-
Υπάρχει κάποιος φίλος που να είχε/εχει κάποια από τα δυο να μας πει δυο πράγματα για την αξιοπιστία τους κ το κόστος χρήσης τους;ή να δώσει κανα λινκ?
ο κολλητός μου ψάχνει για αμαξι.
εχει καταλήξει σε αυτά τα δυο προς το παρον. Ξέρει ότι το φορντ είναι πιο ενδιαφέρον οδηγικά κ με λίγο μεγαλύτερο χώρο αποσκευών (εχει άλλα δυο φορντ κ σε οδική συμπεριοφορά τον έχουν καταενθουσιάσει).
Παρόλαυτα, μάλλον θα παει για το σενικ, αφού του αρέσει πιο πολύ μεσα εξω. Όμως, μου είπε πως στον ιντερνετ έχει βρει πως το σενικ της εποχής εχει παρουσιασει προβλήματα με το καντραν κ το ηλεκτρονικό χειροφρενο Ισχύει? Επίσης ανησυχεί για το κόστος χρήσης των ρενώ (κόστος αλλαγής ιμαντών, πολλαπλασιαστών κτλ)υγ για το cmax κοιτάει μόνο σε 1600 κ όχι 1800 γιατί ή το ρενώ πάρει ή το φορντ θα βάλει κ Lpg (ο 1800 της φορντ λενε ότι τα παιζει με το lpg)
-
Υπάρχει κάποιος φίλος που να είχε/εχει κάποια από τα δυο να μας πει δυο πράγματα για την αξιοπιστία τους κ το κόστος χρήσης τους;ή να δώσει κανα λινκ?
ο κολλητός μου ψάχνει για αμαξι.
εχει καταλήξει σε αυτά τα δυο προς το παρον. Ξέρει ότι το φορντ είναι πιο ενδιαφέρον οδηγικά κ με λίγο μεγαλύτερο χώρο αποσκευών (εχει άλλα δυο φορντ κ σε οδική συμπεριοφορά τον έχουν καταενθουσιάσει).
Παρόλαυτα, μάλλον θα παει για το σενικ, αφού του αρέσει πιο πολύ μεσα εξω. Όμως, μου είπε πως στον ιντερνετ έχει βρει πως το σενικ της εποχής εχει παρουσιασει προβλήματα με το καντραν κ το ηλεκτρονικό χειροφρενο Ισχύει? Επίσης ανησυχεί για το κόστος χρήσης των ρενώ (κόστος αλλαγής ιμαντών, πολλαπλασιαστών κτλ)υγ για το cmax κοιτάει μόνο σε 1600 κ όχι 1800 γιατί ή το ρενώ πάρει ή το φορντ θα βάλει κ Lpg (ο 1800 της φορντ λενε ότι τα παιζει με το lpg)
-
Υπάρχει κάποιος φίλος που να είχε/εχει κάποια από τα δυο να μας πει δυο πράγματα για την αξιοπιστία τους κ το κόστος χρήσης τους;ή να δώσει κανα λινκ?
ο κολλητός μου ψάχνει για αμαξι.
εχει καταλήξει σε αυτά τα δυο προς το παρον. Ξέρει ότι το φορντ είναι πιο ενδιαφέρον οδηγικά κ με λίγο μεγαλύτερο χώρο αποσκευών (εχει άλλα δυο φορντ κ σε οδική συμπεριοφορά τον έχουν καταενθουσιάσει).
Παρόλαυτα, μάλλον θα παει για το σενικ, αφού του αρέσει πιο πολύ μεσα εξω. Όμως, μου είπε πως στον ιντερνετ έχει βρει πως το σενικ της εποχής εχει παρουσιασει προβλήματα με το καντραν κ το ηλεκτρονικό χειροφρενο Ισχύει? Επίσης ανησυχεί για το κόστος χρήσης των ρενώ (κόστος αλλαγής ιμαντών, πολλαπλασιαστών κτλ)υγ για το cmax κοιτάει μόνο σε 1600 κ όχι 1800 γιατί ή το ρενώ πάρει ή το φορντ θα βάλει κ Lpg (ο 1800 της φορντ λενε ότι τα παιζει με το lpg)
-
Δυστυχώς το Σενίκ ΜΚ2 είχε παρουσιάσει προβλήματα στο ηλεκτρονικό καντράν, στο κήλες έντρι, στο ηλεκτρικό χειρόφρενο, στα ηλεκτρικά παράθυρα και κλασσικά στους πολλαπλασιαστές.
Η τελευταία βλάβη είναι και η πιο προβλέψιμη και φθηνή, μία τετράδα κάνει από 40 έως 100 ευρά στον διαδίκτυο.
Επίσης υπάρχουν φθηνά κιτ επισκευής για τα ηλεκτρικά παράθυρα, αλλά άμα χρειάζεται και μοτέρ το κόστος ανεβαίνει αισθητά.
Πολύ πιο σοβαρά προβλήματα από πλευράς κόστους είναι φυσικά τα τρία πρώτα. -
Πρώην κάτοχος(το φόρτωσα μετά από 1,5 χρόνο στον πατέρα μου, που το έχει ακόμα) scenic II.
Ένα πράγμα θα σου πω.... ΜΑΚΡΥΑ....
-
Scenic τι ηλικιας..? To fl ειναι αρκετα αξιοπιστο, το προ fl οχι..
-
1/2005
-
αυτο που θελει να αγορασει ο αλλος μωρε..
-
του 2004 κοιτάει γιατί το θέλει για 10χλδ χλμ/ χρόνο το πολύ. το fl πότε έγινε, στο καρ που κοίταγα όλα ίδια μου φαίνονται
@κυρ80
αν μπορείς να μας πεις τί ακριβώς έπαθε το δικό σου που το έχεις 7 χρόνια (εστω ο πατέρας σου), για να του πω? -
Ο αδελφός μου έχει το προ-φέις λιφτ, Ιανουαρίου του '05 επίσης.
Έχει βγάλει πολλαπλασιαστές, γρανάζι μεταβλητού, χρειάστηκε μια κάρτα και τώρα με τις πολλές βροχές του έκανε κάτι παράξενα με τα ηλεκτρικά, χωρίς όμως να μείνει κάποιο μόνιμο κουσούρι από το τελευταίο ...
Δεν ξέρω βέβαια, αν τα παραπάνω είναι προβλήματα που ΔΕΝ έχουν εμφανίσει κι άλλα αυτοκίνητα 8ετίας ...
Τα φέις λιφτ πρέπει να παρουσιάστηκαν στα μέσα του 2005. -
Ο χρήστης Govus έγραψε:
...
Τα φέις λιφτ πρέπει να παρουσιάστηκαν στα μέσα του 2005.Στα μέσα του 2006 έγινε το φεισλιφτ.
-
Διορθώθηκαν οι παθογένειές του με το φατσοσήκωμα? Βγήκαν και τίποτα καινούργιες? Για το Φορντ έχουμε κάτι?
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
του 2004 κοιτάει γιατί το θέλει για 10χλδ χλμ/ χρόνο το πολύ. το fl πότε έγινε, στο καρ που κοίταγα όλα ίδια μου φαίνονται
@κυρ80
αν μπορείς να μας πεις τί ακριβώς έπαθε το δικό σου που το έχεις 7 χρόνια (εστω ο πατέρας σου), για να του πω?κρεμαγιέρα, κλειδαριές Χ 3, ηλεκτρονικό καντράν, ηλιοροφή(μηχανισμός), σύστημα εκκίνισης με κάρτα(ακινητοποιήθηκε για αρκετό καιρό, αλλάχτηκαν κάρτες και το σύστημα δίπλα στο τιμόνι), αισθητήρας θερμοκρασίας πρόσφατα.
Αυτά έχω μάθει. Το παράτησα εντός εγγύησης όταν ήταν μόνο η κρεμαγιέρα. -
πάτος σε αξιοπιστια το εν λογω Renault Scenic, όποιον και αν ερωτήσετε...
-
Μακρια, το εχει θειος μου, μεχρι και τα ηλεκτρικα παραθυρα εχουν χαλασει.
-
πήγαμε κ είδαμε ένα σενικ με το κολλητό, αν κ του έστειλα με λινκ το θεμα κ φρίκαρε διαβάζοντας όλα αυτά. Μπήκε κ στο αγγλικό φορουμ της ρενώ κ είδε ότι όλα αυτά τα προβλήματα είναι στανταρ στα σενικ
αυτό που είδαμε είχε αλλαγμένο καντραν, τα πίσω παράθυρα δεν δουλευαν κ τα δύο
ο πωλητής μας είπε πως τα παραθυρα διορθώνονται με 100 ευρώ ενώ το καντραν του το άλλαξε η ρενώ σχεδόν τσαμπα κ πως το καινουργιο δεν χαλάει.
κρίμα, γιατί το κάναμε κ βόλτα κ αν εξαιρέσεις το ελαφρύ τιμόνι, πολύ ωραίο αμαξάκι. Κρύβει τον όγκο του κ το ύψος του καλά σε μια δυο στροφές που πήραμε ενώ είναι κ πολύ ωραία σχεδιασμένο. σου δημιουργεί πολύ καλή διάθεση το εσωτερικό του κ για 4,2 μέτρα οι χώροι του είναι τεράστιοι.
2800 του το αφήνει μοντέλο του 2004 με 65000 (? ) χλμ αν κ τα τιμόνι ήταν κώλος απο τη φθορά Μάλιστα αυτός που το πουλαει ήρθε κ με ένα δεύτερο σενίκ που το χρησιμοποιεί στη δουλειά!
το θέμα είναι πως με αλλαγμένα καντραν που έχουν αντε να βρεις τα χιλιόμετρα. Αυτό που είδαμε εδειχνε 10χλδ. Στα σιτροεν με τον εγκεφαλο τα χιλιόμετρα φαίνονται. Στα ρενώ?
Αύριο θα παει να δει κ ένα cmax τα οποια όμως έχουν 4χλρ+
για το cmax καμιά πληροφορία έχουμε? Στην Αγγλία έχουν όλοι ντίζελ, οπότε τα φορουμ δεν μας βοηθάνε -
http://www.buyyourcar.co.uk/gallery/vid ... ult-scenic
-
πριν 20 μερες πηρα το scenic 1600 16v 110hp μεταχειρισμενο.
-ειχε ηδη αλλαγμενο καντραν.μου ειπαν οτι πλεον επισκευαζονται τα καντραν με κανα 150-200 ευρω.
-ειχε προβλημα το γραναζι του μεταβλητου(εκκεντροφορου).μου το αλλαξε ο πωλητης.
-ταπετσαρια κρεμασμενη(μου την εφτιαξε και αυτη)
-θελει εναν αισθητηρα εκκεντροφορου
-αλλαξα ακρομπαρο και ημιμπαρο.γενικοτερα περα απο τις ζημιες αυτες στο πρωτο αυτο 20ημερο που εχω το αυτοκινητο στα χερια μου ειμαι αρκετα ευχαριστημενος. καλη οδηγικη συμπεριφορα,αφθονους χωρους,ανεση και εχω παρατηρησει οτι γλιτωνεις απο πολλες ενεργειες οπως του να αναβεις τα φωτα,να ασχολεισε με υαλοκαθαριστηρες οταν βρεχει και να τραβας χειροφρενο.ολα γινονται απο μονα τους μιας και ειναι ολα ηλεκρικα και με αισθητηρες(ο θεος των αμαξιων να τους εχει παντα καλα ).
-
Chemic μεχρι ποσα δίνει ο γνωστος σου?
-
Φίλε μου ο δικός μου πήρε πικάσο τελικά. Βρήκε ένα σε τιμή χώμα από ιδιώτη, αν κ δε του άρεσε όσο τα άλλα δυο
το θέμα είναι ότι λύγισα εγώ και... πήρα τελικά ένα από σενίκ που πήγαμε κ είδαμε
λέων να νοικοκυρευτώ φέτος κ είπαμε με την να αλλάξουμε το ένα από τα δυο ίμπιζα που έχουμε με οικογενειακόαυτό πήρα με 2,5 χιλιάρικα
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3352098/
εχει αλλαγμένα αμορτισερ, αλλαγμένο καντράν, ιμαντες, λάστιχα 1,5 χρόνου
ρώτησα στη αντιπροσωπεία που το πήγα για έλεγχο, κόστος ιμαντών 400ευρώ , πολλαπλασιαστές 38 ευρώ
οπότε είπα να τολμήσω κ βλέπουμε! αλλωστε εγώ χρησιμοποιώ ΜΜΕ για τη δουλειά, οπότε θα κάνει 7 χλδ χλμ/χρόνο μόνο, οπότε με παίρνει να ρισκάρω λίγο με τους γάλλους.*προβλήματα: τα πίσω παράθυρα έχουν κόψει συρματοσχοινο, θα μου το επισκευασουν στην αντιπροσωπεία, αφού δουλευουν τα μοτεράκια, το χρώμα τα έχει παίξει μπροστά στη μάσκα, έχει γρατζουνιά από κλειδί στις δεξιές πόρτες (λόγω χρώματος δε με πειράζει), κάτι ακούγεται να ζουζουναει στη μεσαία δεξιά κολώνα
πρώτες εντυπώσεις θετικές. Απίστευτη αίσθηση ευρυχωρίας για 4,3 μετρα μεσα, εξοπλισμός φουλ εξτρα αλλά χωρίς esp και cruise control (περιμένω από τον μαστορα της ρενώ να μου δώσει το οκ να παρω τιμόνι από ebay κ να πω να μου περασει cruise control) To τιμόνι ευτυχως είναι βαρύ (προσωπικό γούστο) αλλά δεν είναι στα υπερ του αφού δεν μεταφέρει κ πολύ αίσθηση, οι αναρτήσεις καθόλου όσο μαλακές όσο υπέθετα αλλά το αμάξι είναι πολύ ανετο (α ρε Γάλλοι ). Δυστυχώς είναι προ fl κ έχει κοντό 5αρι σασμάν οπότε λίγο που το έβγαλα εθνική κάνει θόρυβώδες ταξίδι μετά τα 120. Μήπως ξέρει κάποιος φίλος πόσα χλμ/1000στροφές έχει η πέμπτη του?
2 ρενώ που παίρνω μέσα σε 6 μήνες μετά το κλιο του 92 που πήρα το σεπτέμβρη κ έχω παρατηρήσει στον προαστιακό για να πηγαίνω στο γραφείο!- πάντα προυπολογίζω ότι αφού παίρνω μεταχειρισμένα θα σκάω κ ένα 200-300αρι το χρόνο γιά 'εκτακτα'
renault scenic II 1.6 & ford c-max I 1.6