι απο W204

                              Μην αναφερθώ και στην C 230 K (Μ271 EVO) 1.8 και 193 άλογα
                              Που αντικατέστησε τον Μ111 με τα 192 άλογα

                              Γαμηστερά μοτέρ τα Μ111, της παλιάς καλής σχολής της Μέρκ με διπλή καδένα παρακαλώ. Ο Μ271 με μονή

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • F
                                fatal last edited by

                                Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:

                                Fatal: C180 K = 1.8-143 hp (ουσιαστικά μιλάμε για τους πρώτους κινητήρες Μ271 και αν δεν απατώμαι έκαναν ντεμπούτο το 2001-03)
                                Ταυτόχρονα είχαμε C 200 K 2λιτρος με 163 άλογα και τον παλιό κλασσικό αλεξίσφαιρο κινητήρα Μ111 ώσπου καταργήθηκε στις αρχές του '03 και αναβαθμίστηκε ο Μ271 στους 163 ίππους, ανέβηκε ένα κιλό σε ροπή και ο κυβισμός ήταν στα 1.8κυβικα. Μεγάλο ατού

                                Φυσικά και ο Μ271 στην αδύναμη εκδοχή υπήρχε μέχρι την κατάργηση της CLC που ουσιαστικά ήταν μια CL 203 με σουλούπι απο W204

                                Thanks!!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  gakost last edited by

                                  Αν βάλει ο πατέρας σου (αρκετό) νερό στο κρασί του σχετικά με την ποιότητα εσωτερικού, ρίξε και καμιά ματιά σε Octavia. Σχετικά καλή αξιοπιστία και χώροι αεροδρόμιο.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    antonisserr last edited by

                                    Ποια η αποψη σας (για να γινω πιο συγκεκριμενος ισως) για τα παρακάτω:

                                    1.mazda 6
                                    2.impreza 1.6 150hp (αν καποιος ξερει κατι γι αυτο το μοντελο να μ ενημερωσει )
                                    3.vw passat

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kotetsi last edited by

                                      Για Passat μπορώ να σου πω για αυτό:

                                      ότι έχει πολύ καλή ποιότητα κύλισης, αχανείς χώρους (αν και το πορτμπαγκάζ μου φάνηκε λίγο ρηχό), ενώ με τον TSI 122 δε δυσανασχετούσε καθόλου να διατηρεί πολύ ψηλή Μ.Ω.Τ. (στην Εγνατία διακοσάριζε το κοντέρ χωρίς ιδιαίτερο κόπο - το αυτοκίνητο με τέσσερις ανθρώπους και τις αποσκευές τους).
                                      Δε νομίζω βέβαια να βρεις στις €6000 TSI 1400... τα FSI 1600 πρέπει να κάνουν τόσο (και παραπάνω μάλλον).

                                      Από τα τρία που αναφέρεις εγώ θα πήγαινα στο Mazda 6 (με την προϋπόθεση ότι είναι εντός budget), έστω κι αν δεν έχω εμπειρία από γιαπωνέζικα γενικά. Θα έριχνα όμως μια ματιά και στην Octavia, όπως προτάθηκε πιο πάνω.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dstou last edited by

                                        Ως πρώην κάτοχος των δύο προαναφερθέντων Μερσεντέ, και έχοντας οδηγήσει σε εθνική το Πασσάτ ΤΣΙ 122, προσυπογράφω το προηγούμενο ποστ. Και κάτι ακόμα, στο Πασάτ μου έκανε φοβερά καλή εντύπωση ο τρόπος λειτουργίας της ανάρτησης στις λακούβες. Το πορτ μπαγκάζ είναι όντως σχετικά ρηχό, αλλά με τεράστιο πλάτος και βάθος. Επίσης είχε φοβερό τεμπέλη, δίνω μεγάλη σημασία σε κάτι τέτοια.
                                        Εντούτοις με τόσα λίγσ λεφτά το θεωρώ χλωμό να βρει το ΤΣΙ 122, μάλλον το απλό ΦΣΙ και μόνο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • I
                                          iroc last edited by

                                          Ο χρήστης antonisserr έγραψε:
                                          Ποια η αποψη σας (για να γινω πιο συγκεκριμενος ισως) για τα παρακάτω:

                                          1.mazda 6
                                          2.impreza 1.6 150hp (αν καποιος ξερει κατι γι αυτο το μοντελο να μ ενημερωσει )
                                          3.vw passat

                                          πρωτινw σαφος το αλεξισφαιρο πασσατ 1.8 τουρμπο του 2001 στα λεφτα αυτα που δινεις περνεις κατι που δεν σερνεται ,ειναι αλεξισφαιρο δεν σπαει δεν χαλαει...σχετικα καλη καταναλωση εκτος και μικτη δεδομενου των 150-160 αλογων που εχει...εξαιρετικη ποιοτητα εσωτερικου στην εκδοση αυτη.
                                          επιπλεον σε ενα μικροτρακαρισματακι που ειχα με μερσεντες σαν την δικια σου η μερκ ειχε ΤΗΝ ΖΗμια με 20χλμ/ωρα ενω εγω γραντζουνιες στον προφυλακτηρα..

                                          για το ιμπρεζα ενα πραγμα θα πω...μετατροπη της εδω αντιπροσοποιας=καθε τριτι συνεργειο.....
                                          μαζντα 6...σαφος κατωτερο απο ολα...και με μοτερ που σερνετε πρεπει να ανεβεις στο 2,3 mps

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • E
                                            eltassos last edited by

                                            Ο χρήστης iROC έγραψε:

                                            Ποια η αποψη σας (για να γινω πιο συγκεκριμενος ισως) για τα παρακάτω:

                                            1.mazda 6
                                            2.impreza 1.6 150hp (αν καποιος ξερει κατι γι αυτο το μοντελο να μ ενημερωσει )
                                            3.vw passat

                                            αστο το ιμπρεζα...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr